Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Trouble usually finds me

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Trouble usually finds me - Pagina 2 Empty Re: Trouble usually finds me

Bericht van Líviya Duval wo nov 21 2018, 10:34

Happiness can be found even in the darkest of times



Nadat ze haar hand had uitgestoken nam het meisje haar hand aan en stelde zichzelf al gauw als Aryana voor, maar Arya zou ook voldoen. Kort glimlachte ze en liet toen de hand van het meisje weer los. Leuk je te ontmoeten Arya. Ze had zelf niet veel contact gehad met eerstejaars, wel een aantal uit haar eigen huis. De eerste paar lessen zijn altijd even wennen. Ieder jaar is weer compleet anders, maar het wordt straks alleen maar leuker als je meer gaat leren. Kort gleed haar blik terug naar het boek over transfiguratie dat voor haar lag en hoe lastig ze het vak vond, maar ging al snel weer terug richting Arya. Heb je zin om iets te gaan doen of moet je zo weer naar de les? Zelf had ze haar middag ingepland voor huiswerk, hoewel ze het ook niet erg vond om dit voor een aantal uur aan de kant te schuiven. Wellicht viel er nog wel iets te beleven in de gangen van het kasteel, of buiten..

Líviya Duval
Slytherin Student
Líviya Duval
icon + karakterkaart :
Trouble usually finds me - Pagina 2 ETmipkN

IC :
14

Posts :
43

Name :
M


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Trouble usually finds me - Pagina 2 Empty Re: Trouble usually finds me

Bericht van Aryana Miller wo nov 21 2018, 14:28





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

Het jonge meisje stelde zich netjes en goed gemanierd voor. Immers hoorde dat erbij wanneer ze anderen ontmoette. Kort glimlachte Lív waarna ze het kleinere en smallere handje van Aryana los liet. "Leuk je te ontmoeten Arya." Sprak ze waardoor het jongere kind haar een vriendelijke glimlach gunde; een die haar donkerbruine ogen ook bereikte. "Inderdaad," beaamde ze op haar gebruikelijke zachte toon. Het was goed om sociale contacten te onderhouden; ook met andere groepen. Immers wist ze nooit wanneer ze elkaar nodig konden hebben. Zelf had het jonge meisje al een spreuk geleerd van een Ravenclaw studente. "De eerste paar lessen zijn altijd even wennen. Ieder jaar is weer compleet anders, maar het wordt straks alleen maar leuker als je meer gaat leren." Vervolgde de ervaren studente waardoor Aryana haar met een opgeluchte blik aan keek. Het was behoorlijk wennen op een nieuwe school; zeker gezien het feit dat ze opgegroeid was in de Muggle wereld. Kort gleed Lív's blik naar het boek dat ze aan het lezen was waarna haar aandacht weer snel op het jongere meisje viel. "Heb je zin om iets te gaan doen of moet je zo weer naar de les?" Vroeg ze waardoor het meisje even nadenkend fronsde. "Ik heb geen les meer, en her grootste deel van huiswerk is af." Sprak het meisje uiteindelijk waarna ze de ander vragend aan keek. Was de Slytherin wat van plan. Eerlijk was eerlijk, ze vertrouwde Lív meer dan ze Thisbe had vertrouwd. De oudere student leek minder geneigd dreiging te gebruiken om iets voor elkaar te krijgen.


@Líviya Duval || words: 261
Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
Trouble usually finds me - Pagina 2 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





Trouble usually finds me - Pagina 2 Empty Re: Trouble usually finds me

Bericht van Líviya Duval wo jan 09 2019, 09:06

Happiness can be found even in the darkest of times




Liv moest toegeven dat ze werkelijk waar geen idee had wat iemand van Arya haar leeftijd leuk zou vinden om te gaan doen. Zelf was ze meestal buiten te vinden. Zoekend naar dieren of naar bepaalde plantensoorten om deze vervolgens na proberen te tekenen en te bestuderen. Vrij saai, zo zou menig leerling het beschrijven. Ze was nooit een kind geweest dat veel vrienden had. En achteraf gezien had je dat ook helemaal niet nodig.. Ze had liever een aantal echte vrienden die op 1 hand te tellen waren dan een hele horde 'bekenden' die alleen maar met je om gaan puur, omdat ze iets van je willen. Alsof je een soort van robot bent die zonder emotie iets doet.

Ze glimlachte kort en knikte kort toen Arya aangaf geen les meer te hebben en haar huiswerk voor het grootste gedeelte af te hebben. Klinkt goed! Ik was zelf bezig aan een boek over DADA, maar dat lees ik vanavond wel verder. Het was altijd al een van haar favoriete vakken geweest. En liv wilde haar volle aandacht er dan ook in steken om zo de hoogst mogelijke cijfers te halen.

Heb je zin om de keuken in te glippen om te zien of er nog een stuk taart over is van het feest van laatst? eten was altijd goed, althans. In Liv haar ogen dan. Plus, wie werd er nu niet blij van een groot stuk taart? Wie weet in wat voor situaties ze hier na terecht konden komen..

Líviya Duval
Slytherin Student
Líviya Duval
icon + karakterkaart :
Trouble usually finds me - Pagina 2 ETmipkN

IC :
14

Posts :
43

Name :
M


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Trouble usually finds me - Pagina 2 Empty Re: Trouble usually finds me

Bericht van Aryana Miller ma jan 14 2019, 13:10





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

Net zoals Aryana waarschijnlijk geen idee had wat Liv leuk vond om te doen in haar vrije tijd, wist Liv het natuurlijk ook niet van haar. Immers waren ze niet bepaald leeftijdsgenoten, ze deden andere dingen op school, al zou het jonge meisje over een paar jaar hetzelfde doen als de oudere studente. Zelf was ze vaak buiten te vinden met haar uil, Archimedes, een vriendelijke en ondeugende sneeuwuil die haar leven vaak opvrolijkte. Daarnaast besteedde ze vaak tijd aan haar huiswerk, zodat ze in ieder geval goede cijfers haalde en wellicht zelfs punten van haar House. Als ze had geweten dat de ander net als zijzelf van het buitenleven hield, had het meisje wellicht voorgesteld naar buiten te gaan en wat te tekenen of te spreken over verschillende wezens die hier leefden. De ander glimlachte kort, waarna ze knikte toen het meisje aangaf geen les meer te hebben en dat ze haar huiswerk voor het grootste deel had afgerond. . “Klinkt goed! Ik was zelf bezig aan een boek over DADA, maar dat lees ik vanavond wel verder.” Verklaarde de ander, DADA was een leuk vak. Al vond Aryana het net zoals Potions wel eens spannend om te doen. Al met al, Professor Nekrasov was een aardige man en leek haar geen leraar om leerlingen te vernederen. “Heb je zin om de keuken in te glippen om te zien of er nog een stuk taart over is van het feest van laatst?” Vroeg de oudere studente waardoor ze lachend knikte. Het leek haar een goed idee. ”Jawel, zolang we geen taartgevecht doen. Die heb ik laatst gedaan en dat zorgde voor iets teveel vlekken.” Sprak het meisje lachend.


@Líviya Duval || words: 275
Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
Trouble usually finds me - Pagina 2 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





Trouble usually finds me - Pagina 2 Empty Re: Trouble usually finds me

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum