Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[open] Stacks

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





[open] Stacks - Pagina 8 Empty Re: [open] Stacks

Bericht van Rin Kiritake vr jan 04 2019, 16:46

- rin kiritake -
"Vind ik ook. De volgende generatie helpen vormen lijkt me een eer om te doen. Daarnaast is het vak zelf een passie voor mij", reageerde hij met een glimlach. Vriendelijk glimlachte ze terug. De tijd streek inmiddels voorbij en het halve uur was zo over. Rin's ogen schoten naar de klok zodra Adrian richting de deur liep. Hij leek even te luisteren voor hij sprak. "Zou het veilig zijn om te vertrekken?", vroeg hij terwijl hij zijn spullen pakte. "Veiliger dan daarnet in ieder geval. Al kan ik niets garanderen," reageerde de blondine terwijl ze zijn voorbeeld volgde en ook haar spullen bij elkaar pakte. Voor ze de deur opende keek ze Adrian nog even aan. "Zou je het erg vinden als ik hier vaker zou komen?" vroeg ze. Hij was immers degene die haar de locatie had laten zien. Als hij niet wilde dat ze er vaker zou komen, kon ze zijn keuze wel respecteren. Toch was het, het vragen waard want ze vond het wel een fijne plek. Het was immers rustig en comfortabel in de verborgen kamer.
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[open] Stacks - Pagina 8 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[open] Stacks - Pagina 8 Empty Re: [open] Stacks

Bericht van Adrian Parker vr jan 04 2019, 23:36

It matters not what someone is born,    but what they grow to be


"Veiliger dan daarnet in ieder geval. Al kan ik niets garanderen," neen dat kon ze inderdaad niet. Maar ze had al meer geweten dan hem, dus vertrouwde hij er op dat ze nu min of meer safe waren om te vertrekken. Hij had al genoeg aan zijn hoofd. Nog een straf daarbovenop kon hij nu effe niet hebben. Adrian volgde het meisje naar de deur die daar bleef stil staan. "Zou je het erg vinden als ik hier vaker zou komen?", vroeg ze plots. De Slytherin grijnsde, "Als ik het voor mezelf had willen houden dan had ik je niet meegenomen naar hier", zei hij in eerste instantie. "Je mag de kamer gerust gebruiken. Als ik alleen wil zijn heb ik nog genoeg plaatsen om me in te verstoppen", en knipoogde naar de Ravenclaw voordat hij de deur zelf opendeed en haar voor ging.


Het was donker en stil op de gang, zoals hij had gehoopt. Even bleef hij staan om te luisteren. Maar behalve de regen en wind tegen de ramen hoorde hij niets. Het was al laat na het toegestane uur. Hij deed teken aan Rin dat het veilig was. Ondanks dat hij in zijn zes jaar op Hogwarts wel vaker de regels had overtreden, niets gaf hem meer adrenaline dan 's avonds op de gangen ronddwalen met de kans gepakt te worden. Voorzichtig wandelde hij richting een wand dat hen naar vijfde verdiep zou brengen. De trappen nemen leek hem te 'gevaarlijk'. Aan de andere kant van de wand wachtte hij toen hij voetstappen hoorde. De toren van Ravenclaw lag op het zevende verdiep, volledig de andere kant op van de kelders waar de Common Room van Slytherin lag. "Ken je een snellere weg van hier naar het zevende verdiep?", fluisterde hij tegen het meisje.



MONTY
Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
[open] Stacks - Pagina 8 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[open] Stacks - Pagina 8 Empty Re: [open] Stacks

Bericht van Rin Kiritake za jan 05 2019, 21:17

- rin kiritake -
Er verscheen een grijns op zijn gezicht, dat kon in dit geval zowel iets positiefs als negatiefs betekenen. "Als ik het voor mezelf had willen houden dan had ik je niet meegenomen naar hier", reageerde hij. Dat was op zich wel fijn, niet veel mensen leken er vanaf te weten wat het een erg rustige plaats maakte. "Je mag de kamer gerust gebruiken. Als ik alleen wil zijn heb ik nog genoeg plaatsen om me in te verstoppen", vulde Adrian nog aan met een knipoog. Hij ging haar voor, de deur uit en checkte of alles 'veilig' was. Zodra ze teken kreeg liep ze zelf ook de deur uit. Niemand te zien, niets te horen. "Ken je een snellere weg van hier naar het zevende verdiep?", vroeg hij haar. De blondine gaf een knikje voor ze haar haren achter haar omslag verstopte. Op die manier viel ze net iets minder op in de gangen. "Ik red me wel," sprak ze met een klein glimlachje. Niet heel ver hier vandaan wist ze nog wel een doorgang die haar in ieder geval recht naar de goede verdieping zou brengen. "En euh, nog bedankt voor alles vandaag." Hij had haar immers meer dan een keer geholpen dus een bedankje was op zich wel op zijn plaats.
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[open] Stacks - Pagina 8 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[open] Stacks - Pagina 8 Empty Re: [open] Stacks

Bericht van Adrian Parker za jan 05 2019, 22:27

It matters not what someone is born, but what they grow to be

Het was een lange en vreemde dag geweest. Wanneer ze door de gangen liepen besefte hij pas hoe moe hij eigenlijk was. Zoveel sociaal gedoe was voor hem vermoeiend. Eenmaal op het vijfde verdiep gaf Rin aan dat ze weg zelf wel kon vinden vanaf hier. Hij grijnsde, blij dat ze hem niet vroeg om mee te gaan tot de Common Room. "En euh, nog bedankt voor alles vandaag.", hij boog lichtjes voordat hij sprak. "Het was... vernieuwend", gaf hij toe. "En best wel aangenaam", voegde hij er nog aan toe. Hij luisterde een laatste maal of niemand op de gang was voordat hij zich omdraaide om terug naar beneden te lopen. "Welterusten Rin", zei hij nog over zijn schouder.


Het duurde even voordat hij op het gelijkvloers was. Onderweg had hij twee professoren moeten ontwijken. Hij liep zowaar naar de kelders, blij dat hij niemand tegenkwam tot aan de deur van zijn Common Room. "Drakenvuur", fluisterde hij zodat de muur zich zou openen. De ruimte die erachter verscholen ging was leeg. De haardvuren brandden nog zachtjes maar zouden weldra uitgaan. De jongen ging rechtstreeks naar zijn kamer waar hij uitgeput op zijn bed ging liggen. Angel, zijn kat, kwam nog even bij hem liggen. Duidelijk over haar toeren dat ze hem amper had gezien. Sussend streelde hij haar, gaf haar een kattensnoepje voordat ze beide naar bed gingen.


MONTY

Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
[open] Stacks - Pagina 8 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[open] Stacks - Pagina 8 Empty Re: [open] Stacks

Bericht van Rin Kiritake za jan 05 2019, 23:32

- rin kiritake -
Dat hij naar haar buigde verbaasde haar wel een beetje. Het was toch een vorm van manieren die ze niet veel zag sinds ze op Hogwarts was. "Het was... vernieuwend", zei hij. Dat gold voor haar ook, over het algemeen waren haar dagen iets meer... standaard. "En best wel aangenaam", vulde Adrian nog aan. Ook daar was ze het mee eens. De hulp bij het halen van nieuwe veren en het samenwerken bij het opstel was fijn geweest. Anders had ze zeker langer over het opstel gedaan. Adrian draaide zich van haar weg om naar zijn dorm terug te gaan. "Welterusten Rin", zei hij nog over zijn schouder. "Welterusten," reageerde ze waarna ze kort boog voor ook zij richting haar kamer vertrok. Enkele momenten later plofte ze neer op haar bed. Isabella en Amaya sliepen al. Langzaam door de vermoeidheid kleedde de blondine zich om voor ze in haar bed kroop en in slaap viel.
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[open] Stacks - Pagina 8 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[open] Stacks - Pagina 8 Empty Re: [open] Stacks

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum