Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Tides

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





The Tides - Pagina 3 Empty Re: The Tides

Bericht van Lev Nekrasov za nov 24 2018, 15:28

- lev nekrasov -
"Hm, jou niet dan?" vroeg Alison hem half plagend met een opgetrokken wenkbrauw. Met een kleine glimlach op zijn gezicht schudde hij een keer met zijn hoofd. De eerste keer moest nog komen en daar was hij wel blij om. "Ze respecteren je gewoon te veel als hun professor." Vanuit zijn ooghoeken keek hij naar de grijns op het gezicht van de blondine. Hij kon er wel weer tegen in gaan met die zelfde reden als praktisch altijd het geval was. Dat zou het gesprek weer te treurig maken en daar had hij op het moment niet zo veel zin in. "In ieder geval zijn ze het er wel allemaal over eens dat je knap bent," zei hij met wat zacht gegrinnik. "Nyx heeft de jackpot," vulde hij aan. De twee waren al zo lang samen, hij kon niet begrijpen waarom sommige toch dachten dat kunnen te verbreken. Hoewel ze vrij anders waren paste niemand beter bij elkaar dan Alison en Nyx.
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
The Tides - Pagina 3 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The Tides - Pagina 3 Empty Re: The Tides

Bericht van Alison Winter zo nov 25 2018, 23:17

Lev bevestigde het nogmaals door met zijn hoofd te schudden, dus dan zal het inderdaad wel niet voorgekomen zijn. Maar beter ook, het was toch een beetje ongemakkelijk. Alison maakte wel een mentale notitie dat mocht er toevallig een leuk iemand langskomen, ze wel zou proberen een date te regelen. En dan niet met een leerling natuurlijk, maar iemand van buiten. Of liepen er nog leuke, jonge professors rond op Hogwarts? Ze dacht er even over na, maar kon er niet zo snel op komen. Geen leuke in elk geval.

"In ieder geval zijn ze het er wel allemaal over eens dat je knap bent," zei hij. Pfft. Ze pakte een rol perkament dat op de tafel voor haar lag en mepte hem er mee op zijn hoofd. Niet hard, natuurlijk. Ze beet even op haar onderlip om haar lach in te houden. "Houd je mond." grinnikte ze, het 'complimentje' negerend. "Ik heb de jackpot, dat weet je." Eén ding was zeker; ze hadden een hoop van elkaar geleerd. Opeens schoot haar iets te binnen! "Oh! Ik wilde je nog vragen of je iets nodig hebt van Dervish & Banges? Ik zat er aan te denken om dit weekend naar Hogsmeade te gaan." Zelf was ze het schooljaar niet helemaal zo voorbereid begonnen als ze zou hebben gewild, waardoor ze nu alweer het een en ander nodig had. Inkt, bijvoorbeeld, dankzij al dat nakijkwerk.

hard candy

dripping on me 'til my feet are wet and now she's all over me it's like i paid for it It's like i paid for it i'm gonna pay for this;
Alison Winter
Potions professor
Alison Winter
icon + karakterkaart :
The Tides - Pagina 3 24ealas

IC :
42

Posts :
84

Name :
Cat


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 28
Species: Wizard


Potions professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The Tides - Pagina 3 Empty Re: The Tides

Bericht van Lev Nekrasov za dec 01 2018, 22:22

- lev nekrasov -
Lev grinnikte kort toen Alison hem een tik tegen zijn hoofd gaf met een rol perkament. Het deed hem denken aan zijn halve jaar als uitwisselingsstudent op Hogwarts. Toentertijd had ze dat wel vaker gedaan. "Houd je mond." Grinnikte Alison voor ze er op verder ging. "Ik heb de jackpot, dat weet je." Ja, zo kon je het natuurlijk ook bekijken. "Okay dan, jullie hebben de jackpot," concludeerde Lev al grinnikend. Op eens leek Alison zich iets te herinneren. "Oh! Ik wilde je nog vragen of je iets nodig hebt van Dervish & Banges? Ik zat er aan te denken om dit weekend naar Hogsmeade te gaan." Kort dacht Lev na over wat hij nog nodig zou kunnen hebben. Van het meeste had hij nog wel genoeg om een aardig tijdje mee door te kunnen. "Een hoop inkt om mee na te kijken," reageerde hij. Altijd schreef hij een korte uitleg bij de vragen die fout waren beantwoord. Dat kostte enorm veel extra werk en inkt maar het leek wel te werken. En dat was waar het immers om draaide. "Weet je nog die eerste keer dat jullie drie me daarmee naar toe trokken?" vroeg Lev plotseling met een klein grijnsje om zijn lippen.
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
The Tides - Pagina 3 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The Tides - Pagina 3 Empty Re: The Tides

Bericht van Alison Winter vr dec 28 2018, 20:45

Ze knikte tevreden, met die stelling kon ze het wel eens zijn. En een hoop inkt, ja, dat was ook de voornaamste reden dat ze die kant op ging. Waarschijnlijk ging ze de hele inktvoorraad van die winkel opkopen als ze even niet oplette. Misschien kon ze dat sowieso het beste maar gewoon meteen doen, het was waarschijnlijk toch wel voor het einde van het schooljaar allemaal weer op. Zeker omdat veel leerlingen om de een of andere reden altijd de neiging hadden om haar spullen te pakken als ze zelf iets nodig hadden.

Oh God. De eerste keer dat ze Lev daarmee naartoe hadden genomen was natuurlijk niet de eerste keer dat ze er zelf waren, en dus hadden ze hem in een record tijd alle highlights kunnen laten zien. Ze knikte enthousiast. "Ik weet nog wel hoe erg we zaten te twijfelen of we nou wel of niet dichterbij de Shrieking Shack durfden te gaan." zei ze grijnzend. Stiekem vond ze dat gebouw nog steeds wel iets onbehaaglijks hebben, maar ze was er inmiddels vaak genoeg geweest om leerlingen vandaan te plukken dat ze er wel vrij zeker van was dat er niet echt iets was. Maar 100% wist je het natuurlijk nooit.

hard candy

dripping on me 'til my feet are wet and now she's all over me it's like i paid for it It's like i paid for it i'm gonna pay for this;
Alison Winter
Potions professor
Alison Winter
icon + karakterkaart :
The Tides - Pagina 3 24ealas

IC :
42

Posts :
84

Name :
Cat


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 28
Species: Wizard


Potions professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The Tides - Pagina 3 Empty Re: The Tides

Bericht van Lev Nekrasov vr dec 28 2018, 21:30

- lev nekrasov -
Alison knikte bij zijn conclusie. Het was er een waar zij het ook mee eens kon zijn. Aan de ene kant leek het hem geweldig om een partner te hebben maar aan de andere kant dacht hij er niet klaar voor te zijn. Het zou hopelijk nog wel komen, ooit. "Ik weet nog wel hoe erg we zaten te twijfelen of we nou wel of niet dichterbij de Shrieking Shack durfden te gaan." Hij moest daar wel om grinniken, dat herinnerde hij nog heel goed. Als het aan hem had gelegen was hij er zo naar binnen gelopen, wel alleen waarschijnlijk. Het had hem toen alleen niet verstandig geleken om te doen omdat hij met een groep was. Hij was er nog maar een paar weken toen en liep nog behoorlijk op zijn tenen. Het was er ondertussen niet gevaarlijk meer maar de reputatie zou altijd blijven. Hoewel hij dat wel mooi vond was het ergens ook nog wel beangstigend voor hem. "Of toen we naar Honeyjukes gingen en jullie me alles moesten uitleggen," vulde hij grinnikend er aan toe. Dat was ook een ramp geweest.
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
The Tides - Pagina 3 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The Tides - Pagina 3 Empty Re: The Tides

Bericht van Alison Winter wo jan 02 2019, 21:46

Ha, ze was hun bezoekje aan Honeydukes alweer bijna vergeten maar inderdaad, ze hadden wat leek op uren in die winkel doorgebracht. "Ja, we moesten zelfs uitleggen wat een chocolate frog was, dan ben je wel even bezig." lachte ze. Ze had toentertijd nog nooit iemand ontmoet die dat niet wist, dus het had haar verbaasd, maar erg vond ze het natuurlijk niet want na al die tijd in de winkel doorgebracht te hebben moesten ze natuurlijk ook wat meenemen. "Ik heb nog nooit zoveel geld aan snoep uitgegeven als die dag." En dat zei wel wat, want Alison was best een zoetekauw. "Nee, weet je nog dat we daarna naar The Three Broomsticks gingen en dat we je dwongen om butter beer te drinken?" Haar ogen glinsterden bij de herinnering. Dat was echt een gouden dag geweest.

hard candy

dripping on me 'til my feet are wet and now she's all over me it's like i paid for it It's like i paid for it i'm gonna pay for this;
Alison Winter
Potions professor
Alison Winter
icon + karakterkaart :
The Tides - Pagina 3 24ealas

IC :
42

Posts :
84

Name :
Cat


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 28
Species: Wizard


Potions professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The Tides - Pagina 3 Empty Re: The Tides

Bericht van Lev Nekrasov vr jan 04 2019, 21:08

- lev nekrasov -
"Ja, we moesten zelfs uitleggen wat een chocolate frog was, dan ben je wel even bezig." De twee professoren lachte om de herinnering. Hij had nooit geen snoep gehad en op Koldovstoretz had hij niet echt vrienden gehad om mee naar een snoepwinkel te gaan. Het was ook wel logisch dat de mensen die controle over hem hadden hem geen snoep gaven. Het was nergens voor nodig dus waarom zouden ze? Op de Russische Wizarding School was hij niet heel sociaal geweest, dat was pas echt opgebloeid op Hogwarts. Daar had hij drie goede vrienden gemaakt, al was het daarna ook wel vooral bij die drie gebleven. "Ik heb nog nooit zoveel geld aan snoep uitgegeven als die dag." Lev grinnikte even. Hij wist dat Alison best van wat zoets hield en dat ze hem van alles wilde laten proeven. Wat Nyx en Fred dan nog wilde er bij en je had een hele berg. "Nee, weet je nog dat we daarna naar The Three Broomsticks gingen en dat we je dwongen om butter beer te drinken?" Lev legde zijn hoofd even in zijn handen bij de gedachte. Zodra hij deze weer hief keek hij Alison met een klein glimlachje aan. "En ik kan nog steeds geen alcohol hebben," grinnikte hij. In eerste instantie had hij het niet gedurfd omdat de 'wat als' gedachte nog behoorlijk in zijn hoofd rond speelde. Uiteindelijk hadden ze hem toch overgehaald en gelukkig was hij vrij 'jolly' geworden gelukkig maar was hij daarna wel gestopt.
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
The Tides - Pagina 3 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The Tides - Pagina 3 Empty Re: The Tides

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum