Bad Jimmy
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Castle :: teacher's lounge
Pagina 1 van 1• Deel
Bad Jimmy
De jongen keek geniepig links en dan geniepig rechts, een klein grijnsje om zijn lippen geplooid. Er was niemand in zicht - het perfecte moment. Hij sloop dichter bij de gesloten deur en legde zijn oor ertegen, om te luisteren of hij misschien iemand binnen hoorde. Maar alles leek volledig verlaten. Hij opende zachtjes de deur. Ergens verbaasde het hem dat ze niet op slot was; maar misschien dacht men gewoon dat geen student moedig genoeg was om hier te komen. Hij was dat wel - daarom zat hij toch in Gryffindor, nietwaar? "Lumos", fluisterde hij zachtjes, en het puntje van zijn dogwood wand begon te gloeien en verlichtte de omgeving. De teachers room. Een plaats waar hij niet mocht komen - en toch was hij hier, om tien uur 's avonds wanneer alle professoren al lang gaan slapen waren.
+Alison
James White
Gryffindor student
icon + karakterkaart :
IC :
5
Name :
Bunny
Re: Bad Jimmy
Alison Winter
Potions professor
Re: Bad Jimmy
Plots opende deur opnieuw en voor James tijd had om zich te verstoppen sprongen alle lichten om hem heen aan. Geweldig. Hij liet het lichtje op zijn toverstaf uitdoven en kwam recht uit zijn half hurkende positie. Hij glimlachte in een poging onschuldig te lijken, al sloeg hij er alleen maar in om heel ondeugend te kijken. "Euhm, ik zag de deur openstaan en ik wou kijken of er niemand aan het inbreken was", antwoordde hij soepeltjes na een korte stilte. "Miss Winter.", voegde James er daarna nog slijmend aan toe. Miss Winter kende hem vast wel; het was moeilijk om dat niet te doen, met enerzijds zijn charme (of dat was toch wat hij dacht) en anderzijds het feit dat hij graag kattenkwaad uithaalde en daardoor ook zijn zesde jaar nu opnieuw moest doen.
(ik ben nederlandse dialoog gewend maar het doet er voor mij niet zo toe hoe je antwoord!)
James White
Gryffindor student