Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN - Pagina 4 Empty Re: DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN

Bericht van Rin Kiritake wo feb 13 2019, 16:33

- rin kiritake -
Zijn grijns bleef haar niet geheel onopgemerkt. Winnen was immers leuk, bijna niemand verkoos verliezen als het er op aan kwam. Toch wilde ze wel heel graag die houten slang van haar been af hebben. Een diepe zucht rolde over haar lippen zodra Adrian de slang weer in een stok liet veranderen. Ze was niet echt gewend om zo veel spells kort achter elkaar te gebruiken. "Dit was geweldig." Aan Adrian's stem en ademhaling te horen was hij ook wat uitgeput geraakt. Hij had immers meer spells gebruikt dan zij. "Wil jij nog een ronde?", vroeg hij haar. Kort overwoog ze haar opties voor ze tot een conclusie kwam. "Beter eerst even rusten?" stelde ze voor. Als ze wat uitgeruster waren konden ze zich beter focussen op het duel. Een uitgerust persoon leerde efficiënter dan iemand die moe was.

Tag: Adrian
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN - Pagina 4 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN - Pagina 4 Empty Re: DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN

Bericht van Kai Reznikov wo feb 13 2019, 19:52



HEMISPHERE
Dat zijn spreuk het doelwit niet trof was misschien maar goed, of zijn kamergenoot lag in een duizend stukjes op de grond. Hoewel hij meteen een andere spreuk wou afvuren op de jongen werd hij de pas afgesneden door Ezra zelf. Wanneer de spreuk op weg was schakelde de jongen zijn quidditch training in, vrij snel dook hij onder de spreuk door waardoor deze in de vergetelheid op ging. Een grimas vormde rond zijn lippen. Voor een tweede maal werd hij abrupt onderbroken wanneer hij een tegen aanval wou geven. Dit keer was het de professor. Het advies dat hij gaf was zinnig, natuurlijk was het zinnig de man was de professor uiteindelijk. Counteren was iets waarmee hij in zijn hoofd had gezeten hij had alleen de kans nog niet gekregen. Vooral omdat hij iets of wat afgeleid was van de kwestie. Tijd om zijn volledige focus er bij te halen, en snel!

Ezra maakte een groter doelwit van zichzelf door zijn armen te spreiden waardoor hij dus een groter oppervlak had om te raken. Kai verstevigde zijn grip op de wand in zijn handen en richtte die eens te meer op zijn vriend. ‘Locomotor Wibbly.’ Klonk het luid en duidelijk en meteen werd de spreuk afgevuurd op de ander. De zwadderaar lette extreem goed op de ander, in de hoop dat hij snel genoeg zou zijn om zich te beschermen tegen de mogelijke counter die  op weg zou kunnen zijn.





Laatst aangepast door Kai Reznikov op wo feb 13 2019, 22:01; in totaal 1 keer bewerkt
Kai Reznikov
Slytherin Student
Kai Reznikov
icon + karakterkaart :
DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN - Pagina 4 100x100

IC :
8

Posts :
21

Name :
Caro


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN - Pagina 4 Empty Re: DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN

Bericht van Adrian Parker wo feb 13 2019, 20:33

It matters not what someone is born, but what they grow to be


Rin zuchtte wanneer hij de slang deed verdwijnen. Hij was blij met zijn kleine overwinning maar wat had het hem gekost? De jongen was vrij atletisch en had een goede conditie. Toch stond hij zwaar hijgend na het casten van misschien vijf spells. Hij liet de keuze over aan de Ravenclaw of ze nog een ronde zouden gaan of niet. Het voorstel om even te rusten nam hij ter harte en knikte. Adrian ging in het gras zitten en strekte zijn benen even uit waarna hij naar de andere duels keek. "Wat vind je nu van deze les?", vroeg hij en keek vanuit zijn ooghoek naar de Ravenclaw. "Ik weet dat je geen voorstander bent van duelleren", voegde hij eraan toe met een grijns. Ze had hem dat duidelijk gemaakt toen ze naar de les stapten.


MONTY

Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN - Pagina 4 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN - Pagina 4 Empty Re: DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN

Bericht van Ezra Lowell wo feb 13 2019, 22:13

- ezra lowell -
Kai ging klaar staan en vuurde de eerste spell weer op hem af. ‘Locomotor Wibbly.’ Deze keer was het er een van een heel ander type en een die hij net niet wist te ontwijken. Dit was dus het nadeel aan een gebrek aan verdedigingstype spells. Misschien tijd om er daar toch maar een paar van te leren. Amper een seconde later zat hij op de grond, maar dat betekende niet dat hij nu al op zou geven. "Expelliarmus", sprak hij met zijn wand op Kai gericht. Dat hij niet meer op zijn benen kon staan en daardoor niet meer kon ontwijken wilde nog niet zeggen dat hij ook zou opgeven. Nee, een aanval op dat moment dat de ander dacht gewonnen te hebben was misschien wel juist zo effectief.

Tag: Kai
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN - Pagina 4 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN - Pagina 4 Empty Re: DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN

Bericht van Rin Kiritake zo feb 17 2019, 18:23

- rin kiritake -
Zodra Adrian instemmend knikte gingen ze beide in het gras zitten. Wat op zich ook eigenlijk wel weer vrij koud was. Ach ja, het bood wat rust. "Wat vind je nu van deze les?", vroeg de Slytherin haar zodra ze zaten. "Ik weet dat je geen voorstander bent van duelleren", vervolgde Adrian met een grijns. Met een klein glimlachje schudde ze een keer met haar hoofd. "Het voorbeeld was heel interessant maar het duelleren zelf is niet helemaal mijn ding", gaf ze eerlijk toe. Duelleren was tot dus ver nog niet echt van belang geweest in haar leven. Waarschijnlijk zou dat ook zo blijven als ze een beetje in de richting zou belanden waar ze na Hogwarts heen wilde. "Wat vindt jij er tot dusver van dan?" vroeg ze waarna ze haar ogen zijn kant op richtte. Hij leek er vanaf het begin al wat meer zin in te hebben en het leek hem allemaal ook wat beter te liggen.

Tag: Adrian
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN - Pagina 4 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN - Pagina 4 Empty Re: DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN

Bericht van Adrian Parker wo feb 20 2019, 20:57

It matters not what someone is born, but what they grow to be


Hier en daar werden er curses afgevuurd op medestudenten. Professor Nekrasov observeerde ieder van hen en greep in waar nodig. Adrian zag dat ook de Auror een rondje deed, hier en daar sprak hij een student aan en gaf ze waarschijnlijk tips. De Slytherin vroeg zich af hoe vaak zij al duels hadden meegemaakt. Duels waar ze niet even konden rusten en bespreken met elkaar. Duels waar je leven van af kon hangen. Hij wist één ding zeker, hij zou liever nooit in die situatie terecht komen nu hij wist hoe het voelde. Zoals hij verwachtte gaf Rin als antwoord dat duelleren niet haar ding was. Adrian knikte enkel en wachtte haar vraag af voordat hij antwoord gaf. "Ik had gedacht dat het gemakkelijker was", gaf hij toe. "Het is uitputtender dannverwacht en ik besef nu pas hoe weinig magic ik ken om mezelf te verdedigen", vervolgde hij. Het was niet dat hij zich slecht voelde met dat besef. Het was een punt die hij nu wist waar hij nog moest aan werken. "Ik ben blij met de les, moest ik het ooit nodig hebben in mijn leven dan weet ik wat te verwachten", zei hij tenslotte en knikte zachtjes met zijn hoofd om zijn statement kracht bij te zetten. Daarna ging de Slytherin terug rechtstaan en rekte zich. "Finale ronde?", vroeg hij kort en stak een hand uit naar de Ravenclaw.


MONTY

Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN - Pagina 4 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN - Pagina 4 Empty Re: DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN

Bericht van Rin Kiritake wo feb 20 2019, 23:14

- rin kiritake -
"Ik had gedacht dat het gemakkelijker was", reageerde Adrian. Ze knikte instemmend, ze kon niet ontkennen dat het zwaar was om meerdere spells kort op elkaar te gebruiken. "Het is uitputtender dan verwacht en ik besef nu pas hoe weinig magic ik ken om mezelf te verdedigen", vulde de Slytherin aan. Dat zelfde gold ook voor haar, zo heel veel spells om zich te verdedigen had ze niet. "Ik ben blij met de les, moest ik het ooit nodig hebben in mijn leven dan weet ik wat te verwachten", vertelde hij. Vooral het voorbeeld was voor haar interessant geweest. Op die manier had ze kunnen zien wat ze kon verwachten wat er gebeurde als iemand haar echt aan zou vallen. Ze wist recht ook dat ze waarschijnlijk geen kans zou hebben. Aan de andere kant was er nou ook niet bepaald een reden dat ze aangevallen zou worden. Adrian was inmiddels opgestaan en stak een hand naar haar uit. "Finale ronde?", vroeg hij. Met een knikje pakte ze zijn hand aan en stond ze op. "Beste twee uit drie dan", sprak ze terwijl ze haar wand weer tevoorschijn haalde.

Tag: Adrian
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN - Pagina 4 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN - Pagina 4 Empty Re: DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN

Bericht van Adrian Parker vr feb 22 2019, 14:59

It matters not what someone is born, but what they grow to be


Blij dat ze instemde om nog een laatste keer te oefenen, hielp hij haar recht staan. Ondanks dat ze geen fan was van het duelleren gaf ze hem gelukkig wel de kans om te oefenen. Dat, en waarschijnlijk het feit dat dit een verplichte les was en ze alleen maar haar best wilde doen. School was voor veel studenten belangrijk. Voor hem was dat niet anders al kon hij soms wel eens met de regels spelen... "Beste twee uit drie dan", sprak de Ravenclaw terwijl ze haar wand uithaalde. Hij hield wel van de pit die ze had. Adrenaline stroomde algauw weer door zijn lichaam, wetende dat ze nog een laatste maal zouden duelleren. Adrian maakte zich klaar en gaf voor een laatste maal een knikje om aan te tonen dat hij er klaar voor was. "Kom maar op", zei hij zachtjes uitdagend. Deze keer wachtte hij af en observeerde wat zijn tegenstandster zou doen.


MONTY

Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN - Pagina 4 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN - Pagina 4 Empty Re: DEFENCE AGAINST THE DARK ARTS || ALL YEARS || OPEN

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Dark places.
» A reign of light that lights up the dark
» [open] Stacks
» Self care [open!]
» It's beginning to look a lot like... [Open!]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum