Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sneak Attack ✴ Persephone Ichor

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Sneak Attack ✴ Persephone Ichor Empty Sneak Attack ✴ Persephone Ichor

Bericht van Ylva Nephelae ma nov 12 2018, 00:18


no one regards what's at their feet; we all gaze at the stars

Ylva's ritme viel niet per se samen met dat van andere tovenaars; haar lessen begonnen wanneer de zon onderging en eindigden wanneer die opkwam. Astronomie had anders natuurlijk vrij weinig zin. Tenminste, dat was de insteek van professor Nephelae. Haar vakgebied was op vele vlakken theoretisch en ze stond er onder haar studenten dan ook om bekend veel huiswerk op te geven -informatie die ze zelf eersterangs had verkregen over de lippen van zuchtende en steunende leerlingen omdat haar bloedeigen nageslacht daar ook onder vielen- maar als je die informatie niet direct toe kon passen door met eigen ogen de wonderen van de hemel door een telescoop te aanschouwen, was die theorie niets meer dan saaie en onbegrijpelijke stipjes op perkament. Vandaar dat ze vaak enkele uren in de middag sliep om in de nachten haar lessen te kunnen verzorgen. Ook nu, terwijl Ylva zich door de gangen van Hogwarts begaf, voelde ze hoe de vermoeidheid haar lichaam langzaam alsmaar harder tegen de zwaartekracht liet strijden. Gelukkig was het er rustig. Op een handvol leerlingen en wat geschilderde figuren die zeer babbelgraag tegen elkaars lijsten hingen, was er niet veel leven buiten de klaslokalen. Ze voelde hoe de kou steeds aanweziger werd. Het was niet iets waar ze heel veel zin in had met deze temperaturen, maar voor ze op één oor zou gaan, moest ze buiten nog iets checken.

Eenmaal buiten nam Ylva haar plek in op het grasveld en legde haar hoofd in haar nek. Ze veegde wat rode lokken achter haar oren en maakte een dakje van haar handen zodat ze het wolkendek beter kon bestuderen. Afgelopen nacht was het plotseling zo mistig geworden dat de studenten haast geen hand voor ogen hadden kunnen zien op de hoogte van de astronomietoren. Nu moest ze dus zien te achterhalen hoe de luchtstromen liepen en wanneer de wolken weg zouden trekken. Haar ogen en handen speurden de lucht af en ze liet wat berekeningen en inschattingen op het geheel los. Haar lippen bewogen mee met de stroom aan gedachten, maar je zou haar nog niet kunnen horen als je vlak naast haar had gestaan. Volledige concentratie. Zoveel daarvan, dat ze in de eerste instantie niet eens voelde hoe iets kouds tegen de huid van haar enkel drukte. Het duurde eventjes voordat ze haar blik van de hemel naar de aarde had verplaatst, maar de verbinding tussen wat haar ogen registreerden en haar lichaam deed, ging haast onmenselijk snel. Een groenbruine slang had zich om haar enkel gewikkeld. Een gil die waarschijnlijk nog in de dungeons hoorbaar was, ontsnapte haar keel voor ze er erg in had. Over het algemeen was Ylva en gebalanceerde en gecontroleerde vrouw, maar niet als het aankwam op deze rotbeesten. Adrenaline verspreidde zich over haar armen en ze greep naar haar wand, die ze in haar achterzak gestoken had. Het ding ontglipte echter haar trillende vingers en het rolde een heel eind van haar vandaan. In een laatste redmiddel begon ze dus maar verwoed met haar been te schudden in de hoop de slang a) een fatale hersenschudding te bezorgen of b) van zich af te krijgen en naar de andere kant van het veld te schoppen, het liefst zodat het in het verboden bos zou belanden of -nog liever- ergens in de negende cirkel van de hel. De eerste ademhaling die ze weer nam nadat ze ontdekte dat het dier zich om haar been had geklemd, werd vergezeld met een paniekerig geluid dat suggereerde dat ze iemand nodig had die haar uit deze krampsituatie zou komen redden -het liefst iemand met verstand van hoe het beest op de meest pijnlijke manier omgebracht kon worden.


- - ✧✴✧ - -

Ylva Nephelae
Astronomy Professor
Ylva Nephelae
icon + karakterkaart :
Sneak Attack ✴ Persephone Ichor Tumblr_inline_oap69glgp11sordey_100

IC :
15

Posts :
44

Name :
Vee


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 42
Species: Wizard


Astronomy Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





Sneak Attack ✴ Persephone Ichor Empty Re: Sneak Attack ✴ Persephone Ichor

Bericht van Persephone Ichor ma nov 12 2018, 18:07


Gefrustreerd bracht ze haar quill weer naar beneden op het perkament en vloekte luid toen ze de quill weer brak waardoor de fwoopers in haar lokaal geschrokken door hun kooi fladderden. "Sorry." Zuchtte ze naar de vier verschillend gekleurde vogeltjes de langzaamaan weer kalmeerde. De jonge professor stond op van haar stoel en liep naar de kooi toe waar ze een vinger door de dunne tralies stak om ze te aaien. Ze opende het deurtje wat in de kooi zat en haalde de grote uitgevallen veren van de bodem af om ze weer te gebruiken om mee te schrijven aangezien ze al twee gewone had gesloopt vandaag. "Ik ben zo terug," vertelde ze hun en verliet haar lokaal om haar benen te strekken.

Veel rust tijdens haar wandeling had ze echter niet toen een student naar haar toe rende dat de slang die ze had was ontsnapt en ergens door het gras glibberde. Persephone gebaarde voor de leerling om terug naar binnen te gaan en speurde het gras af naar de slang waarvan ze hoopte dat ze hem nog kon vinden, maar een bruingroene slang in groen gras vinden was als het zoeken naar een naald in een hooiberg. Na een aantal minuten rondgelopen te hebben hoorde ze een paniekerig geluid en haar hoofd schoot omhoog, opzoek naar waar het vandaan kwam. Al snel vond ze de astronomy professor iets verderop in het gras en rende naar haar toe, hopend dat ze haar slang gevonden had en hier geen hartaanval aan over hield. "Ylva!" Riep ze dan ook toen ze de slang om het been van de dame zag. In elk andere situatie zou ze hard gelachen hebben door hoe de astronomy professor met haar been aan schudden was, maar nu rende ze naar haar toe. "Sta stil," begon ze toen tegen haar collega. "Ik haal hem van je af oke? Maar dan moet je wel kalmeren en stilstaan. Hij doet niks" vertelde ze rustig en keek even naar de nog redelijk jonge groenbruine slang om haar enkel heen gewikkeld. Een student had zijn hok perongeluk open laten staan toen hij ineens besloten had dat hij klaar was met zijn detention, waarvoor ze hem nog zeker een draai om zijn oren van hier tot Tokio zou geven -als ze het zou onthouden-. Nu dat ze bij Ylva was en zeker wist dat de slang nog niet vertrapt was tot puree door de roodharige dame kon ze zachtjes grinniken, maar deed haar best om de andere het niet te laten horen. "Ga rustig zitten, Ylva." Persephone gebaarde naar de plek waar ze waarschijnlijk eerst had gezeten. "Ik zal, zoals ik je al verteld heb, Maui van je afhalen" herhaalde ze kalm en keek op naar de vrouw.

ik dacht eerst dat het topic snek attack heette

BY MITZI


Laatst aangepast door Persephone Ichor op wo nov 14 2018, 19:31; in totaal 1 keer bewerkt
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
Sneak Attack ✴ Persephone Ichor Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





Sneak Attack ✴ Persephone Ichor Empty Re: Sneak Attack ✴ Persephone Ichor

Bericht van Ylva Nephelae di nov 13 2018, 17:48


no one regards what's at their feet; we all gaze at the stars

Daar lag ze dan; hulpeloos te spartelen in het natte gras in een poging een gevecht aan te gaan met haar ergste vijand. Ze had totaal geen verstand van slangen -dat was een bewuste keuze want zodra ze er überhaupt ook maar over las, gingen haar nekharen rechtovereind staan- dus ze wist niet of dit exemplaar in het bijzonder gevaarlijk was, maar haar angst was misschien al een tijdje lichtelijk irreëel. Ze moest toegeven, het was geen pretje om iemand gebeten te zien worden door een reusachtige glibberaar. Ook al was deze slang ongeveer vijf keer kleiner, ze kon geen risico nemen en moest dus aannemen dat hij allicht net zo gevaarlijk was als een volgroeide en geïrriteerde basilisk. Ylva probeerde tevergeefs haar armen zo ver mogelijk naar achter te strekken om bij haar wand te kunnen. Een cruciatusvloek -bijvoorbeeld- zou deze situatie wel goed doen. Ze kon echter niet echt helder nadenken, dus bij gebrek aan de betere optie bleef ze maar met haar been schudden. Het duurde waarschijnlijk in werkelijkheid maar enkele seconden voordat ze hoorde hoe iemands voeten zich over het gras haastten, maar het voelde alsof ze al minstens tien minuten met alles wat ze in zich had tegen het beest had gestreden. Een bekende stem riep haar naam. Goddank. Iemand kwam haar redden. 'Sta stil,' hoorde ze achter zich. Ylva draaide haar hoofd om haar collega met grote ogen aan te kijken. Top, Persephone. Zij zou er niet eens over nadenken om een vlieg ook maar een haar op zijn vleugels te krenken. Ze kon dus wel gedag zeggen tegen haar plannen omtrent wraak. 'Ik haal hem van je af oké? Maar dan moet je wel kalmeren en stilstaan. Hij doet niks.' Ylva trok vrijwel alles van wat Persephone haar nu vertelde in twijfel, (Hoezo kalmeren?!) maar na twee seconden rationeel nadenken kwam ze tot de conclusie dat als er iemand op Hogwarts rondliep met verstand van deze situatie, Perse het wel was. De jonge vrouw zag klaarblijkelijk dat Ylva moeite had met het opvolgen van haar instructies, want ze herhaalde haar woorden. Op een kalmere toon dit keer. Ze onderdrukte enige gêne over dat een vrouw die zo'n twintig jaar jonger was dan zij tegen haar moest praten alsof ze een klein kind was en blies een scherpe ademhaling uit terwijl ze hevig knikte. 'Ik zal, zoals ik je al verteld heb, Maui van je afhalen.' Maui. Het had een naam. Waarom mensen deze helse dieren als huisdieren hielden en ze dusdanig belangrijk vonden ze een naam te geven, was voor haar een compleet raadsel. Het irriteerde haar zelfs een beetje. Een teken dat haar angst afnam, als ze weer andere emoties kon voelen. 'Oké, oké, ik zit al stil,' sprak ze bits, 'haal alsjeblieft dit ding van me af.' Ylva klemde haar tanden op elkaar om haar oppervlakkige ademhaling te bedwingen en te zorgen dat ze haar been stil kon houden. Dat kostte ongeveer alles wat ze in zich had, dus ze greep Persephone's schouder vast en hoopte vurig snel verlost te zijn van deze ellende.

lol hoe grappig zou het zijn als ik dat oprecht gedaan had

- - ✧✴✧ - -

Ylva Nephelae
Astronomy Professor
Ylva Nephelae
icon + karakterkaart :
Sneak Attack ✴ Persephone Ichor Tumblr_inline_oap69glgp11sordey_100

IC :
15

Posts :
44

Name :
Vee


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 42
Species: Wizard


Astronomy Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





Sneak Attack ✴ Persephone Ichor Empty Re: Sneak Attack ✴ Persephone Ichor

Bericht van Persephone Ichor wo nov 14 2018, 19:29

Ze had haar best gedaan ongemerkt te grinniken, echt waar, maar het slangetje was misschien van je vingertoppen tot de helft van je onderarm lang. Persephone stond dan ook geduldig te wachten terwijl ze haar lippen op elkaar geperst had om niet te lachen. Natuurlijk kon ze de angst goed snappen en ze wou de oudere professor ook zeker niet uitlachen, maar soms vond ze het te grappig dat mensen bang waren voor een onschuldige noedelsliert die alleen maar opzoek was naar de warmte die van haar afkwam. ”Gewoon je been stilhouden dan is hij zo van je af,” vertelde ze haar ter herhaling omdat ze wist hoe iemand informatie zou kunnen missen wanneer ze in paniek of bang waren. "Als hij niet omhoog je broek in kruipt natuurlijk" mompelde ze maar zorgde ervoor dat de astronomy professor haar niet zou horen, anders was de kans groot dat ze de slang bij Gordon in de pan zou gooien en haar er daarna waarschijnlijk achteraan. Persephone knielde neer op de grond om beter bij haar enkel te kunnen en pakte de kleine slang vast, haalde voorzichtig zijn lichaam van haar been waarna deze meteen om haar eigen pols ging en Persephone grinnikte. "Stomme noodle," bromde ze zachtjes naar de slang, maar boos was ze zeker niet. Nee. Ze kon niet boos zijn op haar diertjes voor langer dan twee seconden. "Gaat het Ylva?" Vroeg Persephone en trok een wenkbrauw op naar de vrouw, hopend dat ze wat gekalmeerd was van wat er net gebeurd was. Hoewel ze daarnet nog aan het grinniken was voelde ze zich nu verschrikkelijk schuldig want ze wist zeker dat Ylva een reden had om bang te zijn voor het dier. "Misschien dat, als je dat wilt, ik je een beetje kan helpen met dit?" Stelde ze zachtjes voor terwijl ze naar Maui gebaarde die rustig om haar pols geslagen zat. "Ik moet hem alleen wel naar binnen krijgen nu want deze temperaturen zijn niet de beste voor hem," legde ze uit en pakte haar tas van de grond om deze over haar schouder the hangen.

BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
Sneak Attack ✴ Persephone Ichor Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





Sneak Attack ✴ Persephone Ichor Empty Re: Sneak Attack ✴ Persephone Ichor

Bericht van Ylva Nephelae zo nov 18 2018, 14:24



no one regards what's at their feet; we all gaze at the stars

Nu haar angst langzaam wegebde, drong het zachte gegrinnik van Persephone tot haar door. En daarmee de verontwaardiging. Ylva wilde al direct in de verdediging schieten, maar momenteel was ze nog druk bezig met iets anders. Ervoor zorgen dat ze geen slangenbeet op zou lopen zodat ze niet dood zou gaan, om maar een voorbeeldje te noemen. Ze was inmiddels allang weer vergeten wat Perse tegen haar had gezegd over dat de slang een huisdier was met een naam en dat hij niets deed. Als ze een slang dacht, dacht ze nu eenmaal aan levensgevaar. Totdat het dier van haar verwijderd was, had ze niet veel oog voor heel veel anders. Het ontging haar bijvoorbeeld dat Persephone echt haar best deed om niet te lachen, en dat de woorden die ze sprak al voor de derde keer herhaald werden. En ze deed al helemaal niet haar best om het gemompel dat volgde te ontcijferen -deels ook omdat ze het gevoel had dat dat informatie was die ze liever niet wilde verkrijgen. Hoe minder vaak ze het woord 'slang' zou horen, hoe beter. Na al die loze woorden, ging de Care of Magical Creatures professor eindelijk door haar knieën om haar enkel te bevrijden van de koude verstikking van de slang. Ylva hield haar adem in toen Persephone haar vingers op het beest legde. Ze was in dubio of ze haar ogen op het tafereel moest houden, of dat ze ze stijf dicht zou moeten knijpen, dus koos ze een soort combinatie van beiden. Zodra ze voelde dat de koudbloedige van haar af was, zette ze een wankele stap achteruit en legde haar handen op haar knieën. Een wit wolkje verscheen in de lucht toen ze haar adem liet ontsnappen. 'Stomme noodle,' hoorde ze Persephone speels brommen. Noodle? Ze kon er niet bij met haar hoofd dat dit soort dieren koosnaampjes kregen. Ylva draaide haar hoofd omhoog om rillend toe te kijken hoe de slang zich om haar pols wikkelde. Ze ving haar blik. 'Gaat het Ylva?' Ylva klemde haar kaken op elkaar terwijl Perse een wenkbrauw omhoog trok. Haar ogen fixeerde zich op het kronkelende dier. 'Ik voel me vast beter met een noodlesoepje achter de kiezen,' gromde ze tussen haar kaken heen. 'Misschien dat, als je dat wilt, ik je een beetje kan helpen met dit?' Persephone gebaarde naar de slang, die zich inmiddels om haar pols had gewikkeld. Er trok weer een rilling langs Ylva's rug. 'Ik moet hem alleen wel naar binnen krijgen nu want deze temperaturen zijn niet de beste voor hem.' Ze snapte niet helemaal wat de jonge vrouw bedoelde. Ze wreef langs haar mond, om op te merken dat ze gelukkig minder was gaan hijgen, en ging langzaam overeind staan zodat ze niet duizelig zou worden van het hyperventileren dat ze net achter de rug had. 'Mooi zo,' was, nam ze zich voor, de laatste venijnige opmerking die ze naar het dier zou gooien. Voor haar part mocht het dier doodvriezen. (Al wist ze niet of dat kon bij koudbloedigen maar dat was nu eenmaal niet haar gebied van expertise.) Ylva fronste en wendde haar blik op de bruine ogen van Persephone. Lichtelijk beschaamd, ook wel. Ze hield graag de illusie op ten alle tijden in controle te zijn. 'Je hebt me zojuist geholpen, ja... Ik ehm...' Ze was duidelijk nog altijd lichtelijk in de war en snapte niet wat Perse bedoelde met haar opmerking, aangezien ze haar net al had geholpen met het ding waar ze naar wees. 'Ik ehm...' Ze schraapte haar keel en keek haar aan. 'Dankje.' Ze was ontzettend gegeneerd maar probeerde daarvan zo min mogelijk blijk te geven. Ze streek dus langs haar gezicht om wat rode haartjes weer in het gareel te krijgen en ging rechtop staan. Niets aan de hand.


- - ✧✴✧ - -

Ylva Nephelae
Astronomy Professor
Ylva Nephelae
icon + karakterkaart :
Sneak Attack ✴ Persephone Ichor Tumblr_inline_oap69glgp11sordey_100

IC :
15

Posts :
44

Name :
Vee


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 42
Species: Wizard


Astronomy Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





Sneak Attack ✴ Persephone Ichor Empty Re: Sneak Attack ✴ Persephone Ichor

Bericht van Persephone Ichor ma nov 19 2018, 21:12

Maui kroop voorzichtig de mouw van haar trui in en Persephone grinnikte weer zachtjes terwijl ze het beestje bij zijn staart pakte en terug trok. "Maak noodlesoep van mijn slang en ik maak soep van jou Ylva," Glimlachte ze naar haar. Persephone knikte toen ze haar bedankte. "Daar ben ik voor, nietwaar?" Antwoorde ze en liet de slang haar mouw inkruipen toen het geen nut had hem terug te trekken. Met een rol van haar ogen gegrinnik toen de jonge slang met zijn kop bij haar hals weer uit haar shirt gekropen kwam. "Ik vroeg me af of je misschien hulp wou... je weet wel met de slangen fobie?" Vroeg ze zachtjes en redelijk voorzichtig, niet wetend hoe de andere vrouw hierop zou reageren. De astronomy teacher was eigenlijk altijd wel een kalme vrouw, dus haar zo rond zien springen door een slangetje klopte naar Persephone's idee niet. "Misschien dat ik jou hiermee kan helpen en jij mij met wat astronomy? De eerstvolgende volle maan eigenlijk." Vervolgde ze. Ja, de jonge professor had zeker de neiging om te ratelen totdat iemand haar onderbrak.

BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
Sneak Attack ✴ Persephone Ichor Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





Sneak Attack ✴ Persephone Ichor Empty Re: Sneak Attack ✴ Persephone Ichor

Bericht van Ylva Nephelae zo dec 02 2018, 20:56




no one regards what's at their feet; we all gaze at the stars

Nu haar angst bij haar vandaan was gehaald en het gevoel van paniek langzaam uitwerkte, besefte ze hoe beschamend het was dat iemand haar had moeten bevrijden van een 'ongevaarlijke noodle' zoals haar collega dat had beschreven. Toegegeven, ze snapte nog steeds niet waarom Persephone duidelijk evenveel waarde hechtte aan een mensenleven als aan dat van wat Ylva als onderkruipsel zou beschouwen en zelfs dreigde soep van haar te maken, maar ze besefte dat deze angst haar kwetsbaar maakte. Maui kon moeilijk de enige slang zijn die op Hogwarts rondkroop. Als ze de reputatie voor haar leerlingen wilde behouden, zou ze er toch echt voor moeten zorgen dat zo’n klein sliertje haar niet volledig van haar à propos zou brengen. In de eerste instantie snapte ze niet wat Persephone bedoelde met de opmerking dat ze haar zou kunnen helpen. Perse had haar toch al geholpen met de desbetreffende situatie? Nu de paniek haar echter niet meer zo verwarde, en de Care of Magical Creatures professor haar plan nog eens uitlegde, begon het haar te dagen. Inmiddels deed Ylva verschillende pogingen wat aarde van zich af te kloppen en enige kreukels in haar kleding te herstellen, omdat ze zo snel mogelijk weer op beide benen wilde staan en niemand hints hoefde op te vangen van wat er zojuist gebeurd had. Daarbij wilde Ylva zelf ook het liefst zo snel mogelijk vergeten dat het gebeurd was. Maui had zich blijkbaar een weg omhooggegbliberd, want hij stak nu zijn gevaarlijk spitse kop boven haar shirt uit. De rilling die langs haar ruggengraat gleed en de paniek die haar weer bij de keel greep, deden haar plotseling beseffen dat dit best eens iets zou kunnen zijn waarbij ze dringend hulp nodig had. Als zoiets kleins haar kon doen laten wankelen… Terwijl Ylva het idee op zich liet inwerken -en ondertussen de slang geen moment uit het oog verloor-, ratelde Persephone maar door. ‘Misschien dat ik jou hiermee kan helpen en jij mij met wat astronomy? De eerstvolgende volle maan eigenlijk.’ Ylva knipperde even met haar ogen. ’Ik ehm… bedankt dat je me daar mee wilt helpen. Ik denk dat ik dat… wel fijn zou vinden?’ Ze sprak woord voor woord, en in de tussenpozen was haar aarzeling zo duidelijk hoorbaar dat zelfs Maui’s prangende ogen haar afwachtend aan leken te staren. Een lichte grijns brak door op haar gezicht toen ze besefte dat ze ook nog een sterk punt had, iets waar ze kracht uit kon putten: astronomie. Het leek haar het beste dat het eerst af te handelen, dan kon die slang wel weer terug zijn kooitje in en dan kon Ylva zichzelf weer herpakken voordat Persephone er wist zij veel wat voor therapie tegenaan zou gooien. Wellicht kon ze haar met zoveel informatie bekogelen dat ze zelfs wel zou vergeten dat ze Ylva vervolgens aan haar angsten zou blootstellen. Ja, dat leek haar eigenlijk wel de beste uitkomst. ’Laten we dat eerst naar binnen brengen dan,’ wees ze naar Persephone’s nek. ’Dan kun je me daarna vertellen wat je precies wilt weten.’ In haar hoofd stak ze haar tong uit naar het glibberige beest. 1-1, noodle.

- - ✧✴✧ - -

Ylva Nephelae
Astronomy Professor
Ylva Nephelae
icon + karakterkaart :
Sneak Attack ✴ Persephone Ichor Tumblr_inline_oap69glgp11sordey_100

IC :
15

Posts :
44

Name :
Vee


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 42
Species: Wizard


Astronomy Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





Sneak Attack ✴ Persephone Ichor Empty Re: Sneak Attack ✴ Persephone Ichor

Bericht van Persephone Ichor ma jan 14 2019, 13:58

Persephone sloeg haar jas meer om haar heen om Maui zo warm mogelijk te houden en hield haar blik op Ylva wie naar de jonge slang bleef kijken. ’Ik ehm… bedankt dat je me daar mee wilt helpen. Ik denk dat ik dat… wel fijn zou vinden?’ met een glimlach knikte de en verplaatste haar tas iets op haar schouder. ’Laten we dat eerst naar binnen brengen dan,” stelde ze voor. ’Dan kun je me daarna vertellen wat je precies wilt weten.’ even dacht persephone erover na voordat ze haar mond ”Zullen we het anders combineren?” Vroeg ze, doelend op het feit dat ze dan zouden kunnen werken aan haar slangen fobie en ondertussen aan hoe slecht de jongere professor was in astronomie. Dan kon Ylva uitleggen over wat ze dan ook wou en ondertussen kon ze langzaamaan wennen aan de kleine slang die nog steeds in haar shirt zat (niet dat ze deze in haar shirt zou houden om haar te laten wennen). De vrouw gebaarde met haar hoofd naar het kasteel en vroeg haar zonder geluid of ze niet beter terug konden gaan naar binnen, het was koud en het zag ernaar uit alsof het weer ieder moment zou kunnen omslaan.


BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
Sneak Attack ✴ Persephone Ichor Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





Sneak Attack ✴ Persephone Ichor Empty Re: Sneak Attack ✴ Persephone Ichor

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Persephone Ichor
» Happiness brings.... [Persephone]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum