Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Housecup? [Cisi]

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Housecup? [Cisi] - Pagina 2 Empty Re: Housecup? [Cisi]

Bericht van Aryana Miller zo jan 06 2019, 20:55





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

Het meisje had een leraar die ze niet boos wilde hebben of teleurgesteld en dat was Professor Winter. De vrouw was vriendelijk en ferm, tenzij ze natuurlijk iets verkeerd deden. Ze was niet bang de leerlingen aan te pakken waardoor iedereen wel wist dat het beter was aan de goede kant van de ander te blijven. Zeker als ze ook punten wilden verdienen voor Hufflepuff, ze hoefde niet de beste in het vak te zijn maar opletten kon zeker geen kwaad. ”Precies, heel goed. Als je hem te lang op het vuur hebt staan zal de ketel zelf ook smelten, dus dan weet je sowieso dat je het niet moet gebruiken.” Aryana wilde niet weten welke temperatuur het goedje moest hebben als zo iets gebeurde. De ketel moest immers tegen hoge temperaturen kunnen, anders was het brouwen van dergelijke Potions niet mogelijk. ”Is er iets wat je er niet van snapte? Of gaat het vooral om de herhaling?” Vroeg de oudere studente waardoor Aryana haar schouders ophaalde. Het leek haar wel duidelijk, het kon niet al te moeilijk zijn het recept te volgen. ”Het is net zo iets als taart bakken, zolang je het recept volgt komt het goed.” Sprak ze zacht. Een drastische fout en de taart mislukte, hetzelfde met deze Potion, alleen dan gevaarlijker. ”Vooral herhalen, aangezien ik denk ik het meeste wel weet. Al vind ik dit vak wel het engste.” Gaf het meisje met een onzekere glimlach toe.


@Cisi Kereseth|| words: 242

Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
Housecup? [Cisi] - Pagina 2 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum