[open] Stacks
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts Outskirts :: Hogsmeade :: Dervish and Banges
Pagina 3 van 8• Deel
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: [open] Stacks
- rin kiritake -
Zodra ze had afgerekend volgde ze Adrian naar buiten. "Het is hier een stuk goedkoper maar dat kon je wel verwachten met zo'n oud winkeltje", sprak hij. Rin grinnikte kort voor ze een instemmend knikje gaf. Het scheelde aardig wat in prijs. Maar hoe goed de kwaliteit precies was zou ze nog moeten zien. "Ik ga dan maar eens terug naar Hogwarts", sprak hij terwijl hij voor haar uit liep. "Ik moet nog dat opstel van Defense Against The Dark Arts maken", verklaarde de Slytherin student met een zucht. Eh? Opstel? Oh shit, dat was ze dus helemaal vergeten. Dit was het grote nadeel van uitstelgedrag, je vergat er dingen door. "Vindt je het erg als ik mee ga? Had niet meer aan dat opstel gedacht," verzuchtte ze. Daar had ze dus echt even geen zin in, dat hele ding nog moeten maken. Echter had ze niet veel keus dus moest ze wel terug.
Rin Kiritake
Ravenclaw student
icon + karakterkaart :
IC :
158
Name :
Anouk
De jongen was eerlijk gezegd blij dat hij Rin min of meer had kunnen helpen. Ze knikte tevreden toen ze afrekenden en naar buiten gingen. Adrian was bijna vergeten dat hij zijn opstel moest verder afwerken. Ongelofelijk hoe snel iemand afgeleid kon worden. De jongen keek naar de horloge die buiten The Three Broomsticks hing en zag dat het bijna acht uur in de avond was.
De Slytherin besloot maar om terug naar de school te gaan. Hij vertelde Rin dat hij nog moest werken aan dat opstel. Wat hij niet verwacht had was de verhelderende blik en lichte paniek in haar ogen. "Vindt je het erg als ik mee ga? Had niet meer aan dat opstel gedacht," Adrian grijnsde, "Je bent het vergeten? Dat klinkt niet typisch voor een Ravenclaw", treiterde hij haar en wandelde terug richting Hogwarts. "Anders kunnen we hem tezamen maken", stelde hij voor, "Gaat een stuk sneller en ik vindt het een klote opstel om te maken", besloot hij.
De Slytherin besloot maar om terug naar de school te gaan. Hij vertelde Rin dat hij nog moest werken aan dat opstel. Wat hij niet verwacht had was de verhelderende blik en lichte paniek in haar ogen. "Vindt je het erg als ik mee ga? Had niet meer aan dat opstel gedacht," Adrian grijnsde, "Je bent het vergeten? Dat klinkt niet typisch voor een Ravenclaw", treiterde hij haar en wandelde terug richting Hogwarts. "Anders kunnen we hem tezamen maken", stelde hij voor, "Gaat een stuk sneller en ik vindt het een klote opstel om te maken", besloot hij.
Adrian Parker
Slytherin Student
icon + karakterkaart :
IC :
155
Name :
Kellogs
- rin kiritake -
"Je bent het vergeten? Dat klinkt niet typisch voor een Ravenclaw", reageerde Adrian met een grijns. Rin rolde een keer met haar ogen. Ze was de hele discussie al vaak genoeg aan gegaan om te weten dat ze er negen van de tien keer nergens mee kwam. Je had twee soorten mensen in Ravenclaw. Dat stereotype beeld dat overal hard voor leerde en degene die gewoon slim waren maar dan vaak alleen bij de vakken die ze interessant vonden. Dat type dat niet hoefde te leren omdat ze toch alles wel opsloegen maar daardoor ook niet konden leren als ze het voor de verandering wel moesten. "Anders kunnen we hem tezamen maken", stelde Adrian al lopend voor. Dit deed haar toch wel even verbaast opkijken. "Gaat een stuk sneller en ik vindt het een klote opstel om te maken", verklaarde de Slytherin student. Rin dacht kort na voor ze een instemmend geluidje maakte. "Klinkt goed," reageerde ze met een glimlachje. Als hij geen bal zou doen kon ze alsnog haar werk claimen en het zelf af maken, als hij wel zou helpen was het alleen maar makkelijker. Er zat niet echt een nadeel aan.
Rin Kiritake
Ravenclaw student