Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

HOUSE vs HOUSE

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





HOUSE vs HOUSE - Pagina 2 Empty Re: HOUSE vs HOUSE

Bericht van Alison Winter do nov 22 2018, 22:22

Ze trok haar beide wenkbrauwen op, knipperde even met haar ogen terwijl Persephone tekeer ging over haar lessen en persoonlijke zaken. Oh? Was dat hoe ze over haar dacht? Alison kon alleen maar haar hoofd schudden, terwijl een klein glimlachje rond haar lippen speelde. "Oh, Persephone, dit moet je niet doen." zei ze kalm. Als ze het zo wilde spelen kon ze rustig uitrazen totdat ze zichzelf moe maakte. "Laten we elkaar nou niet zo persoonlijk omlaag halen, hm? We blijven immers... collega's." Ze reikte naar voren en kneep de jongere professor even in haar wang, met een poeslief glimlachje erbij. "Tenzij dat is hoe je het wil spelen, want in dat geval ben ik nog lang niet klaar." Haar stem klonk onschuldig, maar haar blik was ijskoud. Het maakte haar echt niks uit wat ze over haar te zeggen had, maar mocht de Headmaster net langslopen was het niet heel handig. Kennelijk moest Persephone nog even haar plek leren kennen.
are you afraid to fall
Alison Winter
Potions professor
Alison Winter
icon + karakterkaart :
HOUSE vs HOUSE - Pagina 2 24ealas

IC :
42

Posts :
84

Name :
Cat


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 28
Species: Wizard


Potions professor

Terug naar boven Ga naar beneden





HOUSE vs HOUSE - Pagina 2 Empty Re: HOUSE vs HOUSE

Bericht van Persephone Ichor do nov 22 2018, 22:47

"Oh, Persephone, dit moet je niet doen." Een kleine grijns speelde op haar lippen en ze zetten een stap dichterbij waardoor ze nu bijna tegen elkaar aangedrukt waren. "Laten we elkaar nou niet zo persoonlijk omlaag halen, hm? We blijven immers... collega's." Alison kneep in haar wang en boos keek ze haar aan. "Inderdaad. Collega's. Dus het is niet nodig om mij te beschuldigen van de punten óf om in mijn wangen te knijpen." Snoof ze en sloeg haar hand weg alsof het een irritante vlieg was, misschien iets harder dan normaal alsof er een irritante collega aan je wang zat. "Tenzij dat is hoe je het wil spelen, want in dat geval ben ik nog lang niet klaar." Met een zacht gegrinnik haalde ze een hand uit haar jaszak en bestudeerde haar nagels even. "En wat was je dan van plan Alison? Want volgens mij ben je meer van de woorden dan van de daden." Vertelde ze haar wat ze dacht en liet haar bruine kijkers weer terecht komen op haar groene, wachtend op haar reactie.


BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
HOUSE vs HOUSE - Pagina 2 Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





HOUSE vs HOUSE - Pagina 2 Empty Re: HOUSE vs HOUSE

Bericht van Alison Winter do nov 22 2018, 23:06

Hm, ze kon wel dichterbij komen staan, maar dat zorgde er enkel voor dat het lengteverschil tussen de twee nog duidelijker werd dan het al was. Ze glimlachte even. Nee, het was niet nodig geweest om haar in haar wang te knijpen, maar ze kon het gewoon niet laten. Ze was dan ook gewoon schattig. De manier waarop ze stond te razen, alsof het enig verschil zou uitmaken. Alison wist wat er gebeurd was en dat was genoeg. "Als je met daden bedoelt dat ik hier een duel met je aanga heb je gelijk, want dat ga ik inderdaad niet doen. Niet als docent, niet op een school." ze sprak heel rustig, alsof ze een eerstejaars moest uitleggen waarom je geen lekke ketel moet hebben. Ze bracht haar lippen in de buurt van Persephone's oor, aangezien dat zo'n beetje de enige manier was waarop ze nog dichterbij konden komen. "Maar weet wel dat als je hiermee doorgaat, je veel over je schouder zal moeten kijken de komende tijd." fluisterde ze in haar oor. Ze rechtte haar rug, schudde haar haar uit en gunde de jongere professor zelfs nog een knipoog, voordat ze vertrok zoals ze kwam: Verschijnselend, rechtstreeks naar de vertrekken van haar en Nyx.
are you afraid to fall
Alison Winter
Potions professor
Alison Winter
icon + karakterkaart :
HOUSE vs HOUSE - Pagina 2 24ealas

IC :
42

Posts :
84

Name :
Cat


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 28
Species: Wizard


Potions professor

Terug naar boven Ga naar beneden





HOUSE vs HOUSE - Pagina 2 Empty Re: HOUSE vs HOUSE

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum