Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoolwork

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Schoolwork - Pagina 3 Empty Re: Schoolwork

Bericht van Lilianne Shertick di nov 06 2018, 18:47

Lilianne haalde even haar schouders op alvorens eigenlijk echt over de vraag na te denken en een antwoord te formuleren. Tsja, waarom eigenlijk? Ze pakte haar notitieboekje op en bladerde erdoor, haar vingers glijdend over de bladzijden. Haar blik was op het papier gericht, niet op de zesdejaars naast haar. "De zekerheid..", antwoordde ze vervolgens, zachtjes, aarzelend bijna. Lilianne legde haar boekje weer neer en draaide zich zodat ze Ka'on weer aankeek. "Ik weet graag waar ik aan toe ben."
Lilianne Shertick
Ravenclaw student
Lilianne Shertick
icon + karakterkaart :
Schoolwork - Pagina 3 RB4Qe0W

IC :
130

Posts :
149

Name :
Bunny


Hogwarts ID
Year: Fourth year
Age: 15 years
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





Schoolwork - Pagina 3 Empty Re: Schoolwork

Bericht van Ka'on Agard di nov 06 2018, 21:59

- ka'on agard -
De Ravenclaw studente haalde haar schouders op en pakte haar boekje er weer bij. Daar begon ze door heen te bladeren zonder verder nog een antwoord te geven. Was dit het dan? Zo snel als het gesprek op gang was gekomen leek het ook weer over te zijn. "De zekerheid..", sprak ze plotseling weer. Ongeveer gelijk met de ander keek Ka'on weer op. "Ik weet graag waar ik aan toe ben." Had ze al die tijd over haar antwoord nagedacht? Wow. "Maar als je altijd weet wat er gaat gebeuren is het toch saai? Wil je nooit iets nieuws proberen? Zien wat de mogelijkheden zijn? Kijken hoe ver je kunt gaan?" vroeg Ka'on terug. Hopelijk zou ze deze keer niet weer zo lang nadenken over haar antwoord.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Schoolwork - Pagina 3 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Schoolwork - Pagina 3 Empty Re: Schoolwork

Bericht van Lilianne Shertick wo nov 07 2018, 10:31

Lilianne schudde met haar hoofd en veegde haar lichtgekleurde haar naar achteren, uit haar gezicht. "Ik vind de voorspelbaarheid wel fijn.", antwoordde ze, met haar vingers op het tafelblad trommelend. "Niet om te zeggen dat ik nooit iets nieuws wil; maar ik hou niet zo van.. Risico's." Natuurlijk was het normaal dat hun meningen daarover nogal verschilden. Ka'on kwam uit Gryffindor, het house dat bekend stond om hun moed - Lilianne was niet zo moedig, daarom zat ze ook in Ravenclaw en niet in Gryffindor.
Lilianne Shertick
Ravenclaw student
Lilianne Shertick
icon + karakterkaart :
Schoolwork - Pagina 3 RB4Qe0W

IC :
130

Posts :
149

Name :
Bunny


Hogwarts ID
Year: Fourth year
Age: 15 years
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





Schoolwork - Pagina 3 Empty Re: Schoolwork

Bericht van Ka'on Agard wo nov 07 2018, 12:00

- ka'on agard -
"Ik vind de voorspelbaarheid wel fijn.", vertelde de Ravenclaw leerlinge nadat ze een keer met haar hoofd had geschut. Ze trommelde met haar vingers op tafel voor ze verder sprak. "Niet om te zeggen dat ik nooit iets nieuws wil; maar ik hou niet zo van.. Risico's." Risico's? Aan iets nieuws proberen zaten zeker niet altijd risico's sterker nog heel vaak zaten er juist zo goed als geen aan. Die kon je prima vermijden. Als je bijvoorbeeld een nieuw potion ging maken moest je dat niet op mensen testen etc. Zo heel lastig leek het haar niet. Maar goed dat verschil wees ook mooi hun huizen uit. "Hoezo zouden dat dan risico's moeten zijn? ik bedoel als je een beetje op let..?"
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Schoolwork - Pagina 3 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Schoolwork - Pagina 3 Empty Re: Schoolwork

Bericht van Lilianne Shertick wo nov 07 2018, 13:12

"Ja, dat heb je dus bij de meeste vakken die ik wel leuk vind - daar is het geen risico als je oplet.", antwoordde ze. Bij dingen als het potionmaken lette je hee goed op op de exacte hoeveelheden van alles en dan was er meestal niet zo veel risico aan; hetzelfde bij transfiguration, als je maar genoeg oplette. "Maar bij dingne als flying zijn er ook zo veel dingen die je niet in de hand hebt, zoals wind en de anderen die om je heen vliegen.", vervolgde Lilianne. Misschien ging het ergens ook gewoon om controle. Bij de theoretische vakken had ze alles zelf in hand; ze had dan ook een wand die goed luisterde, in tegenstelling tot sommige van die bijdehante houtsoorten. Maar bij het vliegen hing je lot af van het weer, van de broom, van de mensen om je heen - van zo veel meer dan alleen maar haarzelf.
Lilianne Shertick
Ravenclaw student
Lilianne Shertick
icon + karakterkaart :
Schoolwork - Pagina 3 RB4Qe0W

IC :
130

Posts :
149

Name :
Bunny


Hogwarts ID
Year: Fourth year
Age: 15 years
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





Schoolwork - Pagina 3 Empty Re: Schoolwork

Bericht van Ka'on Agard wo nov 07 2018, 15:35

- ka'on agard -
"Ja, dat heb je dus bij de meeste vakken die ik wel leuk vind - daar is het geen risico als je oplet.", reageerde de blondine. "Maar bij dingen als flying zijn er ook zo veel dingen die je niet in de hand hebt, zoals wind en de anderen die om je heen vliegen.", vulde de ander aan. Nog een manier om Ka'on verwarder te maken. "Maar bij potions heb je ook zo veel niet in de hand? Zelfde geld voor herbology en care for magical creatures?" sprak ze op verwarde toon. Er waren zo veel vakken waarbij er meer dan genoeg factoren waren die je niet in de hand kon hebben.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Schoolwork - Pagina 3 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Schoolwork - Pagina 3 Empty Re: Schoolwork

Bericht van Lilianne Shertick wo nov 07 2018, 18:41

Lilianne begon zich aan dit gesprek te irriteren. Waarom kon Ka'on niet gewoon accepteren dat haar mening anders was? Het tikken van haar vingers op de tafel versnelde en ze haalde licht haar schouders op. Wat moest ze nog antwoorden - waarom probeerde ze de zesdejaars überhaupt van haar mening te overtuigen? "Ik ben gewoon anders dan jou..", mompelde ze zachtjes, irritatie in haar stem. De vierdejaars fronste licht en draaide zich dan maar weer naar de plant voor haar. Ze was hier gekomen om te leren, misschien moest ze dat dan ook doen.
Lilianne Shertick
Ravenclaw student
Lilianne Shertick
icon + karakterkaart :
Schoolwork - Pagina 3 RB4Qe0W

IC :
130

Posts :
149

Name :
Bunny


Hogwarts ID
Year: Fourth year
Age: 15 years
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





Schoolwork - Pagina 3 Empty Re: Schoolwork

Bericht van Ka'on Agard wo nov 07 2018, 22:04

- ka'on agard -
Het getik versnelde en de schouders werden opgehaald. "Ik ben gewoon anders dan jou..", mompelde de Ravenclaw leerlinge met een voor Ka'on hoorbare irritatie in haar stem. Precies was ze nu niet kon hebben. "Ho wacht even. Jij bent degene die op het gesprek in ging, dan probeer ik je te begrijpen en krijg ik deze houding terug? Talk about rude," sprak ze rustig waarna ze zich naar voren draaide. Zonder ook nog maar naast haar te kijken begon ze in haar boekje te bladeren tot ze op de juiste pagina terecht was gekomen. De dipte de punt van haar schrijfgerei in de inkt en begon op de pagina te schrijven, haar aantekeningen er over aan te vullen.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Schoolwork - Pagina 3 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Schoolwork - Pagina 3 Empty Re: Schoolwork

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum