Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Challengers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Challengers - Pagina 2 Empty Re: Challengers

Bericht van Ka'on Agard di dec 11 2018, 22:56

- ka'on agard -
Het duurde even voor er een antwoord van haar vriendin kwam. Het idee dat het daarom een goed antwoord zou zijn was alleen tevergeefs. "Hm, veel." Right. Ka'on rolde een keer met haar ogen, dit had ze aan moeten zien komen. Even later maakte het zilverharige meisje weer een opmerking. "Ik hoop dat we trol tegenkomen." Ka'on grinnikte door deze plotselinge uitspraak waar het enthousiasme vanaf spatte. "Waarom een trol though, ik hoop op iets coolers zoals euh... ja gewoon iets coolers." Heerlijk specifiek Ka'on, heerlijk specifiek. Dat was dan weer een kenmerk van de blondine, specifiek was ze niet behalve als het over quidditch ging. En zelfs dan waren haar beschrijvingen vaak niet te begrijpen.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Challengers - Pagina 2 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Challengers - Pagina 2 Empty Re: Challengers

Bericht van Alyssia Reznikov di jan 08 2019, 19:03


show me a hero
Haar vriendin leek niet echt onder de indruk te zijn van trollen. Jammer, maar helaas. "Trollen zijn cool! Smerig, maar cool." De Slytherin studente bleef bij haar standpunt. "Al neem ik ook genoegen met een Centaur." Vervolgde ze waarna ze even kort haar schouders ophaalde. Ze wilde gewoon iets zien, iets cools. Iets waar ze over een jaar nog steeds over konden opscheppen tijdens het diner, en daar was dit bos toch echt de beste plek voor in haar ogen.

Een geritsel in de struiken enkele meters voor het tweetal trok haar uit haar gedachten. Met grote ogen greep ze de pols van de Gryffindor studente. "Hoorde je dat?" Fluisterde ze enthousiast, terwijl ze knikte in de richting waar het geluid vandaan was gekomen. Ze was benieuwd wat voor wezen er straks mogelijk uit het struikgewas zou springen.
and i will write you a tragedy
Alyssia Reznikov
Quidditch Captain Slytherin
Alyssia Reznikov
icon + karakterkaart :
Challengers - Pagina 2 8BGlVZl

IC :
32

Posts :
60

Name :
Jules


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Quidditch Captain Slytherin

Terug naar boven Ga naar beneden





Challengers - Pagina 2 Empty Re: Challengers

Bericht van Ka'on Agard di jan 08 2019, 21:16

- ka'on agard -
"Trollen zijn cool! Smerig, maar cool." Ka'on grinnikte even om de passie die haar Slytherin vriendin over trollen had. De meeste vonden er niets aan maar nee hoor, Alyss vond ze cool. "Al neem ik ook genoegen met een Centaur." Een centaur leek haar een heel stuk gaver om tegen te komen. Alleen ook iets gevaarlijker om precies de zelfde reden. "Ja kijk ik weet dat het geschreeuw van een trol bij mijn spreekniveau in de buurt komt maar iets dat praat is toch ook wel cool," sprak ze met een grijns. Eigenlijk maakte het haar helemaal niet zo gek veel uit wat ze zouden tegenkomen, als het maar cool was. "Hoorde je dat?" Ka'on schudde met haar hoofd maar net op dat moment klonk het geritsel in de struiken weer. Haar geschud veranderde al snel in een enthousiast geknik. "Zullen we kijken wat het is? Kan nooit groot zijn als het in de struiken past," grinnikte de blondine zacht waarna ze zo stil mogelijk een paar passen richting de struiken zette. Ka'on keek achterom en wenkte Alyss ook te komen, het was leuker als ze het tegelijkertijd zagen.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Challengers - Pagina 2 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Challengers - Pagina 2 Empty Re: Challengers

Bericht van Alyssia Reznikov ma jan 14 2019, 12:57


show me a hero
De Gryffindor studente had gelijk. Het was veel leuker als ze het tegelijk konden zien. "Misschien een baby trol!" Fluisterde ze opgewekt, haar stem overslaande van het enthousiasme. Ze vond trollen gewoon heel erg cool. "Oké, op drie." Vervolgde ze toen ze zich weer herpakt had, waarna ze langzaam begon met aftellen. "..drie!" Riep ze even enthousiast als hiervoor, maar zodra ze met haar handen de bosjes opzij duwde veranderde de blik op haar gezicht. "Niks..?" Bracht ze iet wat teleurgesteld uit. Maar ze zag de bosjes daar toch net echt bewegen? Een beetje wanhopig draaide ze zich om naar haar vriendin. "Denk je dat ik gek aan het worden ben?" Vroeg ze haar op klagende toon, waarna ze zich neer liet zakken op een grote, liggende boomstronk bij hen in de buurt. Waarom was het bos überhaupt verboden als de bewoners zich toch niet lieten zien?
and i will write you a tragedy
Alyssia Reznikov
Quidditch Captain Slytherin
Alyssia Reznikov
icon + karakterkaart :
Challengers - Pagina 2 8BGlVZl

IC :
32

Posts :
60

Name :
Jules


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Quidditch Captain Slytherin

Terug naar boven Ga naar beneden





Challengers - Pagina 2 Empty Re: Challengers

Bericht van Ka'on Agard ma jan 14 2019, 23:27

- ka'on agard -
"Misschien een baby trol!" reageerde Alyss met haar typische enthousiasme over de wezens. Haar stem sloeg er zelfs door over. "Oké, op drie." Dat was op zich een prima voorstel om het tegelijk te kunnen zien. De countdown begon en zodra ze bij drie belanden keken ze tussen de bosjes. Om niets te zien. Verward keek Ka'on tussen de bosjes en vervolgens ongeveer gelijk met de ander naar elkaar. "Denk je dat ik gek aan het worden ben?" vroeg Alyss waarna ze plaats nam op een boomstronk. Ka'on zuchtte voor ze over de boomstronk begon te lopen waar Alyss op zat. "I blame magic," sprak ze waarna er opnieuw een zucht over haar lippen rolde.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Challengers - Pagina 2 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Challengers - Pagina 2 Empty Re: Challengers

Bericht van Alyssia Reznikov zo jan 20 2019, 13:33


show me a hero
Waarom maakte professoren er zo’n big deal van wanneer leerlingen naar het forbidden forest gingen? Tuurlijk, het was verboden en zo, maar waarom? Zelfs al ging je er heen met de intentie om iets gevaarlijks te vinden vond je het niet. Wie weet waren de wezens in het bos juist banger voor de wizards op Hogwarts dan andersom, iets wat ze zich best kon voorstellen. “Snap jij waarom het hier verboden is?” Zuchtte ze teleurgesteld, al veranderde de teleurstelling op haar gezicht al snel na het horen van een zacht gegrom in de verte. Meteen zat de quidditch captain weer recht overeind. “Dat hoorde jij toch ook?” Vroeg ze haar vriendin verbaasd. “Ik denk dat het daar vandaan komt.” Vervolgde ze, wijzend in de richting waar het geluid vandaan was gekomen. Er moest iets zijn, het kon gewoon niet anders. En of het nou een weerwolf, trol of een thestral was, het maakte haar niks meer uit. Ze moesten gewoon iets cools zien vanavond.
and i will write you a tragedy
Alyssia Reznikov
Quidditch Captain Slytherin
Alyssia Reznikov
icon + karakterkaart :
Challengers - Pagina 2 8BGlVZl

IC :
32

Posts :
60

Name :
Jules


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Quidditch Captain Slytherin

Terug naar boven Ga naar beneden





Challengers - Pagina 2 Empty Re: Challengers

Bericht van Ka'on Agard wo jan 23 2019, 15:18

- ka'on agard -
“Snap jij waarom het hier verboden is?” vroeg Alyss, waarop ze met haar hoofd schudde. Tot dus ver was ze nog nooit echt iets gevaarlijks tegen gekomen in het bos. Dat wilde alleen niet zeggen dat dat in de toekomst ook niet zou gebeuren. “Dat hoorde jij toch ook?” Met een vragende blik in haar ogen schudde Ka'on haar hoofd. “Ik denk dat het daar vandaan komt.” Ka'on sprong van de boomstam af en liep een paar meter in de richting waarin Alyss wees. 'Zullen we gaan kijken dan?" vroeg ze met een uitdagende grijns op haar gezicht. Zelf had ze er niets gehoord, maar dat betekende niet dat ze niet wilde gaan kijken.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Challengers - Pagina 2 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Challengers - Pagina 2 Empty Re: Challengers

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum