Movement
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Castle :: Common Rooms :: Gryffindor common room
Pagina 3 van 4• Deel
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Movement
- ka'on agard -
Cjeryl vatte het gelach gelukkig niet al te negatief op en lachte met haar mee. “Oké, eerst vlieglessen dan maar, maar ik wil dat rollenspel wel ooit doen, hoor. Het lijkt met eens leuk om de bitch uit te hangen.” Ka'on knikte waarna ze een voorbeeld gaf over hoe Cheryl het vliegen het beste aan kon pakken. Ze zag recht de fout in Cheryl's volgende poging maar er was niet genoeg tijd om er wat over te zeggen. De brunette haalde haar hand te snel omhoog waardoor de bezem met een rotgang tegen haar hoofd aan sloeg. Ka'on moest haar beide handen voor haar mond houden om niet nog een keer in lachen uit te barsten. “Om even iets duidelijk te maken,” begon de brunette met een hand voor haar gezicht. “ik heb voor de laatste keer vliegles gekregen toen ik in mijn eerste jaar zat. Dus alsjeblieft geen commentaar en ook niet lachen.” De blondine hield haar handen voor haar mond en knikte moeizaam. "Probeer ik," reageerde ze, toch behoorlijk lacherig. Hoe kon ze niet lachen om een halve komedie voorstelling.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
icon + karakterkaart :
IC :
184
Name :
Anouk
Natuurlijk was dat geen excuus en zag ze wel in dat het gewoon een hilarisch schouwspel was om te zien, zeker voor iemand die dan heel erg geoefend was in Quidditch. Ze grinnikte dan ook toen ze zag dat Ka’on nauwelijks haar lach kon verhullen en rolde een keertje overdreven geïrriteerd met haar ogen, maar aan haar gezicht was heus wel te zien dat ze het allemaal niet zo erg vond. Toen de pijn een beetje wegebde in haar gezicht deed ze een nieuwe poging om de bezem naar omhoog te krijgen. Ze liet haar hand op dezelfde manier boven de bezem zweven zoals ze zich kon herinneren van haar eerste jaar. Het ding begon op en neer te bewegen en met een geconcentreerde frons bewoog Cheryl lichtelijk met haar vingers. Vervolgens maakte ze dezelfde handbeweging die Ka’on ook had gemaakt en tot haar voldoening rees de bezem nu wel op en belandde netjes in haar handpalm. Alsof ze daar een applaus voor verwachtte, keek ze Ka’on met een grijns aan. “Eindelijk,” zei ze lachend, waarna ze de bezem laag hield en vervolgens opstapte. Ze klemde haar kaken op elkaar om een kreetje in te houden toen het ding een beetje van de grond begon te komen en probeerde vervolgens haar gezichtsuitdrukking neutraal te houden zodat ze Ka’on niet nóg een reden zou geven om weer te beginnen lachen. Ze dacht dat ze dat tot nu toe wel genoeg had gedaan. “Oké, wat is de volgende stap?” vroeg ze maar. Ze ging op eigen houtje niets meer ondernemen. Ze zag zichzelf echt al als een dwaas door de lucht vliegen, overal tegen knallen en vervolgens eindigen in the Hospital Wing.
ik herinner me dat ik als kind met deze scène echt ot huilen toe heb gelachen hahaha
Cheryl Castle
Gryffindor student
icon + karakterkaart :
IC :
48
Name :
Freedje
- ka'on agard -
Als het nu nog een keer mis zou gaan wist ze niet of ze haar lach nog wel in zou kunnen houden. Aan de ene kant deed ze haar best, aan de andere kant had ze ook niet echt talent. Gelukkig had Cheryl's volgende poging meer succes. “Eindelijk,” reageerde de brunette lachend op haar eigen succes. Ka'on gaf een thumbs-up waarna ze plaats nam op haar bezem. Cheryl was inmiddels ook met haar voeten van de grond wat betekende dat ze nu echt konden gaan vliegen. “Oké, wat is de volgende stap?” vroeg de brunette haar. Ka'on haalde haar schouders op, als ze eerlijk moest zijn herinnerde ze zich niet veel van de flying lessen uit haar eerste jaar. Het was bij haar vooral vrij natuurlijk en op gevoel gegaan. Al die gekke technieken kende ze niet, dat was pure intuïtie bij haar. "Vliegen I guess? Vlieg maar vooruit. Ik volg wel," stelde de blondine voor. Op die manier kon ze het allemaal een beetje in de gaten houden. Hoe snel en stabiel Cheryl was, dat moest ze in ieder geval weten.
[Oh wow m'n vorige post ging al bij het eerste woord verkeerd, also die scene herinner ik me niet eens meer xd]
[Oh wow m'n vorige post ging al bij het eerste woord verkeerd, also die scene herinner ik me niet eens meer xd]
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor