Challengers
Pagina 2 van 2• Deel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Challengers
- ka'on agard -
Het duurde even voor er een antwoord van haar vriendin kwam. Het idee dat het daarom een goed antwoord zou zijn was alleen tevergeefs. "Hm, veel." Right. Ka'on rolde een keer met haar ogen, dit had ze aan moeten zien komen. Even later maakte het zilverharige meisje weer een opmerking. "Ik hoop dat we trol tegenkomen." Ka'on grinnikte door deze plotselinge uitspraak waar het enthousiasme vanaf spatte. "Waarom een trol though, ik hoop op iets coolers zoals euh... ja gewoon iets coolers." Heerlijk specifiek Ka'on, heerlijk specifiek. Dat was dan weer een kenmerk van de blondine, specifiek was ze niet behalve als het over quidditch ging. En zelfs dan waren haar beschrijvingen vaak niet te begrijpen.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
icon + karakterkaart :
IC :
184
Name :
Anouk
show me a hero
Haar vriendin leek niet echt onder de indruk te zijn van trollen. Jammer, maar helaas. "Trollen zijn cool! Smerig, maar cool." De Slytherin studente bleef bij haar standpunt. "Al neem ik ook genoegen met een Centaur." Vervolgde ze waarna ze even kort haar schouders ophaalde. Ze wilde gewoon iets zien, iets cools. Iets waar ze over een jaar nog steeds over konden opscheppen tijdens het diner, en daar was dit bos toch echt de beste plek voor in haar ogen.
Een geritsel in de struiken enkele meters voor het tweetal trok haar uit haar gedachten. Met grote ogen greep ze de pols van de Gryffindor studente. "Hoorde je dat?" Fluisterde ze enthousiast, terwijl ze knikte in de richting waar het geluid vandaan was gekomen. Ze was benieuwd wat voor wezen er straks mogelijk uit het struikgewas zou springen.
Een geritsel in de struiken enkele meters voor het tweetal trok haar uit haar gedachten. Met grote ogen greep ze de pols van de Gryffindor studente. "Hoorde je dat?" Fluisterde ze enthousiast, terwijl ze knikte in de richting waar het geluid vandaan was gekomen. Ze was benieuwd wat voor wezen er straks mogelijk uit het struikgewas zou springen.
and i will write you a tragedy
- ka'on agard -
"Trollen zijn cool! Smerig, maar cool." Ka'on grinnikte even om de passie die haar Slytherin vriendin over trollen had. De meeste vonden er niets aan maar nee hoor, Alyss vond ze cool. "Al neem ik ook genoegen met een Centaur." Een centaur leek haar een heel stuk gaver om tegen te komen. Alleen ook iets gevaarlijker om precies de zelfde reden. "Ja kijk ik weet dat het geschreeuw van een trol bij mijn spreekniveau in de buurt komt maar iets dat praat is toch ook wel cool," sprak ze met een grijns. Eigenlijk maakte het haar helemaal niet zo gek veel uit wat ze zouden tegenkomen, als het maar cool was. "Hoorde je dat?" Ka'on schudde met haar hoofd maar net op dat moment klonk het geritsel in de struiken weer. Haar geschud veranderde al snel in een enthousiast geknik. "Zullen we kijken wat het is? Kan nooit groot zijn als het in de struiken past," grinnikte de blondine zacht waarna ze zo stil mogelijk een paar passen richting de struiken zette. Ka'on keek achterom en wenkte Alyss ook te komen, het was leuker als ze het tegelijkertijd zagen.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor