The Tides
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Castle :: teacher's lounge
Pagina 2 van 3• Deel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: The Tides
- lev nekrasov -
Alison's antwoord kwam vrij snel, wat waarschijnlijk betekende dat ze het niet zo'n groot probleem vond om te vertellen. Wat op zijn plaats weer betekende dat Lev zich in ieder geval niet schuldig hoefde te voelen over het stellen van de vraag. "Nou, ik weet niet of het nu nog hetzelfde zou zijn... Maar in mijn derde jaar was het een lijk, half-ontbonden met dode palingen uit alle holtes en gaten, wat op een of andere manier nog wel naar me toe kon lopen. Ik heb nooit begrepen wie het nou uiteindelijk moest voorstellen." Dat klonk inderdaad ook niet heel plezant. Al begon hij zich nu oprecht af te vragen waar de dode palingen vandaan zouden moeten komen. Wat hem wel opviel was dat het een vrij extreme boggart was, helemaal voor een leerling. "Maar zoals ik al zei, ik weet niet of het nu nog hetzelfde zou zijn." Lev gaf een begrijpend knikje. Hij vroeg zich af waar haar boggart vandaan kwam maar besloot er verder niet naar te vragen. "Bedankt dat je je werk even voor me opzij wilde leggen. Waar was je eigenlijk mee bezig?"
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
icon + karakterkaart :
IC :
156
Name :
Anouk
Alison Winter
Potions professor
- lev nekrasov -
De reactie was simpel, werd met een zucht uitgesproken maar sprak boekdelen. "Nakijken." Nakijken was ongeveer het vervelendste deel van lesgeven. Het was lopende band werk en ontzettend saai. "Ik weet niet of het een eerstejaars dingetje is, maar sommigen zijn simpelweg... Dom. Ligt dat aan mijn vak of heb jij daar ook moeite mee?" vroeg de blondine hem. "Sommige leerlingen van 11 weten nog niet eens wat 'met de klok meeroeren' betekent." Lev grinnikte met Alison mee na deze aanvulling. Vooral de muggle borns zouden het er lastig mee hebben, wanneer keken die nou nog op een analoge klok. Behalve om te zien of de les nog niet voorbij was dan. "Nee, dat is soms echt een ramp. Ik heb er gehad die hun wands verkeerd om vast hielden. Maar vooral het handschrift van sommigen," sprak hij waarna hij met een zucht zijn hoofd tussen zijn armen op tafel weg legde. Zo bleef hij een paar seconden liggen voor hij weer opkeek. "Soms vraag ik me af of het wel Engels is of denk ik er Russisch in te herkennen."
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor