Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wrong table

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





wrong table Empty wrong table

Bericht van Persephone Ichor zo nov 11 2018, 22:06

remember me
as the girl that overwaters plants
because I don't know when to stop giving


Hoewel Persephone nu al een jaar of twee, drie les gaf op Hogwarts had ze soms nog steeds de neiging om nog aan de Hufflepuff tafel te zitten 's ochtends. Met een zucht ging ze dan ook deze ochtend weer aan de verkeerde tafel zitten en zat zonder het door te hebben naast Rose Thompson, quidditch captain van Hufflepuff. Haar haren zaten in een knot en zoals gewoonlijk had ze haar wand hierin gestopt zodat ze hem bij zich had en niet in haar broekzak hoefde te stoppen en te riskeren dat ze deze brak -wat al een aantal keren bijna gelukt was-.

"Morgen," mompelde ze dan ook toen ze op de bank ging zitten. Normaal gesproken had ze wel een vrolijk humeur in de octend, maar ze had de hele nacht gespendeerd aan het vangen van de firecrabs die ontsnapt waren en over de hogwarts grounds verspreid waren. Hierdoor had ze op haar armen wat brandwonden opgelopen, maar nadat ze bij de hospital wing geweest was waren ze al een stuk beter dan eerst. Ze pakte een stukje brood en stopte dit in haar mond toen ze eindelijk opkeek van haar bord voor haar neus en hufflepuff leerlingen voor haar neus zag zitten en fronsde verbaast. "Waarom zitten er-," begon ze en draaide haar hoofd naar Rose, maar stopte haar zin toen ze doorhad dat ze gewoon aan de verkeerde tafel was gaan zitten.

[ + Rose Thompson ]

@Tag
#idk WORDS
NO NOTES
❤️ CREDIT TO ARIA
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
wrong table Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





wrong table Empty Re: wrong table

Bericht van Rose Thompson ma nov 12 2018, 18:05


Rose ging op haar vaste plaats aan de hufflepuff tafel zitten en rekte zich eens goed uit. Ze geeuwde, wreef in haar ogen en keek toen naar het ontbijt voor haar neus. Ze was niet per se een ochtendmens, hoewel ze sowieso wel vrolijk was; ochtend op geen ochtend. 's Ochtends was ze merkbaar wel minder enthousiast en eerder wat rustiger; misschien ook omdat de rest van de studentenbevolking het liever wat rustiger aan had in de ochtend. Iemand kwam naast haar zitten en Rose keek om om haar te begroeten al fronste ze toen ze zag wie het was. Uh, moest die niet aan de lerarentafel gaan zitten? Miss Ichor leek net te gaan vragen waarom er studenten aan de lerarentafel zaten toen ze zich besefte dat ze aan de foute tafel was gaan zitten. Rose glimlachte haar vriendelijk toe, ene geamuseerde blik in haar bruine ogen. "Ook goeiemorgen, professor.", antwoordde ze vrolijk, waarna ze een stuk brood op haar bord legde en zich uitrekte om de pot confituur te nemen.  
Rose Thompson
Quidditch Captain Hufflepuff
Rose Thompson
icon + karakterkaart :
wrong table RB4Qe0W

IC :
70

Posts :
86

Name :
Bunny


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Quidditch Captain Hufflepuff

Terug naar boven Ga naar beneden





wrong table Empty Re: wrong table

Bericht van Persephone Ichor ma nov 12 2018, 18:25

remember me
as the girl that overwaters plants
because I don't know when to stop giving


Haar wangen kleurde een beetje rood toen ze doorhad dat ze weer eens aan de verkeerde tafel was gaan zitten en nam nog een hap van het brood in haar hand. "Ook goeiemorgen, professor." Zachtjes grinnikend wreef Persephone over de achterkant van haar eigen nek. "Goedemorgen miss Thompson," zei ze terug en keek even om haar heen, voornamelijk naar de lerarentafel. "Denk je dat ze het zouden merken als ik hier blijf zitten?" Vroeg ze zachtjes aan Rose naast haar en gebaarde met het stuk brood in haar hand naar de tafel waar ze eigenlijk zou moeten zitten. "Ik bedoel, als ik een paar jaar was blijven zitten dan zou ik hier nog zitten." Vertelde ze haar met een grijns op haar gezicht. Ze was misschien vijf jaar ouder dan de quidditch captain, dus en erg groot leeftijdsverschil zat er niet tussen de twee. "Tenzij er natuurlijk iemand anders hoort op deze plaats," ging ze snel verder. "Dan zou ik misschien wel kunnen opstaan." Zuchtte ze dramatisch en keek weer naar de leerling naast haar wie er waarschijnlijk niet eens op zat te wachten dat haar docent naast haar kwam zitten. "Misschien dat ik wel bij Ravenclaw ga zitten, of Slytherin, of gewoon overal wat eten jat en hard wegren voordat de chaos zou kunnen beginnen. Niet dat ik met eten zou gooien nee nee, echt niet." Mompelde ze nogsteeds naar de Hufflepuff naast haar. "Of misschien... ik bedoel een lekker spiegeleitje in je gezicht kan geen kwaad toch? Heb je een docent waarbij je denkt dat mooi zou staan?" Vroeg ze en bracht haar andere hand omhoog naar haar kin terwijl ze nadacht over de verschillende manieren hoe Gordon haar waarschijnlijk in de pan zou hakken als hij zou weten waar ze het over had.

@Tag
#idk WORDS
NO NOTES
❤️ CREDIT TO ARIA
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
wrong table Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





wrong table Empty Re: wrong table

Bericht van Rose Thompson di nov 13 2018, 19:38

De professor begon te ratelen, waardoor Rose er geen woord tussen kreeg. Eerst of de andere leraren zouden merken dat ze aan de foute tafel zat - daarna dat ze wel zou verhuizen als iemand op die plaats moest zitten. De hufflepuffer sloeg er net in om haar schouders op te halen, als om te zeggen dat het niet zo veel uitmaakte, maar de professor ging door. Of ze misschien bij Ravenclaw of Slytherin zou gaan zitten, als ze hier niet gewild was, of misschien zou ze wat eten jatten voor er chaos was - of ze zou ermee gooien.. Rose grinnikte geamuseerd en richtte haar blik naar de tafel waar de oudere, stijvere professoren aan zaten. Wie zou ze wel met een spiegeleitje in zijn gezicht willen zien? "Ik denk dat het ze allemaal wel zou staan..", fluisterde ze terug naar de docente, die maar een vijftal jaar ouder was dan haar. Maar persoonlijk zou ik graag professor Nekrasov's reactie zien. Hij lijkt me iemand die gevaarlijk is als hij boos is..", vervolgde de zesdejaars, waarna ze met ondeugend glinsterende ogen terug keek naar professor Ichor naast haar.
Rose Thompson
Quidditch Captain Hufflepuff
Rose Thompson
icon + karakterkaart :
wrong table RB4Qe0W

IC :
70

Posts :
86

Name :
Bunny


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Quidditch Captain Hufflepuff

Terug naar boven Ga naar beneden





wrong table Empty Re: wrong table

Bericht van Persephone Ichor vr nov 16 2018, 11:45

Nogmaals kleurde haar wangen een diep rood toen ze doorhad dat ze aan het ratelen was. "Sorry," murmelde ze en wreef met de achterhand van haar hand over haar wang alsof dat de rode kleur weg zpu krijgen. "Ik denk dat het ze allemaal wel zou staan.. Maar persoonlijk zou ik graag professor Nekrasov's reactie zien. Hij lijkt me iemand die gevaarlijk is als hij boos is.." Ze zag de ondeugende glinstering in haar ogen en schudde snel met haar hoofd. "Hell no, dan mag jij gooien en laat je mij erbuiten als je gepakt word." Fluisterde ze terug en keek naar de professor waar ze het over had en een rilling liep door haar lichaam. Ze had in de afgelopen twee, drie jaar dat ze les gaf nog niet veel met hem gesproken, maar het idee dat hij een spiegeleitje in zijn gezicht gesmeten kreeg liet de rillingen door haar lichaam lopen. Nee, ze wilde hem niet boosmaken, maar dat had ze met alle professors hier. Ze vond ze allemaal ergens intimiderend en dan waren ze allemaal ook nog een stuk ouder. "Ik ben gewoon een onschuldige professor die aan de verkeerde tafel was gaan zitten." Vertelde ze en nam een hap van haar brood.

BY MITZI


Laatst aangepast door Persephone Ichor op do nov 29 2018, 11:48; in totaal 1 keer bewerkt
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
wrong table Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





wrong table Empty Re: wrong table

Bericht van Rose Thompson zo nov 18 2018, 13:41

Rose greens toen professor Ichor verklaarde dat ze er dan buiten zou blijven. Ha, ze had niet verwacht dat ze laf was - hoewel ze het wel kon snappen. Rose was niet het type om echt zo'n dingen te doen; maar grappen maken erover, tuurlijk. Als ze zo moedig was geweest was ze wel een gryffindor geweest; maar ze was hufflepuff geworden omdat ze gaf om anderen, niet omdat ze anderen zo graag een spiegeleitje in hun gezicht wou gooien. Hoewel ze de kans niet zou verkijken wanneer iemand anders nou een voedselgevecht zou starten.. "Zeker dat je niet gewoon heel graag naast mij wou zitten?", antwoordde ze plagend, een hap nemend van haar brood. "Naast de super beroemde Hufflepuff Quidditch Captain die nog nooit een wedstrijd verloren heeft?", vervolgde ze, haar mond vol brood - heel vrouwelijk. En oké, dat laatste was misschien een béétje overdreven.. Ze had heus wel al eens verloren. Een keer. of twee keer. Of misschien meer, maar sshhhh...
Rose Thompson
Quidditch Captain Hufflepuff
Rose Thompson
icon + karakterkaart :
wrong table RB4Qe0W

IC :
70

Posts :
86

Name :
Bunny


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Quidditch Captain Hufflepuff

Terug naar boven Ga naar beneden





wrong table Empty Re: wrong table

Bericht van Persephone Ichor ma nov 19 2018, 11:22

"Zeker dat je niet gewoon heel graag naast mij wou zitten?" Grinnikend nam ook de jonge professor nog een hap van haar brood. "Naast de super beroemde Hufflepuff Quidditch Captain die nog nooit een wedstrijd verloren heeft?" Persephone trok een wenkbrauw op met een kleine grijs op haar gezicht. "Nog nooit? Ik weet anders wel wat wedstrijden hoor" knipoogde ze en keek weer naar de professor waar ze her eerder over hadden waarna haar blik afgleed naar een spiegeleitje op de tafel. Haar handen kriebelde om het ei op te pakken en in zijn gezicht te gooien, maar als ze dat deed was ze geen goed voorbeeld als professor of hoofd van Hufflepuff.

BY MITZI


Laatst aangepast door Persephone Ichor op do nov 29 2018, 11:48; in totaal 1 keer bewerkt
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
wrong table Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





wrong table Empty Re: wrong table

Bericht van Rose Thompson wo nov 21 2018, 20:27

Rose antwoordde niet toen professor Ichor zei dat ze wel wat wedstrijden wist die ze verloren hadden. Details, details - dit jaar zouden ze winnen. Daar zou ze toch hard haar best voor doen. De zesdejaars volgde de blik van haar afdelingshoofd van professor Nekrasov naar een spiegeleitje in hun buurt. Ze greens van oor tot oor terwijl ze de vrouw naast haar even porde. "Just do it!", moedigde ze haar speels aan. Haha, mevrouw de professor, toon maar eens dat je ballen aan je lijf hebt.
Rose Thompson
Quidditch Captain Hufflepuff
Rose Thompson
icon + karakterkaart :
wrong table RB4Qe0W

IC :
70

Posts :
86

Name :
Bunny


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Quidditch Captain Hufflepuff

Terug naar boven Ga naar beneden





wrong table Empty Re: wrong table

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Day gone wrong?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum