Persephone schudde met haar hoofd en pakte met behulp van een vork een spiegeleitje op om deze op het bord voor haar neus te leggen. "Just do it!" Moedigde de quidditch captain haar aan en porde in haar zij waardoor de professor een vreemde kronkel maakte en bijna van de bank gleed. "Doe het zelf, ik kan niet mikken" probeerde ze als excuus onder het lachen omdat ze bijna van de bank was gevallen. "En hij vilt me levend Rose, als ik dat doe ben ik dood" vertelde ze haar terwijl ze wild met haar handen sprak, zonder Rose in haar gezicht te rammen natuurlijk, maar haar eigen gezicht? Dat was nog wel eens een uitdaging om die niet te raken.
wrong table
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Castle :: Great Hall
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: wrong table
worrying means you suffer twice |
Laatst aangepast door Persephone Ichor op do nov 29 2018, 11:47; in totaal 1 keer bewerkt
icon + karakterkaart :
IC :
126
Name :
celyn
De vrouw naast haar kronkelde raar toen ze haar porde en zei toen dat ze niet kon mikken - oké, een excuus dat Rose als beater moeilijk terug kon zeggen. Als zij niet kon mikken had haar team weinig aan haar in beaterpositie. Dan was ze beter chaser geworden. Hoewel, die moesten ook kunnen mikken - seeker dan. Eigenlijk moest iedereen in quidditch wel kunnen mikken. Rose greens naar professor Ichor terwijl die met grote gebaren uitlegde dat ze levend givld zou worden als ze professor Nekrasov versierde met een mooi spiegeleitje in zijn gezicht. Ze pruilde speels. "naw, wat jammer, en ik dacht dat ik een stoere professor naast me had zitten.", antwoordde ze, nog steeds licht pruilend.
icon + karakterkaart :
IC :
70
Name :
Bunny
Ze propte ht laaste stuk brood in haar mond terwijl ze de kruimels van haar broek sloeg. "naw, wat jammer, en ik dacht dat ik een stoere professor naast me had zitten." zei Rose en 'boos' keek ze naar de quidditch captain naast haar en pakte het eitje op. "Wil jij hem anders in je gezicht Rose?" vroeg ze en bracht het ei dichter naar haar gezicht met een grijns. "Het zou je wel mooi staan," vertelde ze voordat ze naar Lev keek, zijn naam schreeuwde en luid floot en het ei naar hem gooide. "Leuk je gekend te hebben, ik ga nu rennen anders ben ik zeker dood" Persephone stond op en pakte nog wat brood -wat ze natuurlijk weer op de grond liet vallen- en dus onder de tafel moest kruipen om het op te pakken.
worrying means you suffer twice |
Laatst aangepast door Persephone Ichor op do nov 29 2018, 11:47; in totaal 1 keer bewerkt