Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Safety and knowledge [Ezra]

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 7 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Aryana Miller za dec 29 2018, 12:37





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

Ze lachte hem niet uit, maar toe. Het was gewoon komisch een soort te vergelijken met een meestal vriendelijk dier; al konden katten ook wel erg vervelend zijn. Net zoals niet opgevoede honden, het meisje vond chihuahua’s dan ook meestal drie keer niks. De jongen leek haar plagerige opmerking niet al te erg te vinden, al was het natuurlijk de vraag of het iets goeds was om met katten vergeleken te worden. ”Meow,” reageerde hij op zijn droog mogelijke toon, waardoor het meisje zacht giechelde. Het zag er zo komisch uit, ze kon hem al voorstellen in een kattenkostuum, arme Ezra. Uiteindelijk vroeg het meisje iets serieuzer of hij ook moeite had met honden, waardoor er een korte stilte viel waarin de jongen nadacht en het meisje hem vrolijk aan keek. Dit gesprek werd wel wat vrolijker dan enkel de angst die ze wellicht voor vampiers en weerwolven had, en moest hebben. Immers was ze maar een klein kind en veel kon ze niet tegen dat soort wezens. "Ik ben niet echt een hondenpersoon maar ik geloof niet dat het zo erg is als met weerwolven." Sprak de grotere en oudere student waardoor ze begripvol knikte. Aryana vouwde haar handen in elkaar voordat ze weer sprak. ”Ik vind de meeste dieren wel leuk, behalve die keffertjes die in de enkels bijten.” Haar stem klonk serieus met een geamuseerde ondertoon.


@Ezra Lowell|| words: 229
Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 7 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 7 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Ezra Lowell za dec 29 2018, 17:10

- ezra lowell -
Hij was zonder huisdieren opgegroeid, die paste simpelweg niet in zijn gezinssituatie. Zijn vader was vaak weg van huis en zijn moeder had niet echt een familie waaraan je een huisdier kon introduceren. Dat moest dan al iets magisch zijn dat zich kon verweren als iemand boos werd. Aryana knikte op zijn antwoord en vouwde haar handen in elkaar voor ze een opmerking maakte. ”Ik vind de meeste dieren wel leuk, behalve die keffertjes die in de enkels bijten.” Ezra grijnsde kort en knikte instemmend. Hij vond het altijd zo vreselijk irritant om te zien. Mensen vonden ze allemaal zo 'lief en schattig' waardoor de honden geen fatsoenlijke opvoeding kregen. Als het zelfde bij een groter ras gebeurde werden ze vaak als 'onhandelbaar en agressief' bestempeld met vaak inslapen als resultaat. "Vooral die kleine hondjes moeten mij altijd hebben, alsof ze het aanvoelen." De grotere honden hadden meestal een afstandelijke maar wel veel rustigere houding. Dat was iets makkelijker om mee om te gaan.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 7 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 7 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Aryana Miller za dec 29 2018, 19:21





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

Ezra leek haar mening naar keffertjes toe te delen. Waarschijnlijk deden de meeste mensen dat, als ze zelf geen eigenaar waren van zo’n hondje. Immers waren de meeste niet goed opgevoed, waardoor ze agressief waren of voor anderen problemen zorgden. Al met al, waren vele grotere honden toch prettiger om bij te zijn, ze waren stukken rustiger. Dat moest ook wel omdat ze sterker waren dan de kleine rotbeesten, waardoor Aryana wist dat ze minder vaak die problematiek toonden en als ze dat wel deden, werden ze vaak ingeslapen. ”Vooral die kleine hondjes moeten mij altijd hebben, alsof ze het aanvoelen.” Legde de jongen uit, waardoor ze hem met een kleine glimlach aan keek. ”Zelfs het zijn van een half-vampier maakt ze niet bang? Ik dacht dat je tanden best indrukwekkend waren,” Sprak ze zachtjes met een licht geamuseerde toon, die ze al een poosje in haar stem had, al liep er ook wel een rilling over haar rug. Zijn tanden waren eng geweest, zelfs al waren ze niet zo scherp als die van een vampier.


@Ezra Lowell|| words: 176
Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 7 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 7 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Ezra Lowell di jan 01 2019, 19:57

- ezra lowell -
”Zelfs het zijn van een half-vampier maakt ze niet bang? Ik dacht dat je tanden best indrukwekkend waren,” reageerde Aryana vragend met een kleine glimlach op haar gezicht. Ezra fronste even waarna hij een keer met zijn hoofd schudde. Ze leek iets niet helemaal goed te begrijpen. "Ik laat mijn tanden nooit zien aan muggles dus ook niet aan hun dieren. Als ze dat toevallig zien heb ik een groot probleem en als het uit de hand loopt de hele magische wereld," vertelde hij. Het nieuws dat vampiers geen verzonnen wezens waren zou de mensen zodanig schokken dat het voor enorme problemen kon zorgen. Als hij ergens tussen de muggles liep hield hij altijd zijn mond gesloten. Als hij al sprak, deed hij het zo dat zijn hoektanden niet te zien waren. Dat risico kon hij simpelweg niet lopen. Waarschijnlijk zou hij de meeste muggles nog wel kunnen vertellen dat het nep was maar daar mocht hij niet op vertrouwen.

[Ups over het hoofd gezien]
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 7 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 7 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Aryana Miller wo jan 02 2019, 17:42





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

Aryana was even vergeten dat de hele Wizard wereld geheim was voor de Muggles. Behalve dan hen die het moesten weten omdat ze familie waren van de Witch of Wizard. Zoals bij Aryana het geval was geweest, immers was haar moeder een Witch geweest en haar vader een normale Muggle. Beide waren overleden waardoor ze nu bij een oom en tante woonde die van deze wereld af wisten. Ezra fronste even, terwijl hij zijn hoofd schudde. . "Ik laat mijn tanden nooit zien aan muggles dus ook niet aan hun dieren. Als ze dat toevallig zien heb ik een groot probleem en als het uit de hand loopt de hele magische wereld," Het klonk best logisch wat hij haar vertelde. Immers waren vampiers best eng, ze wist nu al dat het over de hele wereld behoorlijk wat onrust zou veroorzaken. Van nieuwsitems tot aan jacht op alles dat anders was. ”Daar had ik even niet over nagedacht, Muggles weten natuurlijk niets.” Sprak ze met een onschuldige blik in haar ogen. Het was duidelijk dat ze natuurlijk haar magie geheim zou houden maar gewoon geen ervaring had met vampiers en andere wezens die zich aan dezelfde regels zouden moeten houden.


@Ezra Lowell|| words: 199
Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 7 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 7 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Ezra Lowell vr jan 04 2019, 16:05

- ezra lowell -
”Daar had ik even niet over nagedacht, Muggles weten natuurlijk niets.” Hij had door dat ze er op dat moment niet aan dacht. Toch was het belangrijk dat ze er even op werd gewezen. De komende paar jaar was het voor haar nog verboden maar er zou een punt komen wanneer ze ook buiten Hogwarts magie mocht gebruiken. Dan zou ze dat niet per ongeluk even mogen vergeten. Ezra ging even verzitten in zijn stoel voor hij haar vragend aankeek. Als ze nog meer vragen had zou hij die beantwoorden. Als dat niet het geval was, moesten ze weer iets anders zoeken om te doen.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 7 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 7 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Aryana Miller vr jan 04 2019, 19:20





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

Echt veel vragen had ze niet meer. Immers was er niet echt een onderwerp waarover ze op dit moment nog meer wilde weten. Zoals hij over vampiers sprak, klonken ze minder eng dan in de boeken ook al zou ze nog steeds geen enkel van de bloed drinkende wezens willen ontmoeten. Een halfvampier dronk gelukkig geen bloed, waardoor ze niet bang was voor Ezra, ook al had hij haar behoorlijk laten schrikken met zijn scherpere hoektanden. Het leek haar best lastig om twee dingen te moeten verbergen, magie en het zijn van een halfvampier. Een combinatie die vast behoorlijk wat problemen mee kon brengen, je behoorde dan niet tot de Wizards maar ook niet tot de vampiers. Immers was je een mengelmoesje van twee soorten. Ze vroeg zich af of er veel mensen waren zoals hij, waarschijnlijk niet.


@Ezra Lowell|| words: 138
Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 7 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 7 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Ezra Lowell za jan 05 2019, 18:39

- ezra lowell -
Zijn ogen dwaalde weer af richting het plafond. Het leek er niet op dat Aryana verder nog vragen ging stellen. Wat er automatisch voor zorgde dat ze niets meer te doen hadden. Hun vragenspelletje was immers afgelopen en de two truths and a lie ook. Een zucht rolde over zijn lippen voor hij recht ging zitten en even later opstond om opnieuw zijn boek te pakken. Hij had er slechts een halve pagina van gelezen voor hij het weer weglegde. "Zou iets van een anti-regendans effect hebben denk je?" vroeg hij waarna hij zijn ogen op de ramen richtte.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 7 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 7 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» The road towards knowledge [Lev]
» Ezra Azrael Lowell

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum