Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Movement

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Movement - Pagina 3 Empty Re: Movement

Bericht van Ka'on Agard za dec 29 2018, 19:40

- ka'on agard -
Cjeryl vatte het gelach gelukkig niet al te negatief op en lachte met haar mee. “Oké, eerst vlieglessen dan maar, maar ik wil dat rollenspel wel ooit doen, hoor. Het lijkt met eens leuk om de bitch uit te hangen.” Ka'on knikte waarna ze een voorbeeld gaf over hoe Cheryl het vliegen het beste aan kon pakken. Ze zag recht de fout in Cheryl's volgende poging maar er was niet genoeg tijd om er wat over te zeggen. De brunette haalde haar hand te snel omhoog waardoor de bezem met een rotgang tegen haar hoofd aan sloeg. Ka'on moest haar beide handen voor haar mond houden om niet nog een keer in lachen uit te barsten. “Om even iets duidelijk te maken,” begon de brunette met een hand voor haar gezicht. “ik heb voor de laatste keer vliegles gekregen toen ik in mijn eerste jaar zat. Dus alsjeblieft geen commentaar en ook niet lachen.” De blondine hield haar handen voor haar mond en knikte moeizaam. "Probeer ik," reageerde ze, toch behoorlijk lacherig. Hoe kon ze niet lachen om een halve komedie voorstelling.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Movement - Pagina 3 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Movement - Pagina 3 Empty Re: Movement

Bericht van Cheryl Castle wo jan 02 2019, 15:40

Natuurlijk was dat geen excuus en zag ze wel in dat het gewoon een hilarisch schouwspel was om te zien, zeker voor iemand die dan heel erg geoefend was in Quidditch. Ze grinnikte dan ook toen ze zag dat Ka’on nauwelijks haar lach kon verhullen en rolde een keertje overdreven geïrriteerd met haar ogen, maar aan haar gezicht was heus wel te zien dat ze het allemaal niet zo erg vond. Toen de pijn een beetje wegebde in haar gezicht deed ze een nieuwe poging om de bezem naar omhoog te krijgen. Ze liet haar hand op dezelfde manier boven de bezem zweven zoals ze zich kon herinneren van haar eerste jaar. Het ding begon op en neer te bewegen en met een geconcentreerde frons bewoog Cheryl lichtelijk met haar vingers. Vervolgens maakte ze dezelfde handbeweging die Ka’on ook had gemaakt en tot haar voldoening rees de bezem nu wel op en belandde netjes in haar handpalm. Alsof ze daar een applaus voor verwachtte, keek ze Ka’on met een grijns aan. “Eindelijk,” zei ze lachend, waarna ze de bezem laag hield en vervolgens opstapte. Ze klemde haar kaken op elkaar om een kreetje in te houden toen het ding een beetje van de grond begon te komen en probeerde vervolgens haar gezichtsuitdrukking neutraal te houden zodat ze Ka’on niet nóg een reden zou geven om weer te beginnen lachen. Ze dacht dat ze dat tot nu toe wel genoeg had gedaan. “Oké, wat is de volgende stap?” vroeg ze maar. Ze ging op eigen houtje niets meer ondernemen. Ze zag zichzelf echt al als een dwaas door de lucht vliegen, overal tegen knallen en vervolgens eindigen in the Hospital Wing.



ik herinner me dat ik als kind met deze scène echt ot huilen toe heb gelachen hahaha
Cheryl Castle
Gryffindor student
Cheryl Castle
icon + karakterkaart :
Movement - Pagina 3 100x100

IC :
48

Posts :
57

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Gryffindor student

Terug naar boven Ga naar beneden





Movement - Pagina 3 Empty Re: Movement

Bericht van Ka'on Agard vr jan 04 2019, 20:28

- ka'on agard -
Als het nu nog een keer mis zou gaan wist ze niet of ze haar lach nog wel in zou kunnen houden. Aan de ene kant deed ze haar best, aan de andere kant had ze ook niet echt talent. Gelukkig had Cheryl's volgende poging meer succes. “Eindelijk,” reageerde de brunette lachend op haar eigen succes. Ka'on gaf een thumbs-up waarna ze plaats nam op haar bezem. Cheryl was inmiddels ook met haar voeten van de grond wat betekende dat ze nu echt konden gaan vliegen. “Oké, wat is de volgende stap?” vroeg de brunette haar. Ka'on haalde haar schouders op, als ze eerlijk moest zijn herinnerde ze zich niet veel van de flying lessen uit haar eerste jaar. Het was bij haar vooral vrij natuurlijk en op gevoel gegaan. Al die gekke technieken kende ze niet, dat was pure intuïtie bij haar. "Vliegen I guess? Vlieg maar vooruit. Ik volg wel," stelde de blondine voor. Op die manier kon ze het allemaal een beetje in de gaten houden. Hoe snel en stabiel Cheryl was, dat moest ze in ieder geval weten.

[Oh wow m'n vorige post ging al bij het eerste woord verkeerd, also die scene herinner ik me niet eens meer xd]
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Movement - Pagina 3 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Movement - Pagina 3 Empty Re: Movement

Bericht van Cheryl Castle di jan 08 2019, 15:08

Het bleek dat Ka’on niet echt een stappenplan had om te vliegen. Cheryl keek haar heel even met een frons aan, maar haalde daarna haar schouders op en besloot om maar gewoon te doen wat haar gevoel zei. Meestal ging dat wel goed. Meestal. Ze trok wat aan haar bezem en vond al snel uit hoe ze snel van richtingen kon veranderen. In het begin bewoog ze een beetje onstabiel door de lucht en ze hield zichzelf koortsachtig voor om niet naar beneden te kijken, maar al bij al vond ze zelf dat het redelijk goed ging. Ze deed net een voorzichtige poging om haar bezem in de richting van de tribunes te draaien toen een flits van groen en zilver haar opviel. Ze draaide haar hoofd… en meende Evan te herkennen. “Evan?” mompelde ze. Het aanzicht van haar broer deed haar zo erg schrikken dat ze bijna van haar bezem viel. Het ding begon uit zichzelf een geheel andere richting in te bewegen dan ze oorspronkelijk van plan was geweest en een vloek ontsnapte haar lippen toen ze haar benen nog net stevig genoeg om de bezem heen kon klemmen om te voorkomen dat ze naar beneden zou vallen. Voordat ze het wist hing ze ondersteboven voor een paar seconden en stormde ze recht op de houten pilaren die de tribunes ondersteunden af. “Hoe rem je ook alweer af?” gilde ze naar Ka’on, maar het geluid werd weggemoffeld omdat ze op dat moment onder de houten pilaren door dook. Wonder boven wonder raakte ze niets en kwam achter de pilaren weer door, deze keer aan de kant van de tribune van Hufflepuff. “Ik denk dat dit ding behekst is of zo!” riep ze naar Ka’on, maar ze kon het vervolgens ook weer niet helpen: een lach kwam om haar lippen en even later kreeg ze de slappe lach omdat haar bezem niet wilde doen wat ze ervan verlangde. En omdat het er waarschijnlijk hilarisch uit moest zien.

Cjeryl hahahah
Cheryl Castle
Gryffindor student
Cheryl Castle
icon + karakterkaart :
Movement - Pagina 3 100x100

IC :
48

Posts :
57

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Gryffindor student

Terug naar boven Ga naar beneden





Movement - Pagina 3 Empty Re: Movement

Bericht van Ka'on Agard di jan 08 2019, 20:20

- ka'on agard -
Het lukte Cheryl om op te stijgen, al was het niet helemaal stabiel. Ka'on besloot haar na te doen en ook wat verder de lucht in te gaan. Het duurde alleen niet heel lang voor ze was afgeleid door een vogel op een van de tribunes. Als die maar niet op zou vliegen, dat kon voor een probleem zorgen bij een onstabiele vlieger zoals Cheryl op het moment was. “Hoe rem je ook alweer af?” klonk er gedempt achter haar. Zodra de blondine om keek zag ze Cheryl - net een luiaard aan haar bezem - met een behoorlijke vaart onder de tribune vandaan komen. Hoe dan? Dit was toch ook wel weer behoorlijk knap, alleen niet op een positieve manier. “Ik denk dat dit ding behekst is of zo!” Dat was op zich mogelijk maar aan de andere kant zou dat niet het geval moeten zijn bij een bezem die voor de lessen gebruikt werd. Cheryl vond het schijnbaar wel grappig waardoor ze nu een luiaard met de slappe lach werd. Jammer genoeg dat het alleen alles behalve veilig was en Ka'on zo de kans liep om haar toestemming te verspelen. De blondine haalde snel haar wand tevoorschijn, richtte die op Cheryl's bezem en gebruikte de breaking charm. Toch wel handig, zo'n charm. Langzaam maar zeker kwam de bezem tot stilstand waarna Ka'on richting de brunette toe vloog. "Je hebt hier echt talent voor, of niet?" vroeg ze terwijl ze een hand aanbood zodat Cheryl weer rechtop op haar bezem zou kunnen gaan zitten.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Movement - Pagina 3 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Movement - Pagina 3 Empty Re: Movement

Bericht van Cheryl Castle za jan 12 2019, 19:35

Opeens bleef haar bezem stil in de lucht hangen en had Cheryl er eindelijk weer een soort van controle over. De paar seconden die het Ka’on kostte om naar haar te komen, gebruikte Cheryl om snel over haar schouder in de richting van de tribunes te kijken. Haar ogen gleden over de kleuren van Slytherin, maar de tribune was leeg. Ze had het zich waarschijnlijk verbeeld. En was daardoor bijna van haar bezem gevallen en had een tripje naar the Hospital Wing kunnen doen als ze geen ontzettend snelle reflexen had gehad. Nogal mooi om daar een kans te vragen voor te mogen assisteren in verband met haar toekomstige job als ze op zo’n onnozele manier één of meerdere botten zou breken. En tegenover Ka’on was het natuurlijk ook nogal een zicht. Ze richtte haar blik op de blondine toen deze naast haar zweefde en haar vervolgens iets vroeg. Ze grinnikte en haalde vervolgens haar schouders op. “Ik probeer altijd te geloven dat mijn talenten ergens anders liggen,” zei ze met een grijns tegen Ka’on. Ze zou inderdaad waarschijnlijk niet voor de try-outs kunnen gaan volgend jaar, maar ze wist nu al dat haar focus daar ook helemaal niet op ging liggen. Al zeker niet omdat dat haar laatste jaar zou zijn. En ze had nu wel gezien hoe goed ze met zo’n bezem om kon gaan: het was het niet waard om de tijd van de captains te verspillen met haar nutteloze gedraai op haar bezem. “Ik houd het volgend jaar wel gewoon bij supporteren,” zei ze dan ook schaapachtig tegen Ka’on.
Cheryl Castle
Gryffindor student
Cheryl Castle
icon + karakterkaart :
Movement - Pagina 3 100x100

IC :
48

Posts :
57

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Gryffindor student

Terug naar boven Ga naar beneden





Movement - Pagina 3 Empty Re: Movement

Bericht van Ka'on Agard ma jan 14 2019, 22:23

- ka'on agard -
Cheryl grinnikte om haar opmerking en haalde haar schouders een soort van op. Voor zo ver dat mogelijk was dan, aangezien ze nog steeds aan haar bezem hing. “Ik probeer altijd te geloven dat mijn talenten ergens anders liggen,” reageerde de brunette. Iedereen had zo dingen waar hij of zij goed in was en dingen die hij of zij niet konden. In Ka'on's geval was ze goed in vliegen en slecht in praktisch alle andere dingen die met magie te maken hadden. “Ik houd het volgend jaar wel gewoon bij supporteren,” concludeerde Cheryl. De blondine grinnikte even. Het was duidelijk dat ze hiermee geen nieuw teamlid kon rekruteren. "Is het leuk op z'n kop?" vroeg ze grinnikend terwijl ze opnieuw haar hand naar Cheryl uit stak.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Movement - Pagina 3 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Movement - Pagina 3 Empty Re: Movement

Bericht van Cheryl Castle di jan 15 2019, 21:23

Ze was nu niet heel erg zwaar, maar ze voelde wel dat haar gewicht begon door te wegen. En dan had je natuurlijk ook nog het feit dat ze zowat half en half op haar kop hing. Hoe ze dan ook nog gewoon normaal antwoord kon geven, daar kon ze niet echt iets op bedenken. Ze stak haar hand snel uit naar Ka’on en liet zichzelf rechttrekken. De wereld stopte met draaien en even knipperde Cheryl om weer een helder beeld te krijgen. “Echt een topervaring,” zei ze op een droge manier. Qua karakter had ze soms wel iets weg van Evan. Dat kreeg je als je samen opgroeide in één huis; dan nam je wel eens wat dingetjes van elkaar over. Dat liet haar trouwens eraan denken dat Evan misschien wel goed genoeg was voor de try-outs van Slytherin. Daar hielp ze Ka’on natuurlijk niet mee en ze wist niet of het zo’n goed idee was om het erover te hebben. Ze vond het nog steeds lastig dat ze hem zo buitensloot, maar ze dacht niet dat hij het goed ging opvatten als hij wist wat er werkelijk tussen haar en haar door haar moeder uitgekozen verloofde afspeelde. Toch besloot ze de gok erop te wagen. Ze vermoedde dat als iemand wel met het wispelturige karakter van haar broer overweg kon, het Ka’on wel was. “Ik denk dat mijn broer hier perfect voor zou zijn,” zei ze dan ook met een glimlach tegen Ka’on. “Hij is altijd al beter geweest in dit soort dingen. Tijdens onze eerste vliegles was hij de enige van alle andere studenten die het direct vanaf de eerste keer kon.” Ze kon het niet helpen dat er lichte trots weerklonk in haar stem, noch de glimlach onderdrukken die om haar lippen verscheen.
Cheryl Castle
Gryffindor student
Cheryl Castle
icon + karakterkaart :
Movement - Pagina 3 100x100

IC :
48

Posts :
57

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Gryffindor student

Terug naar boven Ga naar beneden





Movement - Pagina 3 Empty Re: Movement

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum