[EVENT] Winter Ball 2018
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Castle :: Great Hall
Pagina 5 van 6• Deel
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: [EVENT] Winter Ball 2018
- rin kiritake -
Orion bleek er al te zijn en kwam haar kant op gelopen zodra ze de deur uit stapte. "Je ziet er prachtig uit Rin," vertelde hij haar waarna hij zacht de bovenkant van haar hand kuste. Dit waren de manieren die nog zeldzaam waren, helemaal hier op Hogwarts. Ze kon het appreciëren maar werd er tegelijkertijd ook vrij ongemakkelijk door. Ze was niet gewend om complimentjes te krijgen over haar uiterlijk. Er was een lichte blos op haar wanden verschenen en kort wendde ze haar ogen af. "Zullen we gaan?" vroeg Orion al voor ze fatsoenlijk de kans had gekregen om te reageren. "Ja is goed. Dat pak staat je trouwens ook goed," sprak ze dan maar op die manier haar mening snel uit. "Krijg je het niet koud zo?" vroeg Orion waarna hij naar haar armen gebaarde. "Ik wil geen ijsbeeld meeslepen hoor", vulde hij grappend aan. Met een klein glimlachje schudde ze haar hoofd een keer. "Er lopen er genoeg rond met een korte jurk en er zijn niet zo veel jurken met lange mouwen," reageerde ze waarna ze een keer met een arm over haar arm wreef. Aan de andere kant leek ze soms wel koudbloedig maar ze moest het er maar gewoon mee doen. "En een kimono zou iets te veel opvallen," vulde ze nog grappend aan. "Ik weet niet of je hem wilt, maar deze is voor jou", sprak Orion terwijl hij haar een roos overhandigde. Voorzichtig pakte ze de rode bloem aan, een klein glimlachje speelde om haar lippen. "Ik kan hem alleen niet de hele avond mee nemen, dus vind je het goed als ik hem even snel in mijn kamer leg?" vroeg ze. Het was niet dat ze voorbereid was op een corsage en de bloem de hele avond mee nemen was geen optie. Niet alleen was het onhandig, het ging ook nog eens ten kosten van de roos.
Tag: Orion
Dress: Klik
Tag: Orion
Dress: Klik
Rin Kiritake
Ravenclaw student
icon + karakterkaart :
IC :
158
Name :
Anouk
Sarff was niet de vroegste hier op het bal. Immers had ze voldoende taken die haar af en toe op de meest onhandige momenten bezig hielden. Zo had ze Darcy eigenlijk ook iets langer laten wachtten dan ze had gewild. Een van de jongere studenten had haar advies nodig gehad, en zoals gewoonlijk maakte ze er tijd voor, zelfs als ze dit niet had. Waardoor ze redelijk snel met klikkende hakken in de richting van de Great Hall was gelopen. Darcy liep al naar iedereen te kijken, waarschijnlijk kon hij niet wachtten tot hij evenveel plezier kon maken. Ze zou hem zeker niet stoppen. Immers waren er maar enkele moment waarop ze los zou gaan, en was dit er een van. Sarff was geen meisje die elke date gewoon aannam, iemand moest een goede indruk wekken; iets wat Darcy wel had gedaan. Niet alleen door zijn goede smaak wat kleding betreft maar ook zijn karakter, uitbundig maar niet te heftig. Er glinsterde iets in zijn ogen toen hij haar aan zag komen, waardoor ze hem een warme glimlach gunde. Hij zag er goed uit, zijn stropdas was perfect als finishing touch, terwijl hij zich voorbeeldig gedroeg. Ze pakte zonder te twijfelen zijn arm vast, waarna ze hem complimenteerde over zijn perfect bijeen geraapte kostuum. "Dank je," zei hij op een vrolijke toon waardoor ze even haar jurk net streek en glimlachend knikte. "Prachtige schoenen," Meteen fleurde ze op terwijl ze kort zijn arm losliet om een rondje te draaien. "Dankje, voor iemand met een geweldig gevoel voor mode, is het toch wel een goed compliment." Sprak ze vrolijk maar ook gespeeld posh. "Zullen we dan maar?" Vroeg hij waardoor ze onmiddellijk haar hand terug legde en knikte. Ze was er niet een voor zenuwen. Zonder een woord te zeggen volgde ze hem in de richting van de Great Hall terwijl ze de versierde ruimte in zich op nam. Alyss, een van de andere Slytherin zwaaide naar het tweetal, waardoor ze grinnikte. "Ik hoop dat je tegen aandacht kan, want ik val op." Murmelde ze zacht dichtbij zijn oor voordat ze hem uitdagend aan keek. Eens zien hoelang hij rond kon zwieren en of hij dit aan kon. Waarschijnlijk wel, Darcy kennende. Hij zou het vast niet erg te vinden even te dansen, immers waren ze niet voor enkel praten naar het bal gekomen. "Zin om te dansen?" Mompelde ze zacht, terwijl ze vanuit haar ooghoeken Ka'on en Alyssia in de gaten hield.
Tag: Darcy [Kaon, Alyss]
Tag: Darcy [Kaon, Alyss]
Sarff Thompson
Slytherin Head Girl
icon + karakterkaart :
IC :
9
Name :
Butter
i'd like to make as much art
as i possible can before i die
@Sarff Thompson [&Ka'on & Alyss]
Score, hij had precies de goede opmerking gemaakt, nadat ze helemaal in d'r nopjes leek te zijn over zijn compliment over haar schoenen. Aan de andere kant, ze waren dan ook wel prachtig. "Sarff, please, met hoe jij er uit ziet heb je mijn oog niet eens nodig," zei hij daarna, het risico nemend om haar direct aan te spreken. Maar hij moest eerlijk zijn, ze zag er gorgeous uit. Dit zou een avondje worden van andere heren van haar af te slaan, voor nu mocht hij pronken met zijn date. Vanuit zijn ooghoek merkte hij dan ook Ka'on, de Gryffindor Quidditch Captain met wie hij laatst had gesproken, en Alyss, een andere Slytherin student, op. Hij zwaaide rustig terug en keek op van de opmerking die Sarff maakte. Dansen? Natuurlijk, daarvoor was hij hier immers. Haar andere opmerking, over het opvallen, liet hem grijnzen. "Darling, you know who you're with, right?" zei hij lichtelijk uitdagend, waarna hij haar voorzichtig mee leiden naar de dansvloer. "Laat me maar eens zien hoe goed de Headgirl van Slytherin House kan dansen," grijnsde hij naar haar.
Darcy Whelan
Slytherin Student