Reading between class
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Castle
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Reading between class
De lichtharige ouderejaars sloeg rechts weer een gang in terwijl het jongere meisje vertelde dat ze van lezen hield, al wist ze niet goed waarmee ze moest beginnen. "Ik begin meestal met wat ik het moeilijkst vind.", antwoordde Liliane, haar blik gericht op de gang voor haar. Ze waren er bijna - ze moesten nog één keer links en daarna een trap op, en dan waren ze aan de bibliotheek. Hogwarts was echt een doolhof, zeker als je het nog niet gewend was; gelukkig wist Lilianne goed haar weg. En vooral de weg van en naar de bibliotheek en de klaslokalen. De vierdejaars richtte haar blik weer op het jonge meisje toen ze bijna aan de volgende bocht kwamen. "Hoe heet je trouwens?", vroeg ze aan de hufflepuff eerstejaars.
icon + karakterkaart :
IC :
130
Name :
Bunny
No one ever finds life worth living - one has to make it worth living
De lichtharige ouderejaars sloeg rechts weer een gang in terwijl Aryana haar volgde. Het was een best lastige route, tenzij iemand het kende. Ergens was het slim dat het moeilijk te navigeren was, buitenstaanders zouden snel verdwaald raken en dreigingen zouden erdoor verdwijnen. Toch was ze er niet geheel gehecht aan, het was en bleef een doolhof. "Ik begin meestal met wat ik het moeilijkst vind." Verklaarde de Ravenclawer, waardoor ze knikte. Het was een goede logica, maar ze wist nog niet eens zeker wat ze lastig vond. Ze had gewoon te weinig ervaring daarvoor. Zodra ze bij de volgende bocht kwamen keek de ander haar vragend aan. "Hoe heet je trouwens?", Vroeg ze waardoor Aryana haar aan keek en zichzelf voorstelde zonder enige twijfel. "Aryana," Sprak ze rustig uit terwijl ze haar nieuwsgierig aan keek. "Mag ik vragen hoe jij heet?" Vroeg ze beleefd zoals de meeste Hufflepuffers wel waren.
@Lilianne Shertick|| words: 151
icon + karakterkaart :
IC :
282
Name :
Butter
Het kleine meisje stelde zich voor als Aryana en zelf knikte ze, die naam opslaand in haar geheugen. Ze was zeer trots op haar geheugen - vooral op het feit dat dingen vanbuiten leren bijna natuurlijk kwam voor haar. Natuurlijk was het ook veel hard werk; oefening baart immers kunst. "Lilianne.", stelde de Ravenclawer zich simpelweg voor terwijl ze de laatste trap beklommen. Uiteindelijk stonden ze stil bij de grote houten deuren van de bibliotheek. Lilianne draaide zich om naar de eerstejaars en glimlachte. "Here you go!"