Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Couch surfing

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Couch surfing - Pagina 2 Empty Re: Couch surfing

Bericht van Lilianne Shertick wo nov 21 2018, 19:05

Lilianne knikte begrijpend. Ja, dat snapte ze wel - dat voelde ze zelf ook. Ze wou iets betekenen voor de wereld, een verschil maken.. Maar hoe kon zij dat nu, klein en onbetekenend dat ze was? Ze wou iets nieuws ontdekken, misschien een ziekte genezen, de wereld net dat stukje beter maken. Hoé, dat was maar de vraag. Toen Lauren zei dat ze wel mocht kijken naar het schetsboek glimlachte de vierdejaars vriendelijk naar de oudere studente. Iet of wat aarzelend nam ze het schetsboekje van de tafel tussen hen in, waarna ze na nog een laatste blik op de oudere studente geworpen te hebben het boek opensloeg. Zwijgend bladerde ze erdoor. Soms had ze wel gewild dat ze ook zo'n creatief talent was, dat ze kon tekenen of zingen of een muziekinstrument spelen of dansen; maar het was haar niet gegund. Ze had wel talent voor andere dingen, zoals voor leren en dan in het bijzonder voor transfiguration. "Ze zijn echt heel mooi.", antwoordde ze uiteindelijk zachtjes, haar stem eerlijk.
Lilianne Shertick
Ravenclaw student
Lilianne Shertick
icon + karakterkaart :
Couch surfing - Pagina 2 RB4Qe0W

IC :
130

Name :
Bunny

Hogwarts ID
Year: Fourth year
Species: Wizard

Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht van Lauren Carter zo dec 02 2018, 17:08

Couch surfing - Pagina 2 Tumblr_p87siaIOUG1wzagvio1_r1_540

Normaal was Lauren best wel terughoudend met het delen van haar werk. Echter, dit was slechts haar schetsboek. Haar echte werk bewaarde ze in haar boek met haar eind tekeningen. Dat was de reden dat ze Lillianne toestemming gaf om in haar schetsboek te bladeren. Ondanks dat haar eindwerk in een ander boek ging, was haar schetsboek wel belangrijk. Daar deed ze al op haar ideeën op en bracht ze haar inspiratie tot leven. Met een glimlach keek ze toe hoe de vierdejaars in haar schetsboek aan het bladeren was. Toch moest ze bekennen dat ze het spannend vond om Lillianne in haar boek te zien bladeren. Misschien was het meisje wel erg kritisch en vond ze het niet mooi? Een golf van opluchting ging door haar maag toen ze zei dat ze het mooi vond. “Thank!” zei Lauren met een gemeende glimlach. Rustig observeerde ze het meisje even, terwijl ze nog steeds bezig was met het bladeren in haar schetsboek. “Als je wilt…kan ik ook een tekening voor je maken hoor? Of…” en dat was wel spannend, aangezien ze dit niet heel erg vaak deed. “…als je wilt kan ik ook jou tekenen? Dan ben je mijn eerste model hier op Hogwarts.” Het was wel spannend om dit te doen. Mensen waren eenmaal kritisch op zichzelf, zeker als ze werden nagetekend, maar misschien was het een leuk idee, zeker om mensen te leren kennen?
Lauren Carter
Ravenclaw student
Lauren Carter
icon + karakterkaart :
Couch surfing - Pagina 2 21es4mt

IC :
13

Name :
♡ Marlones ♡

Hogwarts ID
Year: Sixth year

Ravenclaw student

Bericht van Lilianne Shertick zo dec 02 2018, 18:52

Lilianne keek verbaasd op bij dat voorstel. Even dacht ze na, half twijfelend haar schouders ophalend. "Ik weet niet, ik ben niet zo.." Interessant? Knap? Sexy? Ze wist niet wat ze wou zeggen. Het leek haar raar dat Lauren haar talent en tijd wou gebruiken om haar na te tekenen. Waarom koos ze geen heel interessant onderwerp? Iets dat er visueel beter uitzag? Zoals een quidditchspeler in het heetst van de strijd, of iemand met een onvergetelijk gezicht. "Maar, als je wil, waarom niet.." Een klein glimlachje plooide zich om Lilianne's lippen terwijl ze haar blik weer naar de schetsen in het boekje deed glijden.
Lilianne Shertick
Ravenclaw student
Lilianne Shertick
icon + karakterkaart :

IC :
130

Name :
Bunny

Hogwarts ID

Ravenclaw student

Bericht van Lauren Carter ma dec 03 2018, 13:34

Couch surfing - Pagina 2 Tumblr_p87siaIOUG1wzagvio1_r1_540

Onderzoekend keek Lauren Lillianne aan. Ze scheen eventjes over het voorstel na te denken. Ze leek…onzeker? “Ik weet niet, ik ben niet zo…” Lauren trok haar wenkbrauwen omhoog. Wat was het meisje niet? Dacht ze werkelijk dat ze het niet waard was om nagetekend te worden? Bemoedigend glimlachte Lauren naar het meisje. “Maar, als je wil, waarom niet…” Enthousiast kwam Lauren wat omhoog en ging rechtop zitten. “Nooit denken dat je niet speciaal of bijzonder bent, hoor” zei Lauren, terwijl ze haar haren in haar signature knotje bond “Elk mens heeft iets speciaals over zich heen, en jij dus ook. Ik vind je een prachtige meid en ik weet zeker dat ik niet de enige ben.” Dit was geen rampzalige poging om te flirten met het meisje, want Lauren viel niet op meisjes, zover ze wist, maar mensen mochten elkaar best wat meer complimentjes geven. Lauren was best wel een positief persoon – en er was al zo veel haat en nijd in deze wereld, waarom zou een beetje liefde geven dan verkeerd zijn? “Ik vind deze setting wel heel erg mooi, jou op die bank zo, en hoe je haar nu naar beneden valt. Maar als je een voorkeur voor een setting hebt, vind ik dat ook goed. I’ll make it work” zei ze met een grijns en staarde eventjes naar het schetsboek in de handen van het meisje. “Alleen…ik heb wel mijn schetsboek nodig” lachte ze.
Lauren Carter
Ravenclaw student
Lauren Carter
icon + karakterkaart :
Couch surfing - Pagina 2 21es4mt

IC :
13

Name :
♡ Marlones ♡

Hogwarts ID
Year: Sixth year

Ravenclaw student

Bericht van Lilianne Shertick za dec 15 2018, 18:52

Lilianne antwoordde niet maar ze voelde hoe haar gezicht begon te gloeien. Zwijgend gaf ze het schetsboekje terug toen Lauren daarnaar vroeg. Ze ging wat verzitten op de bank, kruiste haar benen en haar armen in een poging zichzelf wat een houding te geven. "Zo is goed?", antwoordde ze, al was het eerder een vraag. Ze had op zich niet echt een voorkeur voor een setting. Het natuurlijkste zou misschien zijn wanneer ze over een boek heengebogen zat, of omringd van versies van een verslag en druk aan het werk. Zo was ze immers het meest te vinden, en zo kon ze misschien vergeten dat ze moest poseren. Want hoewel ze Lauren graag zo een pleziertje deed, was dit wel best awkward.
Lilianne Shertick
Ravenclaw student
Lilianne Shertick
icon + karakterkaart :

IC :
130

Name :
Bunny

Hogwarts ID