Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

rain

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





rain - Pagina 3 Empty Re: rain

Bericht van Persephone Ichor za dec 01 2018, 23:32

"Help me onthouden dat ik jou nooit als invaller vraag," grinnikend knikte ze. Ze had nog nooit iemand zijn of haar oog uitgestoken en ze was ook zeker niet slecht in Defence Against the Dark Arts, maar het was nooit haar meest geliefde vak geweest. "Zal ik doen," antwoordde ze dan ook met een grinnik. "Ik bedoelde meer van een les die onze beide vakgebieden covert, een dark creature in de les." Persephone knikte met een grijns op haar gezicht. Dit idee stond haar zeker aan en ze vond het ook erg interessant klinken. "Klinkt goed." Vertelde ze hem dan ook terwijl ze een hand door haar donkere haar haalden. "Had je al iets in je hoofd?" Besloot ze dan ook maar te vragen aangezien hij misschien wel een creature in gedachten had, of een richting waarin hij zat te denken, wetend dat ze waarschijnlijk -als ze de kans had- een creature mee zou nemen wat te gevaarlijk was of niet zou aansluiten bij waar hij les over wou geven.


BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
rain - Pagina 3 Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





rain - Pagina 3 Empty Re: rain

Bericht van Lev Nekrasov zo dec 02 2018, 18:58

- lev nekrasov -
"Zal ik doen," reageerde Persephone grinnikend. Ze vatte het gelukkig goed op. Met de mood switches die ze tot dus ver had gehad wilde hij er liever niet voor zorgen dat ze terug ging naar boos. Nadat hij zijn voorstel had gedaan haalde Persephone een hand door haar bruine haren. "Klinkt goed." Als hij de Care of Magical Creatures professor aan zijn kant had, was de kans dat hij voor elkaar kreeg wat hij wilde ineens een heel stuk groter. Vele bureaucraten waren nog steeds van mening dat je de wezens net zo goed uit een boek kon bestuderen. "Had je al iets in je hoofd?" vroeg Persephone hem vervolgens. Lev gaf een kort knikje voor hij zijn antwoord wat verduidelijkte. "Ik zat te denken aan een vier X beast. Heb jij nog voorkeuren?" vroeg hij haar terug. Daar zou hij immers ook rekening mee moeten houden. Zijn keuze was op een vier X beast gevallen voor een simpele reden. Drie X waren vrij common en kwamen vaker in de lessen en vijf X waren simpelweg veel te gevaarlijk.
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
rain - Pagina 3 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





rain - Pagina 3 Empty Re: rain

Bericht van Persephone Ichor zo dec 02 2018, 21:09

"Ik zat te denken aan een vier X beast. Heb jij nog voorkeuren?" Ergens had ze gehoopt dat hij een vijf X beast voor zou stellen, maar ze wist ook wel dat dat veel te gevaarlijk was, zeker om op de Hogwarts grounds te houden. Ze klopte op haar jas- en broekzakken om te zoeken en haalde hier al snel een klein boekje uit met een kaft van leer. "Ik heb hier wat instaan, creatures waar ik wat sneller aan zou kunnen komen. Nouja, alle vier X creatures staan erin, maar je moet zelf maar even kijken." Legde ze uit en gooide het boekje op de tafel waar hij zat. Het boekje was al redelijk oud en beschadigd en ze moest ook echt een nieuwe, maar dat kwam een andere keer wel. "Er staan volgens mij een occamy in en een demiguise, misschien een graphorn of een thunderbird?" Mompelde ze meer tegen haarzelf dan tegen de man. Er stond natuurlijk nog veel meer in dan dat, maar dit was wat er op het puntje van haar tong lag.  


BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
rain - Pagina 3 Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





rain - Pagina 3 Empty Re: rain

Bericht van Lev Nekrasov zo dec 02 2018, 21:26

- lev nekrasov -
Persephone begon op haar jas en broekzakken te kloppen, ze haalde een leren boekje tevoorschijn. "Ik heb hier wat instaan, creatures waar ik wat sneller aan zou kunnen komen. Nouja, alle vier X creatures staan erin, maar je moet zelf maar even kijken." Het boekje werd naar zijn tafel gegooid. De jonge man haalde voorzichtig met zijn vingers een keer langs de kaft voor hij het oppakte. "Er staan volgens mij een occamy in en een demiguise, misschien een graphorn of een thunderbird?" sprak Persephone mompelend. Verbaast keek hij op van de pagina. "Is er niet nog maar één levende graphorn?" vroeg hij haar. Het zou wel een behoorlijk wonder zijn als ze dat beest naar Hogwarts zou krijgen. Helemaal omdat het zo stak beveiligd was dat niemand er zomaar bij in de buurt mocht komen. "Demiguise en Thunderbird zijn vooral vier X omdat ze zeldzaam zijn, daar heb ik niet echt iets aan bij mijn vak. Ik zat eerder te denken aan Erking, Kappa, Runespoor, Tebo, Sphinx of zoals je al zei een Occamy," sprak hij met zijn ogen gericht op de tekst die in het boekje stond.


[Graphorns zijn over iets meer dan een jaar (2020) uitgestorven xd]
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
rain - Pagina 3 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





rain - Pagina 3 Empty Re: rain

Bericht van Persephone Ichor ma dec 03 2018, 09:48

"Is er niet nog maar één levende graphorn?" Vroeg hij en de vrouw haalde haar schouders op. Het was toch geen creature die in zijn lessen gebruikt zal worden. "Ze merken het verschil tussen een nep versie van karton of een echte toch niet" antwoordde ze met een zacht gegrinnik. "En Newt Scamander had jaren geleden het laatste paar, maar er waren laatst Mountain Trolls geraporteerd die op graphorns reden hoorde ik." vertelde ze hem en gebaarde naar het boekje in zijn handen waar dat ook stond. "Demiguise en Thunderbird zijn vooral vier X omdat ze zeldzaam zijn, daar heb ik niet echt iets aan bij mijn vak. Ik zat eerder te denken aan Erking, Kappa, Runespoor, Tebo, Sphinx of zoals je al zei een Occamy," sprak hij met zijn ogen gericht op de tekst die in het boekje stond en de andere professor knikte alweer. "Wat jij het liefste hebt, het zal wel even duren" zei ze. Als het hoofd van Hufflepuff werd er van haar verwacht dat ze gewoon op school was en niet zomaar vertrok om andere dingen te doen.  


BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
rain - Pagina 3 Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





rain - Pagina 3 Empty Re: rain

Bericht van Lev Nekrasov ma dec 03 2018, 16:17

- lev nekrasov -
"Ze merken het verschil tussen een nep versie van karton of een echte toch niet", reageerde Persephone grinnikend nadat ze haar schouders had opgehaald. Hij geloofde heel goed dat er een aantal tussen zaten die dat verschil echt niet zouden zijn. Of dat was omdat ze totaal geen talent hadden voor zulke dingen of omdat ze gewoon niet oplette liet hij maar even in het midden. "En Newt Scamander had jaren geleden het laatste paar, maar er waren laatst Mountain Trolls geraporteerd die op graphorns reden hoorde ik." Kort flitste er een frons over Lev's gezicht. "Ik geloof dat, dat met die Mountain Trolls niet zo mooi was afgelopen," vertelde hij. Het was een gerucht geweest en daardoor kon hij de betrouwbaarheid niet vast stellen. "Wat jij het liefste hebt, het zal wel even duren", reageerde de brunette op zijn voorstel. Dat het wat langer duurde maakte op zich niet veel uit. Ze waren nog niet eens halverwege het jaar dus ze hadden tijd zat. "De keus is aan jou in dat geval, ik wil alleen hebben dat de leerlingen een keer oog in oog hebben gestaan met een gevaarlijk beast." Voorzichtig sloot hij het leren boekje voor hij het met een boogje terug op Persephone's tafel gooide.
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
rain - Pagina 3 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





rain - Pagina 3 Empty Re: rain

Bericht van Persephone Ichor zo jan 20 2019, 08:42

"Ik geloof dat, dat met die Mountain Trolls niet zo mooi was afgelopen," vertelde hij en Persephone knikte terwijl ze haar benen optrok en in de kleermakerszit ging zitten. "De keus is aan jou in dat geval, ik wil alleen hebben dat de leerlingen een keer oog in oog hebben gestaan met een gevaarlijk beast." Hij sloot het boekje met al haar aantekeningen en gooide het terug naar haar. Even beet ze op haar onderlip terwijl ze haar wenkbrauwen samenkneep en nadacht, door het boekje bladerde en het weer sloot. "Zeg maar waar je voorkeur naar uitgaat, een occamy zou je nu nog in je les kunnen gebruiken, maar als je en Kappa of wat dan ook wilt moet ik wat brieven sturen." Vertelde ze hem en stopte het boekje weer weg. Het was niet zo dat ze niet aan de creatures zou kunnen komen, nee, maar ze wilde wel zeker weten dat ze de creatures goed behandelde en dan bleven er soms maar een paar mensen over op het lijstje.  


BY MITZI
Persephone Ichor
Care of Magical Creatures Professor
Persephone Ichor
icon + karakterkaart :
rain - Pagina 3 Tumblr_m7l3dfeHyy1rpm9hyo1_250

IC :
126

Posts :
205

Name :
celyn


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 22
Species: Wizard


Care of Magical Creatures Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





rain - Pagina 3 Empty Re: rain

Bericht van Lev Nekrasov wo jan 30 2019, 17:21

- lev nekrasov -
Persephone pakte het boekje weer op en bladerde er nog wat doorheen terwijl hij toekeek. Op zich was hij wel nieuwsgierig naar wat ze zou kiezen. "Zeg maar waar je voorkeur naar uitgaat, een occamy zou je nu nog in je les kunnen gebruiken, maar als je en Kappa of wat dan ook wilt moet ik wat brieven sturen." Dat was niet helemaal de reactie waarop hij had gehoopt toen hij haar zei dat de keuze aan haar was. Nu moest hij als nog gaan kiezen. "Jij bent degene die over het creature zelf moet gaan uitleggen, jij kiest." Nu moest hij zo stand vast mogelijk proberen te zijn want anders moest hij zelf kiezen. Als er iets niet kon was het zelf kiezen als het op zulke dingen aan kwam. Er waren te veel opties en dingen om te overwegen. Ze kon op zijn minst zeggen over welk creature het ze het liefste zou vertellen.
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
rain - Pagina 3 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





rain - Pagina 3 Empty Re: rain

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum