Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lost kittycat

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Lost kittycat - Pagina 4 Empty Re: Lost kittycat

Bericht van Lilianne Shertick za dec 15 2018, 18:54

Rin stelde voor dat ze ook zouden kunnen zoeken naar een docent - maar dat leek Lilianne dan weer zo wanhopig. Uiteindelijk haalde ze haar schouders maar op. "Op zich.. Hij raakt vast wel weer buiten.", antwoordde ze zachtjes. Ze had geen zin om de barmhartige samaritaan te spelen voor een kat die zichzelf vast wel kon redden. Misschien hadden ze wat house points kunnen verzamelen, maar de kans was groter van niet - en uiteindelijk deed het er toch niet zo veel toe. Ze kon haar tijd vast nuttiger besteden.
Lilianne Shertick
Ravenclaw student
Lilianne Shertick
icon + karakterkaart :
Lost kittycat - Pagina 4 RB4Qe0W

IC :
130

Posts :
149

Name :
Bunny


Hogwarts ID
Year: Fourth year
Age: 15 years
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





Lost kittycat - Pagina 4 Empty Re: Lost kittycat

Bericht van Rin Kiritake za dec 15 2018, 19:03

- rin kiritake -
De blondine haalde haar schouders op. "Op zich.. Hij raakt vast wel weer buiten.", reageerde Lilianna. Rin gaf een kort, bevestigend knikje. Als hij er in was gekomen, kwam hij er vast ook weer uit. Bovendien scheelde het hun enorm veel werk als ze er geen extra tijd aan zouden besteden. Zo lang het hun kat niet was, was het niet hun probleem. Dan moest de eigenaar maar beter op zijn of haar kat letten. Rin rekte zich kort uit, voor ze haar ogen op de vierdejaars richtte. "Terug dan maar? Ik neem aan dat je daar ergens in de buurt moest zijn?" stelde de blondine voor. Waarom zou ze anders in die gang zitten? Als je ergens was dan was dat meestal om een reden.
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
Lost kittycat - Pagina 4 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





Lost kittycat - Pagina 4 Empty Re: Lost kittycat

Bericht van Lilianne Shertick di jan 15 2019, 20:24

Lilianne schudde haar hoofd als antwoord. "Nee, het was daar gewoon rustig.", antwoordde ze, licht glimlachend. Misschien had de ander wel al gemerkt dat ze op haar rust gesteld was - of misschien had de ander dat juist niet gemerkt, juist omdat ze zo op haar rust gesteld was.. Lilianne was niet vaak in de buurt van andere mensen te vinden. Ze was echter wél heel vaak in de buurt van boeken te vinden. "Ik ga naar de bibliotheek nu denk ik.", vervolgde ze, waarna ze zich al half die richting uitdraaide. "Ik zie je vast wel nog eens!" En met die woorden draaide ze zich volledig om en liep ze naar de bibliotheek. Daar waren hopelijk geen verdwaalde kattenbeesten die haar zouden afleiden.
Lilianne Shertick
Ravenclaw student
Lilianne Shertick
icon + karakterkaart :
Lost kittycat - Pagina 4 RB4Qe0W

IC :
130

Posts :
149

Name :
Bunny


Hogwarts ID
Year: Fourth year
Age: 15 years
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





Lost kittycat - Pagina 4 Empty Re: Lost kittycat

Bericht van Rin Kiritake za jan 19 2019, 20:38

- rin kiritake -
"Nee, het was daar gewoon rustig.", reageerde Lilianne, ergens toch wel tot Rin's verbazing. Het was te begrijpen dat mensen rustige plaatsen opzochten maar meestal was het niet zo ver van de rest van de wereld verwijderd. "Ik ga naar de bibliotheek nu denk ik.", vertelde Lilianne waarna ze zich al omdraaide om weg te lopen. "Ik zie je vast wel nog eens!" riep ze nog voor ze zich volledig weg draaide. "Bye," reageerde Rin waarna ze haar schouders een keer ophaalde en terug liep richting het lokaal.
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
Lost kittycat - Pagina 4 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





Lost kittycat - Pagina 4 Empty Re: Lost kittycat

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Lost

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum