Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Movement

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Movement - Pagina 2 Empty Re: Movement

Bericht van Ka'on Agard ma dec 24 2018, 22:39

- ka'on agard -
“Eh…” reageerde Cheryl waarna ze een blik op haar boek wierp. Ka'on grinnikte kort om het feit dat de brunette moest checken wat ze nou eigenlijk aan het doen was. “Transfiguration,” beantwoordde de brunette haar vraag zodra ze het had gecheckt. “Mijn broer is echt geboren voor dit vak, maar ik snap er geen bal van. Hij moest me in onze vorige jaren altijd helpen.” Ka'on knikte op Cheryl's verklaring. "Kan met trots zeggen dat het ook mijn slechtste vak is," grinnikte. Zelfs charms ging haar gek genoeg nog beter af dan dit. Professor Solarz wist er van en ze was ook blij dat de professor geduld had en bereid was haar te helpen. “Voor de rest van de vakken sta ik wel redelijk, denk ik. Al snap ik nog altijd niet goed het punt van Divination.” Ka'on knikte bevestigend, van dat vak snapte ze ook geen bal. "Ik moet zeggen dat er wel meer vakken nutteloos zijn tenzij je echt die kant op wil met je baan." Maar dat was zo ongeveer wel bij elke school had ze het idee. Dat had idee had ze al op de basisschool in London, nog voor ze wist dat ze naar Hogwarts zou gaan. Ach ja, voor sommigen had het nut. "Ik wil wat doen," zuchtte de blondine waarna haar ogen door de commonroom gleden. Er. Was. Niets. Te. Doen.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Movement - Pagina 2 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Movement - Pagina 2 Empty Re: Movement

Bericht van Cheryl Castle di dec 25 2018, 09:34

Cheryl grinnikte toen Ka’on aangaf dat het ook haar slechtste vak was. Dan kon ze in elk geval niet veel hulp verwachten van het meisje. Maar ja, daar had ze eerlijk gezegd ook niet op gerekend. Ze wilde het liefste haar boek sluiten en zich ergens anders op concentreren en Ka’on was daar de perfecte afleiding voor. Ze klapte haar boek dan ook dicht en gaf een bevestigend knikje op de opmerking van Ka’on. “Ik zie niet echt in hoe Divination een verhouding kan hebben tot de baan als Healer, dus op dat vlak ben ik het volledig met je eens.” Ze had zelfs al een plaats in gedachten waar ze wilde gaan werken als ze eenmaal als Healer was aangenomen. Ze kende al één spell waarmee ze bepaalde verwondingen kon genezen, het was haar bedoeling om er nog meer te leren. Ze twijfelde er zelfs over om te vragen of ze een korte opleiding mocht volgen bij de zuster beneden in the hospital wing. Misschien zou ze zelfs wel aan de slag kunnen gaan als Healer binnen Hogwarts! Dat zou haar pas leuk lijken. Dan kon ze iedereen hier zien opgroeien en bleef ze toch binnen de veilige muren van het kasteel, buiten het bereik van haar ouders. Misschien kon heel dat huwelijk met haar verloofde dan afgelast worden en had ze nergens meer last van. Ja, wat zou dat een mooi scenario zijn, zeg. Ze grinnikte toen Ka’on haar onderbrak met haar gezucht en haalde haar schouders op. “We hebben toch oefenbezemstelen liggen in dat hok van the Quidditch field, hè? Misschien kun je me al het één en ander leren voor als ik volgend jaar mee wil doen met de try-outs?” Ze dacht niet dat Ka’on daar “nee” tegen ging zeggen, eerlijk gezegd. Quidditch was haar leven en als ze iemand klaar kon stomen voor de try-outs zou ze dat waarschijnlijk zien als een soort van uitdaging. En bovendien wilde Cheryl ook onderhand wel eens weten hoe het voelde om op zo’n bezem door de lucht te vliegen en even alles om haar heen te vergeten.
Cheryl Castle
Gryffindor student
Cheryl Castle
icon + karakterkaart :
Movement - Pagina 2 100x100

IC :
48

Posts :
57

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Gryffindor student

Terug naar boven Ga naar beneden





Movement - Pagina 2 Empty Re: Movement

Bericht van Ka'on Agard wo dec 26 2018, 20:19

- ka'on agard -
“Ik zie niet echt in hoe Divination een verhouding kan hebben tot de baan als Healer, dus op dat vlak ben ik het volledig met je eens.” Dat was dan weer een van de beroepen waarvoor je niet echt nuttige vakken op school had. Ja, je ving hier en daar wel eens iets op maar er was geen specifiek vak voor. Zelf zou ze het echt niet als baan overwegen, ze was simpelweg alles behalve een zorgzaam type. Noch had ze het geduld om grotere verwondingen te genezen. “We hebben toch oefenbezemstelen liggen in dat hok van the Quidditch field, hè? Misschien kun je me al het één en ander leren voor als ik volgend jaar mee wil doen met de try-outs?” vroeg Cheryl haar. Er verschenen recht glinsteringen in haar ogen. Kijk, dit viel dus echt recht in haar straatje. De blondine knikje enthousiast. Ze wilde recht naar de deur draaien maar eindigde met een volledig rondje. "Loop jij naar het hok, dan ren ik eerst naar Nyx. Die toestemming regel ik wel," grijnsde ze voor ze door de deur sprintte. Had zij even geluk dat ze het goed met de Quidditch trainer en Flying professor kon vinden.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Movement - Pagina 2 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Movement - Pagina 2 Empty Re: Movement

Bericht van Cheryl Castle wo dec 26 2018, 20:55

Cheryl wist dat ze de juiste keuze had gemaakt door haar voorstel te doen toen ze de glinstering in de ogen zag verschijnen van Ka’on. Het was zo gemakkelijk om het meisje te overhalen om te gaan vliegen: vliegen was één van de dingen waar ze voor leefde en Cheryl wist dat ze tegen een oefenpartijtje geen “nee” zou zeggen. Cheryl gaf een knikje en grinnikte nog wat na, waarna ze snel naar haar slaapzaal liep zodat ze handschoenen met afgeknipte vingertoppen en een dikke sjaal om kon doen. Aangezien het december was en het tegen kerst begon te lopen, zou het best koud zijn daarboven in de lucht. Ze wist dat ze ook van die speciale vlieguniformen hadden, maar daar moest ze Ka’on maar naar vragen als ze eenmaal zouden beginnen. Zoals afgesproken liep Cheryl naar het hok dat zich op het Quidditch Field bevond en liep naar binnen, kijkend naar de bezemstelen die zich daar bevonden. Het waren geen bezemstelen van een specifiek merk omdat ze puur werden gebruikt voor te oefenen, dus deed Cheryl er ook niet moeilijk over om er één te kiezen. Toevallig vond ze ook nog één van de uniformen die geschikt waren om te vliegen en fronste toen ze het Slytherin-embleem en de kleuren herkende. Even twijfelde ze, maar uiteindelijk haalde ze haar schouders op en nadat ze een blik naar buiten had geworpen, deed ze snel de deur dicht en kleedde zich binnen een moordtempo om. Ze merkte het verschil in kleding direct: dit was veel warmer en dus kon ze haar sjaal achterlaten. Ze hield haar handschoenen wel aan. Nadat ze zich ervan verzekerd had dat niemand naar binnen zou komen om haar kleding te stelen, liep ze weer naar buiten en keek om zich heen om te zien of Ka’on al ergens te vinden was. Ze voelde zich ongemakkelijk in de kleuren van de house van haar broer, maar voor te oefenen kon het wel even. Toch?
Cheryl Castle
Gryffindor student
Cheryl Castle
icon + karakterkaart :
Movement - Pagina 2 100x100

IC :
48

Posts :
57

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Gryffindor student

Terug naar boven Ga naar beneden





Movement - Pagina 2 Empty Re: Movement

Bericht van Ka'on Agard do dec 27 2018, 00:01

- ka'on agard -
Natuurlijk kreeg ze toestemming van Nyx. Ze was Quidditch Captain en wist prima hoe ze moest vliegen. Bovendien wist de professor ook wel dat ze toch altijd wel voorzichtig was als het ging om anderen in haar dingen meesleuren. Tenzij het zelf wilde zou Ka'on ze tot niets dwingen. Daarnaast zou ze anderen ook geen dingen laten doen die ze nog niet aankonden. Binnen de kortste keren was ze langs haar dorm gerend voor haar spullen. Ze had haar vliegjas over haar gewone uniform aangetrokken en haar eigen bezem mee gepakt. Eenmaal bij de opslag zag ze Cheryl al buiten staan. Er was alleen iets... apart. Ze keek een tijdje zonder wat te zeggen naar de ander voor ze eindelijk sprak. "Hoe kom je daar nou weer aan," lachte ze. Cheryl had een Slytherin Quidditch uniform van een paar jaar geleden gevonden. Het leek vanaf een afstandje wel op de huidige maar het was toch anders als je het van dichterbij bekeek. Bovendien had ze het hele uniform aan. Net alsof ze uit een Quidditch wedstrijd van het verleden was gestapt, van het verkeerde team at that.
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Movement - Pagina 2 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Movement - Pagina 2 Empty Re: Movement

Bericht van Cheryl Castle do dec 27 2018, 20:52

Ka’on kwam niet veel later het veld op gerend en aan de blik van de blondine te zien, kon dit uniform absoluut niet. Even stonden de twee elkaar aan te kijken en Cheryl trok haar wenkbrauw op toen Ka’on begon te lachen. Ze grinnikte even omdat het inderdaad een beetje vreemd was en haalde haar schouders op. Ergens wilde ze dat ze nu een spiegel bij de hand had zodat ze kon zien hoe haar leven er uit had gezien als ze een Slytherin was geweest. Stond het groen en het zilver haar? Het voelde in elk geval minder vertrouwd aan dan haar eigen kleuren. Ze was er vrij zeker van dat als Evan haar nu zou zien dat hij één of andere sarcastische opmerking naar haar zou maken. “Het lag in het hok bij de oefenbezemstelen,” antwoordde ze en ze merkte dat haar respons verrassend zacht klonk, alsof ze zich schaamde voor de kleuren die ze nu droeg. Ze had liever de kleuren van haar house gevonden, maar het was nu niet anders. Cheryl zag dat Ka’on het heel simpel had gehouden en gewoon een vliegjas over haar uniform had aangetrokken. Dat had zij natuurlijk ook wel kunnen doen, maar… dan droeg ze nog steeds de kleuren van Slytherin. “Laten we er een rollenspelletje van maken,” zei ze met een grijns om haar lippen. “Ik ben de kwade bitcherige Slytherin die de Snitch van je wilt stelen en jullie house wil laten verliezen.” Ze kon zichzelf amper zo voorstellen, maar toch ging ze op haar bezem zitten en sprong omhoog… om vervolgens onelegant weer terug op haar voeten te landen. “Bezemos vliegemos!” riep ze uit, niet dat dat ook maar iets ging helpen. “Eh…” Ze keek Ka’on schaapachtig aan. “Hoe stijg je ook alweer op?”
Cheryl Castle
Gryffindor student
Cheryl Castle
icon + karakterkaart :
Movement - Pagina 2 100x100

IC :
48

Posts :
57

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Gryffindor student

Terug naar boven Ga naar beneden





Movement - Pagina 2 Empty Re: Movement

Bericht van Ka'on Agard do dec 27 2018, 23:23

- ka'on agard -
Cheryl moest er gelukkig ook nog wel om grinniken. Anders zou het waarschijnlijk wel wat rude over komen. “Het lag in het hok bij de oefenbezemstelen,” antwoordde de brunette. Ka'on knikte voor ze grijnzend sprak. "Right, ik ben blind." Ze had dat ding nog nooit gezien. Kon natuurlijk heel goed komen door een lichtelijke tunnelvisie maar ze zag over het algemeen wel vaker dingen compleet over het hoofd. “Laten we er een rollenspelletje van maken,” stelde Cheryl voor. Er verscheen een vragende blik in de grijsblauwe ogen. “Ik ben de kwade bitcherige Slytherin die de Snitch van je wilt stelen en jullie house wil laten verliezen.” Ka'on proestte van het lachen en schudde haar hoofd om weer bij zinnen te komen zodra Cheryl een poging deed om op te stijgen. Oof, dat zag er gewoon pijnlijk uit, het opstijgen lukte niet eens. “Bezemos vliegemos!” Okay dat was nog erger. Opnieuw barstte Ka'on in lachen uit, dit was echt pure komedie. Aan de andere kant, nog steeds pijnlijk om te zien. “Eh…” bracht de brunette uit waarna ze haar een schaapachtige blik toewierp. “Hoe stijg je ook alweer op?” vroeg ze. Ka'on schudde een keer met haar hoofd. "Zullen we beginnen met vliegen in plaats van het rollenspel?" stelde ze half grinnikend voor. Hoe kon ze dit nou serieus nemen? Het was een ding dat mensen niet stabiel meer vlogen maar niet eens meer kunnen opstijgen was wel heel erg. Ka'on legde haar broom op de grond, maakte een handgebaar waardoor het ding van de grond kwam. Het bleef tegen de onderkant van haar hand zweven voor ze opstapte. "Probeer dat eerst eens?"
Ka'on Agard
Quidditch Captain Gryffindor
Ka'on Agard
icon + karakterkaart :
Movement - Pagina 2 Icon10

IC :
184

Posts :
222

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Quidditch Captain Gryffindor

Terug naar boven Ga naar beneden





Movement - Pagina 2 Empty Re: Movement

Bericht van Cheryl Castle vr dec 28 2018, 23:09

Cheryl kon het niet helpen dat ze hard mee begon te lachen toen ze Ka’on het hoorde uitproesten van het lachen. Het moest natuurlijk ook een komisch zicht zijn om haar zo te zien klungelen, al zeker als Quidditch captain zijnde. En dan had ze eigenlijk nog geluk dat het Ka’on was: als het één van de andere Quidditch captains was geweest, had ze waarschijnlijk of een sneer gekregen of zou ze het veld moeten verlaten. Ka’on was daar iets minder streng in en algauw werd haar uitgelegd op welke manier ze het beter aan kon pakken, met subtiel het voorstel dat ze beter eerst konden leren om te vliegen en dan pas een rollenspel konden doen. “Oké, eerst vlieglessen dan maar, maar ik wil dat rollenspel wel ooit doen, hoor. Het lijkt met eens leuk om de bitch uit te hangen.” Eigenlijk reserveerde ze dat soort momenten alleen voor mensen die ze écht niet mocht, maar het gebeurde weinig en dus had Cheryl niet veel momenten om stoom af te kunnen blazen. Ze wilde echter ook niet zo’n houding als Evan hebben: altijd iedereen maar afweren en het oké vinden dat mensen een hekel aan je hadden of je meden omwille van je reputatie. Ze had niet het idee dat haar broer daar echt gelukkig van werd, maar zeker weten deed ze dat natuurlijk niet. Ze kon alleen maar hopen dat hij zich ooit open zou stellen naar bepaalde mensen en dat daar dan iets moois uit zou bloeien. Cheryl volgde de instructies van Ka’on op na ingespannen gekeken te hebben en begon met haar bezem op de grond te leggen, waarna ze haar hand op dezelfde manier als Ka’on uitgestoken hield boven de bezem. Ze maakte hetzelfde handgebaar die ze Ka’on had zien doen en een lichtelijk, redelijk kinderlijk enthousiasme kwam in haar opzetten toen ze de bezem zag bewegen. Die euforie verdween echter snel toen ze haar hand te snel terugtrok en het ding met een rotvaart naar boven kwam waardoor de achterkant van de steel tegen haar neus knalde. “Om even iets duidelijk te maken,” zei ze op een gedempte toon omdat ze haar hand voor haar neus had gelegd, “ik heb voor de laatste keer vliegles gekregen toen ik in mijn eerste jaar zat. Dus alsjeblieft geen commentaar en ook niet lachen.”
Cheryl Castle
Gryffindor student
Cheryl Castle
icon + karakterkaart :
Movement - Pagina 2 100x100

IC :
48

Posts :
57

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Gryffindor student

Terug naar boven Ga naar beneden





Movement - Pagina 2 Empty Re: Movement

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum