Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Memories.

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Memories. - Pagina 2 Empty Re: Memories.

Bericht van Evan Castle zo dec 23 2018, 16:14

Evan dacht kort even na toen Ezra het over Oskar en Sarff had. Bij Sarff kon hij vaag een gezicht herinneren, maar Oskar ontging hem heel even. Ah. Ah nee, hij wist het weer. Dat was op Evan na de grootste troublemaker in Slytherin, toch? Nee, waarschijnlijk waren zij met hun tweeën gewoon de grootste troublemakers van heel Hogwarts. Een reputatie waar hij eigenlijk best wel trots op was. Het hield mensen op afstand, zorgde ervoor dat ze geen vragen aan hem gingen stellen. De meesten hadden al een oordeel over hem voordat ze met hem hadden gesproken en kozen daarom ervoor om uit zijn buurt te blijven, iets waar hij zich prima in kon vinden. Volgend jaar zou hij afgestudeerd zijn en dan had hij geen tijd meer voor vriendschappen. Dan was het Cheryl en hij versus hun ouders. Een strijd die ze sowieso gingen verliezen. Hij zou de waardige opvolger van zijn vader zijn en Cheryl zou verplicht met iemand moeten trouwen waar ze niet eens gevoelens voor had. Hij wilde dat er iets in zijn macht lag om het tegen te houden, maar dat ging niet. De wil van zijn moeder was wet en zijn vader zou het hem laten weten als hij ertegenin zou gaan. Evan had voor zijn moeder geen angst, maar voor zijn vader… Een korte huivering ging door hem heen als hij dacht aan de confrontaties die ze zelden met elkaar hadden gehad. Hij wilde dat hij thuis net zo rebels was als op school, maar zijn vader wist hem prima in toom te houden, hem zelfs met één simpele vingerknip in een laten krimpen als dat nodig was. Niet dat hij dat ooit aan iemands neus ging hangen. Hij richtte zijn blik op Ezra toen deze over zijn moeder begon en trok kort zijn wenkbrauw op. Hij wist over Ezra’s “andere vorm”, maar had hem er nog nooit zo openlijk over horen praten. En hij wist niet hoe het kwam, maar opeens vertelde hij iets aan de Head boy voordat hij er een stop op kon zetten. Iets wat hem duur zou komen te staan als Cheryl dat te weten zou komen. “Vertel mij wat,” begon hij op een bittere toon. “Onze familielijn bestaat uit pure-bloods en mijn moeder vindt dat mijn zusje de bloedlijn heeft verpest door in Gryffindor ingedeeld te worden. Ze komt elke vakantie met gestoordere ideeën.” Nog net had hij zich weten in te houden, anders had hij ook verteld over de verloofde van Cheryl. “Ze was echt het oogappeltje van mijn vader totdat hij in ons eerste jaar in de kerstvakantie kreeg te horen dat ze niet in Slytherin maar in Gryffindor zat. Alsof dat zo veel veranderde.” Voor hem bleef ze gewoon altijd dezelfde tweelingzus die hij zowel voor Hogwarts als na Hogwarts graag zou blijven zien. Ze was voor hem even zuiver van bloed nu ze in Gryffindor zat dan als ze in Slytherin was ingedeeld.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
Memories. - Pagina 2 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. - Pagina 2 Empty Re: Memories.

Bericht van Ezra Lowell zo dec 23 2018, 18:28

- ezra lowell -
“Vertel mij wat,” reageerde Evan. Oh, dat was nieuw, ze stonden voor de verandering eens echt aan de zelfde kant. “Onze familielijn bestaat uit pure-bloods en mijn moeder vindt dat mijn zusje de bloedlijn heeft verpest door in Gryffindor ingedeeld te worden. Ze komt elke vakantie met gestoordere ideeën.” Ach ja, die house pride van sommige pureblood families was nogal een ramp. Al was het een heel ander soort verhaal dan het zijn van een volledig andere soort. Dat was alleen iets waarvan hij niet zou verwachten dat anderen het zouden begrijpen. Geen ras zo trots als de vampiers. “Ze was echt het oogappeltje van mijn vader totdat hij in ons eerste jaar in de kerstvakantie kreeg te horen dat ze niet in Slytherin maar in Gryffindor zat. Alsof dat zo veel veranderde.” Ezra trok kort een wenkbrauw op voor hij zijn hoofd wat achterover liet vallen. Hij staarde een tijdje de lucht in voor hij weer sprak. "Zodra je achttien bent kunnen ze je volgens de wet niets meer maken, dan zou je ze gewoon moeten kunnen ditchen?" Okay dit was echt niet het soort advies wat hij hoorde te geven. Toch had hij er ooit al wel zijn research voor gedaan en was het allemaal prima te doen. Soms kostte het alleen tijd of geld als het tot een rechtszaak kwam. Maar goed, dat was vooraf ook niet allemaal te voorspellen.

[Pssst Evan studeert pas in 2020 af want er zijn 7 leerjaren]
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Memories. - Pagina 2 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. - Pagina 2 Empty Re: Memories.

Bericht van Evan Castle zo dec 23 2018, 19:47

Evan richtte kort zijn blik naar Ezra toen deze begon over het achttien jaar zijn en dat ze dan in principe konden doen wat ze wilden. Aan de ene kant was dat ook wel zo, maar aan de andere kant hadden ze een bloedlijn waar een grote invloed uitgeoefend werd op diegenen die eraan probeerden te ontsnappen. Tot dusver hadden ze nog niets meegemaakt in de trant van Cheryl’s geval, maar het was Evan altijd vrij duidelijk gebleken dat de wil van de ouders wet was en dat de kinderen daar, zelfs al zouden ze meerderjarig zijn, moeilijk omheen konden gaan. Dan had je natuurlijk ook nog het feit dat het huwelijk met haar verloofde ervoor zou zorgen dat een andere familie ook nog druk op haar uit kon oefenen. En de familie van Cheryl’s verloofde was ook van zuiver bloed. Ook zij hadden allemaal in Slytherin gezeten. Cheryl kon natuurlijk proberen te ontsnappen, maar dan zou hun vader haar wel op proberen te sporen. En dan kon ze beter hopen dat ze een paar spells kende waarmee ze zichzelf fatsoenlijk kon verdedigen. Hun vader was in zijn jaar bijna de beste geweest wat offensieve spells betrof; Cheryl zou niet veilig zijn als ze daar tegenin zou gaan. “Dat ligt gecompliceerd,” was zijn uiteindelijke antwoord. “Er is met onze familie een hoop macht gemoeid. Nu wordt er nog een andere familie bij betrokken, wat ervoor zorgt dat er nog meer macht uitgeoefend wordt. We kunnen voorlopig niets anders dan ons buigen naar hun wil.” Hij twijfelde kort. Ezra zou binnenkort de link wel leggen wie zijn zusje was en als Evan dan uitgelegd zou hebben dat ze verloofd was, zou dat niet ten goede aarde vallen. “Maar inderdaad. Als je achttien bent zou het normaal gezien allemaal makkelijker moeten worden, maar niet met zo’n familie als die van ons. Daar komt dan ook nog eens bij kijken dat mijn zusje weigert te communiceren over hoe ze zich erover voelt. Ik heb het gevoel dat ze iets voor me verbergt en…” Opeens stopte hij. Was hij nou als een kleine meid zijn hart aan het uitstorten bij de Head boy? Hoe laag kon hij zinken? “… en het is gewoon allemaal fucked up, man,” besloot hij te eindigen met weer diezelfde afstandelijke houding en blik in zijn ogen.

het was heel onduidelijk, maar ik bedoelde dus volgend schooljaar en dan in juni haha, als in eind zevende jaar
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
Memories. - Pagina 2 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. - Pagina 2 Empty Re: Memories.

Bericht van Ezra Lowell zo dec 23 2018, 22:43

- ezra lowell -
“Dat ligt gecompliceerd,” reageerde Evan na een paar seconde. Dat was het altijd in dat soort situaties, daar viel niet over te discussiëren. “Er is met onze familie een hoop macht gemoeid. Nu wordt er nog een andere familie bij betrokken, wat ervoor zorgt dat er nog meer macht uitgeoefend wordt. We kunnen voorlopig niets anders dan ons buigen naar hun wil.” Hij merkte de twijfel op bij de Slytherin jongen maar besloot expres niets te zeggen. Misschien kreeg hij nog wel wat meer los als hij hem gewoon zou laten praten. “Maar inderdaad. Als je achttien bent zou het normaal gezien allemaal makkelijker moeten worden, maar niet met zo’n familie als die van ons. Daar komt dan ook nog eens bij kijken dat mijn zusje weigert te communiceren over hoe ze zich erover voelt. Ik heb het gevoel dat ze iets voor me verbergt en…” Evan leek door te krijgen dat hij nu wat meer los liet dan hij lief zou hebben. Jammer genoeg was dat alles wat Ezra zou horen. Voor nu dan. “… en het is gewoon allemaal fucked up, man,” eindigde de jongen met de afstandelijke houding van het begin. Heh, verder zou hij vandaag dus niet komen. Al had hij natuurlijk er al heel wat uit gekregen. "Zelfs al is je familie minister of magic of de prime minister van het land, niemand ontwijkt het recht. Als je een goede reden hebt is er altijd een manier van vrijheid mogelijk... maar dat moet je willen en is aan jou." Na deze woorden liet hij zich weer achterover in het gras zakken. Hij was min of meer gedwongen om zich er een beetje mee te bemoeien. Maar hij zou niemand gaan vertellen wat ze uiteindelijk wel en niet moesten doen.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Memories. - Pagina 2 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. - Pagina 2 Empty Re: Memories.

Bericht van Evan Castle ma dec 24 2018, 23:17

Hij wist niet hoe veel meer hij nu nog kon zeggen, maar hij wist wel dat Cheryl hem sowieso ging vermoorden als Ezra ooit zijn mond voorbij zou praten. Wat had hij verwacht? Dat Ezra een oplossing aan zou bieden die goed genoeg was? De jongen leek duidelijk nog in sprookjes te geloven, want hij betrok het recht erbij alsof daarmee de kous af was. En ja, het recht zou zeker een paar zaken op kunnen lossen, maar het recht zou net zo weinig kunnen doen tegen hun dood als hij dat zelf kon. Zijn ouders zouden naar Azkaban gestuurd worden en dat was dat, maar daar had Evan niks mee gewonnen. En als het recht hun al zou straffen voor hun daden, zouden er genoeg anderen zijn die het vuile werk op wilden knappen. Evan nam de dreigementen van zijn vader serieus als hij zei dat hij genoeg contacten had waarmee hij ervoor kon zorgen dat anderen deden wat hij wilde. Hij was waarschijnlijk niet één of andere slechterik die een hele groep gangsters achter zich had staan, maar hij had genoeg connecties die het zowel Cheryl als Evan aardig moeilijk konden maken als ze zouden rebelleren. Was dat de moeite waard? Het zou betekenen dat ze niemand konden vertrouwen of geen liefde konden kennen omdat zij dan ook nog eens gevaar liepen. Of misschien gingen de scenario’s in zijn hoofd te ver en moest hij gewoon even chill doen. “Luister, man,” zei hij met een twijfelachtige ondertoon. “Ik kan je niet heel het verhaal vertellen omdat dat ten eerste gevaarlijk is en omdat ik ten tweede niet weet of je je kop kunt houden, maar het recht gaat in dit geval niet veel op kunnen lossen. Ik weet niet welk sprookjesachtig scenario jij in je hoofd hebt zitten, maar in dit geval kunnen er zelfs levens op het spel staan. Daar kan zelfs het recht niet tegenop. Of veel te laat.” Meteen nadat hij zijn woorden gesproken had, had hij al spijt. Nu was hij juist wél een verdere uitleg verschuldigd omdat hij Ezra hier al te diep in mee had getrokken. Of misschien was de jongen nu slim, hield zijn kop erover en trok zich terug. Als hij zo naïef was om te geloven dat het recht een oplossing kon bieden, was hij ook misschien naïef genoeg om zich terug te trekken wanneer een situatie buiten zijn grip lag of buiten zijn advies om.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
Memories. - Pagina 2 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. - Pagina 2 Empty Re: Memories.

Bericht van Ezra Lowell ma dec 24 2018, 23:58

- ezra lowell -
“Luister, man,” reageerde Evan. Hij had de twijfelachtige toon in zijn stem niet helemaal verwacht maar de kans was zeker aanwezig dat hij nog wat meer vrij zou geven. “Ik kan je niet heel het verhaal vertellen omdat dat ten eerste gevaarlijk is en omdat ik ten tweede niet weet of je je kop kunt houden, maar het recht gaat in dit geval niet veel op kunnen lossen. Ik weet niet welk sprookjesachtig scenario jij in je hoofd hebt zitten, maar in dit geval kunnen er zelfs levens op het spel staan. Daar kan zelfs het recht niet tegenop. Of veel te laat.” Okay nu kwam het dus precies op de grond waar hij geen zin in had terecht. Toch was hij zich er lichtelijk mee gaan bemoeien - voornamelijk omdat het daadwerkelijk zijn taak was - dus hij het wel moest afmaken ook. Een zucht rolde over zijn lippen voor hij de mouw van een van zijn armen opstroopte en de arm de lucht in stak. Hij droeg niet voor niets letterlijk altijd lange mouwen. Zijn armen waren bleek en zaten vol littekens, allerlei soorten maar voor het merendeel bijtafdrukken. "Ik weet waar ik over praat Evan. Ik heb mijn eigen ervaring met gevaarlijke - met dodelijke - familie. Als je het goed aanpakt is er best wat te bereiken maar dat kost ook wat." Hij trok zijn mouw weer terug over zijn arm en legde hem weer terug naast hem weg. Zachtjes schudde hij een keer met zijn hoofd. Evan had dingen verteld die hij niet wilde vertellen en dat betekende dat hij ook wat vrij moest geven. Evan zou weten dat hij zijn mond er over moest houden als hij wilde dat zijn geheimen daadwerkelijk geheim bleven. "Uiteindelijk blijft de keus aan jou."
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Memories. - Pagina 2 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. - Pagina 2 Empty Re: Memories.

Bericht van Evan Castle di dec 25 2018, 09:53

Plotseling bewoog Ezra zijn arm naar voren en trok zijn mouw naar beneden. Het werd voor Evan op dit punt duidelijk waarom hij de jongen nooit met korte mouwen zag. En dat realiseerde hij zich pas toen hij naar de littekens en de bijtafdrukken keek. Het maakte hem helaas ook een tikkeltje nieuwsgieriger naar de achtergrond van Ezra, al wist hij dat als hij daar meer over wilde weten, hij ook steeds meer en meer prijs moest geven over zijn eigen verleden. En hoewel hij al veel te veel verteld had, was er ergens ook een deeltje in hem dat iemand in vertrouwen wilde nemen. Al was het maar om iets van zijn hart te krijgen. Dan was er natuurlijk ook nog het feit dat Ezra volgend jaar afgestudeerd zou zijn. De schade zou redelijk beperkt worden als hij zijn mond al open zou doen, want het duurde niet lang meer voordat het zomer zou zijn. Een halfjaar was niets meer vergeleken sommige periodes waar hij doorheen had moeten gaan. Dan was er nog iets aan de jongen dat ervoor zorgde dat Evan het idee kreeg dat hij wel geheimen kon bewaren. Hij wuifde het in elk geval niet weg, bevestigde alleen wat hij zei door een deeltje van zijn eigen verleden prijs te geven. Misschien hadden Ezra en hij toch meer gemeenschappelijk dan hij in eerste instantie had gedacht. “Helaas is het niet alleen mijn eigen leef dat ik dan op het spel zet,” zei hij op een redelijk bittere toon tegen Ezra. “Zíj zal er ook voor moeten boeten. Dat doet ze nu al.” Als Ezra slim was, wist hij al dat het over Cheryl ging. Evan kon alleen maar hopen dat de twee elkaar nooit zouden ontmoeten en geen gesprek aan zouden knopen. Hij vond het niet erg fijn dat iemand die iets over Cheryl’s ingewikkelde verleden en toekomst wist haar daar over uit kon horen. De enige die iets aan haar toekomst kon veranderen, was hijzelf voor de moment. Of zij, als ze in de tussentijd met een oplossing had weten te komen. “Het was de bedoeling dat ik haar zou beschermen, maar daar is tot nu toe niet veel van terechtgekomen. Blijkbaar waren de momenten tussen ons eerste jaar en ons vierde jaar cruciaal en heb ik niet snel genoeg gereageerd. En nu moet zij daarvoor boeten.” De frustratie klonk duidelijk door in zijn stem en snel nam hij nog wat rook in en blies deze geërgerd uit.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
Memories. - Pagina 2 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. - Pagina 2 Empty Re: Memories.

Bericht van Ezra Lowell wo dec 26 2018, 22:27

- ezra lowell -
“Helaas is het niet alleen mijn eigen leef dat ik dan op het spel zet,” reageerde Evan duidelijk op een bittere toon. “Zíj zal er ook voor moeten boeten. Dat doet ze nu al.” Ezra gokte dat dit dan over zijn zus zou gaan. Het waren immers familie problemen tussen ouders en kind. Dus nam hij aan dat het over het andere kind ging en dat was natuurlijk zijn zus. “Het was de bedoeling dat ik haar zou beschermen, maar daar is tot nu toe niet veel van terechtgekomen. Blijkbaar waren de momenten tussen ons eerste jaar en ons vierde jaar cruciaal en heb ik niet snel genoeg gereageerd. En nu moet zij daarvoor boeten.” Opnieuw richtte Ezra zijn bovenlijf weer een stukje op zodat hij zijn grijze ogen op Evan kon richten. "Rustig aan, het is niet dat het jouw keuze was om in de familie geboren te worden. Niemand kan een ander overal tegen beschermen," sprak hij rustig. Met jezelf overal maar de schuld van komen kwam je nergens. Sterker nog, het zorgde er eerder voor dat je minder voor elkaar zou krijgen door de frustratie op jezelf. "Jouw zus er vast blij mee dat je haar wil beschermen, ook al is het niet perfect."
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Memories. - Pagina 2 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. - Pagina 2 Empty Re: Memories.

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum