Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Memories.

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Memories. Empty Memories.

Bericht van Evan Castle vr dec 21 2018, 15:14

Met een sigaret tussen zijn lippen geklemd en zijn blik gericht naar het kasteel liet Evan zijn benen in het water bungelen. Hij was nooit bang geweest voor de verhalen dat er een reuzeninktvis zich ergens in de diepten van het meer schuilde. Cheryl wel. Die geloofde dat soort verhalen direct, maar Evan had haar in hun vijfde jaar al eens betrapt toen ze enkel gehuld in een bikini aan het zwemmen was in het meer. Alsof het haar niets meer kon schelen wat er met haar zou gebeuren. Die gedachte was zo deprimerend dat Evan zijn hoofd schudde en zijn aandacht ergens anders op richtte. Hij wilde niet de hele tijd nadenken over haar en haar verloofde, maar het gevoel dat hij iets heel simpels over het hoofd zag, bleef hem kwellen. Het zorgde soms letterlijk voor slapeloze nachten, maar de kloof tussen hun werd er niet minder om. Hij kon haar er niet naar vragen, want ze leek hem steeds te ontwijken. Ze spendeerde in hun voorgaande jaren wel vaker het avondmaal aan zijn tafel of bracht haar tijd met hem door door samen naar de Quidditch matches te gaan kijken, maar sinds hun vijfde jaar was dat ook meer en meer geminderd. Ze waren uit elkaar gedreven en hij had geen idee hoe dat was gebeurd. Er was iets voor hun zesde jaar gebeurd, maar ze vermeed het als de pest om erover te praten en het maakte hem gek. Een uil naar zijn vader of moeder sturen kon hij niet doen, want die trokken zich niks aan van hun lot. Als Evan zijn positie als erfgenaam en Cheryl haar positie als trouwe vrouw van een zuivere Slytherin maar innam, was voor hun alles goed. En daar hoefden ze verder geen discussie over te hebben, want hun wil was wet. Het frustreerde hem, zorgde ervoor dat hij zichzelf steeds meer en meer afsloot van zijn afdelingsgenoten. Hij had weinig vrienden, iets waar hij ergens wel, maar ergens ook weer niets om gaf. Hij had een bepaalde reputatie omhoog te houden en als dat betekende dat hij weinig vrienden had en geen klappen thuis hoefde te incasseren, dan was dat maar zo. Het ijskoude water zorgde er binnen een mum van tijd voor dat Evan geen gevoel meer had in zijn benen, maar ergens vond hij dat wel fijn. Gewoon even geen gevoel meer hebben. Wegzinken in zijn herinneringen van toen zijn zusje en hij voordat ze hun eerste jaar begonnen hier op ditzelfde meer aan kwamen drijven in bootjes, nog voordat duidelijk werd dat zij niet thuishoorde in Slytherin. En volgens hun ouders dan ook indirect niet meer thuishoorde in de familie.

+ Ezra Lowell
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
Memories. 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. Empty Re: Memories.

Bericht van Ezra Lowell vr dec 21 2018, 20:55

- ezra lowell -
Het was oprecht iets wat vermoeiender voor hem was dan de bedoeling hoorde te zijn. Elke keer als ze een Slytherin Head Student nodig hadden leek Sarff verdwenen te zijn en moest hij het opknappen. Het was zeker niet zijn ding om de studenten elke keer opnieuw aan te moeten spreken op van alles en nog wat. Dan was wat dat betrof Slytherin, naast Gryffindor, nog het moeilijkste. De Hufflepuff en Ravenclaw leerlingen hielden zich sneller aan de regels of vonden het te veel moeite om dat niet te doen. Slytherin zag helaas kansen in en Gryffindor zag er de uitdagingen in. Aan de andere kant zou hij zich in een ander house waarschijnlijk niet veel beter op zijn plek voelen dan dat hij zich voelde in Slytherin. In de verte begon de schim zichtbaar te worden van zijn doelwit deze keer. Zodra hij dichterbij kwam merkte hij op dat de jongen zijn voeten in het water had, dat moest ontzettend koud zijn. Zuchtend liep hij dichter richting de jongen. "Evan?" sprak hij de jongen aan terwijl hij een hand door zijn donkerblonde haren haalde. Hier gingen ze weer, leuk joh, dit soort taken. "Je weet de regels over de sigaretten neem ik aan?" verzuchtte Ezra. Hij had een hekel aan dit praatje. Als iemand zijn longen wilde verpesten en er niemand mee lastig viel, zag hij het hele probleem niet zo. Dat was hun probleem, niet het zijne.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Memories. Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. Empty Re: Memories.

Bericht van Evan Castle vr dec 21 2018, 22:00

Evan rolde met zijn ogen toen hij de welbekende stem van Ezra hoorde. Hij verachtte de jongen niet en had er ook geen hekel aan, maar hij nam zijn plicht om anderen op hun fouten te wijzen iets te serieus. Als Evan Head boy zou zijn, zou hij echt niet zo strict uithalen telkens als hij iets zag. Of juist net wel om lekker te kunnen klieren. Maar goed, dat Ezra hem op iets aansprak, wilde nog niet zeggen dat hij ernaar ging luisteren. En dus ging hij op zijn rug liggen, zijn sigaret tegen zijn lippen gedrukt en zijn blauwgrijze ogen naar de blonde jongeman gericht. “Ezra?” vroeg hij op een al even vermoeid toontje aan de jongen, hem uitdagend door sarcastisch met zijn wenkbrauwen te fronsen. Daarin verschilde hij behoorlijk met zijn zusje. Hij kwam opzettelijk in de problemen, zij deed dat altijd onopzettelijk. En als ze er op aan werd gesproken, deed ze haar best om het goed te maken. Aan de andere kant had ze wel weer een grote bek als iemand onredelijk tegen haar was, iets wat haar zowel een Slytherin als een Gryffindor maakte. Voor Evan was ze als Gryffindor even waardevol voor hem als dat ze een Slytherin was geweest, maar dat hoefde hij niet aan zijn moeders neus te hangen. Zij zag alleen maar de dingen die ze wilde zien. Hij verachtte zijn moeder nog meer dan zijn vader wat dat betrof. Evan deed even alsof hij diep nadacht toen Ezra hem op de regels van de sigaretten wees. "Hm, nee, dat moet je me toch nog eens verduidelijken. Kom op, laat zien wat je waard bent als Head boy zijnde. Maak onze afdeling trots." En zonder pardon blies hij daarna de rook recht in het gezicht van zijn afdelingsgenoot. “Oh, sorry. Ga je daar nu punten voor aftrekken? Weet wel dat als je dat doet, Slytherin het misschien niet gaat halen dit jaar. En we zouden de beker toch niet aan Gryffindor door willen geven dit jaar, wel dan? Of nou ja, eigenlijk volgend jaar, aangezien dit jaar bijna om is.” Hij glimlachte er fijntjes bij, wachtend op wat zijn oh zo almachtige Head boy nu weer te zeggen had.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
Memories. 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. Empty Re: Memories.

Bericht van Ezra Lowell vr dec 21 2018, 22:20

- ezra lowell -
Het feit dat Evan op zijn rug ging liggen en de sigaret tegen zijn lippen hield, liet Ezra van binnen even schreeuwen. Natuurlijk zag je daar van buiten helemaal niets van, dat had hij ondertussen helemaal onder de knie. Al zou hij natuurlijk liever vol in zijn gezicht gillen op het moment. “Ezra?” sprak Evan met een frons op zijn gezicht en een uitdagende blik in zijn ogen. Waarom moest hij het nou weer moeilijker maken dan dat het was. Daar kon hij echt slecht tegen. Hij was helemaal de strengste niet, verre van eerder. Maar dit was gewoon ronduit vervelend. "Hm, nee, dat moet je me toch nog eens verduidelijken. Kom op, laat zien wat je waard bent als Head boy zijnde. Maak onze afdeling trots." Kerel, serieus? Thank God, dat hij rustig kon blijven onder heel was situaties. De rook die hij vervolgens vol in zijn gezicht blies zou vroeger de druppel zijn geweest. Diep ademhalen Ezra, rustig. “Oh, sorry. Ga je daar nu punten voor aftrekken? Weet wel dat als je dat doet, Slytherin het misschien niet gaat halen dit jaar. En we zouden de beker toch niet aan Gryffindor door willen geven dit jaar, wel dan? Of nou ja, eigenlijk volgend jaar, aangezien dit jaar bijna om is.” Ezra kon het niet laten om nu een keer met zijn ogen te rollen en de opmerking weg te wuiven. "Zouden de vooroordelen even weg kunnen blijven please, thanks." Hij was echt de moeilijkste niet maar Evan leek dat wel te denken en daar vervolgens op behoorlijk hoopte op lopen in te spelen. Alleen nu Ezra dat door had, zou dat al niet meer gebeuren. Waarom zou je happen als je het plan er achter al kende? Buiten om te zien wat de volgende reactie zou zijn dan. "Kerel ik ben echt de moeilijkste niet. Het boeit me echt geen bal of je rookt of niet maar doe dat ergens uit het zicht. Scheelt behoorlijk wat gezeur voor ons beide." Na zijn woorden zuchtte hij en ging hij een meter of anderhalf van Evan vandaan in het gras zitten. "Also, liever die rook niet nog een keer. Want yet again, daar wordt niemand vrolijk van."
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Memories. Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. Empty Re: Memories.

Bericht van Evan Castle vr dec 21 2018, 22:55

Echt waar, hij zwoer dat kerels die “please” en “thanks” achter elkaar in één zin gebruikten een gay-kantje hadden. En hij had niks tegen gay, helemaal niet zelfs, maar het klonk gewoon fout. Zeker uit de mond van een volwassen kerel. Maar dat hield hij maar voor zichzelf. In tegenstelling tot wat de meesten van hem dachten, had hij namelijk weldegelijk een filter op zijn mond en kon hij sommige opmerkingen ook wel inhouden. Hetzij soms wel met een beetje moeite. Hij moest toch wel een beetje grinniken om de opmerking die volgde. “En dan moet je je beseffen dat ik speciaal voor je op mijn rug ben gaan liggen zodat het minder op zou vallen. Hé, daar is over nagedacht.” Wauw, over gay gesproken. Die opmerking klonk wel behoorlijk verkeerd. Hij rolde met zijn ogen toen Ezra het niet kon laten om nog maar weer eens een opmerking over de rook te maken. “Nee, jíj wordt er op dit moment niet vrolijk van,” zei hij doodleuk tegen de jongen. “Van wat ik kan zien, is er niemand anders in de buurt op dit moment en kun jij dus onmogelijk weten of de persoon die dit ongelooflijk productieve gesprek komt joinen dezelfde mening heeft als jij. Jezus… en dan maar zeggen dat ik geen vooroordelen mag hebben.” Ja, hij was vermoeiend. Dat had Cheryl hem al meerdere keren duidelijk gemaakt. Het was gewoon het principe hoe iemand ermee omging. Bij types zoals Ezra had hij zin om dan nog vervelender te gaan doen, maar bij types zoals Cheryl verzachtte dat juist een beetje. Maar ja, Cheryl en Ezra waren een wereld van verschil, alleen al qua band. Of misschien ook wel niet. Cheryl was nu op dit moment net zo erg een vreemde voor hem als Ezra dat was. “En wat trekt jou aan om me hier te komen vergezellen in deze kille lucht, head dork?” Het was een bijnaam die hij bij iedere head boy gebruikte, dus Ezra zou zich vooral niet persoonlijk aangevallen moeten voelen. Cheryl had deze gewoonte bij hem af proberen te leren, maar zoals ze soms zeiden… old habits die hard.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
Memories. 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. Empty Re: Memories.

Bericht van Ezra Lowell vr dec 21 2018, 23:21

- ezra lowell -
“En dan moet je je beseffen dat ik speciaal voor je op mijn rug ben gaan liggen zodat het minder op zou vallen. Hé, daar is over nagedacht.” Okay, dat was nog erger dan de uitspraken die hij van andere mensen overnam. Dit was iets te makkelijk om verkeerd op te vatten. “Nee, jíj wordt er op dit moment niet vrolijk van,” vervolgde Evan waardoor de donkerblonde jongen een wenkbrauw optrok. “Van wat ik kan zien, is er niemand anders in de buurt op dit moment en kun jij dus onmogelijk weten of de persoon die dit ongelooflijk productieve gesprek komt joinen dezelfde mening heeft als jij. Jezus… en dan maar zeggen dat ik geen vooroordelen mag hebben.” Deze kerel kon schijnbaar zijn mond toch echt niet houden. Ezra rolde enkel nog een keer met zijn ogen. Hij had het idee dat aan het einde van het gesprek zijn oogzenuwen helemaal opgerold zouden zijn. Wat een ramp dit. “En wat trekt jou aan om me hier te komen vergezellen in deze kille lucht, head dork?” Het was niet dat hij zo snel last had van de kou, dat was een van de weinige voordelen aan zijn bloed. Kou zat er eerder in dan dat hij er last van zou krijgen. "Mensen die over jou lopen te zeuren waardoor ik niet met rust gelaten wordt," verklaarde Ezra. Als Sarff nou eens zou stoppen met verdwijnen zou het voor hem ook allemaal wat makkelijker worden. "Wil je een dagje proberen? De hoeveelheid gezeik is niet normaal," verzuchtte de donkerblonde jongen.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Memories. Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. Empty Re: Memories.

Bericht van Evan Castle vr dec 21 2018, 23:32

Evan voelde een kleine glimlach om zijn lippen spelen toen Ezra zijn opmerking maakte. Hij vond het wel leuk dat iemand een gevat antwoord klaar had, vooral omdat hij daar vervolgens een spelletje van kon maken die hij meestal altijd won. Meestal. Hij draaide zijn hoofd en keek de jongen met een glimlach die weinig goeds voorspelde aan. “Ik kan me inderdaad voorstellen dat dat zwaar is. Dan heb je zowat heel het kasteel achter je reet aanlopen.” Maar hij had geen medelijden met de jongen. Hij had immers zelf ingestemd om deze positie te bemannen, dan moest hij er zelf maar de gevolgen van onderzien. Bovendien, als hij het goed had, zou deze jongen dit jaar nog afstuderen, dus de ellende viel nog redelijk mee als je bedacht dat hij nog maar iets meer dan een halfjaar te gaan had. En daar had hij de vakanties nog niet eens bijgeteld. “De hoeveelheid gezeik in het algemeen of de hoeveelheid gezeik over míj? Ik denk dat je mentaal helemaal op bent als je al het gezeik over mij moet incasseren. En dan moet je je bedenken dat ik in de meeste gevallen nog niet eens effectief iets deed. Mensen zijn tegenwoordig zo snel op hun teentjes getrapt.” Waarna hij het vervolgens niet kon laten om een veelbetekenende blik in de richting van de Head boy wierp. “Als ik jou was zou ik er trouwens goed aan doen om tijdens de kerstvakantie niet op Hogwarts te blijven als je niet nog méér gezeik wil horen over mij.” Hij had vernomen dat Cheryl ook hier bleef tijdens de kerstvakantie en er was geen haar op zijn hoofd die de boze reactie van hun moeder daarvan wilde onderzien. Cheryl zocht gewoon een excuus om niet meer naar die verloofde te gaan, wat voor hem reden genoeg was om aan te nemen dat er iets scheelde tussen die twee. Eigenlijk zou hij juist wél naar huis moeten gaan zodat hij het eventueel uit die kerel kon slaan, maar dan zette hij zijn o zo mooie positie als waardige erfgenaam in de Castle familie op het spel en dat zou hém weer zwaar te verduren komen te staan. Beslissingen, beslissingen. “Over dat gesproken… Wat zijn jouw plannen voor de kerstvakantie, head dork? Verplicht cadeautjes kopen voor je mammie en pappie? Of voor je eh… liefje.” Want ja, wist hij veel.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
Memories. 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. Empty Re: Memories.

Bericht van Ezra Lowell za dec 22 2018, 16:04

- ezra lowell -
De glimlach die Evan hem gunde liet hem niet echt beter voelen over de hele situatie. Sterker nog, het leek er op dat de Slytherin student het niet van plan was om het wat makkelijker voor hem te maken. “Ik kan me inderdaad voorstellen dat dat zwaar is. Dan heb je zowat heel het kasteel achter je reet aanlopen.” Ezra gaf een bevestigend knikje, het was overdreven maar geheel onwaar kon hij het ook niet noemen. “De hoeveelheid gezeik in het algemeen of de hoeveelheid gezeik over míj? Ik denk dat je mentaal helemaal op bent als je al het gezeik over mij moet incasseren. En dan moet je je bedenken dat ik in de meeste gevallen nog niet eens effectief iets deed. Mensen zijn tegenwoordig zo snel op hun teentjes getrapt.” De opmerking liet een zucht over Ezra's lippen rollen, voor hij zich ook achterover in het gras liet vallen. "Met types als jou en Oskar blijf ik bezig en Sarff verdwijnt de hele tijd maar lekker. Als ik die te pakken krijg he," reageerde Ezra. Het werd nogal vervelend als hij de hele tijd iedereen als de boeman overal op aan moest spreken en de Head Girl dat nooit hoefde. “Als ik jou was zou ik er trouwens goed aan doen om tijdens de kerstvakantie niet op Hogwarts te blijven als je niet nog méér gezeik wil horen over mij.” Tijdens de vakantie mochten de docenten die achter bleven het lekker opknappen. Hij had er echt geen behoefte aan om dan ook dit alles te moeten doen, hij had zijn vakantie ook wel verdiend. “Over dat gesproken… Wat zijn jouw plannen voor de kerstvakantie, head dork? Verplicht cadeautjes kopen voor je mammie en pappie? Of voor je eh… liefje.” Met een frons op zijn gezicht richtte Ezra zijn bovenlijf een stukje op - leunend op zijn ellebogen - om Evan te kunnen zien. "Ja nee ik ga wel langs bij een bloedbank en stuur wel een liter naar m'n moeder, heb echt geen behoefte aan het hele verhaal over mijn bloedpuurheid van d'r familie." Want oh hij was geen volbloed en daar zou hij ook over horen ook. Niet alleen hij maar ook zijn moeder en zij zou die frustratie dan weer op hem en zijn vader uiten. Mooi niet dus.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Memories. Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. Empty Re: Memories.

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum