Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sides of the Coin

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Sides of the Coin - Pagina 2 Empty Re: Sides of the Coin

Bericht van Ka'on Agard vr nov 23 2018, 20:17

- ka'on agard -
Het knikje liet een glimlach op haar gezicht verschijnen. Mooi, dat zou haar enorm veel helpen. Zo heel nadelig voor hem zou het ook niet zijn aangezien het praktisch ook leren was voor hem. Bovendien zou ze nu bij hem in het krijt staan dus kon hij weer iets van haar gedaan krijgen als dat nodig zou zijn. ’Sure, als je toestemming hebt wel. Met alle plezier zelfs.’ Ka'on gaf een knikje en liep voorop richting de docentenkamer waar ze binnen de kortste keren toestemming had gekregen. Een broertje met een goede reputatie en zelf een hoge rang hebben hielp behoorlijk mee. Op naar het Potions lokaal. "Als ik je ooit ergens mee zou kunnen helpen moet je het zegen hè!" sprak ze vrolijk tegen de tijd dat ze het lokaal naderde.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Sides of the Coin - Pagina 2 Icon10

IC :
184

Name :
Anouk

Hogwarts ID
Year: Sixth year
Species: Wizard

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Ezekyel Agard za nov 24 2018, 16:40

Crashing waves
Het was aangenaam om zijn zus eens met iets te kunnen helpen in plaats van altijd andersom. Soms voelde hij zich in het bijzijn van zijn siblings net dat beetje minderwaardig. Puur omdat Ka’on wel al iets bereikt had hier en omdat Oskar, tja Oskar was. Beide hadden ze nogal een uitgesproken karakter, iets wat hij absoluut niet had. Een minderwaardigheidscomplex dat eigenlijk helemaal nergens op trok, dat wist hij goed genoeg. Het was ook maar heel soms dat het kwam opzetten tho. Maar als het er was trok het hem zeker wel nog meer naar beneden. Ezekyel zag ook in dat het enkel en alleen hijzelf daar schuld bij trof tho. Dus nee, het belemmerde zijn band met zijn siblings zeker niet.

Volgzaam dwaalde de jongen achter zijn zus aan in de richting van de docentenkamer. Never in a million years zou hij daar een voet binnen zetten. Puur omdat Allison daar binnen zat. No offence, hij hield echt van de professor en het vak maar als ze kwaad werd was hij liever helemaal niet in de buurt. Snel genoeg kwam het meisje er weer uit en liepen ze in de richting van het lokaal waar ze moesten zijn. ’Bedankt! Maar het is wel oké. Hoe ging het trouwens bij de try outs? Veel soeps dit jaar?’ Ezekyel interesseerde zich zeker in Quidditch, alleen het zelf spelen was iets waar hij niet klaar voor was. Of waar hij überhaupt aan dacht om te doen.

Ezekyel Agard
Gryffindor student
Ezekyel Agard
icon + karakterkaart :
Sides of the Coin - Pagina 2 GOjpH4J

IC :
26

Name :
Caro

Hogwarts ID
Year: Fifth year

Gryffindor student

Bericht van Ka'on Agard zo nov 25 2018, 19:05

- ka'on agard -
’Bedankt! Maar het is wel oké. Hoe ging het trouwens bij de try outs? Veel soeps dit jaar?’ vroeg Ezekyel haar vervolgens. Toch voelde het alsof hij altijd degene was die haar moest helpen, helemaal als het over school ging. Zo heel veel kon ze niet voor hem doen. Ze zat misschien wel een jaar hogen maar over het algemeen was zij degene die uitleg aan hem moest vragen. Het enige waar ze echt goed in leek te zijn waren zeker niet haar studies, het was Quidditch. "Hm, redelijk. Er moet nog veel besproken worden voor we echt een team kunnen samenstellen," verzuchtte ze waarna ze een keer met haar hoofd schudde. Al die ingewikkelde besprekingen waren niet helemaal haar ding. Als iemand het goed deed, deed hij het goed. Veel ingewikkelder dacht ze niet bij speler keuze. Het hele gebeuren waarbij er ook naar tijd besteding et cetera gekeken werd was niet zo haar ding. "Waarom deed jij niet mee?" vroeg ze met een klein glimlachje op haar gezicht. Het leek haar wel leuk om familie in haar team te hebben.
Ka'on Agard
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :

IC :
184

Name :
Anouk

Hogwarts ID

Bericht van Ezekyel Agard vr nov 30 2018, 21:33

Crashing waves
Praten over Quidditch. Hes was wellicht een van de enigste zaken die hij echt met haar gemeen had, dus waar ze ook echt over konden praten. Zelf mee doen was niet zijn ding, vooral omdat hij dan de schijnwerpers meer op zichzelf trok en dat was nu net een van de zaken die hij echt niet hoefde. Iedereen die zat toe te kijken tijdens de try outs. No thanks. ’Je moet wel winnen dit jaar hoor!’ Grijnsde de jongen breed. Oh ja, dat moest ze zeker. Dan konden ze de andere huizen even laten zien hoe het moest. Al had hij zeker en vast het volste vertrouwen in Ka’on. Als er een iemand van hun het kon dan was zij het wel.

Haar vraag deed hem even kort door zijn haren gaan. Uhm. ’Wel, ik ben al zo’n kluns als ik op mijn twee benen staan. Laat staan als ik op een bezem zit.’ Die uitleg volstond wel. Al wist hij bijna zeker dat ze er nog wel over door ging gaan. I mean, ze hadden elkaar wel vaker aan het werk gezien op de bezem. Dus ja, wat hij zei was eigenlijk een kleine leugen. Maar Ka’on wist goed genoeg waarom hij niet mee deed.

Ezekyel Agard
Gryffindor student
Ezekyel Agard
icon + karakterkaart :

IC :
26

Name :
Caro

Hogwarts ID

Gryffindor student

Bericht van Ka'on Agard vr nov 30 2018, 21:55

- ka'on agard -
’Je moet wel winnen dit jaar hoor!’ grijnsde Ezekyel. Met een soortgelijke grijns op haar gezicht legde Ka'on een hand op haar niet-bestaande-spierbal. "Komt goed," sprak ze op een zelfverzekerde toon. Een zelfverzekerdheid die nergens vandaan kwam aangezien de teams nog niet eens gekozen waren. Zodra ze hem een vraag stelde haalde hij een hand door zijn donkere haren. ’Wel, ik ben al zo’n kluns als ik op mijn twee benen staan. Laat staan als ik op een bezem zit.’ Vanuit haar ogen keek ze hem met een pruillipje aan. Het was nou echt niet dat hij zo belabberd vloog. "Booh, het lijkt me zo leuk om met jou in het team te spelen. Jou niet dan?" Het probleem was dat hij niet in de schijnwerpers wilde gaan staan. En de quidditch spelers waren een en al schijnwerper wat dat betrof, de sport werd door vele bekeken.
Ka'on Agard
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :

IC :
184

Name :
Anouk

Hogwarts ID

Bericht van Ezekyel Agard do dec 06 2018, 15:10

Crashing waves
Ezekyel schudde even beteuterd zijn hoofd. ’Die spierballen zal je toch nog even moeten kweken hoor.’ Een grapje natuurlijk. Hij wist goed genoeg dat zijn zus goed in vorm was. Minus dan haar eetbuien soms bijgerekend maar dat hoorde je hem niet zeggen hoor. Maar hij wist bijna zeker dat ze wel kon winnen dit jaar als ze haar zinnen er echt opzette. Al was het misschien wel heel handig om inderdaad dan al een team te hebben waarmee je kon spelen. Kort haalde hij zijn schouders op. ’Ik denk van wel. Maar ik denk dat het gewoon niets voor mij is?’ Eerlijkheid, daarmee kwam de jongen het verste. Zo ook tegen zijn siblings.

’Jij weet hoe je om moet gaan met zo’n dingen Ka. Ik totaal niet. Maar ik zou het zeker wel willen hoor. Echt waar!’ De jongen liet een brede glimlach verschijnen op zijn gezicht, hopende dat het geloofwaardig overkwam. Want het was echt geen leugen. Ezekyel wandelde het lokaal binnen en ging aan een van de houten logge tafels staan. ’Alright. Weet je wat we nodig hebben?’

Ezekyel Agard
Gryffindor student
Ezekyel Agard
icon + karakterkaart :

IC :
26

Name :
Caro

Hogwarts ID

Gryffindor student

Bericht van Ka'on Agard do dec 06 2018, 21:30

- ka'on agard -
’Die spierballen zal je toch nog even moeten kweken hoor.’ Reageerde Ezekyel terwijl hij met zijn hoofd schudde. Hè, wat jammer nou.Ze vervolgde door te vragen of hij niet mee wilde spelen. ’Ik denk van wel. Maar ik denk dat het gewoon niets voor mij is?’ reageerde hij. Ka'on keek hem nogmaals met een pruillipje aan, voor ze het onderwerp maar liet varen. Ze kreeg hem waarschijnlijk toch niet overgehaald. ’Jij weet hoe je om moet gaan met zo’n dingen Ka. Ik totaal niet. Maar ik zou het zeker wel willen hoor. Echt waar!’ Ja, ja, dat moest ze geloven. De brede glimlach op zijn gezicht maakte het nou ook niet bepaald geloofwaardiger voor haar. De blondine schudde een keer met haar hoofd voor ze het lokaal binnen liepen. ’Alright. Weet je wat we nodig hebben?’ vroeg haar broertje haar zodra hij bij een van de tafels stond. Kort dacht ze na voor ze antwoord gaf op zijn vraag. "Salamander bloed en verpoederde klauw van... iets?" sprak ze voor ze richting de planken liep en er in ieder geval al een mortier vandaan haalde.
Ka'on Agard
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :

IC :
184

Name :
Anouk

Hogwarts ID

Bericht van Ezekyel Agard wo jan 23 2019, 14:46

Crashing waves
Om eerlijk te zijn wilde Ezekyel niets liever dan voor het team vliegen. Hell, het was altijd een van zijn dromen geweest. Zelfs toen hij nog in het weeshuis zat. Maar de jongen wist goed genoeg dat het er nooit van zou komen. Hij had er gewoon het karakter niet voor en dat vond hij uitermate jammer, maar hij had zich er bij neergelegd. Aan zijn karakter zou toch niets meer gaan veranderen normaal. Ka’on daar echter van overtuigen was een moeilijkere opgave dan gedacht, maar hij kon haar uiteraard niet dwingen om hem te geloven. Dus nee, hij ging er ook niet over blijven door gaan. Dat was niet waarom het duo bij elkaar was.

Met een grijnsje keek de jongen haar aan toen ze een juist antwoord gaf. ’Weetje zeker dat je me hier wel nodig hebt?’ Hij wandelde even van de tafel weg en ging op zoek naar de twee ingrediënten die cruciaal waren voor het maken van het drankje. ’Het is trouwens de klauw van een griffioen.’ Met een snelle beweging griste hij twee bokaaltjes van een van de planken en keerde hij terug naar de tafel.

Ezekyel Agard
Gryffindor student
Ezekyel Agard
icon + karakterkaart :

IC :
26

Name :
Caro

Hogwarts ID