Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

[open] Stacks

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





[open] Stacks - Pagina 7 Empty Re: [open] Stacks

Bericht van Rin Kiritake vr dec 28 2018, 23:50

- rin kiritake -
In de tussentijd was Adrian op de kussens gaan zitten. Ze had de routes van de verschillende professoren onthouden en ook in welke volgorde ze liepen. Dat baseerde ze op de voornaamste wegen, wat ze gezien en gehoord had en uit welke richting ze kwamen. Soms had ze het gewoon gevraagd en een eerlijk antwoord gekregen. "Dan zitten we hier nog even opgesloten", concludeerde Adrian. Daar had hij een punt. Rin besloot ook maar te gaan zitten. De seiza manier waarop ze eerst zat was alleen wat stijf waardoor ze die al snel voor een kussen omruilde met haar benen naar de zijkant geslagen. "Wilde je trouwens nog oefenen?", vroeg hij haar zoda ze net zat. Rin schudde een keer met haar hoofd voor ze haar antwoord toelichtte. "Straks moet je met zo'n piepstem terug en dat krijg je misschien nog weken te horen van je dormgenoten?" sprak ze op een wat vragende toon. Ze had niet het idee dat elke Slytherin daar zo aardig over zou zijn. "Bovendien is wat rust ook we fijn."
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[open] Stacks - Pagina 7 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[open] Stacks - Pagina 7 Empty Re: [open] Stacks

Bericht van Adrian Parker za dec 29 2018, 11:11

It matters not what someone is born,    but what they grow to be


Het was hem eerder nog niet opgevallen maar nu hij haar beter observeerde zag hij het. Uiteraard was het Aziatisch uiterlijk van Rin hem opgevallen, zo blind was hij nu ook weer niet. Neen, het was haar gedrag. In de winkel en tijdens het wandelen had hij er niet bij stil gestaan. Het was pas dat ze van houding veranderde bij het zitten dat hij glimlachte. Hij kende weinig van de Aziatische cultuur maar herkende dit wel. Hijzelf had zijn roots in Indonesië maar wist eigenlijk niets van diens cultuur.


Ze wuifde zijn voorstel om nog te oefenen beleefd weg. En vroeg zich af hoe zijn kamergenoten zouden reageren als hij met zo'n piepstem thuis kwam. "Die zouden eens goed lachen en ik zou waarschijnlijk mee lachen", zei hij nonchalant. Het kon hem weinig schelen dat ze met zoiets zouden lachen. Hij zou het tenslotte ook doen omgekeerd. En als het hem teveel werd dan zouden ze dat duidelijk merken.


"Bovendien is wat rust ook we fijn.", dat kon hij wel beamen. Dus zaten ze in stilte in de verborgen kamer. Adrian maakte het zichzelf gemakkelijk en leunde met zijn schouders en rug tegen een muur. Nu stootte hij op een beperking van hem, een los gesprek voeren. Hij had geen idee welk onderwerp hij zou moeten opbrengen. "Voor welke NEWTS ga jij volgend jaar?", oh wat een interessant onderwerp, good job Adrian.


MONTY
Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
[open] Stacks - Pagina 7 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[open] Stacks - Pagina 7 Empty Re: [open] Stacks

Bericht van Rin Kiritake za dec 29 2018, 22:24

- rin kiritake -
"Die zouden eens goed lachen en ik zou waarschijnlijk mee lachen", reageerde Adrian. Het was fijn dat hij op die manier in ieder geval geen last had van vervelende dormgenoten. Dat was altijd wel fijn om te hebben. Ze kon het zich slecht voorstellen hoe het zou zijn om vervelende housegenoten in haar dorm te hebben. Al wist ze heel goed dat sommige mensen wel in die situatie zaten. "Voor welke NEWTS ga jij volgend jaar?", vroeg de Slytherin student. Rin keek even naar haar handen voor ze haar blik op Adrain richtte om antwoord te geven. "Astronomy, Charms, Study of Ancient Runes, Alchemy en Music. Misschien Muggle Music en of Apparition," vertelde ze. Ze was nog niet helemaal over haar keuze uit en wist ook nog niet in hoeveel vakken ze NEWTS mocht gaan doen. "En jij?"
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[open] Stacks - Pagina 7 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[open] Stacks - Pagina 7 Empty Re: [open] Stacks

Bericht van Adrian Parker zo dec 30 2018, 20:49

It matters not what someone is born,    but what they grow to be

Om over iets te praten vroeg hij haar welke NEWTS ze wou doen. Rin leek het geen vreemde vraag te vinden gezien ze er gewoon op antwoordde. Het verbaasde hem niet de hoeveelheid vakken dat ze opnoemde. Veel ervan volgde hij zelf niet, omdat het hem ook weinig interesseerde en later niet zou kunnen gebruiken. "Dat zijn er redelijk wat, wat wil je er later mee doen moest je voor alles slagen?", vroeg hij uit nieuwsgierigheid.


"En jij?", vroeg de Ravenclaw. Misschien dat de meesten hierover moesten nadenken maar hij niet. "Transfiguration, Potions en Defense Against the Dark Arts, misschien dat Charms en Astronomy er ook nog bij doe", de Slytherin had niet zoveel problemen met studeren. Op zich kon hij theorie snel onthouden. Dus waarom niet een paar NEWTS doen waarvoor hij misschien een goede score kon halen? Het stond altijd mooi op je resumé later.

MONTY
Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
[open] Stacks - Pagina 7 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[open] Stacks - Pagina 7 Empty Re: [open] Stacks

Bericht van Rin Kiritake zo dec 30 2018, 21:05

- rin kiritake -
"Dat zijn er redelijk wat, wat wil je er later mee doen moest je voor alles slagen?", reageerde hij op haar vakkenkeuze. Voor muziek hoefde ze niet veel te doen en was verder haar hobby dus dat kon ze eigenlijk net zo goed van haar leer lijstje af strepen. Dan hield ze vier vakken over wat een vrij gemiddeld aantal was om te hebben voor NEWTS. Voor Muggle Music gold eigenlijk het zelfde als muziek en bij Apparition zou het er volledig aan liggen of het haar goed af zou gaan of niet. "Ik wil vooral mijn opties open houden omdat ik het nog niet zeker weet," verklaarde ze voor ze de Slytherin student zijn eigen vraag terug stelde. "Transfiguration, Potions en Defense Against the Dark Arts, misschien dat Charms en Astronomy er ook nog bij doe", vertelde Adrian. Rin knikte bevestigend. "Weet jij al wel wat je na Hogwarts wil doen?" vroeg ze ook zijn andere vraag terug.
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[open] Stacks - Pagina 7 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[open] Stacks - Pagina 7 Empty Re: [open] Stacks

Bericht van Adrian Parker zo dec 30 2018, 22:29

It matters not what someone is born,    but what they grow to be

"Ik wil vooral mijn opties open houden omdat ik het nog niet zeker weet," het verbaasde hem niet dat ze nog niet wist wat ze later zou doen. Veel studenten in het zesde jaar wisten nog niet wat hun toekomstplannen waren. Zelfs laatstejaars wisten het niet. Dus deden ze wat Rin zou doen, zoveel mogelijk vakken die hen interesseerden mee doen. "Slim van je", vulde hij haar aan.


Nadat hij zijn mogelijke NEWT examens had opgenoemd vroeg ze wat hij wilde doen. Adrian wist al lang wat hij wilde maar was er bijlange na nog niet klaar voor. "Verder gaan in Transfiguration", begon hij terwijl hij prutste aan een draadje van zijn kussen. "Eigenlijk hoop ik ooit professor te worden in Transfiguration maar daarvoor heb ik nog een lange weg te gaan", gaf hij eerlijk toe. Weinig mensen wisten dit. Hij vertrouwde Rin erin dat ze hem niet scheef zou bekijken. Hij leek namelijk niet echt de persoon om professor te worden.

MONTY
Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
[open] Stacks - Pagina 7 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[open] Stacks - Pagina 7 Empty Re: [open] Stacks

Bericht van Rin Kiritake zo dec 30 2018, 22:51

- rin kiritake -
"Slim van je", reageerde hij op de verklaring van haar vakkenkeuze. Ze kunde hem een klein glimlachje. Het was een vrij standaard keuze, ze was zeker niet de enige die nog niet zeker wist wat ze wilde doen. Aan de andere kant had ze toch liever wel gezien dat ze wel wist wat ze wilde. Dat maakte alles wel een stuk makkelijker. "Verder gaan in Transfiguration", vertelde hij haar. Het was een van zijn vakken geweest en er waren zeker ook wel opties in. Ze merkte dat hij aan het frusten was met een draadje van een kussen. Dat wees of op ongemak of dat hij gewoon fijn vond om zijn handen bezig te houden. "Eigenlijk hoop ik ooit professor te worden in Transfiguration maar daarvoor heb ik nog een lange weg te gaan", legde de Slytherin student vervolgens uit. Rin gaf een klein knikje voor ze wat ging verzitten. "Nobel beroep, ik denk niet dat ik het aan zou kunnen om voor een klas te staan. Daar heb ik toch altijd wel respect voor."
Rin Kiritake
Ravenclaw student
Rin Kiritake
icon + karakterkaart :
[open] Stacks - Pagina 7 JogcKNQ

IC :
158

Posts :
176

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 years old
Species: Wizard


Ravenclaw student

Terug naar boven Ga naar beneden





[open] Stacks - Pagina 7 Empty Re: [open] Stacks

Bericht van Adrian Parker wo jan 02 2019, 19:33

It matters not what someone is born, but what they grow to be

Hij had eerlijk gezegd verwacht dat ze soort van kritiek ging geven. De jongen zag zichzelf nog niet voor een klas staan. Althans, nu op dit moment nog niet. Dat was ook de reden waarom hij na zijn studies op Hogwarts extra opleidingen zou doen en stages. Als hij zichzelf zo zag, verwachtte hij dat een ander net zo zou reageren als hijzelf. "Nobel beroep, ik denk niet dat ik het aan zou kunnen om voor een klas te staan. Daar heb ik toch altijd wel respect voor.", hij keek haar aan en glimlachte. "Vind ik ook. De volgende generatie helpen vormen lijkt me een eer om te doen. Daarnaast is het vak zelf een passie voor mij", gaf hij toe. Ondertussen was het halfuur gepasseerd. De Slytherin stond op en ging naar de deur en luisterde. Op dat moment was er niemand op de gang. "Zou het veilig zijn om te vertrekken?", vroeg hij terwijl hij terug naar Rin stapte om zijn tas op te rapen.


MONTY

Adrian Parker
Slytherin Student
Adrian Parker
icon + karakterkaart :
[open] Stacks - Pagina 7 1-1

IC :
155

Posts :
170

Name :
Kellogs


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





[open] Stacks - Pagina 7 Empty Re: [open] Stacks

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» Self care [open!]
» It's beginning to look a lot like... [Open!]
» Ϟ Open Topics
» Put all the responsibilities aside for a moment. [OPEN]
» [Open] Time is relative

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum