Dada learning
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Castle :: Library
Pagina 3 van 3• Deel
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Dada learning
Het antwoord was ongeveer net zo afgrijselijk als ze zich had ingebeeld. Draken en kannibalisme - geweldig. Brr. Stel je voor dat je een ommetje aan het maken was in het zwarte woud (niet iets dat Lilianne überhaupt zou doen, ze was slimmer dan dat) en plots zag je twee acromantula's die elkaar bevochten om elkaar te kunnen opeten. Twee gigantische mensachtige, bloeddorstige spinnen - het moest chaos zijn als die vochten. Tanden, ogen en poten overal. Brrrr. "Sorry dat ik zo veel vragen stel trouwens..", verontschuldigde Lilianne zich na een korte stilte snel. Hij was hier gekomen om te lezen (en zij eigenlijk ook) en nu leidde ze hem constant af met haar vragen; dat was vast vervelend. Ze vond het zelf ook vervelend als iemand haar lastig viel met vragen terwijl ze probeerde te lezen.
Lilianne Shertick
Ravenclaw student
icon + karakterkaart :
IC :
130
Name :
Bunny
- lev nekrasov -
Het was aan Lilianne te zien dat ze het hele idee niet zo prettig vond. De korte stilte die tussen de twee hing was genoeg tijd om dat te kunnen observeren. "Sorry dat ik zo veel vragen stel trouwens..", sprak de blondine. Lev schudde een keer met zijn hoofd. "Als ik dat erg had gevonden was ik geen professor geworden en wel ergens anders gaan lezen," sprak de jonge man rustig. "Als je vragen over mijn vak hebt ben ik er voor om antwoord te geven," vulde hij al even rustig aan voor hij zijn ogen weer naar zijn boek draaide. Waar was hij gebleven?
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
icon + karakterkaart :
IC :
156
Name :
Anouk
Lilianne knikte begrijpend. Oké, dat was logisch. Ze tikte kort met haar vingers op het tafelblad, een tic van haar wanneer ze nadacht; haar blik was op haar boek gericht maar ze was niet aan het lezen. "Waarom wou u eigenlijk professor worden?", vroeg ze uiteindelijk zachtjes. "Sorry als dat een ongepaste vraag is.." Ze wist niet in hoeverre hij zijn beslissing om professor te worden aan de neus van een jonge studente ging hangen - maar ze was wel nieuwsgierig. Leerkracht worden was iets waar ze ook nog aan dacht, al was ze op dit punt alles behalve zeker van wat ze later wou doen. Zolang het een impact had in de wereld, zolang ze zichzelf nuttig kon maken.
Lilianne Shertick
Ravenclaw student