Sing me a song
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Castle :: Great Hall
Pagina 1 van 1• Deel
Sing me a song
Lilianne zat helemaal aan het uiteinde van de Ravenclaw tafel, op de laatste stoel. Er was niet zo veel volk in de zaal; etenstijd was dan ook gedaan. Maar zij was blijven zitten omdat ze nu toch nog geen les had en ze had weinig zin om nu helemaal naar de bibliotheek te lopen alleen maar om dan straks de helft van de weg terug te lopen. Daarbij, ze had haar boek bij. Lilianne pakte het uit haar tas en sloeg het open. Het ging over transfiguration, haar favoriete vak. Ze neuriede vrolijk een liedje terwijl ze erin begon te bladeren. Waarover zou ze vandaag lezen? Het meeste had ze al gelezen, ze was er nu voor de tweede keer door aan het gaan. De rug van het boek was al helemaal gebroken maar de pagina's waren allemaal nog netjes. Net zoals een echte Ravenclawer besteedde Lilianne immers aandacht aan netheid.
+Thisbe eerst
Lilianne Shertick
Ravenclaw student
icon + karakterkaart :
IC :
130
Name :
Bunny
Re: Sing me a song
Thisbe | Thisbe stak het laatste stukje brood in zijn mond. Kauwend knikte hij even naar de mensen waar hij bij had gezeten. Vrienden had hij nog niet echt, buiten zijn kamergenootjes. Die waren vrienden te noemen. Hij had alleen niet zo veel zin om al te verhuizen, daarbij had hij geen les. Zijn eerstvolgende les was Transfiguration en hij keek er erg tegenop. Liefst had hij alle dagen Potions. In dingen snijden en door dingen roeren was zijn favoriete hobby. Hoewel stiekem Sil opzoeken in de uilentoren nu ook een van zijn lievelingsdingen werd. Hij was erg gesteld geraakt op de uil, maar het was misschien wat raar tegenover Ka’on. Dus deed hij het stiekem. Hij moest haar nog bedanken. Hmmm. Nadenkend dwaalden zijn ogen af naar de andere tafels. Hier en daar zaten nog wel wat leerlingen. Zijn aandacht werd getrokken naar een leerling die hij amper zag zitten. Ze zat met haar neus in een boek, waar hij van de kaft kon lezen “Transfiguration.” Hey? Hij stond op en wandelde nonchalant naar haar toe. Ze was een liedje aan het neuriën. “Yo, kiddo! Is dat het moeilijkste vak op aarde dat je aan het lezen bent?” Subtiel, maar dat kende hij niet echt. Daarbij kon ze niet in zijn klas zitten want ze was jonger dus kon hij haar naam niet ruiken. Alright dude, go trip over a knife |
Thisbe Lyall
Slytherin Student
icon + karakterkaart :
IC :
24
Name :
Doc
Re: Sing me a song
Lilianne schrok toen er plots een stem haar aandacht trok, waardoor een beetje van haar speeksel het verkeerde keelgat in vloog - ze was namelijk net aan het slikken toen ze door de schrik fel adem binnen trok. De vierdejaars begon hard te kuchen, het boek vergeten op tafel. Haar ogen traanden en ze kon niet spreken. Heck, de ravenclawer had niet eens tijd om zich te irriteren aan het feit dat hij haar 'kiddo' had genoemd, ook al was ze helemaal gen klein kind meer. Ze had niet eens tijd om haar liefde voor transfiguration te verklaren, of om hem subtiel half uit te lachen omdat hij het het moeilijkste vak op aarde vond.
Lilianne Shertick
Ravenclaw student