Safety and knowledge [Ezra]
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Castle :: Library
Pagina 3 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Safety and knowledge [Ezra]
No one ever finds life worth living - one has to make it worth living
De oudere student liet zijn hoofd wat achterover vallen tegen de stoelleuning. Zijn grijze ogen hadden ondertussen alle tegels van het plafond bekeken, en wellicht zelfs geteld. Het zag er behoorlijk saai uit, gelukkig had het meisje voldoende ideeën om dit te veranderen. Hopelijk ook die pasten bij de oudere Slytherin Head Boy. Een paar grijze ogen richtte zich weer op de brunette bij haar kalme maar verlegen woorden. Altijd verlegen. "Two truths and a lie it is. Jij begint," Sprak hij terwijl hij wat rechter in de stoel ging zitten. "Oke," stemde het meisje nadenkend toe voordat haar ogen sprankelden met humor en concentratie. Een van de Professors is familie. Ik heb een hekel aan vuur. Ik ben bang voor spinnen." Sprak het meisje voordat ze hem de kans gaf te raden wat een leugen was. Dit kon lastig worden, maar ze was benieuwd.
@Ezra Lowell|| words: 145
icon + karakterkaart :
IC :
282
Name :
Butter
icon + karakterkaart :
IC :
109
Name :
Anouk
No one ever finds life worth living - one has to make it worth living
Het duurde niet lang voordat het meisje instemde met de keuze van de oudere student. Ze dacht even na voordat ze met haar eerste drie uitspraken kwam. Het was leuk dat ze elkaar totaal niet kenden waardoor het onderscheiden van leugens en waarheden. Een van de uitspraken was duidelijk de waarheid tussen de andere twee zou de jongen moeten kiezen. Iets dat nog steeds moeilijk genoeg was. "Je hebt geen hekel aan vuur?" Probeerde de Slyterhin Headboy uiteindelijk waardoor het meisje haar hoofd met een klein glimlachje schudde. "Ik heb een hekel aan vuur, ik ben echter niet bang voor spinnen. Die vind ik schattig." Sprak het meisje op een vriendelijke en zachte stem. Dit hele spel was gokken, ze hadden het goed of fout. "Ik ben Head Boy, ik ben Perfect en mijn naam is Ezra," gaf de donkerblonde jongen haar drie opties. Het was best een makkelijk begin voor het jongere kind, het zijn van Head Boy stond vast en ook de naam 'Ezra' klonk best bekend. Aryana was niet slecht in namen waardoor ze nadenkend op haar lip beet. "Je bent geen Perfect?" Besloot ze uiteindelijk toch wel nieuwsgierig. Hierna bedacht ze dat ze ook weer een paar waarheden en leugens moest opnoemen. "Ik heb een uil, ik houd niet van lezen, ik heb een date voor twee leraren geregeld." Besloot het meisje uiteindelijk benieuwd wat hij zou raden.
@Ezra Lowell|| words: 232