Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

This is the puke section.

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 2 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Evan Castle zo dec 23 2018, 20:13

Evan grinnikte en rolde met zijn ogen toen ze haar opmerking maakte. “Voor een Ravenclawer ben je aardig dom,” zei hij op een redelijk botte toon tegen haar. “Ik weet niet in welke afdeling ze zitten of met wie je te maken hebt, maar als je iemand een gunst doet, dan verwachten ze juist steeds meer dingen van je. Ze denken dat je makkelijk te manipuleren bent en zullen je gemakkelijk voor hun volgende klusje gebruiken.” Hij haalde zijn schouders op. “Maar hé, als jij denkt dat je er hierna af bent, dan moet je het zelf weten.” De waarheid was dat ze er niet vanaf ging zijn. Niet als ze het juiste snoepgoed mee zou nemen, maar ook niet als ze het verkeerde mee zou nemen. Dus in dat opzicht hoefde hij zich niet slecht te voelen dat hij haar ging bedonderen. Niet dat hij dat deed. Zij had hém in vertrouwen genomen, dat was haar eigen fout geweest. Zijn reputatie was bij de meesten wel bekend en als ze slim was, vertrouwde ze hem beter niet met dit soort dingen. Hij had tot in zijn vierde jaar een hoop pranks met dit soort dingen uitgehaald, iets waardoor hij door sommige studenten nog altijd gehaat werd. Hij vond het allemaal wel grappig. Het deed hem een beetje denken aan de tijd die hij met Cheryl had gespendeerd voordat alles opeens één grote brok ellende werd. Nu kon hij tenminste nog een keertje lachen in plaats van maar steeds serieuze, niet aan zijn karakter grenzende gesprekken te hebben met anderen. Want dat had hij naar zijn idee de laatste tijd iets te veel. “Ah, merk ik daar sluwheid op? Wie weet had de Sorting Hat het verkeerd en ben je gewoon wel een echte Slytherin.” Nah. Slytherins waren niet zo naïef als zij, maar hij ging haar hartje niet breken. “En hier zijn we dan,” zei hij waarna hij zich naar het snoep draaide. “Ik denk dat ze dit bedoelden.” Vanaf de buitenkant leek het op normaal, zuur snoep, maar de waarheid was dat ze gevuld waren met drie mogelijke smaken: kots, oorsmeer of schimmelkaas. Alleen stond dat, in tegenstelling tot bij het andere snoep, niet vergroot op de verpakking. Enkel in kleine lettertjes achteraan ergens tussen de ingrediënten. Dit was speciaal pranksnoep en zijn favoriet tussen al het verschillende snoepgoed. En eentje die het na zo veel jaar nog steeds goed deed, al zei hij het zelf.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
This is the puke section. - Pagina 2 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 2 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Rin Kiritake ma dec 24 2018, 20:08

- rin kiritake -
Rin fronste kort toen de jongen grinnikte en met zijn ogen rolde. “Voor een Ravenclawer ben je aardig dom,” sprak hij behoorlijk bot. De blondine trok een wenkbrauw op. Als je
intelligentie op zoiets baseerde, dan was je pas dom bezig. “Ik weet niet in welke afdeling ze zitten of met wie je te maken hebt, maar als je iemand een gunst doet, dan verwachten ze juist steeds meer dingen van je. Ze denken dat je makkelijk te manipuleren bent en zullen je gemakkelijk voor hun volgende klusje gebruiken.” Hij haalde zijn schouders op. Moest ze hem nou echt duidelijk gaan maken dat hij de domme hier was omdat hij er een compleet verkeerd beeld bij leek te hebben? “Maar hé, als jij denkt dat je er hierna af bent, dan moet je het zelf weten.” Rin rolde een keer met haar ogen. Waarschijnlijk zou ze van hem ook niet af zijn als ze niet zou reageren door hem even op de feiten te wijzen. "Als je denkt dat ik zomaar iedereen gunsten verleen en geen 'nee' kan zeggen heb je het toch echt aan het verkeerde eind," verzuchtte ze alsof ze net de meest simpele dingen aan een kleuter had moeten uitleggen. Eigenlijk was dat ook wel zo, hij was degene die alles de hele tijd verkeerd begreep. “Ah, merk ik daar sluwheid op? Wie weet had de Sorting Hat het verkeerd en ben je gewoon wel een echte Slytherin.” Rin haalde enkel een keer haar schouders op. Het was eerder logica in haar ogen, als ze wisten dat jij het was zorgde het voor meer gedoe. "Als er teveel ambitie op je geforceerd wordt verlies je het," sprak ze zuiver maar ook heel lichtelijk bitter. Altijd aan verwachtingen moeten voldoen zorgde voor een gebrek aan persoonlijke ambitie. Dat was bij haar zeker het geval geweest, waardoor ze ook minder presteerde dan dat ze vroeger onder die druk deed. “En hier zijn we dan,” sprak de Slytherin student uiteindelijk toen ze tot stilstand kwamen bij een van de schappen. “Ik denk dat ze dit bedoelden.” Rin pakte een van de zakjes uit het rek. Van voor zag het er prima uit, net hetgeen wat ze zochten. Echter vertrouwde ze de jongen voor geen meter en besloot niet alleen op de voorkant te oordelen. Haar amberkleurige ogen schoten snel over de tekst op de achterkant en binnen de kortste keren werd haar vermoeden bevestigd. "Ah je bent dus echt een lowlife. Past precies bij de rest van je slechte persoonlijkheid," sprak ze met een koude glimlach voor ze het zakje in zijn handen duwde en zich om draaide. Ze zou eerst maar eens gaan kijken of die rij bij de kassa inmiddels kleiner was geworden. Tenminste, als hij haar nu met rust zou laten.
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
This is the puke section. - Pagina 2 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 2 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Evan Castle ma dec 24 2018, 23:38

Evan fronste kort met zijn wenkbrauwen toen ze hem terugpakte op zijn woorden. Tja… in zijn boek was het dat als je je voor zoiets simpels boog als het snoep gaan halen voor een groep puur om van hun gezeur af te zijn dat je weldegelijk makkelijk gunsten verleende aan iemand. Natuurlijk had je ook nog ergere dingen in die categorie. Emotioneel of lichamelijk gemanipuleerd worden, bijvoorbeeld. Echter leek ze hem wel het soort meid dat daar redelijk snel achter zou komen en daar een reactie op kon hebben als ze wilde. Hij vroeg zich af of ze dat ook wel zou dúrven. Er was een heel groot verschil tussen weten hoe je ergens op moest reageren en vervolgens ook die actie durven ondernemen dat het verschil kon maken, dat er misschien voor kon zorgen dat iemand je voor de rest gewoon met rust liet. Hij richtte zijn wenkbrauwen kort op toen ze met een bittere ondertoon in haar stem tegen hem sprak over het onderwerp “ambitie”. Daar wist hij alles van, maar hij had niet verwacht dat zij die druk ook kon voelen. Op de één of andere manier had hij oogkleppen op voor dat soort dingen. Mensen vonden hun eigen problemen altijd het ergste en als hij eerlijk was, dacht hij niet dat er ook maar iemand kon zijn die het thuis even slecht had als hijzelf. En dus vroeg hij zich des te meer af wat voor verwachtingen men dan van haar had. Als het over de gewone schoolverwachtingen ging en het feit dat er van haar verwacht werd dat ze goed kon presteren omdat ze in Ravenclaw zat, kon hij daar enkel misnoegd zijn ogen op rollen. Dat was in zijn boek niet ernstig genoeg om bitter over te zijn; er waren wel andere dingen die veel en veel erger waren. Het ging dan ook een beetje langs hem dat ze hem doorhad en voordat hij het wist, kreeg hij het snoep terug in zijn handen gedrukt. Normaal gezien zou hij geërgerd zijn over het feit dat ze hem zo snel door had gehad en dat zijn plan was mislukt, maar nu bleven zijn gedachten malen over hetgeen wat ze had gezegd voordat ze uitvond dat hij een leugenaar was. En dus gooide hij het snoepzakje in een achteloze boog terug in het rek en deed een uitval naar voren zodat hij haar pols vast kon pakken. Niet hard genoeg om haar pijn te doen, maar ook niet zacht genoeg zodat ze zich los kon rukken. “Wat bedoel je daarmee?” vroeg hij aan haar met fronsende wenkbrauwen. “Dat over je ambitie verliezen als er te veel druk op je schouders gelegd werd, bedoel ik. Heb je er soms ervaring mee?” Zijn blik keek haar peilend aan, wachtend op antwoord.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
This is the puke section. - Pagina 2 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 2 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Rin Kiritake di dec 25 2018, 00:21

- rin kiritake -
Ze hoorde het zakje terug in het rek belanden en hoopte maar dat hij haar verder met rust zou laten. Dat mocht natuurlijk niet het geval zijn. Voor ze kon reageren had hij haar bij haar pols vastgegrepen. Met een kleine ruk bevestigde ze dat ze niet zomaar los zou komen uit zijn greep. Tenzij ze er natuurlijk voor zou zorgen dat ze zijn greep losser zou krijgen. Aangezien ze haar andere hand nog vrij had, was daar prima mogelijkheid voor. “Wat bedoel je daarmee?” vroeg hij haar met een frons op zijn gezicht. Ze draaide zich een stukje naar hem om zodat ze hem beter aan kon kijken. “Dat over je ambitie verliezen als er te veel druk op je schouders gelegd werd, bedoel ik. Heb je er soms ervaring mee?” vroeg hij haar. Serieus? Het ging daar over? Niet over dat ze hem een scumbag vond? Okay dan. Rin zuchtte voor ze antwoord gaf op zijn vragen. "Ik zou het niet zeggen als ik er geen ervaring mee had. Prestigieuze Japanse familie, anything else?" sprak ze rustig. Prestatie was een van de belangrijkste dingen in Japan en als je familie dan al prestigieus van zichzelf was. Een simpel geval van één plus één maakt twee.
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
This is the puke section. - Pagina 2 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 2 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Evan Castle wo dec 26 2018, 20:23

Evan voelde weerstand tegen zijn hand, maar liet pas los toen hij er zeker van was dat ze niet zomaar weg zou gaan lopen. Anders zou het ook nogal behoorlijk intimiderend overkomen naar anderen toe als hij haar vast zou blijven houden en zou hij dadelijk commentaar krijgen van anderen. En het laatste wat hij wilde, was nu een scène gaan schoppen. Misschien had hij eindelijk iemand gevonden die ook een gestoorde familie had en die haar ervaringen met hem wilde delen, al leek hem die kans klein. Hij had al behoorlijk wat dingen gedaan om een fatsoenlijk gesprek met haar te verpesten. En dus moest hij dat op de één of andere manier goed weten te maken, want dit was wel belangrijk voor hem. Maar die antwoorden ging ze hem dus niet zomaar geven… tenzij hij het slim zou spelen. Hij deed expres een stapje naar achteren zodat hij wat ruimte creëerde tussen hun en keek haar vervolgens aan met zijn blauwgrijze ogen. “Ik heb een voorstel,” zei hij op een luchtige toon. “Als ik je deze keer echt fatsoenlijk help met dat snoep, kun jij mij dan wat meer inlichten over de verwachtingen en tradities binnen jouw familie? Het is een onderwerp dat me interesseert.” Dat was alles wat ze zou krijgen. Als ze nu vragen ging stellen, zou hij ontwijkend reageren. Het feit dat hij haar ging helpen met dat snoep zodat ze niet doelloos rond zou wandelen het komende half uur zou voor haar genoeg moeten zijn. En als ze hem alles had verteld, kon hij later nog steeds beslissen of hij informatie prijs zou geven of niet. In dit geval leek het erop dat hij misschien iemand had gevonden die ook onderworpen werd aan dwaze verwachtingen en gestoorde tradities. En daar moest hij meer over te weten komen. Hij had er immers alles voor over om een oplossing te bieden voor Cheryl’s situatie nog voordat ze af zou gaan studeren.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
This is the puke section. - Pagina 2 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 2 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Rin Kiritake wo dec 26 2018, 23:03

- rin kiritake -
Hij liet haar gelukkig wel los en zette weer een pas naar achter. Dat zou ook weer een hele hoop drama schelen. Dat verstand leek hij gelukkig wel te hebben. “Ik heb een voorstel,” sprak hij op een toon die veel losser was dan alles hiervoor. Rin trok een wenkbrauw op, waarom zou hij haar nou weer voorstellen gaan doen. Alsof ze hem nog zou vertrouwen. “Als ik je deze keer echt fatsoenlijk help met dat snoep, kun jij mij dan wat meer inlichten over de verwachtingen en tradities binnen jouw familie? Het is een onderwerp dat me interesseert.” Waarom was hij hier ineens zo geïnteresseerd in? Het was duidelijk dat de hele opmerking hem iets had gedaan. Zijn gedrag was zodanig omgeslagen dat het haast niet anders kon. "En waarom zou ik dat aan een vreemde gaan vertellen? Ik durf te wedden dat jij ook niet alles over jouw familie aan mij wil vertellen." Hij leek haar nou alles behalve het type dat geïnteresseerd was in de Japanse cultuur. Bovendien hoorde hij bij Slytherin en de 'trotse volbloed families' kwamen in dat house het meeste voor. Haar gok lag daarom dat hij zelf in een lichtelijk soortgelijke situatie zat.
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
This is the puke section. - Pagina 2 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 2 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Evan Castle do dec 27 2018, 20:27

Verdomme. Was ze hem toch weer te slim af. Hij beet kort op de binnenkanten van zijn wangen, maar dan wel op zo’n manier dat zij het niet kon zien. Als ze doorhad hoe gevoelig dit onderwerp bij hem lag, zou ze hém misschien nog eens terug kunnen pakken op zijn gedrag. Hij had Ezra al veel te veel verteld over zijn thuissituatie en er was geen haar op zijn hoofd dat eraan dacht om hetzelfde verhaal uit de doeken te doen voor deze chick. Maar als hij het niet deed, kwam hij niks te weten over haar. Was het de gok waard? Hij kon natuurlijk ook gewoon liegen en zeggen dat hij alles zou vertellen wat ze wilde weten, maar die leugen zou ze waarschijnlijk zo kunnen doorprikken. Ze had hem immers ook al redelijk snel door met dat snoep en ze zag er sowieso niet uit als iemand die hij snel om tuin kon leiden. Ravenclawers en hun verdomde slimme breinen dan ook. “Praktisch gezien ben ik geen vreemde meer voor je,” reageerde hij terug, een kleine glimlach om zijn lippen spelend. “En ik zal er niet om liegen dat ik weerhoudend ben om sommige informatie met je te delen. Dat wil echter niet zeggen dat ik geen overwegingen kan maken.” Deze keer klonk zijn stem oprecht en zo voelde hij zich ook. Hij hoefde haar niet alles te vertellen van zijn huidige thuissituatie en hij kon zelf zijn grenzen stellen, net zoals zij dat kon doen. Alleen ging hij dat niet hier bespreken, waar zowat elke student van Hogwarts kon passeren en mee kon luisteren. “Alleen wil ik dat niet hier bespreken. Ik weet ergens een plek achter Hogsmeade waar we rustig kunnen praten. Mét het snoep dat je moest hebben voor je kwelgeesten.” Hij grijnsde naar haar. “Ik wil zelfs nog één van mijn favoriete spells op ze uit oefenen als ze je daarna niet met rust laten. Kom op. Dit moet echt een win-winsituatie voor je zijn. Ik ben immers diegene die in de problemen raakt en jij niet.”
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
This is the puke section. - Pagina 2 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 2 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Rin Kiritake do dec 27 2018, 22:53

- rin kiritake -
“Praktisch gezien ben ik geen vreemde meer voor je,” reageerde de jongen met een glimlach op zijn gezicht. Rin trok een wenkbrauw op. Wat bedoelde hij daar nou mee? "Ik weet je naam niet eens, dat betekend dat je een vreemde bent." Dat was toch wel een van de meest standaard onderdelen van iemand 'kennen'. Bovendien was het verschil tussen vreemde en bekende voor iedereen anders. “En ik zal er niet om liegen dat ik weerhoudend ben om sommige informatie met je te delen. Dat wil echter niet zeggen dat ik geen overwegingen kan maken.” Het feit dat hij het zelf al toe gaf zei op zich al wel iets over de kans dat de waarheid niet naar boven zou komen. “Alleen wil ik dat niet hier bespreken. Ik weet ergens een plek achter Hogsmeade waar we rustig kunnen praten. Mét het snoep dat je moest hebben voor je kwelgeesten.” Hm? Hier kon ze misschien nog wel gebruik van maken. Als hij haar echt wilde helpen met zoeken dan. “Ik wil zelfs nog één van mijn favoriete spells op ze uit oefenen als ze je daarna niet met rust laten. Kom op. Dit moet echt een win-winsituatie voor je zijn. Ik ben immers diegene die in de problemen raakt en jij niet.” Een zucht rolde over haar lippen. Ze kon echt zichzelf wel redden maar dat leek hij maar niet aan te willen nemen. "Prima, eerst dat snoep dan."
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
This is the puke section. - Pagina 2 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





This is the puke section. - Pagina 2 Empty Re: This is the puke section.

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum