Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HOUSE vs HOUSE

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





HOUSE vs HOUSE Empty HOUSE vs HOUSE

Bericht van Alison Winter zo nov 18 2018, 22:52

Ze had het via via moeten horen. Dat er dingen in de les gebeurd waren, dingen die niet eerlijk waren gegaan. Daar kon ze al niet tegen en al helemaal niet als het ging om leerlingen van haar House. Het maakte haar pisnijdig. En als ze nijdig was kon ze er maar beter iets van zeggen, voordat ze explodeerde. Ze was nooit goed geweest in het binnenhouden van haar emoties en dit was daar geen uitzondering op.

Alle mogelijke plekken in het kasteel had ze al bezocht en eigenlijk was ze blij dat ze de ander daar niet had kunnen vinden. Afhankelijk van hoe de jonge Professor zou reageren zou het wel eens beter kunnen zijn als er niet al te veel getuigen waren. Aan de andere kant, ze mochten best weten wat dat Alison niet zomaar over zich heen liet lopen. Dan maar het godvergeten halve terrein over om haar tussen die beesten in te vinden. En daar was ze inderdaad. Al van ver kon ze haar donkere krullen spotten. "Persephone!" riep ze, waarna ze verschijnselde opdat ze tegenover haar terechtkwam. "Zou je me alsjeblieft uit kunnen leggen waarom je onterecht tegen Slytherin handelt?" ze zei het nog redelijk kalm, maar er was maar *dit* nodig of ze zou echt ontploffen.
are you afraid to fall
Alison Winter
Potions professor
Alison Winter
icon + karakterkaart :
HOUSE vs HOUSE 24ealas

IC :
42

Posts :
84

Name :
Cat


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 28
Species: Wizard


Potions professor

Terug naar boven Ga naar beneden





HOUSE vs HOUSE Empty Re: HOUSE vs HOUSE

Bericht van Persephone Ichor ma nov 19 2018, 10:01

Persephone was eigenlijk altijd in een goede bui, behalve vandaag. Ze was de hele nacht -weer- bezig geweest met het vangen van de firecrabs en een poging te wagen tot het uitvogelen wanneer de volgende volle maan was voor de mooncalves, maar astronomy was nooit haar sterkste vak geweest en zal het ook nooit worden. Waarschijnlijk zou ze daarvoor vandaag of morgen voor naar Ylva moeten.

Haar haar zat in de war en de wallen onder haar ogen lieten haar op een panda lijken, maar ze was zoals altijd wel gewoon vroeg weer opgestaan. Ze had een broodje naar binnen gewerkt in de keukens en was daarna al snel weer buiten te vinden. "Persephone!" Riep iemand achter haar waardoor ze over haar schouder wou kijken wie het was, niet doorhebbend dat die persoon nu voor haar neus stond. "Zou je me alsjeblieft uit kunnen leggen waarom je onterecht tegen Slytherin handelt?" van schrik haalde ze haar wand uit haar knot en richtte dit op de persoon tegenover haar. "Merlins beard Alison!" Bromde ze kwaad, niet zeker of het was van schrik of het feit dat ze nog geen koffie had gehad en dus nog redelijk moe was. Ze bracht haar arm weer naar beneden en keek even over de potions professor haar schouder. "Je wordt bedankt," snauwde ze naar haar toen de thestral wegrende. "En wat ik had gedaan was geheel terecht so if you don't mind," haar stem zat tussen gesnauw en een soort gegrom in toen ze haar tas van de grond pakte en om de andere professor heen wou lopen.

BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
HOUSE vs HOUSE Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





HOUSE vs HOUSE Empty Re: HOUSE vs HOUSE

Bericht van Alison Winter wo nov 21 2018, 23:09

Het was niet haar bedoeling geweest om de andere Professor te laten schrikken, maar eerlijk gezegd vond ze het ook niet heel erg. Ze trok even een perfect gecoiffeerde wenkbrauw op naar de wand die voor haar neus verscheen. Haar blik viel op een wegrennende thestral, wat ze eveneens opvatte als 'niet haar probleem'.

De blondine hoefde maar één stap opzij te zetten om precies in Persephone's loopbaan te staan, waar ze met haar 179 centimeter best een beetje bovenuit stak. "Actually, I do mind." sneerde ze. "We willen allemaal de House Cup winnen, maar is dit echt de manier om het te doen?" Ze sloeg haar armen over elkaar, zichzelf dwingend kalm te blijven. "Je moet je ongunst voor mijn House niet zo door laten schemeren, Miss Ichor. Er wordt op deze school toch enige professionaliteit van de docenten verwacht." Ze keek de jongere docente doordringend aan. Ondanks dat haar stem nog redelijk kalm was schoten haar ogen vuur.
are you afraid to fall
Alison Winter
Potions professor
Alison Winter
icon + karakterkaart :
HOUSE vs HOUSE 24ealas

IC :
42

Posts :
84

Name :
Cat


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 28
Species: Wizard


Potions professor

Terug naar boven Ga naar beneden





HOUSE vs HOUSE Empty Re: HOUSE vs HOUSE

Bericht van Persephone Ichor wo nov 21 2018, 23:26

Persephone snoof gefrustreerd toen te overduidelijk langere vrouw weer voor haar neus stond en een gebrom rees op achterin haar keel. "Actually, I do mind. We willen allemaal de House Cup winnen, maar is dit echt de manier om het te doen?" Alison sloeg haar armen over elkaar en Persephone rolde met haar ogen. "Je moet je ongunst voor mijn House niet zo door laten schemeren, Miss Ichor. Er wordt op deze school toch enige professionaliteit van de docenten verwacht." Waar ze eerst nog redelijk 'kalm' was gebleven keek ze haar nu met een blik vol ongeloof haar aan. "Dat is bullshit en dat weet jij ook Alison," snauwde ze en klemde haar kaken op elkaar. "Ik heb geen voorkeur qua Houses, dat jij dat nou hebt betekend niet dat meteen iedereen dat heeft." Siste ze en maakte vuisten van haar handen toen deze begonnen te kriebelen om de vrouw een tik te geven, nou, misschien iets harder dan een tik. "Dus laat me er gewoon langs zodat jij je puntjes aan Slytherin kan geven en misschien winnen jullie ooit nog eens die house cup, maar ik betwijfel het." Glimlachte Persephone onschuldig waardoor ze eerder leek op een boze hond die zijn tanden liet zien als een waarschuwing.


BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
HOUSE vs HOUSE Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





HOUSE vs HOUSE Empty Re: HOUSE vs HOUSE

Bericht van Alison Winter do nov 22 2018, 00:03

Dat dat bullshit zou zijn wist ze helemaal niet, en dat zijzelf een voorkeur had qua Houses... was misschien waar, maar ze liet het in elk geval niet merken in haar puntentelling. Anders dan sommige anderen. "Je hoeft het niet te ontkennen, Persephone." grauwde ze. Ja, zij begon ook een beetje haar kalmte te verliezen, maar dat kwam vooral door die... die... die chihuahua die voor haar neus stond te grommen. "Je kan er toch gewoon langs? Of heb jij je apparition license nooit gehaald?" Ze snoof even. "Als ik het me goed herinner heeft Slytherin recenter gewonnen dan Hufflepuff." Ze zette nog een stap dichterbij, alsof daar echt ruimte voor was. "Als je nou gewoon je excuses aanbiedt!" snauwde ze. Ze herpakte zich: "...dan kan ik mijn leerlingen verder begeleiden in het eerlijke behalen van punten. En jij met... wat je hier dan ook doet." Ze keek met opgetrokken wenkbrauw even rond. Het was maar waar je je dagen wou spenderen...
are you afraid to fall
Alison Winter
Potions professor
Alison Winter
icon + karakterkaart :
HOUSE vs HOUSE 24ealas

IC :
42

Posts :
84

Name :
Cat


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 28
Species: Wizard


Potions professor

Terug naar boven Ga naar beneden





HOUSE vs HOUSE Empty Re: HOUSE vs HOUSE

Bericht van Persephone Ichor do nov 22 2018, 00:15

"Je hoeft het niet te ontkennen, Persephone." Ze rolde met haar ogen en klemde haar kaken nog stakker op elkaar terwijl ze haar liet uitrazen. "Je kan er toch gewoon langs? Of heb jij je apparition license nooit gehaald?" Alison snoof even en persephone nergeerde wat ze zei, tuurlijk had ze die. "Als ik het me goed herinner heeft Slytherin recenter gewonnen dan Hufflepuff." Ze zette nog een stap dichterbij en eigenlijk wou persephone een stap achteruit zetten, maar ze wist dat als ze dat zou doen dat ze één: alleen maar zwak over zou komen en twee: waarschijnlijk achterover zou vallen, dus bleef ze staan en keek omhoog recht in haar ogen. "Wat negen van de tien keer door valsspelen gaat, maar oke." vertelde ze en haalde haar schouders op. "Ik bedoel ik zou ook valsspelen als ik samen was met de quidditch coach, want dan valt het niet zo op, nietwaar?" vroeg ze. "Als je nou gewoon je excuses aanbiedt!" snauwde Alison weer en de jongere professor sloeg haar armen over elkaar. "...dan kan ik mijn leerlingen verder begeleiden in het eerlijkebehalen van punten. En jij met... wat je hier dan ook doet." Zachtjes grinnikend keek ze haar aan en schudde met haar hoofd. "Ben je vaak met je kop op te tegels beland Alison?" Vroeg ze. "Want blijkbaar dringt het niet tot je door dat die punten eerlijk afgetrokken zijn," bromde ze kwaad.


BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
HOUSE vs HOUSE Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





HOUSE vs HOUSE Empty Re: HOUSE vs HOUSE

Bericht van Alison Winter do nov 22 2018, 19:00

Oh. Nee. Dit moest ze niet doen. Over haar mocht ze zeggen wat ze wilde, maar over Nyx? "Je houdt m'n vrouw hierbuiten!" gromde ze. Ze begon nu echt te koken. Wie dacht ze wel niet dat ze was? Echt, Alison kon alles wat ze over zich heen kreeg hebben, maar Nyx had hier gewoon helemaal niks mee te maken. En dan vuile woorden over haar zeggen? Gefrustreerd haalde ze haar hand door haar haar. "Je moet niet vergeten dat ik hier al les gaf toen jij nog op school zat, ik denk dat ik echt wel doorheb wanneer het puntensysteem niet goed wordt gehanteerd." brieste ze. Ze had in die tijd helemaal niks tegen de Hufflepuff gehad, en eigenlijk nog steeds niet per se. Niet persoonlijk, in elk geval, maar ze had wel problemen met wat er nu was gebeurd.
are you afraid to fall
Alison Winter
Potions professor
Alison Winter
icon + karakterkaart :
HOUSE vs HOUSE 24ealas

IC :
42

Posts :
84

Name :
Cat


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 28
Species: Wizard


Potions professor

Terug naar boven Ga naar beneden





HOUSE vs HOUSE Empty Re: HOUSE vs HOUSE

Bericht van Persephone Ichor do nov 22 2018, 19:10

Persephone haalde haar schouders op toen ze iets zei over hoe ze Nyx erbuiten moest houden en rolde nogmaals met haar ogen. "Als jij me gewoon mijn werk laat toen dan laat ik haar er ook buiten," vertelde ze ineens met een kalme stem. "Je moet niet vergeten dat ik hier al les gaf toen jij nog op school zat, ik denk dat ik echt wel doorheb wanneer het puntensysteem niet goed wordt gehanteerd." Grinnikend haalde ze een hand door haar haren en keek recht in haar groene ogen. "Oh dat is waar ook, zijn je lessen beter geworden of bak je er nog niks van?" Vroeg ze en trok een wenkbrauw op naar haar terwijl ze haar handen in de zakken van haar jas stopte. "Moet je niet bij Nyx gaan uitjanken over hoe ik 'onterecht' punten heb afgetrokken van Slytherin?" Ze hield haar hoofd een beetje scheef en trok voor zover dat kon haar wenkbrauw nog hoger op. Her had ze geen tijd voor en zeker geen zin in, maar haar handen bleven maar jeuken om de andere vrouw een tik te verkopen. Ze probeerde dat echter te nergeren want als ze zou uithalen dan was dat alleen als Alison hiermee begon.


BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
HOUSE vs HOUSE Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





HOUSE vs HOUSE Empty Re: HOUSE vs HOUSE

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum