Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

This is the puke section.

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 3 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Evan Castle do dec 27 2018, 23:04

“Dat verbaast me eigenlijk best wel,” zei hij met een grijns tegen haar. “Ik dacht dat ondertussen de hele school me wel kende. Maar mijn naam is Evan, erfgenaam van de Castle-familie en de grootste relschopper binnen Slytherin.” Ezra kon wel klagen over die Oskar, maar Evan wist dat hij veel beter was in herrieschoppen dan die andere kerel. Eigenlijk zouden ze een zaal moeten delen om uit te vinden wie de beste snode plannen had, maar Evan was niet echt het type dat aan bonding deed. Zeker niet met iemand die op vlak van rebels gedrag tonen zijn rivaal zou kunnen zijn. Het gedeelte over de relschopper had hij met een grijns gezegd, maar het gedeelte over het erfgenaam zijn was er uitgekomen met een sarcastisch ondertoontje en door een keertje goed met zijn ogen te rollen. Hij was liever geboren in een familie waarin de vader in Slytherin had gezeten en de moeder in een andere afdeling. Dan zou er tenminste geen druk op hem hebben gelegen om de erfgenaam te worden. Zijn vader nam het heel serieus dat zowel Cheryl als hij het geslacht van Castle zouden voortleven. En dat dan het liefste met een Slytherin aan hun zijde. Dat hij niet uitgehuwelijkt was, wilde niet zeggen dat zijn ouders niet van hem verwachtten dat hij met een Slytherin thuis zou komen. Naar zijn idee was het beter om gewoon niet verliefd te worden zodat hij met dat al niet meer moest dealen, maar om het geslacht van Castle voort te zetten, zou hij dat uiteindelijk toch moeten doen. En als hij niet verliefd werd op een Slytherin zou zijn vader er wel voor zorgen dat hij op de één of andere manier zichzelf kon voortplanten. Eigenlijk waren zijn ouders net sadistische beesten als je er zo over nadacht. Met een zucht om zijn eigen gedachten richtte hij zich weer naar de Ravenclawer. “Goed dan, eerst dat snoep,” beaamde hij. Hij liep voor haar door en vond binnen no time het “normale” snoep en de zuurtjes die ze nu waarschijnlijk al minstens een half uur aan het zoeken was. Om aan te tonen dat het geen prank van hem was, hield hij de achterkant naar haar toe zodat ze de ingrediënten zorgvuldig kon lezen. “Seriously. Ik moet na deze ontmoeting echt eens tijd vrijmaken zodat ik je het interieur en het exterieur van deze winkel kan laten zien. Je zal merken dat je niet altijd spells nodig hebt om van je kwelgeesten af te komen. En je mag altijd hulp aan me vragen als je snoepgoed nodig hebt waarmee ze minstens één dag in de Hospital Wing belanden.” Hij gaf haar een knipoogje en grijnsde vervolgens. Mensen vergiften was immers een hobby van hem.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
This is the puke section. - Pagina 3 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 3 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Rin Kiritake vr dec 28 2018, 15:18

- rin kiritake -
“Dat verbaast me eigenlijk best wel,” reageerde de Slytherin jongen met een grijns. Opnieuw verscheen er kort een frons op Rin's gezicht. “Ik dacht dat ondertussen de hele school me wel kende. Maar mijn naam is Evan, erfgenaam van de Castle-familie en de grootste relschopper binnen Slytherin.” Wat een ego had hij. Het was dat ze totaal niets gaf om mensen waar ze niets mee te maken had. Ze voelde het nut niet om hun namen te onthouden zo lang ze die nergens voor nodig had. “Goed dan, eerst dat snoep,” bevestigde hij. Rin volgde hem door de winkel naar een van de andere schappen. Hij hield het voor haar op een manier dat ze snel de achterkant kon scannen om te zien of het deze keer niet weer een grap was. Zodra alles goed leek te zijn pakte de blondine het zakje van hem aan. “Seriously. Ik moet na deze ontmoeting echt eens tijd vrijmaken zodat ik je het interieur en het exterieur van deze winkel kan laten zien. Je zal merken dat je niet altijd spells nodig hebt om van je kwelgeesten af te komen. En je mag altijd hulp aan me vragen als je snoepgoed nodig hebt waarmee ze minstens één dag in de Hospital Wing belanden.” Het was niet dat ze zich zonder hem niet zou kunnen redden. Sterker nog, alles behalve. Ze had liever niet dat hij haar ging helpen met dat soort plannetjes. Bovendien die knipoog en grijns die hij haar na dat voorstel gaf. Please don't. "Ik red mezelf wel," sprak ze voor ze zich richting de kassa omdraaide. De rij begon ondertussen al kleiner te worden waardoor het niet lang zou duren voor ze aan de beurt was. In haar zakken begon ze te graven naar het kleine buideltje dat ze mee had gekregen om het snoep te betalen. In welke zak had ze dat ook al weer gestopt?
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
This is the puke section. - Pagina 3 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 3 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Evan Castle vr dec 28 2018, 22:31

Het was de minachtende blik die ze op hem wierp dat het voor hem nog grappiger maakte om zijn opmerkingen te maken. Ze leek het duidelijk niet aangenaam te vinden dat hij op zo’n arrogante manier tegen haar sprak, maar om eerlijk te zijn kon hem dat geen zak schelen. Hij had zich tot dusver nog niet vaak aangetrokken wat iemand van hem dacht en dat ging hij nu ook niet doen. De enige die hem daar een beetje in kon sturen, was zijn zusje. Hoe vaak had ze wel niet met haar ogen gerold en hem sussend aangestoten als hij in haar buurt ruzie probeerde te zoeken? Hij kon zich nog goed herinneren dat toen ze in hun vierde jaar gingen testen of je daadwerkelijk dronken kon worden van Butterbeers ze hem altijd een elleboogstoot gaf als hij te lang in de richting van een groep gasten bleef staren die naar zijn idee iets te verlekkerd naar zijn zusje keken. En die verdomde verloofde van haar was er niet om haar te helpen. Hij wist niet of hij dat op dit ogenblik zo erg moest vinden. Toch wilde hij zien hoe ze zich gedroeg in zijn buurt. Ze had het duidelijk niet leuk gevonden dat ze met de gozer moest trouwen, maar Evan had het gevoel dat er veel meer achter school. En het had allemaal met de zomervakantie voor hun zesde jaar te maken, zo ver was hij dan wel. “Heb je je eigenlijk ooit wel eens naar iémand opengesteld?” vroeg hij haar met een frons op zijn gelaat. “Ik heb het idee dat als ze jou ooit zouden inschrijven voor een blind date dat de jongen in kwestie gillend van je weg zou rennen. Je reageert altijd zo afwerend.” Hij gaf haar echter geen tijd om antwoord te geven, maar stak zijn hand op in een groet naar haar. “Ik zie je buiten wel verschijnen als je eindelijk hebt afgerekend.” En dus voegde hij de daad bij het woord en ging naar buiten, zijn gezicht in de richting van waar hij haar naartoe wilde brengen. Hij wist dat het zich net buiten Hogsmeade bevond, maar hij was weer even vergeten hoe ze ook alweer moesten lopen.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
This is the puke section. - Pagina 3 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 3 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Rin Kiritake vr dec 28 2018, 22:53

- rin kiritake -
“Heb je je eigenlijk ooit wel eens naar iémand opengesteld?” vroeg hij haar met een frons. "Isabella," antwoordde ze kort. De Ravenclaw Head Girl was zo ongeveer de enige die het hele verhaal met alle details kende. “Ik heb het idee dat als ze jou ooit zouden inschrijven voor een blind date dat de jongen in kwestie gillend van je weg zou rennen. Je reageert altijd zo afwerend.” Voor ze kon reageren stak Evan zijn hand op. “Ik zie je buiten wel verschijnen als je eindelijk hebt afgerekend.” En weg was hij. Nou okay dan. Dit gaf haar alleen maar meer kansen. Rustig wachtte ze tot ze aan de beurt was en rekende ze af met het buideltje dat ze inmiddels had gevonden. Stilletjes liep ze de winkel uit. Zonder verder nog naar Evan om te kijken begon ze richting Hogwarts te lopen. Hoe groot was de kans dat ze hier mee weg zou komen? Klein, aangezien hij haar eerder in de winkel ook al had vastgepakt zodat ze niet weg zou lopen. Al kon ze die kans natuurlijk altijd uittesten.
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
This is the puke section. - Pagina 3 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 3 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Evan Castle vr dec 28 2018, 23:49

Het belletje van de winkel gaf aan dat iemand naar buiten kwam en ook zonder om te kijken, wist hij dat het de Ravenclawer was. En aan de voetstappen te horen, probeerde ze juist van hem vandaan te komen. Zijn wenkbrauwen fronste zich en hij rolde een keertje geïrriteerd met zijn ogen. Hield hij zich eindelijk aan een afspraak, was het natuurlijk weer zo dat de ander dat niet deed. Hij stak zijn handen diep in zijn zakken om de kou af te weren, schikte zijn sjaal wat beter voor zijn gezicht en liep toen op zijn gemakje achter haar aan. Hij liet hoorbare voetstappen achter in de sneeuw, maar hij nam aan dat ze wel slim genoeg was om te weten dat hij het hier niet bij liet zitten. Niet als ze hem zo ging behandelen. “Goh, qua gedrag zou je echt beter in Slytherin passen,” zei hij op een sarcastische manier tegen haar toen ze Hogsmeade bijna achter zich lieten en op een redelijk verlaten deel uitkwamen dat naar Hogwarts leidde en dat eigenlijk alleen gebruikt werd door studenten om van Hogwarts naar Hogsmeade te gaan of andersom. “Het afstandelijke karakter en de sluwheid bezit je in elk geval al,” ging hij op een botte toon verder. “En net nu ik me een beetje naar je opengesteld had en je zelfs geholpen heb om sneller weg te komen. Dat raakt me wel recht in mijn gevoelens, zeg.” Zijn stem klonk sarcastisch, maar er was ergens ook een gevaarlijke ondertoon in te horen. Hij hield er niet van als mensen hem bedonderden, zeker niet als hij de moeite deed om zich aan een deal te houden. “Maar je hoeft niet meer bang te zijn, hoor. Als jij te schijterig bent om over je zogenaamde veeleisende familie te praten, dan zal ik je zeker niet dwingen.” Hij beende met wat hardere passen naar voren zodat hij haar kon inhalen, een kille uitdrukking op zijn gelaat.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
This is the puke section. - Pagina 3 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 3 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Rin Kiritake za dec 29 2018, 00:04

- rin kiritake -
Ze wist net een zucht in te houden toen ze de voetstappen hoorde naderen. Natuurlijk kwam hij haar achterop, hoe kon het ook anders. De hint zou hij nooit begrijpen. “Goh, qua gedrag zou je echt beter in Slytherin passen,” sprak hij. Ze liep zonder om te kijken door, in een laatste hoop dat hij de hint zou begrijpen. “Het afstandelijke karakter en de sluwheid bezit je in elk geval al,” vervolgde hij zo bot als het maar kon zijn, tegen de tijd dat ze Hogsmaede uit liepen. “En net nu ik me een beetje naar je opengesteld had en je zelfs geholpen heb om sneller weg te komen. Dat raakt me wel recht in mijn gevoelens, zeg.” Het sarcasme in zijn stem zei haar genoeg. Zijn gevoelens speelde hier geen rol in. “Maar je hoeft niet meer bang te zijn, hoor. Als jij te schijterig bent om over je zogenaamde veeleisende familie te praten, dan zal ik je zeker niet dwingen.” Na deze woorden versnelde hij zijn pas zodanig dat hij haar inhaalde. Met haar korte beentjes kon ze hem er niet uit lopen en rennen zou ze zeker niet doen. Een geïrriteerde zucht rolde over haar lippen voor ze tot stilstand kwam en hem aankeek. "De hint komt ook echt niet binnen. Misschien gedraag ik me zo omdat je me er een reden voor gegeven hebt? Nooit bij je door gedrongen dat niet iedereen een houding als de jouwe op prijs stelt?"
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
This is the puke section. - Pagina 3 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 3 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Evan Castle wo jan 02 2019, 15:54

Evan was inmiddels zo geïrriteerd geraakt dat hij zijn pakje sigaretten tevoorschijn had gehaald en een sigaret had opgestoken. Meestal bewaarde hij die dingen voor bepaalde tijdstippen van de dag zodat hij er zeker niet te veel op één dag rookte, maar soms waren er momenten zoals deze dat mensen hem enorm irriteerden en dat hij er dan juist naar verlangde om zo’n ding in zijn mond te hebben zodat hij zich heel even op het in- en uitademen van de rook kon concentreren en niet meer op zijn omgeving. Hij verwachtte dat ze niets zou zeggen, dat ze enkel met haar ogen zou rollen en dat ze hem zou laten gaan, maar opeens hoorde hij haar stem achter zich en draaide hij zich om, zijn sigaret even loslatend zodat het krom over zijn lippen hing en zelfs bijna over zijn onderlip boog en op de grond dreigde te vallen. Daarna corrigeerde hij zichzelf weer en keek haar vuil aan. “Denk je dat dat mij iets interesseert? Mijn houding is hoe dat ik ben, prinses. Als dat je niet zint, doe dan de volgende keer geen moeite om te antwoorden op wat ik zeg. Als je je mond had gehouden, had ik niet eens de moeite genomen om je verder te irriteren.” Hij inhaleerde wat van zijn rook en blies het vervolgens uit. “Maar wat voor houding heb ik dan precies, als ik vragen mag? Ik ben nu toch wel nieuwsgierig. Misschien kan ik wat van je advies opsteken en mijn leven beteren, je weet maar nooit.” Een nepglimlach kwam om zijn lippen en hij wachtte rustig af. Een sigaret kalmeerde hem altijd. Het feit dat hij misschien het laatste woord kon hebben nog meer.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
This is the puke section. - Pagina 3 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 3 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Rin Kiritake vr jan 04 2019, 16:40

- rin kiritake -
Om het allemaal nog maar een beetje erger te maken dan dat het al was, stak hij tot overmaat van ramp ook nog eens een sigaret aan terwijl hij voor haar liep. Niet alleen was roken onder leerlingen verboden maar doordat hij voor haar liep kreeg ze ook nog eens die rook in haar gezicht. Direct trok ze haar sjaal op, zodat deze voor haar neus en mond hing. Dat in de hoop het ergste een beetje er uit te filteren. Zodra ze verklaarde waarom ze zich zo gedroeg draaide hij zich plotseling om. Dat had ze niet helemaal zien aankomen waardoor ze bijna tegen hem aan liep. Snel zette ze een paar passen achteruit om de afstand te behouden en zodat ze niet in de rook kwam te staan. “Denk je dat dat mij iets interesseert? Mijn houding is hoe dat ik ben, prinses. Als dat je niet zint, doe dan de volgende keer geen moeite om te antwoorden op wat ik zeg. Als je je mond had gehouden, had ik niet eens de moeite genomen om je verder te irriteren.” Rin trok haar wenkbrauw op, ze begreep echt niets van deze kerel. “Maar wat voor houding heb ik dan precies, als ik vragen mag? Ik ben nu toch wel nieuwsgierig. Misschien kan ik wat van je advies opsteken en mijn leven beteren, je weet maar nooit.” Vulde de Slytherin student aan met een glimlach die duidelijk niet was gemeend. Alsof ze dat zou geloven, ze was toch niet een of ander naïef kind. "Het interesseert je duidelijk genoeg om je met mij te blijven bemoeien ondanks alle hints. Ik weet niet of je in een stal bent opgegroeid maar er is ook iets wat beleefdheid heet en dat ik aan jou niet meer ga verspillen. Als je nog te dense bent om in te zien dat je een onaangename persoonlijkheid hebt in het algemeen ben ik niet degene die het verder aan jou gaat uitleggen." Opnieuw trok ze haar sjaal over haar neus waarna ze probeerde langs hem te lopen. Ze was echt klaar met hem.
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
This is the puke section. - Pagina 3 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 3 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum