Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

family time

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





family time - Pagina 2 Empty Re: family time

Bericht van Persephone Ichor zo nov 11 2018, 21:18

remember me
as the girl that overwaters plants
because I don't know when to stop giving


Even fronsde ze toen ze terugdacht aan Aphrodite en schudde met haar hoofd alsof dat de gedachten weg zou kunnen krijgen uit haar hoofd. Ze had nu Ayana om zich zorgen over te maken. ”Dat betekend dat jij mijn soort van tante bent. Als dat zo is, moet jij Archimedes ontmoetten.” Persephone knikte en keek naar haar toen ze dichterbij bewoog. "Ik denk het ja," zei ze zachtjes en pakte haar uitgestoken hand vast. "Archimedes? Is dat je uil? of een vriend?" Glimlachend keek ze de jonge hufflepuff aan en ze zag steeds meer kenmerken aan haar gezicht die haar aan haar zus deden denken. Ergens vond ze het lastig, maar aan de andere kant was haar zus een prachtige vrouw en ze wist zeker dat Aryana naarmate ze ouder zou worden steeds meer trekjes van haar mee zou krijgen. Ze kneep zachtjes in haar hand toen ze merkte dat ze wat twijfelend haar hand had uitgestoken en gaf haar een geruststellende glimlach. Het begon wat harder te waaien en de studenten die nu nog buiten waren gingen snel naar binnen vanwegen de kou, en Persephone gaf ze groot gelijk, het was zeker kouder aan het worden.
@Tag
#idk WORDS
NO NOTES
❤️ CREDIT TO ARIA
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
family time - Pagina 2 Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





family time - Pagina 2 Empty Re: family time

Bericht van Aryana Miller ma nov 12 2018, 20:35





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

Aryana had niet eens door hoeveel ze op haar moeder leek. Immers was die al overleden voordat ze de leeftijd had gehad om naar school te mogen. Ze lette vanuit haar ooghoeken een tikkeltje ongemakkelijk op de iets oudere vrouw. Immers was het apart om te weten dat haar moeder’s familie nog steeds leefde en ook op Hogwarts was. Wat betekende dat ze ergens ook haar familie waren, ook al leken ze totaal niet op elkaar. Waarschijnlijk was haar moeder geadopteerd, want haar uiterlijke kenmerken waren totaal anders. Persephone was niet Aziatisch, maar dat was haar moeder wel geweest. Wellicht dat het meisje daar later wat meer uitleg om zou vragen maar eerst moest de docente haar uil ontmoetten, dat was immers het eerste maatje dat ze op deze school had gehad. Zachtjes verklaarde ze dat de vrouw dus haar soort van tante was, waardoor ze Archimedes wel moest ontmoetten, dat zou ze uil vast geen probleem vinden. Immers was hij sociaal. Persephone knikte, en volgde haar met haar ogen terwijl ze voorzichtig dichterbij kwam. ”Ik denk het ja,” zei ze zachtjes, terwijl het meisje twijfelend en een tikkeltje verlegen haar hand had uitgestoken. ”Archimedes? Is dat je uil? Of een vriend?” Glimlachend keek ze de jonge Hufflepuff studente aan waardoor ze haar met twinkelende bruine ogen aan keek. ”Sneeuwuil, hij is erg vriendelijk.” Sprak ze met enige trots. Zachtjes kneep Persephone in de hand van de jonge studente, waarna het meisje in de richting van Owlery liep. Daar waar de uilen woonden, en ook haar eigen sneeuwuil zich vermaakte. Zodra ze in de buurt van de ingang waren, kwam een grote sneeuwwitte uil naar beneden gevlogen waardoor het meisje opgetogen lachte. Ondanks dat het koud was, deed het haar goed om haar gevleugelde vriend te zien. ”Kom hier Archie, voorzichtig!” Sprak ze op een zachte toon waarna de vogel naar haar toe hupste, en ze door haar knieën heen zakte om hem even een zachte aai over zijn kop te geven. Waardoor de uil speels en zachtjes naar haar vinger hapte. Het meisje grinnikte waarna ze Persephone aan keek. ”Archie, Persephone,” Begon ze de introductie waarna ze van de een naar de ander keek. ”Persephone, Archimedes.” Vervolgde ze waarna ze haar tante aan keek met een vrolijke lach op haar gezicht. Immers had het dier wel een gevoel voor humor, al krijste het niet. Hij maakte vaak weinig geluid.


@Persephone Ichor || words: 400

Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
family time - Pagina 2 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





family time - Pagina 2 Empty Re: family time

Bericht van Persephone Ichor vr nov 16 2018, 10:42

Bijna huppelend volgde ze Aryana toen ze vertelde dat ze een sneeuwuil had en dacht even aan haar oude sneeuwuil die in haar laatste schooljaar helaas was overleden. "Ik hou van sneeuwuilen, eigenlijk uilen- nee alles in het algemeen," grinnikte ze en volgde haar naar waar haar grote sneeuwuil was. Persephone ging door haar hurken toen ze Aryana haar Archie zag aaien en stak een vinger naar hem uit. "Hallo Archimedes," zei ze zachtjes en vergat eventjes dat ze daar met iemand anders was -wat vaker gebeurde als er dieren in de buurt waren-. Haar wijs- en middelvinger gleden over zijn kop en grinnikte zachtjes toen hij een beetje naar haar vingers hapte. "Hij is prachtig Aryana" vertelde ze met een glimlach en keek op naar de jonge student die blijkbaar een soort familie van haar was. Persephone kwam weer overeind en keek even naar alle andere school- en eigen uilen om haar heen om te zien hoeveel verschillende uilen er zaten.

flut sorry

BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
family time - Pagina 2 Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





family time - Pagina 2 Empty Re: family time

Bericht van Aryana Miller vr nov 16 2018, 15:37





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

De jonge lerares kwam soms bijna jeugdig over in haar vrolijkheid. Bijna huppelend volgde ze het meisje dat op weg was naar haar geliefde sneeuwuil Archimedes. ”Ik hou van sneeuwuilen, eigenlijk uilen – nee alles in het algemeen,” grinnikte haar tante terwijl ze haar verder volgde naar de Owlery. De uil leek haar al vanaf een kleine afstand op te merken en vloog naar haar toe, waarna Aryana zoals gewoonlijk de grote uil wat aandacht gaf. Zodra ze hen aan elkaar had voorgesteld gaf ze Persephone de ruimte Archi te ontmoeten. De vrouw hurkte en stak een vinger naar hem uit, ze had geluk dat hij niet al te bijtgraag was. ”Hallo Archimedes,” ei ze zachtjes, waarna ze haar vingers over zijn kop liet glijden waar hij speels naar hapte. Hij beet echter nooit door, Aryana wist dat hij nooit iemand verwondde zonder dat diegene echt iets verkeerd had gedaan. ”Hij is prachtig Aryana,” vertelde ze met een glimlach terwijl ze naar de jonge studente keek. Persephone kwam overeind om de andere uilen te bekijken waarna Aryana de vrouw met een vragende blik volgde. ”Hij is erg sociaal, zolang ik hem elke week opzoek is hij aardig. Als ik hem een paar dagen negeer komt hij mij vaak zelf opzoeken omdat hij zich verveeld.” Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht waarna ze zelf ook opstond en voorzichtig naar Persephone toe liep. ”Ik heb laatst Professor Nekrasov geholpen met een Kneazle. Nu hij heeft het meeste werk gedaan,” Sprak ze zachtjes. Ze had geen aversie tegen onbekende dieren, de meesten hadden immers een beter hart dan mensen.


@Persephone Ichor || words: 266

Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
family time - Pagina 2 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





family time - Pagina 2 Empty Re: family time

Bericht van Persephone Ichor ma nov 19 2018, 11:11

”Hij is erg sociaal, zolang ik hem elke week opzoek is hij aardig. Als ik hem een paar dagen negeer komt hij mij vaak zelf opzoeken omdat hij zich verveeld.” Ze knikte af en toe toen ze wat zei en keek nog eens om haar heen om weer naar de sneeuwuil te kijken. ”Ik heb laatst Professor Nekrasov geholpen met een Kneazle. Nu hij heeft het meeste werk gedaan,” verbaasd fronsde Persephone even en keek naar haar. "Een kneazle, wanneer was dat?" vroeg ze. Ze had niks gehoord over een kneazle, niet dat het dier veel kwaad kon, maar dat was alleen wanneer deze een witch of wizard mocht of half gewone kat was. "Was het een volle kneazle of half gewone kat?" want een gewone kneazle kon soms aardig wat problemen opleveren.

BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
family time - Pagina 2 Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





family time - Pagina 2 Empty Re: family time

Bericht van Aryana Miller ma nov 19 2018, 14:30





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

Aryana was blij haar trouwe maatje weer te zien. Ondanks het feit dat ze hem eens in de zoveel dagen wel begroette. Het was altijd goed om iets vertrouwds te hebben, in het dagelijkse leven en ze vertrouwde Archimedes als geen ander. De sneeuwuil kon nog niet zoveel voor haar betekenen, immers schreef ze bijna nooit brieven maar zijn aanwezigheid was alsnog prettig en handig op bepaalde momenten. Hij was wat beter op zichzelf dan bijvoorbeeld katten, wat ervoor zorgde dat ze er niet elke ochtend uit moest om eten te gaan pakken en het dier haar niet overal heen wou volgen. Af en toe knikte Persephone, terwijl het jonge meisje sprak waarna ze nog eens naar de prachtige sneeuwuil keek. Voorzichtig begon Aryana over de Kneazle die ze hadden moeten opsluiten, of opnieuw in de kooi hadden opgesloten; want het dier was ontsnapt. Verbaasd fronste de oudere witch waarna ze het jongere meisje aankeek. “Een kneazle, wanneer was dat?” Vroeg ze, waarschijnlijk had ze niet van diens aanwezigheid af geweten. Het dier kon niet zoveel kwaad, tenzij het een witch of wizard niet uit kon staan. Iets wat het geval was geweest. ”Was het een volle kneazle of half gewone kat? “ Vervolgde ze haar vraag voordat het jonge kind had kunnen antwoorden. ”Vol en hij was ontsnapt,” sprak het meisje terwijl ze het hoofd van Hufflepuff, alsmede haar soort van tante aan keek met haar donkerbruine ogen. ”Een paar dagen geleden, ik denk dat hij nu niet meer op Hogwarts is.” Murmelde het meisje zachtjes, immers was het geen kooi voor langdurig gebruik geweest.


@Persephone Ichor || words: 267

Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
family time - Pagina 2 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





family time - Pagina 2 Empty Re: family time

Bericht van Persephone Ichor wo nov 21 2018, 22:25

Ze knikte tijdens het luisteren toen Aryana uitlegde over de kneazle een paar dagen geleden. "Ik zal Professor Nekrasov er wanneer ik hem zie over vragen." Vertelde ze en glimlachte naar haar. Ze stopte haar handen in de zakken van haar jas en speelde een beetje met een elastiekje wat ze hier vond, waarna ze vloekend over "merlins dirty underpants" haar hand terugtrok toen het metale stukje tegen haar vinger knalde. "Dat heb jij niet gehoord," vertelde ze het meisje naast haar en schudde met haar hand alsof ze zo de pijn eruit kon schudden.

BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
family time - Pagina 2 Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





family time - Pagina 2 Empty Re: family time

Bericht van Aryana Miller wo nov 21 2018, 22:46





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

Persephone knikte bij het horen van de korte uitleg van het jonge meisje. "Ik zal Professor Nekrasov er wanneer ik hem zie over vragen." Vertelde haar tante met een kleine glimlach. Aryana wist niet wat er belangrijk aan een Kneazle was die wellicht al lang weer weg was en naar een andere Wizard was gegaan die wellciht goed met hem om kon gaan. Haar soort van tante stopte haar handen in een van de zakken van haar jas, terwijl ze met een elastiekje speelde waarna ze ineens vloekte. "merlins dirty underpants," Het meisje keek de donkere vrouw verbaasd aan, waar sloeg dat nu weer op? Was dat de manier waarop ze in de Wizard Wereld vloekten wanneer iets zeer deed dan. Het klonk niet eens zo slecht als de woorden die sommige Muggles konden gebruiken. "Dat heb je niet gehoord," vertelde Persephone het jonge meisje waardoor ze haar giechelde. Dus blijkbaar was het erger dan ze had verwacht. "Oke?" Sprak ze zachtjes. Terwijl ze de hand van de jonge vrouw bekeek. "Is het zo erg? Wat je net zei?" Vroeg het meisje geamuseerd.


@Persephone Ichor || words: 183

Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
family time - Pagina 2 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





family time - Pagina 2 Empty Re: family time

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» [gz] Family for those in need
» Family Dinner
» Family is more then some branches from one tree [Rose]
» Burning like Hellfire {Family Search}
» [Open] Time is relative

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum