Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

And when we're bored we play in the woods.

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





And when we're bored we play in the woods. - Pagina 4 Empty Re: And when we're bored we play in the woods.

Bericht van Evan Castle wo jan 02 2019, 16:05

Evan hoefde niet over zijn schouder te kijken om te weten dat ze in slaap was gevallen. Hij fronste. En hier zat hij dan weer, als één of andere redder in nood. Well, niet helemaal, want ze had hem vanavond meer moeten redden dan andersom. Maar hij was wel diegene die de wacht nu voor hun beiden hield. En hij merkte op dat hij dat minder haatte dan dat hij dat bij een ander zou hebben gedaan. Hij vond haar oprecht aardig en het feit dat ze niet geaarzeld had om zijn leven te redden toen hij zich in een benarde positie bevond, zorgde ervoor dat hij ook een zeker respect voor haar begon te ontwikkelen. Ze leek met zijn sarcasme en zijn houding die anderen zo afstootten om te kunnen gaan en ze leek hem op sommige momenten zelfs oprecht grappig te vinden. Ze had altijd haar antwoord klaar, maar niet op zo’n manier dat het hem stoorde en Evan merkte dat hij al bij al haar gezelschap sowieso wel geapprecieerd had voor de rest van de avond. En dus vond hij het minder erg om op te blijven zodat hij de wacht kon houden. Hij begon zelf bijna een beetje in te dommelen toen hij opeens geluid hoorde. Omdat het achter hem kwam, wist hij dat het de Quidditch chick was en dus was hij er ook niet verbaasd over toen ze naar buiten ging om haar bezem te halen. Normaal gezien zou hij daar wel een opmerking over hebben gemaakt, maar hij was te moe om daar echt energie aan te besteden. Hij trok zijn wenkbrauw op toen ze zonder pardon tegen hem aan ging zitten, maar merkte op dat hij de warmte die ze met zich meebracht wel apprecieerde. Hij twijfelde kort voor één moment, maar sloeg toen zijn – goede - arm om haar schouders heen en trok het lange gedeelte van zijn uniform wat op zodat hij deze deels om haar heen kon slaan. “Ik had niet helemaal gelogen toen ik aan het begin van de avond zei dat het nog wel eens romantisch kon worden,” zei hij grinnikend tegen haar, maar hij merkte op dat het bloed naar zijn wangen steeg. Het was dan ook letterlijk de eerste keer in zijn leven dat hij zo samen zat met een meisje. Natuurlijk waren er momenten geweest dat ze wel meer bij hem geprobeerd hadden, maar hij had dat altijd afgewimpeld en hun van zich afgeduwd. Dit was de eerste keer dat hij het niet enkel toeliet, maar ook zelf actie ondernam. En ook deze keer kon hij niet zeggen dat hij het echt haatte, hoewel het wel ongemakkelijk was. Verschrikkelijk ongemakkelijk zelfs. “Ik weet hoe dom dat dit klinkt, maar jij bent de eerste die mijn arm om haar schouder heeft liggen. Dus bij deze gefeliciteerd. En geniet er nog maar van, want morgen praten we hier nooit meer over.” Hij zei het met de nodige sarcasme in zijn stem. Als nu die rode gloed van zijn wangen zou willen verdwijnen, was hij pas echt een gelukkig mens. Stomme hormonen.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
And when we're bored we play in the woods. - Pagina 4 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





And when we're bored we play in the woods. - Pagina 4 Empty Re: And when we're bored we play in the woods.

Bericht van Ka'on Agard vr jan 04 2019, 20:57

- ka'on agard -
Okay, ze had allerlei soorten reacties verwacht maar dit dan weer niet. Hij had zijn arm om haar schouders heen geslagen en een deel van het uniform daarbij mee genomen tot een soort deken over haar rug. Niet dat ze zou klagen want op het moment kon ze alle warmte appreciëren. Liever ongemakkelijk dan onderkoeld.* “Ik had niet helemaal gelogen toen ik aan het begin van de avond zei dat het nog wel eens romantisch kon worden,” grinnikte Evan. Ook om haar lippen speelde een klein grijnsje. "Stiekem ben je gewoon een seeer," grinnikte ze. Als hij echt een seeer was geweest had hij haar hopelijk wel tegengehouden toen ze op weg waren naar dat geluid. Wie zou immers daar alsnog naar toe gaan als ze wisten wat er zou gaan gebeuren. Dan moest je echt gek zijn. “Ik weet hoe dom dat dit klinkt, maar jij bent de eerste die mijn arm om haar schouder heeft liggen. Dus bij deze gefeliciteerd. En geniet er nog maar van, want morgen praten we hier nooit meer over.” Hey, dat maakte het er voor haar ook niet minder ongemakkelijk. De blondine was al ongemakkelijk genoeg dat ze hem er door niet aan keek, in plaats daarvan door de uitgang van de boom of meer richting haar voeten. Voor zo ver dat ging dan, haar ogen begonnen weer dicht te vallen. Ze was nog steeds behoorlijk uitgeput en had haar slaap nu echt nodig. "Wat schattig," mompelde ze terwijl ze haar hoofd tegen zijn schouder aan legde. Ze had iets nodig om haar hoofd tegen aan te leggen wilde ze kunnen slapen. Op dit moment was Evan's schouder het enige wat in de buurt kwam. Hij moest er maar mee dealen, vanaf nu was zijn schouder haar kussen.

[* dit is Ka'on's nieuwe motto]
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
And when we're bored we play in the woods. - Pagina 4 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





And when we're bored we play in the woods. - Pagina 4 Empty Re: And when we're bored we play in the woods.

Bericht van Evan Castle di jan 08 2019, 15:53

Stel je toch eens voor dat hij een seeer was. Dan zou hij weten wat de toekomst voor hun zou brengen en zou hij op basis daarvan beslissingen kunnen nemen. Dan zou hij in Cheryl’s toekomst kunnen kijken en eventueel veranderingen aan kunnen brengen. Maar goed, hij was geen seeer en misschien was dat maar goed ook. Hij dacht dat het best wel wat stress met zich mee kon brengen als je in de toekomst kon kijken. Hij richtte zijn blik op Ka’on toen ze iets mompelde en merkte op hoe moe ze wel niet was. En zij niet alleen, trouwens. Ook hij was moe, maar hij had beloofd om de wacht te houden. De leegte die hij creëerde door zijn uniform gedeeltelijk om haar heen te slaan, werd opgevuld door het feit dat ze zo dicht tegen hem aangekropen was. Zijn arm lag nu in een vrij ongemakkelijke positie en hij wist dat hij dit niet heel de nacht vol kon houden, maar in elk geval lang genoeg totdat ze in slaap gevallen zou zijn. Ze legde haar hoofd neer op zijn schouder en even was hij verbaasd door het zachte strijken van haar haren tegen zijn wang. Zoals eerder aangegeven had hij nog nooit een arm om een meisje heengeslagen. De enige die hij echt had aangeraakt, was Cheryl en die had hij een knuffel gegeven, maar nooit tegen aangetrokken zodat haar hoofd tegen zijn schouder steunde. Het was vreemd en ongemakkelijk, maar noodzakelijk als ze beiden warm wilden blijven. Evan begon na verloop van tijd kramp te krijgen van de positie waarin ze nu zaten en bovendien begon hij zelf te knikken met zijn hoofd. De vermoeidheid had ervoor gezorgd dat er een waas was ontstaan in zijn hoofd en dus was het gemakkelijker om toe te geven aan de drang om te gaan liggen. Hij merkte vaag op dat hij naar achteren bewoog en dat zijn rug contact maakte met de grond, dat hij de Quidditch chick meetrok met zich naar de grond en dat haar hoofd nu half op zijn schouder, half op zijn borst leunde. Het drong vaag tot hem door dat hij een defensieve spell op moest zetten voor als iemand hun zou aan proberen te vallen, maar daar was hij te moe voor. Zijn uniform had hij weer deels om zichzelf heen geslagen en toen hij zichzelf eindelijk toeliet om zich volledig over te geven aan de slaap begon het inmiddels al tegen de ochtend te worden.

die motto zou ik sowieso hebben als ik verwarmd werd door een knappe jongen lmao
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
And when we're bored we play in the woods. - Pagina 4 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





And when we're bored we play in the woods. - Pagina 4 Empty Re: And when we're bored we play in the woods.

Bericht van Ka'on Agard di jan 08 2019, 21:10

- ka'on agard -
Langzaam maar zeker werd haar omgeving steeds waziger, steeds doffer. Hoe langer ze zo zat, hoe erger het werd. Ze merkte het zelfs niet helemaal meer dat ze langzaam achteruit zakte tot hun ruggen de grond raakte. Enkele momenten later was ze weer volledig in slaap gevallen. De uren die volgden gingen onopgemerkt voorbij, tot de eerste zonnestralen door het gat in de boom naar binnen vielen. Ze raakte haar gezicht niet maar waren net fel genoeg om haar langzaam wakker te laten worden. In eerste instantie werd ze wakker met het idee dat ze gewoon in bed lag. Alleen haar matras en kussen waren harder dan normaal en de deken ontbrak. Hoe laat zou het zijn? Half negen? Rond die tijd kwam de zon op dus zoiets moest het zijn. Haar grijsblauwe ogen knipperde tegen het licht, voor de ruimte wat beter zichtbaar werd. Ohja ze lag tegen Evan aan in een holle boom, lekker ongemakkelijke manier van wakker worden. Ze hadden geluk dat het vandaag weekend was en er geen lessen waren, dat gaf hun wat meer kans om nog ongezien terug te komen. Dat betekende niet dat ze hier in het bos konden blijven. De blondine plaatste haar hand zachtjes op zijn borst en schudde hem op en neer om hem te kunnen wekken. "Evan, wordt wakker. Het is ochtend," sprak ze zacht met een nog half slapende stem.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
And when we're bored we play in the woods. - Pagina 4 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





And when we're bored we play in the woods. - Pagina 4 Empty Re: And when we're bored we play in the woods.

Bericht van Evan Castle za jan 12 2019, 20:06

Evan hoorde vaag een stem tegen hem spreken en bijna wilde hij onder zijn hoofd naar zijn kussen graaien zodat hij die naar Adrian’s hoofd kon smijten. Toen besefte hij zich dat hij helemaal geen kussen had omdat hij niet eens in zijn bed lag. Daarna besefte hij zich dat het Adrian helemaal niet was die tegen hem sprak, maar iemand anders. Een meisje. Huh. En toen het besef kwam dat het een meisje was die hem wakker schudde, kwam ook de pijn in zijn arm weer terug opzetten. Auw. Evan opende zijn ogen en keek recht in de blauwe ogen van de Quidditch chick. Hij herinnerde zich hun nachtelijke avontuurtje weer en wat hun dat opgeleverd had. Een hoop problemen, een half gebroken bezem, een arm dat niet helemaal meer in orde was en vervolgens een koude nacht in de holle boom dat er schijnbaar voor had gezorgd dat hij met zijn arm om een meisje heen had geslapen. Wat een ideaal liefdesverhaal. Wat een nachtmerrie. “Good morning blond Quidditch beauty,” zei hij op een sarcastische manier tegen haar, hoewel hij haar nu niet per se lelijk vond. Helemaal niet zelfs. Maar het was een manier om met de pijn in zijn arm om te gaan en met het feit dat hij daadwerkelijk vannacht met een arm rond haar heen had geslapen. Eigenlijk tamelijk awkward als je er zo over nadacht. Maar als hij het zich goed kon herinneren, was het niet helemaal door zijn toedoen geweest. Hij kon zich nu namelijk perfect herinneren dat het weldegelijk haar initiatief was geweest om met haar hoofd op zijn schouder te komen liggen. “Ik durf te wedden dat je een heerlijke nacht moet hebben gehad met zo’n lekker kussen onder je hoofd. Het doet me goed om me te herinneren waarom ik die spieren ook alweer getraind heb.” Hij rolde zijn ogen om aan te geven dat hij het niet meende, maar deed geen aanstalten om overeind te komen. Waarom zou hij? Hij was immers nog steeds een kerel en kerels vonden het redelijk leuk om chicks met lang haar over hun heen gebogen te zien. Zeker als ze er niet verkeerd uitzagen. Maar dat zou je nooit van hem horen, hoor. Neeeee.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
And when we're bored we play in the woods. - Pagina 4 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





And when we're bored we play in the woods. - Pagina 4 Empty Re: And when we're bored we play in the woods.

Bericht van Ka'on Agard ma jan 14 2019, 22:50

- ka'on agard -
Gelukkig opende hij zijn blauwgrijze ogen al snel. Ze had niet goed geweten wat ze met deze situatie aan moest als hij niet wakker was geworden. “Good morning blond Quidditch beauty,” begon hij op een sarcastische toon. Wat een begroeting was het weer. "Good morning prince sleepyhead," reageerde ze met een klein, plagend grijnsje rond haar mondhoeken. “Ik durf te wedden dat je een heerlijke nacht moet hebben gehad met zo’n lekker kussen onder je hoofd. Het doet me goed om me te herinneren waarom ik die spieren ook alweer getraind heb.” Ka'on grinnikte even waarna ze een keer met haar hoofd schudde. Hij leek geen aanstalten te maken om op te staan. In d'r eentje zou ze waarschijnlijk niet zo makkelijk terug geraken. Al haar spieren deden pijn en haar gevoel voor richting was in een bos dermate minder dan in een stad. "Ik heb liever een zacht kussen maar dit is ook prima voor zo lang," sprak ze voor ze doodleuk terug ging liggen. Haar spieren deden net iets minder pijn als ze lag dus zo lang Evan nog niet weg wilde, zou zij ook geen kant op gaan.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
And when we're bored we play in the woods. - Pagina 4 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





And when we're bored we play in the woods. - Pagina 4 Empty Re: And when we're bored we play in the woods.

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum