Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oops, didn't see you there

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Oops, didn't see you there Empty Oops, didn't see you there

Bericht van Darcy Whelan za dec 15 2018, 20:53

i'd like to make as much art
as i possible can before i die

@Feel Free To Join
Zachtjes fluitend wandelde de jongeman door de gangen van het schoolgebouw heen. Het voelde goed om eventjes wat tijd voor zichzelf te hebben, nu de lessen voor vandaag gedaan waren en hij voor de verandering geen huiswerk te maken had. Natuurlijk zou hij voor kunnen gaan werken, maar de jongeman had er eigenlijk totaal geen zin in. Het was dan ook dat hij langs een van de leegstaande lokalen was gelopen en het niet kon laten om eventjes naar binnen te glippen. Zijn donkerbruine, bijna zwarte, ogen glommen van nieuwsgierigheid terwijl hij langs de kastjes en lades ging, maar er niets interessants in kon vinden. Hij zuchtte dan ook zachtjes en liet zichzelf bijna dramatisch over een van de schoolbanken hangen, om er daarna achter te komen dat iemand 'm vanuit de deuropening stond aan te gapen. "Oh hi," greens de jongeman.
Darcy Whelan
Slytherin Student
Darcy Whelan
icon + karakterkaart :
Oops, didn't see you there Tumblr_ojdinbxuYp1vlczwao1_500

IC :
18

Posts :
28

Name :
Quinty


Hogwarts ID
Year: Fifth year
Age: 16 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Oops, didn't see you there Empty Re: Oops, didn't see you there

Bericht van Ka'on Agard za dec 15 2018, 22:51

- ka'on agard -
Ze kwam net terug van Quidditch training en was met Alyss mee gelopen naar haar commonroom. Het was zo goed als aan de andere kant van de school maar de beweging kon ze wel gebruiken. De training was in haar ogen amper training gewest omdat ze meer op de grond hadden gestaan dan dat ze hadden gevlogen. Ka'on begreep heel goed dat het belangrijk was om tactiek besprekingen hadden maar ze vond er om eerlijk te zijn niet veel aan. Vandaar dat ze dus die hele extra wandeling had gemaakt. Nu was ze op de terugweg. Bij elk lokaal waarvan de deur open stond gluurde ze even naar binnen. Ze kwam tot stilstand zodra haar ogen iets bewegend spotte in een van de lokalen. Het bleek een jongen te zijn, Slytherin. Aangezien ze hem niet herkende moest hij een jaar jonger of ouder dan zij zijn. In stilte keek ze toe hoe de jongen door het lokaal bewoog. De manier waarop hij zich echter over een van de schoolbanken liet hangen, deed bij haar een klein lachje ontsnappen. "Oh hi," greens de Slytherin student, wie haar nu door had. "Hi, how's the table?" vroeg ze met een zacht gegrinnik. Ka'on stapte wat verder het lokaal in en ging op de tafel het dichtst bij de deur zitten.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Oops, didn't see you there Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Oops, didn't see you there Empty Re: Oops, didn't see you there

Bericht van Darcy Whelan ma dec 24 2018, 14:34

i'd like to make as much art
as i possible can before i die

@Ka'on Agard
De dame die in de duuropening stond had een klein lachje laten horen op het moment dat hij zich op een melodramatische manier over een van de schoolbanken had laten vallen. Hij grijnsde haar dan ook aan en er werd aan 'm gevraagd hoe de bank lag. Hij haalde rustig zijn schouders op en bekeek haar van top tot teen. Het was een Gryffindor, maar hij herkende haar als de Captain van haar house's Quidditch team. Haar naam, echter, ontbrak in zijn geheugen. "Comfortabeler dan je zou denken. Kom erbij," sprak hij met een bijna speelde grijns op zijn gezicht. Toch kwam hij maar overeind en ging op de tafel zitten. "Of heb je toch liever een stoel?" vroeg hij vervolgens, terwijl hij een stoel in haar richting schoof. "En mag ik dan meteen weten met wie ik te maken heb?"
Darcy Whelan
Slytherin Student
Darcy Whelan
icon + karakterkaart :
Oops, didn't see you there Tumblr_ojdinbxuYp1vlczwao1_500

IC :
18

Posts :
28

Name :
Quinty


Hogwarts ID
Year: Fifth year
Age: 16 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Oops, didn't see you there Empty Re: Oops, didn't see you there

Bericht van Ka'on Agard ma dec 24 2018, 23:07

- ka'on agard -
De twee bekeken elkaar even en Ka'on moest concluderen dat ze echt geen idee had wie hij was. "Comfortabeler dan je zou denken. Kom erbij," reageerde hij met een grijns op haar vraag. De blondine hupte weer van de tafel waar ze op was gaan zitten af en liep zijn kant op. Hij was inmiddels ook op de tafel gaan zitten. "Of heb je toch liever een stoel?" vroeg hij waarna hij een stoel haar kant op schoof. "En mag ik dan meteen weten met wie ik te maken heb?" vulde hij zijn woorden nog aan met een vraag. Ka'on schoof de stoel zo op de manier dat ze recht tegenover hem kwam te zitten. Vervolgens ging ze op de leuning zitten en zette ze haar voeten op de zitting zodat ze op de zelfde ooghoogte als hij zat. "De enige echte Ka'on Agard. En met wie heb ik het genoegen?" vroeg ze met een kleine grijns rond haar lippen.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Oops, didn't see you there Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Oops, didn't see you there Empty Re: Oops, didn't see you there

Bericht van Darcy Whelan zo jan 06 2019, 19:47

i'd like to make as much art
as i possible can before i die

@Ka'on Agard
De dame pakte de stoel aan en ging zo zitten dat ze tegenover hem kwam te zitten. Een grijns speelde rond zijn lippen, terwijl hij zijn handen in elkaar vouwde, zijn ellebogen op zijn knieën plaatste en zijn kin op de rug van zijn ingevouwde handen plaatste. Ze stelde zich voor als Ka'on Agard, een naam die hem vaag een belletje liet rinkelen. Hij had er wel eens van gehoord, maar moest nu zijn hersenen pijnigen om 't zich te herinneren. "Agard, Agard. Quidditch captain, am I right?" vroeg hij daarna, hopend dat zijn geheugen 'm niet in de steek had gelaten. "Darcy Whelan, Slytherin, vijfde jaars." Hij haalde zijn schouders op. Niets ongewoons dus. Hij was een simpele student, een beetje een saaie student.
Darcy Whelan
Slytherin Student
Darcy Whelan
icon + karakterkaart :
Oops, didn't see you there Tumblr_ojdinbxuYp1vlczwao1_500

IC :
18

Posts :
28

Name :
Quinty


Hogwarts ID
Year: Fifth year
Age: 16 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Oops, didn't see you there Empty Re: Oops, didn't see you there

Bericht van Ka'on Agard zo jan 06 2019, 22:58

- ka'on agard -
Met een grijns op zijn gezicht leunde hij wat naar voren, hoofd op zijn handen en ellebogen op zijn knieën. "Agard, Agard. Quidditch captain, am I right?" vroeg de jongen nadat ze zich had voorgesteld. "Darcy Whelan, Slytherin, vijfde jaars." Stelde de Slytherin student zich vervolgens voor. "Ting, correct," sprak ze met een kleine glimlach. Het was niet vreemd als mensen wisten wie ze was maar als ze er niet recht op kwamen was het vaak wel leuker. Het was vrij saai om altijd maar herkent te worden door iedereen, haast alsof ze niet je eigen persoon meer was. Alsof je reputatie een ander leven leidde dan jij zelf deed. "Maar wat was je hier eigenlijk aan het doen? Buiten tafels knuffelen," vroeg de blondine hem grinnikend.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Oops, didn't see you there Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Oops, didn't see you there Empty Re: Oops, didn't see you there

Bericht van Darcy Whelan ma jan 07 2019, 14:32

i'd like to make as much art
as i possible can before i die

@Ka'on Agard
Hij had gelijk, natuurlijk, er waren weinig dingen waar hij geen gelijk over had. Ego much? Misschien, maar hij genoot ervan. Hij vroeg zich af hoe erg ze het vond dat ze overal herkend werd door haar reputatie. Ergens vroeg hij zich dan ook af of hij zich anders moet gedragen in haar aanwezigheid. Niet zozeer omdat ze Captain was, maar omdat ze Captain was van Gryffindor. Zij en Slytherin waren rivalen immers, maar Darcy besloot dat hij geen zin had in dat gezeik. Uiteindelijk zaten ze toch allemaal op dezelfde school en leerde dezelfde dingen.
De vraag die Ka'on aan hem stelde deed 'm eventjes opkijken. Hij haalde zijn schouders op. "Niets eigenlijk. Ik verveelde me en vond een leeg lokaal, nieuwsgierig leidde me naar binnen toe." Immers had hij toch niets beters te doen. "Waaruit ik dus kan opmaken dat mijn aanwezigheid jouw nieuwsgierigheid prikkelde?"
Darcy Whelan
Slytherin Student
Darcy Whelan
icon + karakterkaart :
Oops, didn't see you there Tumblr_ojdinbxuYp1vlczwao1_500

IC :
18

Posts :
28

Name :
Quinty


Hogwarts ID
Year: Fifth year
Age: 16 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Oops, didn't see you there Empty Re: Oops, didn't see you there

Bericht van Ka'on Agard ma jan 07 2019, 19:35

- ka'on agard -
Na haar vraag keek de jongen even op, voor hij zijn schouders ophaalde. "Niets eigenlijk. Ik verveelde me en vond een leeg lokaal, nieuwsgierig leidde me naar binnen toe." Ze was blij dat er een aanvulling op de schouderophaal kwam. Wie was zij om hem te gaan verlinken? Het kon geen kwaad om het te weten. "Waaruit ik dus kan opmaken dat mijn aanwezigheid jouw nieuwsgierigheid prikkelde?" vroeg hij haar vervolgens. Een van haar mondhoeken krulde een stukje omhoog voor ze antwoord gaf. "Kan ik niet ontkennen," reageerde ze waarna ze een stukje achteruit leunde op de stoel. Al was ze door alles wel vrij snel afgeleid dus was het nou ook weer niet zo bijzonder. "Maar ben ik interessant genoeg om het rondneuzen te staken?"
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Oops, didn't see you there Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Oops, didn't see you there Empty Re: Oops, didn't see you there

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum