Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

rain

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





rain - Pagina 2 Empty Re: rain

Bericht van Persephone Ichor do nov 29 2018, 21:37

De jonge vrouw knikte toen hij haar vroeg of ze het kon laten zien en haalde haar wand uit haar achterzak. Haar wenkbrauwen bleven samengeknepen toen ze een pas aan de kant ging, voor her geval dat haar wand uit haar hand vloog en deze in zijn oog eindigde. Ze nam een flinke teug adem en zei de spreuk die ze nodig had voor de spell terwijl ze haar pols bewoog. Er verscheen niet zoals normaal gesproken zou moeten gebeuren haar guardian, nee. Het veranderde zoals ze de man al had uitgelegd een soort silvere soep uit die wel in de goede richting van wat het zou moeten worden, maar het was niet genoeg. Een gefrustreerde zucht gleed van haar lippen en ze keek naar de andere professor, hopend dat hij een uitleg had voor wat er zojuist gebeurd was.


BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
rain - Pagina 2 Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





rain - Pagina 2 Empty Re: rain

Bericht van Lev Nekrasov do nov 29 2018, 22:13

- lev nekrasov -
Persephone gaf een knikje en zette vervolgens een stapje achteruit. Nou was de patronus charm niet heel gevaarlijk voor andere mensen maar hij kon de voorzorgsmaatregel appreciëren. De brunette haalde haar wand tevoorschijn, haalde diep adem en sprak de spreuk uit. Zoals ze hem al had vertelt zag de patronus er uit als flarden blauw licht. Een zucht rolde over Persephone's lippen voor de charm helemaal verdween. Lev gaf een begrijpend knikje, hij dacht wel door te hebben wat er aan de hand was. "Okay buiten de belabberde uitvoering in het algemeen denk ik dat ik wel weet waar het aan ligt," vertelde hij rustig. Misschien was het wat grof om het zo te zeggen. Aan de andere kant had hij wel geleerd dat hij er geen doekjes om moest winden omdat ze het anders niet begrepen. "Persephone zit je een beetje met zelf in de knoop? Je patronus lijkt door jezelf verstoord te worden en omdat je niet goed genoeg op de positieve gedachten focust daardoor weet je patronus geen vaste vorm aan te nemen," vertelde hij de brunette. Het was niet iets waar makkelijk iets aan te doen was in ieder geval.
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
rain - Pagina 2 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





rain - Pagina 2 Empty Re: rain

Bericht van Persephone Ichor do nov 29 2018, 22:33

"Okay buiten de belabberde uitvoering in het algemeen denk ik dat ik wel weet waar het aan ligt," Ze rolde met haar bruine ogen naar hem en snoof. "Houd toch je waffel" bromde ze maar voordat ze verder nog iets kon zeggen begon de man alweer te praten. "Persephone zit je een beetje met zelf in de knoop? Je patronus lijkt door jezelf verstoord te worden en omdat je niet goed genoeg op de positieve gedachten focust daardoor weet je patronus geen vaste vorm aan te nemen," Ze kneep haar ogen samen naar de defence against the dark arts professor. "Ben je ineens een therapeut geworden ofzo?" snauwde ze. "Sorry Lev, het is niks persoonlijks" zuchtte ze en stopte haar wand weer weg. Misschien had hij gelijk, maar ze zou niet weten waarom ze in de knoop zou zitten of hoe, maar het zou haar gedrag misschien kunnen verklaren tegenover hem. "Maar ik heb werkelijk waar geen idee waarmee ik "in de knoop" zou moeten zitten" vertelde ze en ging op één van de tafels zitten terwijl ze naar hem bleef kijken, op de één of andere manier hopend dat hij overal antwoorden op had.


BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
rain - Pagina 2 Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





rain - Pagina 2 Empty Re: rain

Bericht van Lev Nekrasov vr nov 30 2018, 19:59

- lev nekrasov -
"Houd toch je waffel", reageerde Persephone met een snuif en rollende ogen op wat hij als eerste zei. Okay hij had het misschien wat grof gezegd maar zij was degene die naar hem was gekomen hiervoor. Dan verdiende hij het ook niet echt om zo afgesnauwd te worden. "Ben je ineens een therapeut geworden ofzo?" vervolgde Persephone met samengeknepen ogen na de rest van zijn uitleg. Een zucht rolde over zijn lippen, zelfbeheersing Lev, zelfbeheersing. "Sorry Lev, het is niks persoonlijks", verzuchtte de brunette voor ze haar wand weer weg stopte. Dat mocht misschien wel zo zijn maar de lengte van hun lontjes was toch wel duidelijk verschillend. "Maar ik heb werkelijk waar geen idee waarmee ik "in de knoop" zou moeten zitten", vertelde Persephone voor ze op een van de tafels ging zitten. Lev schudde een keer zacht met zijn hoofd. "Dat weet ik dus ook niet, zoals je zei ben ik geen therapeut." Ja sorry, nu ging hij daar op door ook. Hij was het type van vergeven maar niet van vergeten. Oh, kon hij maar vergeten. Dan zou zo veel enorm veel makkelijker voor hem zijn. Maar goed, het ging nu niet over hem maar over Persephone. "Zou het kunnen liggen aan iets schokkends, dramatisch, geweldigs, of iets in die richting dat vrij kort geleden gebeurd is?" besloot hij toch maar te vragen. Als ze om hulp vroeg zou hij die geven zo ver hij kon en dit lag zo ongeveer precies op het randje.
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
rain - Pagina 2 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





rain - Pagina 2 Empty Re: rain

Bericht van Persephone Ichor za dec 01 2018, 01:07

Ze kon zichzelf wel voor haar kop slaan om haar eigen gedrag. Ze leek net een student die nergens zin in had en met elke professor ruzie had -wat in haar geval nu bijna waar was-. "Dat weet ik dus ook niet, zoals je zei ben ik geen therapeut." Persephone kromp een beetje in elkaar door wat hij terug zei en ze wreef met beide handen over haar gezicht. Dit was één van de eerste keren in haar tijd als leerkracht op Hogwarts dat ze iemand zo afkatten en ze snapte er helemaal niks van. Er bijna zeker van dat er een groot, overduidelijk, met lampjes versierd vraagteken boven haar hoofd hing luisterde ze verder naar wat Lev vertelde. "Zou het kunnen liggen aan iets schokkends, dramatisch, geweldigs, of iets in die richting dat vrij kort geleden gebeurd is?" Haar handen plaatste ze weer naast haar op de rand van de tafel waar ze op was gaan zitten en tikte zachtjes met haar vingers hierop terwijl ze nadacht. "Ik weet het niet... Misschien?" Vroeg ze, niet aan hem maar ook niet echt aan haarzelf. Ze begon haar benen te wiebelen nadat ze eventjes stilzat en hield haar blik dan ook op haar bewegende voeten in plaats van de man voor haar neus.


BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
rain - Pagina 2 Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





rain - Pagina 2 Empty Re: rain

Bericht van Lev Nekrasov za dec 01 2018, 16:16

- lev nekrasov -
Persephone tikte wat met haar vingers op het tafelblad voor ze antwoord gaf. "Ik weet het niet... Misschien?" Heel duidelijk weer. Al liet de misschien wel merken dat er hoogstwaarschijnlijk wel wat was. De manier waarop de brunette op de tafel zat, zag er uit net een leerling. Zwaaiend met haar benen en haar ogen op haar voeten gericht. Zuchtend nam Lev ook plaats op een van de tafels. Blijkbaar waren stoelen overbodig geworden. "Dit betekend dat ik je er waarschijnlijk niet echt verder mee kan helpen. Dit is eerder een psychologisch probleem dan een probleem in de charm zelf," vertelde Lev rustig. Hij was immers geen psycholoog en had dan ook geen idee hoe hij dit zou kunnen oplossen. Hij kon natuurlijk wel luisteren naar wat ze te vertellen had. Maar ook hij betwijfelde of ze daar verder mee zouden gaan komen. Zijn donkere ogen keken kort richting de klok. "Zeg Persephone, ooit er aan gedacht om samen een les te geven?"
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
rain - Pagina 2 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





rain - Pagina 2 Empty Re: rain

Bericht van Persephone Ichor za dec 01 2018, 16:36

"Dit betekend dat ik je er waarschijnlijk niet echt verder mee kan helpen. Dit is eerder een psychologisch probleem dan een probleem in de charm zelf," vertelde hij rustig en hij ging zelf ook op een tafel zitten. "Tuurlijk. Toch bedankt Lev," Zei ze en ze merkte dat ze zich al wat beter begon te voelen dan een halve minuut geleden. Ergens wist ze wel wat er dwars zat, maar het toegeven was een compleet ander verhaal. "Zeg Persephone, ooit er aan gedacht om samen een les te geven?" Verbaasd keek ze op naar hem. "Samen een les te geven? Om je leerlingen te laten zien hoe het zeker niet moet?" Een zachte grinnik rolde van haar lippen en ze glimlachte weer. "Want zeg nou zelf, ik ben hier verschrikkelijk in" haar donkere ogen vonden die van hem terwijl ze sprak. "Ik zou zo iemand zijn ogen uitsteken, het verbaast me dat me dat me dat nooit gelukt is om heel eerlijk te zijn." De vrouw begon weer te ratelen en ze drukte haar lippen op elkaar om ervoor te zorgen dat ze haar mond hield en Lev wat kon zeggen. Waar ratelen bij de meeste mensen een teken was dat ze nerveus waren was dit bij Persephone over het algemeen een teken dat ze zich goed of beter voelde dan eerst.


BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
rain - Pagina 2 Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





rain - Pagina 2 Empty Re: rain

Bericht van Lev Nekrasov za dec 01 2018, 17:36

- lev nekrasov -
"Tuurlijk. Toch bedankt Lev," bedankte Persephone hem. Ze was in ieder geval een stuk rustiger geworden dan ze daarnet was geweest. Daardoor ook een heel stuk minder vals tegenover hem. De verbazing door zijn vraag zorgde er voor dat ze weer oogcontact met hem maakte. "Samen een les te geven? Om je leerlingen te laten zien hoe het zeker niet moet?" grinnikte Persephone. Lev moest toegeven dat hij toch ook wel een klein beetje moest grinniken om de opmerking. "Want zeg nou zelf, ik ben hier verschrikkelijk in", vervolgde de brunette. Om eerlijk te zijn had hij nog nooit een van haar lessen gezien dus kon hij daar niet echt iets over zeggen. "Ik zou zo iemand zijn ogen uitsteken, het verbaast me dat me dat me dat nooit gelukt is om heel eerlijk te zijn." Lev knipperde toch wel een paar keer verbaast op het geratel van Persephone. Hij keek even naar zijn bureau en richtte zijn blik vervolgens op de professor. "Help me onthouden dat ik jou nooit als invaller vraag," sprak hij toch met een lichtelijk bezorgde ondertoon in zijn stem. Defence Against the Dark Arts kon een gevaarlijk vak zijn tijdens de praktijk. Leerlingen met de verkeerde instelling sprak hij dan ook streng toe. Een docent hebben met zelf al zo'n houding zou echt voor ongelukken zorgen. "Ik bedoelde meer van een les die onze beide vakgebieden covert, een dark creature in de les."
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
rain - Pagina 2 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





rain - Pagina 2 Empty Re: rain

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum