De jonge vrouw knikte toen hij haar vroeg of ze het kon laten zien en haalde haar wand uit haar achterzak. Haar wenkbrauwen bleven samengeknepen toen ze een pas aan de kant ging, voor her geval dat haar wand uit haar hand vloog en deze in zijn oog eindigde. Ze nam een flinke teug adem en zei de spreuk die ze nodig had voor de spell terwijl ze haar pols bewoog. Er verscheen niet zoals normaal gesproken zou moeten gebeuren haar guardian, nee. Het veranderde zoals ze de man al had uitgelegd een soort silvere soep uit die wel in de goede richting van wat het zou moeten worden, maar het was niet genoeg. Een gefrustreerde zucht gleed van haar lippen en ze keek naar de andere professor, hopend dat hij een uitleg had voor wat er zojuist gebeurd was.
rain
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Castle :: Classrooms
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: rain
worrying means you suffer twice |
icon + karakterkaart :
IC :
126
Name :
celyn
icon + karakterkaart :
IC :
156
Name :
Anouk
"Okay buiten de belabberde uitvoering in het algemeen denk ik dat ik wel weet waar het aan ligt," Ze rolde met haar bruine ogen naar hem en snoof. "Houd toch je waffel" bromde ze maar voordat ze verder nog iets kon zeggen begon de man alweer te praten. "Persephone zit je een beetje met zelf in de knoop? Je patronus lijkt door jezelf verstoord te worden en omdat je niet goed genoeg op de positieve gedachten focust daardoor weet je patronus geen vaste vorm aan te nemen," Ze kneep haar ogen samen naar de defence against the dark arts professor. "Ben je ineens een therapeut geworden ofzo?" snauwde ze. "Sorry Lev, het is niks persoonlijks" zuchtte ze en stopte haar wand weer weg. Misschien had hij gelijk, maar ze zou niet weten waarom ze in de knoop zou zitten of hoe, maar het zou haar gedrag misschien kunnen verklaren tegenover hem. "Maar ik heb werkelijk waar geen idee waarmee ik "in de knoop" zou moeten zitten" vertelde ze en ging op één van de tafels zitten terwijl ze naar hem bleef kijken, op de één of andere manier hopend dat hij overal antwoorden op had.
worrying means you suffer twice |