"Help me onthouden dat ik jou nooit als invaller vraag," grinnikend knikte ze. Ze had nog nooit iemand zijn of haar oog uitgestoken en ze was ook zeker niet slecht in Defence Against the Dark Arts, maar het was nooit haar meest geliefde vak geweest. "Zal ik doen," antwoordde ze dan ook met een grinnik. "Ik bedoelde meer van een les die onze beide vakgebieden covert, een dark creature in de les." Persephone knikte met een grijns op haar gezicht. Dit idee stond haar zeker aan en ze vond het ook erg interessant klinken. "Klinkt goed." Vertelde ze hem dan ook terwijl ze een hand door haar donkere haar haalden. "Had je al iets in je hoofd?" Besloot ze dan ook maar te vragen aangezien hij misschien wel een creature in gedachten had, of een richting waarin hij zat te denken, wetend dat ze waarschijnlijk -als ze de kans had- een creature mee zou nemen wat te gevaarlijk was of niet zou aansluiten bij waar hij les over wou geven.
rain
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Castle :: Classrooms
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: rain
worrying means you suffer twice |
icon + karakterkaart :
IC :
126
Name :
celyn
icon + karakterkaart :
IC :
156
Name :
Anouk
"Ik zat te denken aan een vier X beast. Heb jij nog voorkeuren?" Ergens had ze gehoopt dat hij een vijf X beast voor zou stellen, maar ze wist ook wel dat dat veel te gevaarlijk was, zeker om op de Hogwarts grounds te houden. Ze klopte op haar jas- en broekzakken om te zoeken en haalde hier al snel een klein boekje uit met een kaft van leer. "Ik heb hier wat instaan, creatures waar ik wat sneller aan zou kunnen komen. Nouja, alle vier X creatures staan erin, maar je moet zelf maar even kijken." Legde ze uit en gooide het boekje op de tafel waar hij zat. Het boekje was al redelijk oud en beschadigd en ze moest ook echt een nieuwe, maar dat kwam een andere keer wel. "Er staan volgens mij een occamy in en een demiguise, misschien een graphorn of een thunderbird?" Mompelde ze meer tegen haarzelf dan tegen de man. Er stond natuurlijk nog veel meer in dan dat, maar dit was wat er op het puntje van haar tong lag.
worrying means you suffer twice |