Schoolwork
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Grounds :: The greenhouses
Pagina 3 van 4• Deel
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Schoolwork
Lilianne haalde even haar schouders op alvorens eigenlijk echt over de vraag na te denken en een antwoord te formuleren. Tsja, waarom eigenlijk? Ze pakte haar notitieboekje op en bladerde erdoor, haar vingers glijdend over de bladzijden. Haar blik was op het papier gericht, niet op de zesdejaars naast haar. "De zekerheid..", antwoordde ze vervolgens, zachtjes, aarzelend bijna. Lilianne legde haar boekje weer neer en draaide zich zodat ze Ka'on weer aankeek. "Ik weet graag waar ik aan toe ben."
Lilianne Shertick
Ravenclaw student
icon + karakterkaart :
IC :
130
Name :
Bunny
- ka'on agard -
De Ravenclaw studente haalde haar schouders op en pakte haar boekje er weer bij. Daar begon ze door heen te bladeren zonder verder nog een antwoord te geven. Was dit het dan? Zo snel als het gesprek op gang was gekomen leek het ook weer over te zijn. "De zekerheid..", sprak ze plotseling weer. Ongeveer gelijk met de ander keek Ka'on weer op. "Ik weet graag waar ik aan toe ben." Had ze al die tijd over haar antwoord nagedacht? Wow. "Maar als je altijd weet wat er gaat gebeuren is het toch saai? Wil je nooit iets nieuws proberen? Zien wat de mogelijkheden zijn? Kijken hoe ver je kunt gaan?" vroeg Ka'on terug. Hopelijk zou ze deze keer niet weer zo lang nadenken over haar antwoord.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
icon + karakterkaart :
IC :
184
Name :
Anouk
Lilianne schudde met haar hoofd en veegde haar lichtgekleurde haar naar achteren, uit haar gezicht. "Ik vind de voorspelbaarheid wel fijn.", antwoordde ze, met haar vingers op het tafelblad trommelend. "Niet om te zeggen dat ik nooit iets nieuws wil; maar ik hou niet zo van.. Risico's." Natuurlijk was het normaal dat hun meningen daarover nogal verschilden. Ka'on kwam uit Gryffindor, het house dat bekend stond om hun moed - Lilianne was niet zo moedig, daarom zat ze ook in Ravenclaw en niet in Gryffindor.
Lilianne Shertick
Ravenclaw student