Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hymn for the Missing

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Hymn for the Missing - Pagina 4 Empty Re: Hymn for the Missing

Bericht van Rin Kiritake di jan 15 2019, 14:34

- rin kiritake -
De Gryffindor leerlinge haalde haar schouders op. Daarmee was ook recht de discussie - als je die al zo kon noemen - afgelopen. Rin had niet het idee dat het een echt fatsoenlijke discussie zou worden dus vond ze het niet eens erg. “Ik heb een broer in Slytherin zitten, maar ik denk dat je hem vast wel kent.” Oh leuk, nog meer informatie waar ze niet om vroeg. Maar waarschijnlijk dus wel zou blijven hangen om een of andere reden. “Zijn naam is Evan,” Nou, dat verklaarde recht dat de vermoeidheid van de twee in de familie leek te zitten. Al moest ze zeggen dat ze het minder erg vond dat Cheryl zo tegen haar aan praatte dan Evan's hele gedrag. "Niet mijn soort persoon," sprak ze rustig, waarna ze haar schouders een keer ophaalde. Ze had niet bepaald de behoefte die hele gebeurtenis weer naar boven te halen. Als Cheryl het wilde weten zou ze het maar aan haar broer moeten vragen.
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
Hymn for the Missing - Pagina 4 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





Hymn for the Missing - Pagina 4 Empty Re: Hymn for the Missing

Bericht van Cheryl Castle di jan 15 2019, 21:28

Rin hoefde al niets meer te zeggen; Cheryl zag het aan haar gezichtsuitdrukking dat ze perfect wist wie ze bedoelde. En dat die ontmoeting nu niet bepaald positief verlopen was. Ze dacht niet dat ze veel positiefs over Evan ging horen en ergens verwenste ze hem daar wel voor, want zo schoof hij natuurlijk iedereen van zich af. De enige met wie hij het goed kon vinden en van wie zij dat ook wist, was zijn kamergenoot Adrian. Maar dat was dan ook de enige die hij een beetje kon luchten, op haar na natuurlijk. Ze wist echter niet of hij daar dit jaar al vorderingen in had gemaakt; het was niet alsof ze nog veel tegen hem sprak. “Hij valt wel mee als je hem beter leert kennen,” zei ze op een rustige toon, maar ze dacht niet dat ze veel kon veranderen aan de mening van de Ravenclawer. En ergens kon ze dat Rin natuurlijk ook niet kwalijk nemen aangezien Evan zich soms echt als een schoft kon gedragen. “Wat is dan wel jouw soort persoon?” Het bleef even stil en Cheryl trok haar wenkbrauwen op. Wauw, dat klonk pas echt onbeschoft. Ze kuchte een beetje ongemakkelijk en haalde haar hand door haar haren. “Eh, niet slecht bedoeld of zo, maar ik kan je echt niet peilen. Het lijkt alsof je je soort aan me, maar je doet niet echt moeite om het gesprek af te breken.” Ze grinnikte. Wauw, ze maakte echt alleen maar erger, niet dan? Ze wilde dat ze soms niet zo direct en nieuwsgierig was. Maar ze was ergens ook wel oprecht benieuwd hoe Rin nu werkelijk over haar dacht en aangezien ze haar mening over Evan ook zo makkelijk over haar lippen had laten rollen, dacht Cheryl wel dat het bij haar niet anders zou zijn.
Cheryl Castle
Gryffindor student
Cheryl Castle
icon + karakterkaart :
Hymn for the Missing - Pagina 4 100x100

IC :
48

Posts :
57

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Gryffindor student

Terug naar boven Ga naar beneden





Hymn for the Missing - Pagina 4 Empty Re: Hymn for the Missing

Bericht van Rin Kiritake za jan 19 2019, 20:57

- rin kiritake -
“Hij valt wel mee als je hem beter leert kennen,” reageerde Cheryl op haar mening over haar broer. Rin haalde haar schouders een keer op. Ze was best bereid om mensen te leren kennen als het nodig was maar als ze zich zo gedroegen verdiende ze bij haar ook geen tweede kans. “Wat is dan wel jouw soort persoon?” Met een opgetrokken wenkbrauw draaide Rin haar hoofd richting de Gryffindor leerlinge. “Eh, niet slecht bedoeld of zo, maar ik kan je echt niet peilen. Het lijkt alsof je je soort aan me, maar je doet niet echt moeite om het gesprek af te breken.” Dat klonk niet bepaald beter en het gegrinnik van Cheryl hielp er niet echt aan mee. De mening die ze uitsprak leken meer mensen met haar te delen dus dat kon ze haar niet kwalijk nemen. "Mensen die anderen op een normale, respectvolle manier behandelen, niet te druk zijn en kunnen aanvoelen wat de grenzen van een ander zijn." Zo heel moeilijk was het eigenlijk helemaal niet. Er waren ook wel mensen die ze mocht maar toch braken zo veel leerlingen een of meerdere van die drie simpele punten.
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
Hymn for the Missing - Pagina 4 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





Hymn for the Missing - Pagina 4 Empty Re: Hymn for the Missing

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum