Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vroom vroom broom

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Vroom vroom broom - Pagina 2 Empty Re: Vroom vroom broom

Bericht van Kai Reznikov di nov 13 2018, 19:44



HEMISPHERE
Een training met deze twee zou zeker interessant worden. Hoewel ze vaak als vijanden tegenover elkaar stonden tijdens de wedstrijden, kon Kai het over algemeen wel vinden met de meeste Gryffindors. Maar goed, hij wist dat het vaak genoeg niet zo was als het om zijn mede studenten ging maar dat liet hij er maar tussen. Over het algemeen trainde hij graag met zijn zus, maar evengoed met Ka'on. Toch zag hij zijn zusje liever niet gebeukt worden, meteen ook de reden waarom hij tot haar redding was gekomen. Maar goed.

Afkeurend schudde hij even haar hoofd op haar reactie. Ze kon wel een beetje meer dankbaar zijn, niet? Duidelijk een grapje, want hij wist goed genoeg dat Alyss het fijner vond om op haar bezem te blijven zitten in plaats van tegen de grond gekegeld te worden. Snel genoeg voegde de blondine zich ook bij hun. 'Ik heb misschien een voorstel?' Grijnsde hij even. Kort wreef Kai met zijn hand door zijn haren waarop hij verder ging. 'Jij was mijn lieftallige zusje aan het bekogelen hier zo net, waarom doen we dat niet in teamverband? Daarna kunnen we switchen en het bij jou doen?'

Kai Reznikov
Slytherin Student
Kai Reznikov
icon + karakterkaart :
Vroom vroom broom - Pagina 2 100x100

IC :
8

Posts :
21

Name :
Caro


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Vroom vroom broom - Pagina 2 Empty Re: Vroom vroom broom

Bericht van Alyssia Reznikov ma nov 19 2018, 12:54


Inmiddels had haar vriendin zich bij het tweetal gevoegd. Een training met z'n drieën leek haar best interessant, al zou ze dan wel wat beter moeten gaan opletten dan daarnet. Geïnteresseerd luisterde ze naar het voorstel van haar broer, Kai en grijnsde. "Lijkt me een prima idee." Antwoordde ze in haar handen wrijvend. "Maar, ik krijg dan wel voorsprong. Succes!" Na deze woorden uitgesproken te hebben vloog ze ervandoor. Nu ze twee 'tegenstanders' in de gaten moest houden moest ze zich toch echt wat meer focussen. Ze was benieuwd wat haar broer en haar vriendin voor haar in petto hadden.
Told you I’m torturous when you feel the force of this blast. You’ll crash like a cardiac explosion, bitch. Bloody body, broken nose, screw it it's a bloodbath. Try to get away but there’s no escaping Alcatraz
@ka'on & kai
Alyssia Reznikov
Quidditch Captain Slytherin
Alyssia Reznikov
icon + karakterkaart :
Vroom vroom broom - Pagina 2 8BGlVZl

IC :
32

Posts :
60

Name :
Jules


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Quidditch Captain Slytherin

Terug naar boven Ga naar beneden





Vroom vroom broom - Pagina 2 Empty Re: Vroom vroom broom

Bericht van Ka'on Agard ma nov 19 2018, 14:22

- ka'on agard -
'Ik heb misschien een voorstel?' sprak Kai met een grijns waardoor de blondine zijn kant op keek. 'Jij was mijn lieftallige zusje aan het bekogelen hier zo net, waarom doen we dat niet in teamverband? Daarna kunnen we switchen en het bij jou doen?' opperde de jongen. Alyss wreef al in haar handen. "Lijkt me een prima idee." Nou, dan was dat snel besloten. "Maar, ik krijg dan wel voorsprong. Succes!" Al snel vloog het lichtharige meisje er vandoor. Kai en Ka'on bleven achter, eerst een snelle tactiek bespreking? Of niet. "Officiele Beater mag eerst, ik heb al een poging gedaan." De blondine leunde wat achterover op haar bezem, afwachtend hoe de Slytherin student dit zou gaan aanpakken.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Vroom vroom broom - Pagina 2 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Vroom vroom broom - Pagina 2 Empty Re: Vroom vroom broom

Bericht van Kai Reznikov di nov 20 2018, 21:26



HEMISPHERE
Uiteraard wilde hij geen van beide werkelijk verwonden, het ging echt puur voor hun om het ontwijken van de bludger. Kwaad in de zin had niemand hier. Of toch niet voor zo ver hij wist. Maar goed. Dat zijn idee goed werd onthaald was zeker iets waar hij blij was. Hoe meer zielen hoe meer vreugd right? Dat hij een bludger naar hun kon slingeren was een heel klein pluspuntje. Maar echt heel klein. Zuslief vloog er van door, kreeg daarbij een ruime voorsprong ook. Een beetje te ruim als je het hem vroeg maar details.

Met een simpel knikje naar Ka’on keek hij even over het veld uit. ‘Als het niet aan mij had gelegen was je nu misschien onderweg naar de ziekenboeg. Soms vraag ik me af dat ze nog nooit hard tegen de grond is gewerkt hoor.’ Sprak hij half lachend. Iets wat hij dus zeer zeker niet wilde. De timing was perfect, want snel genoeg spotte hij de vervloekte bal die regelrecht op hun kwam afgevlogen. Stevig nam hij de knuppel vast in zijn rechterhand, en met een krachtige zwaai sloeg hij de bal in de richting van zijn zus die een heel eind verder ging. Door de kracht waarmee hij had geslagen, zoefde de bludger er razend snel vandoor. Hopelijk was ze dit keer wel aan het opletten!


Kai Reznikov
Slytherin Student
Kai Reznikov
icon + karakterkaart :
Vroom vroom broom - Pagina 2 100x100

IC :
8

Posts :
21

Name :
Caro


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Vroom vroom broom - Pagina 2 Empty Re: Vroom vroom broom

Bericht van Alyssia Reznikov wo nov 28 2018, 17:40


show me a hero
De Slytherin studente keek even over haar schouder. Blijkbaar was Kai als eerste aan de beurt. Pff, alsof ze hen beide tegelijk niet aan zou kunnen! Afgezien van het feit dat ze daarnet bijna zo plat als de pannenkoeken in de Great Hall was.

In de verte hoorde ze Kai lachen, maar wat 'ie precies zei was haar onduidelijk. Ach, het zal wel. Ze moest zich nu focussen. Vanaf een afstand zag ze de Bludger op haar broer afkomen, en alsof het niets was sloeg hij deze soepeltjes weg met de knuppel. Onder de indruk knikte ze even met haar hoofd, waarna ze zich al snel weer focuste op de bal. Het duurde niet lang voordat deze met een noodgang haar kant op kwam, maar deze keer wist ze een soepele duikvlucht te maken waarmee ze de Bludger ontweek. Dat zag er al een stuk beter uit dan daarnet. Tevreden vloog ze richting de twee andere spelers, waarna ze met een brede glimlach de knuppel uit Kai's handen griste. "Nu is 't jullie beurt!" Riep ze hen toe waarna ze samen met de knuppel richting de Bludger vloog. Net wat minder soepel als haar broer sloeg ook zij de bal richting het tweetal, die hopelijk een beetje wakker waren inmiddels.
and i will write you a tragedy
Alyssia Reznikov
Quidditch Captain Slytherin
Alyssia Reznikov
icon + karakterkaart :
Vroom vroom broom - Pagina 2 8BGlVZl

IC :
32

Posts :
60

Name :
Jules


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Quidditch Captain Slytherin

Terug naar boven Ga naar beneden





Vroom vroom broom - Pagina 2 Empty Re: Vroom vroom broom

Bericht van Ka'on Agard wo nov 28 2018, 20:05

- ka'on agard -
Kai gaf haar een knikje. ‘Als het niet aan mij had gelegen was je nu misschien onderweg naar de ziekenboeg. Soms vraag ik me af dat ze nog nooit hard tegen de grond is gewerkt hoor.’ Ka'on reageerde door met hem mee te grinniken en keek toe hoe de jongen met gemak de bludger richting zijn zus sloeg. Alyss leek deze keer wel wakker te zijn en maakte een duikvlucht om de bal te ontwijken. Vervolgens kwam ze hun kant op gevlogen. "Nu is 't jullie beurt!" riep ze terwijl ze Kai's knuppel afpakte. Wacht huh? Voor ze fatsoenlijk kon reageren werd de bal al weer hun kant op geslagen. Ze begreep er weer niets meer van. Het was toch twee slaan en een ontwijken? Waarom had zij dan nog een knuppel? Ah well. Ze besloot toch maar tegen de bludger aan te slaan om hem beter richting Kai te sturen. "Kai, dodge!"
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Vroom vroom broom - Pagina 2 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Vroom vroom broom - Pagina 2 Empty Re: Vroom vroom broom

Bericht van Kai Reznikov vr nov 30 2018, 22:24



HEMISPHERE
Razendsnel schoot de bludger op zijn zus aan. Thank the heavens was ze nu wel aan het opletten. Een prachtige duikvlucht werd ingezet en daardoor vloog de vervloekte bal mooi over haar heen. Kijk, dat was een mooi staaltje vliegen al zei hij het zelf. Wat er vervolgens gebeurde zag hij niet meteen aankomen. Ze kwam op hem afgevlogen, wist op haar sluwe manier hem van zijn knuppel te ontdoen en voor hij het goed en wel wist zat hij ongewapend op zijn bezem. Eh? Blijkbaar had hij zijn eigen voorstel fout begrepen of zo. Voor hij het goed en wel door had sloeg zijn zus de bludger in hun richting en kwam deze pijlsnel op hen af.

Kai had zich afgezet waardoor hij een eind van Ka’on verwijderd was wanneer de bludger bij haar aan kwam. Deze sloeg op haar beurt het ding in zijn richting. Voor heel even schoot het door zijn hoofd om de twee eens goed beet te nemen. Maar hij besloot het maar niet te doen. Niet met de komende try-outs. Hij kon zijn team niet in de steek laten en dat soort dingen. Ook hij besloot in een duikvlucht de bal te omzeilen. Maar blijkbaar besloot het ding wat koppiger te worden en achtervolgde het hem voor enkele seconden. Pas na dat hij een scherpe bocht naar links had gemaakt, en de bludger hem op een haar na miste vloog hij weer richting hun. ’Volgende keer moet iedereen even een knuppel hebben hoor. Dat ding jaagde me bijna ondergronds.’


Kai Reznikov
Slytherin Student
Kai Reznikov
icon + karakterkaart :
Vroom vroom broom - Pagina 2 100x100

IC :
8

Posts :
21

Name :
Caro


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Vroom vroom broom - Pagina 2 Empty Re: Vroom vroom broom

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum