Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Tides

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





The Tides - Pagina 2 Empty Re: The Tides

Bericht van Lev Nekrasov wo nov 14 2018, 14:17

- lev nekrasov -
Alison's antwoord kwam vrij snel, wat waarschijnlijk betekende dat ze het niet zo'n groot probleem vond om te vertellen. Wat op zijn plaats weer betekende dat Lev zich in ieder geval niet schuldig hoefde te voelen over het stellen van de vraag. "Nou, ik weet niet of het nu nog hetzelfde zou zijn... Maar in mijn derde jaar was het een lijk, half-ontbonden met dode palingen uit alle holtes en gaten, wat op een of andere manier nog wel naar me toe kon lopen. Ik heb nooit begrepen wie het nou uiteindelijk moest voorstellen." Dat klonk inderdaad ook niet heel plezant. Al begon hij zich nu oprecht af te vragen waar de dode palingen vandaan zouden moeten komen. Wat hem wel opviel was dat het een vrij extreme boggart was, helemaal voor een leerling. "Maar zoals ik al zei, ik weet niet of het nu nog hetzelfde zou zijn." Lev gaf een begrijpend knikje. Hij vroeg zich af waar haar boggart vandaan kwam maar besloot er verder niet naar te vragen. "Bedankt dat je je werk even voor me opzij wilde leggen. Waar was je eigenlijk mee bezig?"
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
The Tides - Pagina 2 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The Tides - Pagina 2 Empty Re: The Tides

Bericht van Alison Winter zo nov 18 2018, 18:19

Wat zijn Boggart nou precies was, wist ze niet helemaal. Maar ze kende hem langer dan vandaag en het feit dat leerlingen het als traumatisch konden ervaren zei genoeg. Zeker in combinatie met zijn zenuwen over de te geven les. Het onderwerp leek dan ook afgesloten en daar was hij het mee eens, zo bleek uit zijn vraag over wat ze aan het doen was. "Nakijken." zuchtte ze. "Ik weet niet of het een eerstejaars dingetje is, maar sommigen zijn simpelweg... Dom. Ligt dat aan mijn vak of heb jij daar ook moeite mee?" Ze gunde iedereen de tjid om zich te ontwikkelen en wist dat dit in de meeste gevallen ook écht wel lukte, maar Jezus. Het was zoveel makkelijker om ouderejaars les te geven die bewust voor het vak hadden gekozen. "Sommige leerlingen van 11 weten nog niet eens wat 'met de klok meeroeren' betekent." grinnikte ze. Ach, ze zouden het nog wel leren.
are you afraid to fall
Alison Winter
Potions professor
Alison Winter
icon + karakterkaart :
The Tides - Pagina 2 24ealas

IC :
42

Posts :
84

Name :
Cat


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 28
Species: Wizard


Potions professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The Tides - Pagina 2 Empty Re: The Tides

Bericht van Lev Nekrasov ma nov 19 2018, 16:30

- lev nekrasov -
De reactie was simpel, werd met een zucht uitgesproken maar sprak boekdelen. "Nakijken." Nakijken was ongeveer het vervelendste deel van lesgeven. Het was lopende band werk en ontzettend saai. "Ik weet niet of het een eerstejaars dingetje is, maar sommigen zijn simpelweg... Dom. Ligt dat aan mijn vak of heb jij daar ook moeite mee?" vroeg de blondine hem. "Sommige leerlingen van 11 weten nog niet eens wat 'met de klok meeroeren' betekent." Lev grinnikte met Alison mee na deze aanvulling. Vooral de muggle borns zouden het er lastig mee hebben, wanneer keken die nou nog op een analoge klok. Behalve om te zien of de les nog niet voorbij was dan. "Nee, dat is soms echt een ramp. Ik heb er gehad die hun wands verkeerd om vast hielden. Maar vooral het handschrift van sommigen," sprak hij waarna hij met een zucht zijn hoofd tussen zijn armen op tafel weg legde. Zo bleef hij een paar seconden liggen voor hij weer opkeek. "Soms vraag ik me af of het wel Engels is of denk ik er Russisch in te herkennen."
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
The Tides - Pagina 2 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The Tides - Pagina 2 Empty Re: The Tides

Bericht van Alison Winter do nov 22 2018, 22:35

Ze grinnikte even om zijn opmerking. In elk geval was ze niet de enige die hier last van had, wat duidelijk werd aan de manier waarop hij zijn hoofd op de tafel liet rusten. "Hmm, maar dat zou voor jou geen probleem moeten zijn, toch?" plaagde ze hem. Nee, ze snapte precies wat ze bedoelde, dat was ook de reden waarom dat nakijken altijd zo lang duurde. "Wat ben je nu eigenlijk met de eerstejaars aan het doen?" Ze kon zich niet helemaal herinneren waar je nou eigenlijk mee begon bij Defence Against The Dark Arts. Werden ze meteen in het diepe gegooid? Daar was het op zich wel het vak voor, maar dan was de tweede vraag nog of Lev daar de professor voor was en daar was ze niet van overtuigd. En ze wist zeker dat de lessen voor 95% van de professor afhingen, ondanks een 'vast programma'. Misschien werd je wel in het diepe gegooid, maar kreeg je van Lev gewoon zwembandjes mee.
are you afraid to fall
Alison Winter
Potions professor
Alison Winter
icon + karakterkaart :
The Tides - Pagina 2 24ealas

IC :
42

Posts :
84

Name :
Cat


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 28
Species: Wizard


Potions professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The Tides - Pagina 2 Empty Re: The Tides

Bericht van Lev Nekrasov vr nov 23 2018, 20:49

- lev nekrasov -
"Hmm, maar dat zou voor jou geen probleem moeten zijn, toch?" plaagde Alison hem. Lev rolde een keer licht met zijn ogen. Als het echt Russisch was geweest niet nee. Al wist hij ook niet precies hoe roestig dat geworden was in de jaren dat hij er praktisch niets meer mee had gedaan. "Wat ben je nu eigenlijk met de eerstejaars aan het doen?" vroeg de blondine hem vervolgens. Het grote nadeel aan zijn vak was dat er totaal geen houvast was. Je moest voor het merendeel zelf maar bepalen waar het over ging. Dat was ontstaan door de vloek die er ooit op rustte maar nooit echt opgelost. Al was het de laatste paar jaren een heel stuk beter geworden. "Met de Red Sparks dus het is voornamelijk leerlingen overtuigen dat ze het niet op elkaar of creatures moeten gaan richten." Blijkbaar was het heel leuk om een charm die als noodsignaal gebruikt diende te worden als aanval te gebruiken. "En jij dan? Buiten het leren hoe een klok werkt, voegde hij grinnikend toe.
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
The Tides - Pagina 2 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The Tides - Pagina 2 Empty Re: The Tides

Bericht van Alison Winter vr nov 23 2018, 22:41

Red Sparks, slim om daar mee te beginnen. Het duurde natuurlijk even voordat leerlingen alle soorten defense kenden en tot die tijd konden ze dan in elk geval een noodsignaal uitzenden. Maar op andere leerlingen? Ze glimlachte, het was wel typisch voor eerstejaars. Soms vroeg ze zich af of sommigen er wel klaar voor waren om op school te wonen, of dat ze eerst nog een stukje opvoeding nodig hadden van hun ouders. "Oh, bij mij bestaan zeker de eerste vijf lessen uit vaardigheden, voordat we überhaupt beginnen aan mengen. Sommige leerlingen zijn er van overtuigd dat ze zes veren hebben gepakt en dat blijken er dan zeven te zijn. Of ze weten niet hoe een wegschaal werkt." Iets wat ook zéér duidelijk uitgelegd moest worden voordat ze er ook maar aan mochten zitten. Die dingen waren niet gratis en het was haar al meer dan eens overkomen dat ze gewoon kapot gingen. "Eerstejaars." zuchtte ze. "En dan moeten ze die hele puberteit nog krijgen." Ze vond ouderejaars leuker om les te geven, omdat het simpelweg uitdagender was, maar die hormonen. "Ik ben ook al meerdere keren mee uit gevraagd, dat je denkt, jullie kennen mijn vrouw?" Ze lachte even, het was ook te bizar. Het was een feit van algemene bekendheid dat zij en de Flying Professor getrouwd waren, dus hoe die vijftienjarige jongetjes het in hun hoofd haalde, geen idee.
are you afraid to fall
Alison Winter
Potions professor
Alison Winter
icon + karakterkaart :
The Tides - Pagina 2 24ealas

IC :
42

Posts :
84

Name :
Cat


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 28
Species: Wizard


Potions professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The Tides - Pagina 2 Empty Re: The Tides

Bericht van Lev Nekrasov vr nov 23 2018, 22:56

- lev nekrasov -
De glimlach maakte duidelijk dat Alison het stiekem wel grappig vond. Zo lang het met iets zoals Red Sparks gebeurde vond hij het nog niet zo erg, dat kon niet echt kwaad. Aan de andere kant als het gevaarlijker dan dat werd kon hij toch wel wat boos worden. Of nou ja, zijn boos was niet boos maar eerder streng. "Oh, bij mij bestaan zeker de eerste vijf lessen uit vaardigheden, voordat we überhaupt beginnen aan mengen. Sommige leerlingen zijn er van overtuigd dat ze zes veren hebben gepakt en dat blijken er dan zeven te zijn. Of ze weten niet hoe een weegschaal werkt." Lev grinnikte kort waarna hij een keer begrijpend knikte. "Eerstejaars." sprak Alison met een zucht die hij maar al te goed kon begrijpen. "En dan moeten ze die hele puberteit nog krijgen." Ah ja, dat was ook altijd leuk. Dan werden ze ineens een stuk minder gehoorzaam dan ze waren. Aan de andere kant kon je er wel meer mee als ze mee wilde werken. "Ik ben ook al meerdere keren mee uit gevraagd, dat je denkt, jullie kennen mijn vrouw?" Okay toen kon hij het niet laten om even hardop te lachen. "Ja jou wel Alison," sprak hij geamuseerd. Zelf had hij daar gelukkig niet zo veel last van. Hij zou echt niet weten hoe hij op zulke dingen moest reageren.
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
The Tides - Pagina 2 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The Tides - Pagina 2 Empty Re: The Tides

Bericht van Alison Winter vr nov 23 2018, 23:09

Lev was soms een man van weinig woorden, wat een deel van zijn charme was. Ondanks zijn verleden was hij altijd rustig en vriendelijk. Wat haar betreft was hij echt een aanwinst voor de school. Ze trok een wenkbrauw omhoog. "Hm, jou niet dan?" vroeg ze, half-plagend maar ook wel met een sprankje oprechte interesse. Ze wist zeker dat er een hoop leerlingen waren die er in elk geval over nadachten, dat kon haast niet anders. "Ze respecteren je gewoon te veel als hun professor." grijnsde ze. Ook wel zo fijn, als leraren konden ze er toch niks mee doen, al zouden ze dat willen. Niet dat ze dacht dat Lev daar ooit überhaupt over na zou denken, hij nam zijn baan veel te serieus om achter mensen aan te gaan die toch een stuk jonger waren, ook al waren veel zesde- en zevendejaars dan misschien officieel "volwassen".
are you afraid to fall
Alison Winter
Potions professor
Alison Winter
icon + karakterkaart :
The Tides - Pagina 2 24ealas

IC :
42

Posts :
84

Name :
Cat


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 28
Species: Wizard


Potions professor

Terug naar boven Ga naar beneden





The Tides - Pagina 2 Empty Re: The Tides

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum