Broombox
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Castle :: Common Rooms :: Hufflepuff Common Room
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Broombox
"Oh, je vind het vast leuk!", antwoordde Rose, al kon ze dat natuurlijk niet weten. Ze kende de eerstejaars amper en wist dus niet of ze eerder het dappere of eerder het broekschijtertype was. Maar Rose was zo blij wanneer ze met haar bezem kon vliegen of wanneer ze met haar team voor quidditch kon trainen dat ze zich moeilijk in kon beelden dat iemand anders dat gevoel niét had. "Heb je al een bezem voor de lessen?", besloot ze uiteindelijk te vragen. Haar bezem ging al mee sinds het eerste jaar - deels omdat ze geen nieuwe kon kopen door geldgebrek en anderzijds omdat haar bezem haar goed beviel en nog niet toe was aan vervanging. Ze was meer gehecht aan dat ding dan aan de meeste van haar kledingstukken.
icon + karakterkaart :
IC :
70
Name :
Bunny
No one ever finds life worth living - one has to make it worth living
"Oh, je vindt het vast leuk!" Antwoordde Rose even vrolijk en enthousiast. Aryana was niet super bang aangelegd maar wel voorzichtig. Ze wist natuurlijk niet of ze vliegen leuk zou vinden; zoals iedereen het nooit wist voordat ze het deden. "Heb je al een bezem voor de lessen?" Vroeg de oudere studente. Waarna het jonge meisje meteen knikte. "Volgens mij wel, heb in ieder geval alles gekost dat op de lijst stond." Sprak ze zachtjes. Immers zorgde de school vaak voor bezems voor de eerstejaars want die mochten nog geen eigen bezem bezitten. De reden waarschijnlijk omdat ze eerst vlieglessen moesten hebben gehad zodat alles onder controle was.
@Rose Thompson || words: 108
icon + karakterkaart :
IC :
282
Name :
Butter
Rose knikte. Normaal zou er dan voor een bezem gezorgd worden voor de eerstejaars - die mochten immers zelf nog geen bezem hebben tot ze het vliegen onder de knie hadden. "Ik zal mijn best doen om tijdens de eerste vliegles eens te komen zien.", antwoordde ze vriendelijk. Ze moest coach Nyx daar eerst nog van overtuigen - maar ze was meestal niet zo bijzonder streng in zo'n dingen, had ze het gevoel. Ondertussen kon ze ook meteen eens scouten naar potentiële talenten. "Dan zorg ik ervoor dat je niet hopsakee van je bezem valt.", vervolgde ze, een plagende blik in haar vriendelijke bruine ogen.