Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[GZ] ♡ I've been looking for a savior

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





[GZ] ♡ I've been looking for a savior Empty [GZ] ♡ I've been looking for a savior

Bericht van Olivia Romano ma nov 19 2018, 19:14


Hoi!

Wah, mijn eerste keer dat ik hier een oproep voor een plot ga zetten, maar ik heb lowkey een idee voor mijn char Eden Bellamy. Voordat ik Eden ga uitwerken, wil ik namelijk iemand zoeken voor een plot dat in mijn hoofd zit. Een tijd geleden heb ik een cursus gehad in gedragsstoornissen en heb ik mijzelf in verschillende verdiept. Ik wil graag een char maken met de anxiety stoornis (waar ik zelf ook aan kan relaten, aangezien ik hier zelf aan lijd) en met een hechtingsstoornis. De hechtingsstoornis is ontstaan door de heftige jeugd die Eden heeft gehad. Mensen met een hechtingsstoornis hechten zich vaak aan één persoon, eentje die ze door en door vertrouwen en waar ze basically voor leven. Eden heeft dit in haar leven nog niet gehad. Nou voel je hem waarschijnlijk aankomen: ik ben opzoek naar iemand waar ze zich aan kan hechten, iemand die ze voor de volle 100% kan vertrouwen, waar ze zich veilig en op haar gemak voelt en waar ze niet het gevoel heeft zich anders te moeten voor doen dan ze is, haar savior. In welke vorm of relatie we dat gaan gieten, maakt mij niet uit, dit kan een beste vriend(in) zijn, een liefde, misschien zelfs een familielid?

Misschien is het handig dat, als ik je interesse geprikkeld hebt, je wat achtergrondinformatie over Eden hebt. Basically is Eden opgegroeid in een arm gezin. Haar ouders hadden vaak ruzie, maar bleven bij elkaar. Hadden vaak meer oog voor elkaar. Gingen vaak uit, er was veel geweld in het gezin. Doordat ze weinig thuis waren en Eden eigenlijk altijd alleen was, heeft ze moeite met het hechten aan mensen. Vrienden maakt ze niet, omdat ze het gevoel heeft dat iedereen haar toch gaat laten vallen, zoals haar ouders dat hebben gedaan. Daardoor is ze best wel snel geneigd in de problemen te raken: ze is verbaal erg sterk (schelden, agressief), ze is slim en best manipulatief en snel geëmotioneerd - wat ze omzet in woede. Die woede komt vooral voort uit haar verleden. Oh, en ze zit nog wel op Hogwarts, maar in het laatste jaar. Haar woede heeft haar niet zozeer in problemen gebracht in school, in dat ze erge dingen heeft gedaan ofzo, of geschorst zou worden.

Dit is even een hele snelle, summiere omschrijving van wat ik nu in mijn hoofd heb voor haar. Vind je dit nou leuk en wil je mij helpen met mijn plotje, post dat dan even hier of stuur eventjes een PM. <3 Ik sta overal voor open, so hit me the fuck up! I love you

[GZ] ♡ I've been looking for a savior Tumblr_nq5epiDSyC1tc5cqio1_500
Olivia Romano
Wizard
Olivia Romano
icon + karakterkaart :
[GZ] ♡ I've been looking for a savior 4r2uCSH

IC :
1

Posts :
28

Name :
♡ Marlones ♡


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 24
Species: Wizard


Wizard

Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum