Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[gz] Family for those in need

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





[gz] Family for those in need Empty [gz] Family for those in need

Bericht van Ka'on Agard wo nov 14 2018, 19:13

Hey Gast ,

Zoals de titel van dit topic misschien al wel weg heeft gegeven zoek ik familie voor mijn personages. Om iets specifieker te zijn zoek ik alleen de siblings omdat ik in beide gevallen de ouders graag npc's wil laten. Ja je leest dit goed, ik zoek voor twee verschillende personages familie. Hier onder staat wat meer informatie per familie. Als er nog anderen ideeën zijn voor wat dan ook, hoor ik het graag.

The Agard Family
Mr. en Mrs. Agard zijn twee wizards rond de 60 die kinderen uit weeshuizen adopteren rondom London. Dit zijn natuurlijk niet zomaar kinderen, maar kinderen die zelf ook wizards zijn. Samen met deze kinderen wonen ze op een groot stuk grond aan de rand van London. Wat ik dus zoek zijn de andere kinderen die geadopteerd zijn door de Agard familie. Deze kinderen kunnen overal zitten qua leeftijd tot maximaal rond de 35.

The Kiritake Family
Na Rin heeft de Kiritake nog één of twee kinderen er bij ter wereld gebracht. Er werden hoge verwachtingen aan de kinderen gesteld maar dit eiste zijn tol in de relatie van de ouders. Zes jaar geleden zijn de ouders gescheiden en heeft ze haar kinderen mee genomen naar Engeland waar zij origineel vandaan kwam. Ik zoek dus één of twee jongere siblings voor Rin, zij kunnen maximaal 16 jaar oud zijn.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
[gz] Family for those in need Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





[gz] Family for those in need Empty Re: [gz] Family for those in need

Bericht van Leah Agard vr nov 23 2018, 20:08

Hierbij mijn aanmelding ^^



Don't you tell me

what you think i can be


G E N E R A L

Name: Leah Agard
Age: 17
Birthday: 16/11
Sexuality: ?
Relationship status: single

Occupation: leerling
House: hufflepuff
Year: 6
Wand: hagedoorn en drakenhartbloed, 24.2 centimeter

Blood status: muggle-born


A P P E A RA N C E

Height: 1m75
Built: smal, vrij "plat" voor haar leeftijd
Hair color: donkerbruin
Eye color: blauwgrijs
Style: edgy, rebellious, zwart
Makeup: dikke, zwarte eyeliner
Scars: een kleine aan de binnenkant van haar rechterpols, door een wondje dat ze bleef openkrabben
Tattoos: x
Piercings: x


P E R S O N A L I T Y

✓ Eerlijk ✓ Doorzetter ✓ Goede luisteraar ✓ Passioneel ✓ Ruimdenkend ✓ Hardwerkend ✓ Zelfstandig ✓ Rechtvaardig ✓ Probeert onbevooroordeeld te zijn ✓ niet naïef

✘ Negatief ✘ Pessimistisch ✘ Stoker ✘ Aandachtszoeker ✘ Geeft soms teveel om andermans mening ✘ Dramatisch ✘ Koppig ✘ Grote mond ✘ Wantrouwig ✘ komt soms ongeïnteresserd over

H I S T O R Y

In Leahs kinderjaren werd er nooit veel naar haar omgekeken. Haar ouders gebruikten allerlei middelen waarmee alles net werd kleurrijker leek en ze de ellende om zich heen konden vergeten - waaronder hun dochter - en de mensen in haar buurt zaten allemaal in een soortgelijke situatie verwikkeld. Opgroeiende in deze niet heel ideale leefomgeving, leerde het jonge meisje dan ook al snel op haar eigen benen te staan. Ze leerde voor zichzelf op te komen wanneer dat nodig was, hoewel dezelfde eigenschap haar soms juist in de problemen kon brengen.

Het was dan ook maar een kwestie van tijd voordat een oudere dame die in het huis tegenover hen woonde, instanties had getipt wat betreft de leefomstandigheden van het jonge meisje. Leah, destijds acht jaar, werd weggehaald van haar ouders en opgevangen in een tehuis waar kinderen net zoals zij verbleven: kinderen met ouders die om de één of andere reden niet in staat waren om voor hun kind te zorgen. In het begin was het meisje dan ook nog vrij voorzichtig, zoals ze geleerd had te zijn in nieuwe situaties, maar al snel paste ze zich aan aan het leven daar. En niet alleen dat, ze bouwde ook al snel een reputatie voor haarzelf. Ze was namelijk het soort persoon dat voortdurend confrontaties zocht, hopend om de aandacht te krijgen die ze vroeger nooit had gehad. Aandacht was immers aandacht - of het nou de positieve of de negatieve vorm was.

Twee jaren gingen voorbij, waarin een aantal opmerkelijke gebeurtenissen hadden plaatsgevonden - voornamelijk wanneer Leah in de buurt was. Natuurlijk bleef dit niet ongezien en op een gegeven moment stond een echtpaar op de stoep: mevrouw en meneer Agard, welke geïnteresseerd waren in het adopteren van Leah. Het meisje voelde zich er in eerste instantie niet prettig bij; nog steeds voelde ze zich wantrouwig bij nieuwe dingen. Het hielp ook niet dat ze haar vertelden - toen ze eenmaal bij hen thuis was - dat ze haar vertelden dat ze magisch bloed door haar aderen had stromen, net zoals alle andere kinderen die ze geadopteerd hadden. Maar toen de brief van Hogwarts op haar elfde verjaardag op de deurmat verscheen en ze inkopen gingen doen, kon ze niet anders dan het te geloven.

Bij de Sortingceremony had de hoed enige tijd nodig om haar ergens bij te kunnen plaatsen, maar uiteindelijk besloot hij dat ze toch wel een echte Hufflepuff was. Ook hier duurde het weer even voordat ze haar plek gevonden had. Maar het bleef wel moeilijk voor haar, gezien Leah nu eenmaal niet het stereotype van een sympathieke, charismatische en aardige das was. Ze kon het dan ook niet altijd goed vinden met haar afdelingsgenoten, maar goed, ze kon het sowieso niet altijd even goed vinden met iedereen. Toch was ze wel een hardwerkende leerling, vastbesloten om niet in hetzelfde schuitje te belanden als haar ouders. Inmiddels zit ze hier alweer zes jaar op school.

Leah Agard
Hufflepuff student
Leah Agard
icon + karakterkaart :
[gz] Family for those in need Tumblr_mpa4l83pyE1s2xp78o1_500

IC :
0

Posts :
6

Name :
Rumi


Hogwarts ID
Year:
Age:
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





[gz] Family for those in need Empty Re: [gz] Family for those in need

Bericht van Lev Nekrasov zo nov 25 2018, 18:42

Hey Rumi, we hebben besloten jouw aanmelding te accepteren. Je kunt een cs plaatsen en als die geaccepteerd is beginnen in de rpg. Als je vragen hebt kun je mij een pm sturen.
- Anouk
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
[gz] Family for those in need Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





[gz] Family for those in need Empty Re: [gz] Family for those in need

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum