Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wrong table

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





wrong table - Pagina 2 Empty Re: wrong table

Bericht van Persephone Ichor wo nov 21 2018, 22:33

Persephone schudde met haar hoofd en pakte met behulp van een vork een spiegeleitje op om deze op het bord voor haar neus te leggen. "Just do it!" Moedigde de quidditch captain haar aan en porde in haar zij waardoor de professor een vreemde kronkel maakte en bijna van de bank gleed. "Doe het zelf, ik kan niet mikken" probeerde ze als excuus onder het lachen omdat ze bijna van de bank was gevallen. "En hij vilt me levend Rose, als ik dat doe ben ik dood" vertelde ze haar terwijl ze wild met haar handen sprak, zonder Rose in haar gezicht te rammen natuurlijk, maar haar eigen gezicht? Dat was nog wel eens een uitdaging om die niet te raken.

BY MITZI


Laatst aangepast door Persephone Ichor op do nov 29 2018, 11:47; in totaal 1 keer bewerkt
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
wrong table - Pagina 2 Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





wrong table - Pagina 2 Empty Re: wrong table

Bericht van Rose Thompson do nov 22 2018, 20:22

De vrouw naast haar kronkelde raar toen ze haar porde en zei toen dat ze niet kon mikken - oké, een excuus dat Rose als beater moeilijk terug kon zeggen. Als zij niet kon mikken had haar team weinig aan haar in beaterpositie. Dan was ze beter chaser geworden. Hoewel, die moesten ook kunnen mikken - seeker dan. Eigenlijk moest iedereen in quidditch wel kunnen mikken. Rose greens naar professor Ichor terwijl die met grote gebaren uitlegde dat ze levend givld zou worden als ze professor Nekrasov versierde met een mooi spiegeleitje in zijn gezicht. Ze pruilde speels. "naw, wat jammer, en ik dacht dat ik een stoere professor naast me had zitten.", antwoordde ze, nog steeds licht pruilend.
Rose Thompson
Quidditch Captain Hufflepuff
Rose Thompson
icon + karakterkaart :
wrong table - Pagina 2 RB4Qe0W

IC :
70

Posts :
86

Name :
Bunny


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Quidditch Captain Hufflepuff

Terug naar boven Ga naar beneden





wrong table - Pagina 2 Empty Re: wrong table

Bericht van Persephone Ichor do nov 22 2018, 20:41

Ze propte ht laaste stuk brood in haar mond terwijl ze de kruimels van haar broek sloeg. "naw, wat jammer, en ik dacht dat ik een stoere professor naast me had zitten." zei Rose en 'boos' keek ze naar de quidditch captain naast haar en pakte het eitje op. "Wil jij hem anders in je gezicht Rose?" vroeg ze en bracht het ei dichter naar haar gezicht met een grijns. "Het zou je wel mooi staan," vertelde ze voordat ze naar Lev keek, zijn naam schreeuwde en luid floot en het ei naar hem gooide. "Leuk je gekend te hebben, ik ga nu rennen anders ben ik zeker dood" Persephone stond op en pakte nog wat brood -wat ze natuurlijk weer op de grond liet vallen- en dus onder de tafel moest kruipen om het op te pakken.


BY MITZI


Laatst aangepast door Persephone Ichor op do nov 29 2018, 11:47; in totaal 1 keer bewerkt
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
wrong table - Pagina 2 Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





wrong table - Pagina 2 Empty Re: wrong table

Bericht van Rose Thompson vr nov 23 2018, 21:02

Rose trok haar gezicht naar achteren toen het ei in haar gezicht geduwd was en keek met plagende vernauwde ogen naar de ander. Haar mond viel echter open van verbazing toen professor Ichor het ei wel degelijk lanceerde naar de lerarentafel. Haar bruine ogen volgden het traject, als in slow-motion, door de lucht. De professor had zich intussen uit de voeten gemaakt; of probeerde dat toch, want ze liet een stuk brood vallen en moest onder tafel kruipen om het op te rapen. Rose snapte niet zo goed waarom ze in godsnaam een stuk brood dat op de grond gevallen was zo graag wou hebben dat ze ervoor haar leven riskeerde. "Laat het!", siste ze dan ook tegen de jonge vrouw, al was haar toon duidelijk lacherig.
Rose Thompson
Quidditch Captain Hufflepuff
Rose Thompson
icon + karakterkaart :
wrong table - Pagina 2 RB4Qe0W

IC :
70

Posts :
86

Name :
Bunny


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Quidditch Captain Hufflepuff

Terug naar boven Ga naar beneden





wrong table - Pagina 2 Empty Re: wrong table

Bericht van Lev Nekrasov vr nov 23 2018, 21:04

- lev nekrasov -
Het was een van de gewoonlijke, rustige dagen. Iedereen zat aan de meerdere tafels te eten in de Great Hall. Het was hem opgevallen dat een van de jongere professoren miste maar daar besteedde hij verder geen aandacht aan. Iedereen was immers wel een keer ziek of had een dag vrij. Daar had hij eigenlijk ook wel zin in, een extra dagje uitslapen. Verbaast keek de jonge man op toen hij vanaf de Hufflepuff tafel zijn naam geschreeuwd hoorde. Voor hij fatsoenlijk kon registreren wat er aan de hand was zag hij een spiegeleitje op hem af komen vliegen. Zijn reflexen vertelde hem naar zijn wand te pakken maar die wist hij net op tijd niet tevoorschijn te halen. Zijn reflexen magie was... niet zo goed voor muren. Vandaar dat het hem ook maar beter leek dat niet te gebruiken boven een zaal vol leerlingen. Aan de andere kant had hij door deze realisatie ook geen tijd meer om het ei te ontwijken wat vervolgens vol tegen zijn gezicht aan kletste. Voorzichtig pelde hij het ei van zijn gezicht, wat eigeel liet een vlek rondom zijn rechter oog achter. Zodra hij de zaal in keek zag hij Persephone ineens weg duiken bij de Hufflepuff tafel. Net naast Rose die een uitdrukking op haar gezicht had die liet blijken dat ze er meer van wist. Daar kwam het dus vandaan. Om niet te veel op te vallen verschijnselde hij vlak achter de Care of Magical Creatures Professor. "Miss Thompson, professor Ichor," sprak hij op een toon die een lichte irritatie liet blijken. Al was dat meer expres gedaan om hun terug te pakken. "Waarom ik?" vroeg hij vervolgens op een toon waaruit bleek dat de irritatie van daarnet maar nep was.
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
wrong table - Pagina 2 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





wrong table - Pagina 2 Empty Re: wrong table

Bericht van Persephone Ichor za nov 24 2018, 11:34

"Laat het!" siste Rose naar haar met een duidelijk lacherige stem. Persephone nergeerde haar en pakte her stuk brood wat ze liet vallen van de grond en schoot van schrik omhoog toen ze de stem van de defence against the dark arts professor hoorde. Haar achterhoofd knalde hard tegen te tafel en ze kwam omhoog om naar hem te kijken. "Sorry Lev-" begon ze maar toen hij vroeg waarom hij het slachtoffer was geworden werd al snel duidelijk dat zijn irritatie nep was. De jongere professor kneep haar ogen samen naar hem om hem 'boos' aan te kijken en wreef over de achterkant van haar hoofd. "Omdat je er zo mooier uitziet, en omdat zij-" ze gebaarde naar de quidditch captain van Hufflepuff. "Erg overtuigend kan zijn?" Vroeg ze en grijnsde naar Lev. "Er zit wat ei..." begon ze en gebaarde naar zijn gezicht waar de zachte dooier van het spiegelei zijn gezicht geraakt had.


BY MITZI


Laatst aangepast door Persephone Ichor op do nov 29 2018, 11:47; in totaal 1 keer bewerkt
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
wrong table - Pagina 2 Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





wrong table - Pagina 2 Empty Re: wrong table

Bericht van Rose Thompson za nov 24 2018, 18:51

Professor Ichor negeerde haar, waardoor Rose even met haar ogen rolde - maar prompt versteef toen ze de stem van professor Nekrasov achter haar hoorde. Ze plakte een onschuldige glimlach op haar gezicht terwijl ze zich langzaamaan omdraaide. Oeps. Hoewel, zij had niets gedaan - het was helemaal de jonge vrouw naast haar. Jup. Ze had alleen misschien een beetje slechte invloed gehad.. Maar ze had de ander nooit verplicht om het ei echt te smijten. Professor Nekrasov leek echter, en gelukkig maar, niet boos. Hij vroeg wel waarom hij - waarop professor Ichor antwoordde dat hij er zo mooier uitzag en dat Rose heel overtuigend kon zijn. De quidditch captain wierp hem een onschuldige glimlach en haalde half haar schouders op. Ze moest een lach onderdrukken toen ze de ring van eigeel rond zijn rechteroog zag en richtte daarom haar blik maar weg, bijtend op haar onderlip om het lachen in te houden.
Rose Thompson
Quidditch Captain Hufflepuff
Rose Thompson
icon + karakterkaart :
wrong table - Pagina 2 RB4Qe0W

IC :
70

Posts :
86

Name :
Bunny


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Quidditch Captain Hufflepuff

Terug naar boven Ga naar beneden





wrong table - Pagina 2 Empty Re: wrong table

Bericht van Lev Nekrasov zo nov 25 2018, 18:58

- lev nekrasov -
"Sorry Lev-" begon Persephone al voor hij ook nog maar echt iets had kunnen zeggen. Die was er wel heel gedrongen op. "Omdat je er zo mooier uitziet, en omdat zij-" verklaarde de brunette waarna ze een gebaar naar Rose maakte. "Erg overtuigend kan zijn?" vervolgde ze op een manier die meer als een vraag klonk dan een verklaring. Lev trok kort zijn wenkbrauwen een beetje op. De schuld proberen af te schuiven op een leerling, really? Ze wilde wel toegeven dat ze degene was die gooide maar dan vervolgens niet op zich nemen dat het ook echt haar doen was. Rose wierp hem in de tussentijd een onschuldige glimlach toe, waarvan hij prima wist dat die niet op zijn plaats was. Hij wilde best geloven dat de Hufflepuff Quidditch Captain met het idee was gekomen en haar had aangemoedigd. "Er zit wat ei..." sprak Persephone nog terwijl ze naar zijn oog gebaarde. Rose leek het niet meer in te kunnen houden en draaide zich van de twee weg. "I know. Geef me even wat tissues alsjeblieft," sprak hij waarna hij met een vinger wat eigeel onder zijn oog uit wreef. Een geel oog was wel een keer wat anders dan een blauw oog maar desalniettemin niet veel beter. "Maar Persephone, dat was niet wat ik vroeg."
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
wrong table - Pagina 2 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





wrong table - Pagina 2 Empty Re: wrong table

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Day gone wrong?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum