Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lake Side

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Lake Side Empty Lake Side

Bericht van Duncan Barlow zo maa 17 2019, 21:17


DUNCAN BARLOW

WHAT PREVAILS IN THE END, I WONDER?

Dik ingepakt in zijn coat, wandelde de man in de richting van het meer. Een ijzige wind gleed langs zijn gezicht, het enige deel van zijn lichaam wat niet aangekleed was. Eventjes vroeg hij zichzelf af of hij zijn baard weer moest gaan laten staan al was het alleen nog voor de laatste dagen van deze vervloekte winter. Hij huiverde eventjes, terwijl zijn donkere ogen over het meer gleed dat voor hem uitstrekte. Hij moest eens gaan kijken of de planten die hij nodig had ook daadwerkelijk hier waren. Op een stuk perkament had hij de namen van de planten staan, maar zijn geheugen was goed genoeg om te weten hoe ze heette. Wisp was voor de verandering thuis in het kasteel gebleven, aangezien het veel te koud was voor de kat. Duncan gniffelde eventjes, het beest wilde altijd bij hem zijn, maar als het te koud was, was ze nergens te bekennen.
De oudere man wreef in zijn handen, terwijl hij naar de rand van het meer toe liep. Het deel waar hij stond was voor een deel bevroren, maar daarvoor had hij een oplossing. De meeste zouden hem voor gek verklaren, aangezien hij magie kon gebruiken en gewoon zijn staf zou moeten gebruiken. Maar het feit dat hij een professor was, betekende niet dat hij verplicht was om het te gebruiken. Daarom haalde hij een stok tevoorschijn en met de precisie van een chirurg maakte hij een gat in het ijs. Hij keek door het heldere water heen, maar op het eerste oog kon hij niet vinden wat hij zocht. Dus pakte hij zijn staf er toch maar bij en maakte een sierlijke beweging. Een teleurstellende blik verscheen op zijn gezicht toen er niets gebeurde. Duncan was net van plan om op te staan, toen er iets bewoog onder het water en voordat hij het door had, sloeg een natte plant in zijn gezicht.

&Een Anouk Account

Duncan Barlow
Herbology Professor
Duncan Barlow
icon + karakterkaart :
Lake Side L7rJ8MK

IC :
11

Posts :
20

Name :
Quinty


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 33 years
Species: Half-vampire


Herbology Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





Lake Side Empty Re: Lake Side

Bericht van Ka'on Agard ma maa 18 2019, 16:35

- ka'on agard -
Mensen die dachten dat katten vervelend konden zijn hadden nog geen uilen mee gemaakt. De klauwen zijn even scherp en ze gooien net zo lief spullen op de grond. Als ze hun zin niet krijgen weten ze precies hoe ze je moeten irriteren. Tot je uiteindelijk toch maar in stemt om van ze af te zijn. Dat was precies de reden dat de blondine - ingepakt in minstens vier lagen kleding - buiten over het terrein rondom Hogwarts liep. De Screech Owl vloog vrolijk rond haar heen, dan weer een stukje vooruit en dan kwam hij weer terug. Ze wilde het liefst zo snel mogelijk weer naar binnen, waar het warm was. Al wist ze heel goed dat ze minstens tot aan het meer moest lopen wilde Sil tevreden zijn. Vanaf een afstandje zag ze een man aan de rand van het meer staan. Toch wel nieuwsgierig naar de reden liep ze zijn kant op. Hij gebruikte iets om een gat in het ijs te prikken om daar vervolgens door te kunnen kijken. Nu ze wat dichterbij was herkende ze de man als professor Barlow. Er werd een kleinere stok gepakt - wat waarschijnlijk zijn wand was - en werd er hoogstwaarschijnlijk een charm gebruikt. Er leek niets te gebeuren tot er plotseling een plant uit het gat op schoot, vol tegen het gezicht van de man. Ka'on barstte in lachen uit. Ze kon het niet houden, dit was veel te mooi. Hoe vaak zag je nou een professor met een ijskoude, doorweekte plant in zijn gezicht.

[Ka'on was de enige die hem vol in z'n gezicht zou uitlachen dus ay]
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Lake Side Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Lake Side Empty Re: Lake Side

Bericht van Duncan Barlow di maa 19 2019, 12:27


DUNCAN BARLOW

WHAT PREVAILS IN THE END, I WONDER?

Zijn donkerbruine ogen keken verbaast in de richting van het water, terwijl het er niet naar uit zag dat hij de plant kon vinden die hij nodig had. Dat was jammer, hij had 't kunnen gebruiken om zelf te kweken in de kassen, zodat hij niet de hele tijd naar het meer toe hoefde te gaan, maar goed. Het zag er naar uit dat dat 'm niet gin- splash, voordat hij iets kon doen schoot de plant uit het water, recht in zijn gezicht. Duncan zuchtte zachtjes en plukte de doorweekte plant van zijn gezicht af, om te horen dat er iemand achter hem in lachen was uitgebarsten. Echt kwaad kon hij er niet om worden, maar met zijn mouw wreef hij wel eerst zijn gezicht droog, voordat hij de plant in een bak met wat water deed en zich omdraaide. Achter hem vond hij een van de studenten die hij wel herkende. Langzaam maar zeker begon hij meer en meer namen te herkennen en te onthouden. Wat een goed voorteken was. "Miss Agard," zei hij op een rustige toon, terwijl hij op haar af kwam lopen. "Genoeg gelachen of moet ik wat punten van Gryffindor house aftrekken vanwege geen respect voor professoren?" Zijn stem klonk streng, maar zijn donker bruine ogen lachte met haar mee. Hij kon er de lol ook wel van in zien, immers moest het best een gezicht zijn geweest.  

@Ka'on Agard

Duncan Barlow
Herbology Professor
Duncan Barlow
icon + karakterkaart :
Lake Side L7rJ8MK

IC :
11

Posts :
20

Name :
Quinty


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 33 years
Species: Half-vampire


Herbology Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





Lake Side Empty Re: Lake Side

Bericht van Ka'on Agard di maa 19 2019, 21:38

- ka'on agard -
De hoeveelste keer was dit? Ze had altijd het geluk om in de buurt rond te lopen als docenten iets lomps overkwam. Een tijdje geleden professor Solarz die vol tegen een pilaar aan liep en nu dit. Het was gewoon veel te mooi om te zien en de lachbui die er bij hoorde was niet te voorkomen. "Miss Agard," sprak de man, waardoor Ka'on nog wat grinnikend op keek. Dat nieuwe docenten je naam zo snel wisten was normaal geen goed ding. Echter liepen er meer dan genoeg Agards rond op Hogwarts om de naam gemakkelijk te onthouden te maken. "Genoeg gelachen of moet ik wat punten van Gryffindor house aftrekken vanwege geen respect voor professoren?" Nog steeds zacht grinnikend schudde ze met haar hoofd. "Sorry professor maar u moet toch wel toegeven dat het een heel mooi zicht was", reageerde ze waarna ze met moeite toch wist te stoppen met lachen. Ze haalde een keer diep adem en stelde vervolgens een vraag waardoor ze weer bijna opnieuw in de lach schoot. "Was dat eigenlijk de bedoeling, die plant?"
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Lake Side Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Lake Side Empty Re: Lake Side

Bericht van Duncan Barlow do maa 21 2019, 14:17


DUNCAN BARLOW

WHAT PREVAILS IN THE END, I WONDER?

De namen van de studenten die zich ergens mee bemoeide, al waren het dan de prefects, headboys en girls of de captains van quidditch, waren de namen die tenminste in zijn hoofd waren blijven hangen. Immers waren dat ook de studenten die hij waarschijnlijk het vaakste zou tegen komen. Naast zijn eigen leerlingen dan, maar aangezien hij zijn lessen nog aan het voorbereiden was, moest dat nog eventjes wachten. Zodoende stond de jonge dame voor hem, hem nog steeds uit te lachen, of in ieder geval na te lachen. Duncan kon het dan ook niet laten om een kleine glimlach op zijn gezicht te laten verschijnen en haalde een hand door zijn haar heen. "Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt," zei hij daarna, terwijl een zucht over zijn lippen rolde. Ze probeerde zich tot stoppen te bedaren, maar het zag er naar uit dat ze er niet zo veel succes in had. Al snel werd hem een vraag gesteld, misschien om hem af te leiden van het lachen, misschien uit daadwerkelijke nieuwsgierigheid. Hij haalde voorzichtig zijn schouders op. "Ik verwachtte de plant, ik denk alleen dat die ergens vast heeft gezeten." Hij pakte het bakje en keek naar de plant die erin dreef, waarna hij zijn ontdekking aan haar liet zien. "Zie je die uiteindes? Ik geloof dat ik iemands lunch heb afgepakt," zei hij met een gniffel. Hij stopte de bak weer weg en zijn jas goed deed. "Kon ik je verder ergens mee helpen, of was het puur toevallig dat je dit moest zien?" 

@Ka'on Agard

Duncan Barlow
Herbology Professor
Duncan Barlow
icon + karakterkaart :
Lake Side L7rJ8MK

IC :
11

Posts :
20

Name :
Quinty


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 33 years
Species: Half-vampire


Herbology Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





Lake Side Empty Re: Lake Side

Bericht van Ka'on Agard zo maa 31 2019, 19:22

- ka'on agard -
Er verscheen een glimlach op zijn gezicht. Dat was een goed teken. Ze had hem hooguit een paar keer voorbij zien komen maar nog geen les van hem gehad. Dat betekende dat ze nog niet veel wist van de man. En daardoor ook niet hoe ver ze kon gaan zonder dat ze de rest van haar huis er mee in de problemen bracht. "Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt," reageerde de man nadat hij een hand door zijn haren had gehaald. "Ik verwachtte de plant, ik denk alleen dat die ergens vast heeft gezeten." Dus om het in Ka'on termen te zeggen het was half de bedoeling. Het was op zich een verklaring voor de plant in het gezicht van de man. Hij pakte het bakje op en liet haar vervolgens de plant zien. "Zie je die uiteindes? Ik geloof dat ik iemands lunch heb afgepakt," grinnikte de man. Okay wow, zelfs dat was haar nog nooit overkomen. Wie kreeg het voor elkaar om een waterplant zijn lunch te laten stelen. Dat was knap op een andere manier. Het bakje werd weer weggedaan waarna de man zijn jas netjes deed. "Kon ik je verder ergens mee helpen, of was het puur toevallig dat je dit moest zien?" Ka'on draaide zich een kwartslag zodat ze niet vol in zijn gezicht zou gillen. Ze haalde diep adem voor ze haar mond opende en de naam van haar uil schreeuwde. "Sil!" Vervolgens floot ze op haar vingers en stak haar arm uit zodat de uil er enkele seconden later zachtjes op kon landen. "Ik was m'n uil aan het uitlaten en moest dat puur toevallig zien", zei ze met een grijns.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Lake Side Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Lake Side Empty Re: Lake Side

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum