Vroom vroom broom
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Grounds :: Quidditch field
Pagina 2 van 2• Deel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vroom vroom broom
HEMISPHERE
Een training met deze twee zou zeker interessant worden. Hoewel ze vaak als vijanden tegenover elkaar stonden tijdens de wedstrijden, kon Kai het over algemeen wel vinden met de meeste Gryffindors. Maar goed, hij wist dat het vaak genoeg niet zo was als het om zijn mede studenten ging maar dat liet hij er maar tussen. Over het algemeen trainde hij graag met zijn zus, maar evengoed met Ka'on. Toch zag hij zijn zusje liever niet gebeukt worden, meteen ook de reden waarom hij tot haar redding was gekomen. Maar goed.
Afkeurend schudde hij even haar hoofd op haar reactie. Ze kon wel een beetje meer dankbaar zijn, niet? Duidelijk een grapje, want hij wist goed genoeg dat Alyss het fijner vond om op haar bezem te blijven zitten in plaats van tegen de grond gekegeld te worden. Snel genoeg voegde de blondine zich ook bij hun. 'Ik heb misschien een voorstel?' Grijnsde hij even. Kort wreef Kai met zijn hand door zijn haren waarop hij verder ging. 'Jij was mijn lieftallige zusje aan het bekogelen hier zo net, waarom doen we dat niet in teamverband? Daarna kunnen we switchen en het bij jou doen?'
Kai Reznikov
Slytherin Student
icon + karakterkaart :
IC :
8
Name :
Caro
Inmiddels had haar vriendin zich bij het tweetal gevoegd. Een training met z'n drieën leek haar best interessant, al zou ze dan wel wat beter moeten gaan opletten dan daarnet. Geïnteresseerd luisterde ze naar het voorstel van haar broer, Kai en grijnsde. "Lijkt me een prima idee." Antwoordde ze in haar handen wrijvend. "Maar, ik krijg dan wel voorsprong. Succes!" Na deze woorden uitgesproken te hebben vloog ze ervandoor. Nu ze twee 'tegenstanders' in de gaten moest houden moest ze zich toch echt wat meer focussen. Ze was benieuwd wat haar broer en haar vriendin voor haar in petto hadden. | Told you I’m torturous when you feel the force of this blast. You’ll crash like a cardiac explosion, bitch. Bloody body, broken nose, screw it it's a bloodbath. Try to get away but there’s no escaping Alcatraz @ka'on & kai |
- ka'on agard -
'Ik heb misschien een voorstel?' sprak Kai met een grijns waardoor de blondine zijn kant op keek. 'Jij was mijn lieftallige zusje aan het bekogelen hier zo net, waarom doen we dat niet in teamverband? Daarna kunnen we switchen en het bij jou doen?' opperde de jongen. Alyss wreef al in haar handen. "Lijkt me een prima idee." Nou, dan was dat snel besloten. "Maar, ik krijg dan wel voorsprong. Succes!" Al snel vloog het lichtharige meisje er vandoor. Kai en Ka'on bleven achter, eerst een snelle tactiek bespreking? Of niet. "Officiele Beater mag eerst, ik heb al een poging gedaan." De blondine leunde wat achterover op haar bezem, afwachtend hoe de Slytherin student dit zou gaan aanpakken.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor