Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ghost of the Past

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Ghost of the Past - Pagina 2 Empty Re: Ghost of the Past

Bericht van Lev Nekrasov wo nov 28 2018, 20:19

- lev nekrasov -
De grijns die op haar gezicht verscheen vertelde hem dat ze hier duidelijk zin in had. "Heb jij ooit wel eens van 'kermis' gehoord?" vroeg Nyx hem. Wilde ze naar de kermis? Hij was daar zelf nog nooit voor zijn plezier geweest dus dat was misschien wel een aangename verandering. "Euh ja, ik heb er ooit..." begon hij waarna hij even stil werd. Zijn blik sloeg neer en hij moest een keer diep ademhalen voor hij verder kon. Het verleden ophalen viel altijd een stuk zwaarder als hij net bij zijn lotgenoten op bezoek was geweest. "Ik heb er ooit een opdracht moeten uitvoeren dus ik weet wel wat het is." De jonge man keek even in het rond. Deels omdat hij wilde weten waar ze dit idee vandaan had en deels omdat hij Nyx gewoon heel even niet wilde aankijken. Uiteindelijk vielen zijn ogen op een van de posters in het steegje. "Wil je naar Winter Wonderland in het Hyde Park?"
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
Ghost of the Past - Pagina 2 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





Ghost of the Past - Pagina 2 Empty Re: Ghost of the Past

Bericht van Nyx Xiaoyu ma dec 03 2018, 16:54

Een enthousiaste vonk verscheen in haar blik zodra ze erachter kwam dat Lev meer wist over dit onderwerp. Op de posters zag het eruit als een onvergetelijke dag, ze was benieuwd of dat in het echt ook zo zou zijn. Helaas verdween haar enthousiasme als sneeuw voor de zon toen haar collega stopte midden in zijn zin. Blijkbaar had ze een gevoelige snaar geraakt met dit onderwerp, en onmiddellijk had ze er dan ook best spijt van. Gelukkig leek de jongeman zich snel weer te herpakken, en vroeg haar vervolgens of ze naar 'Winter Wonderland' in het 'Hyde Park' wilde gaan. Sure, ze had geen enkel idee wat ze zich erbij voor moest stellen, maar nieuwsgierig was ze zeker. Daarbij kon ze Lev misschien ook wat fijne herinneringen aan de kermis bezorgen. "Lijkt me een strak plan.'' Antwoordde ze met een glimlach. Ging ze vandaag nou voor het eerst naar een echte kermis?
Nyx Xiaoyu
Flying professor & Quidditch Coach
Nyx Xiaoyu
icon + karakterkaart :
Ghost of the Past - Pagina 2 Tumblr_inline_owkgj8gCef1qmia4z_100

IC :
14

Posts :
131

Name :
Jules


Hogwarts ID
Year: Graduate
Age: 27 y/o (17-09)
Species: Wizard


Flying professor & Quidditch Coach

Terug naar boven Ga naar beneden





Ghost of the Past - Pagina 2 Empty Re: Ghost of the Past

Bericht van Lev Nekrasov di dec 04 2018, 20:15

- lev nekrasov -
De hele reden waarom hij wel wilde gaan was zodat hij ook positieve herinneringen aan kermissen had. Als hij andere herinneringen er aan zou hebben, zou het hele gebeuren was positiever zijn. Daarom wilde hij nu goede herinneringen aan de kermis gaan maken en wel met Nyx. "Lijkt me een strak plan.'', reageerde ze met een glimlach. Hij wilde een stap vooruit zetten maar nog voor de stap af was, zette hij zijn voet weer terug naast zijn andere. "Ik heb alleen geen idee welke kant we op moeten," sprak hij wat beduusd. Lev richtte zijn donkere ogen op de jonge vrouw naast hem. De kans was klein maar hij kon het altijd vragen. "Jij weet de weg toevallig ook niet, of wel?"
Lev Nekrasov
Defence Against the Dark Arts Professor
Lev Nekrasov
icon + karakterkaart :
Ghost of the Past - Pagina 2 Lev_li10

IC :
156

Posts :
256

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: N/A
Age: 27 years old
Species: Wizard


Defence Against the Dark Arts Professor

Terug naar boven Ga naar beneden





Ghost of the Past - Pagina 2 Empty Re: Ghost of the Past

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum