Safety and knowledge [Ezra]
Expecto Patronum :: RPG :: Hogwarts :: Hogwarts Castle :: Library
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Safety and knowledge [Ezra]
No one ever finds life worth living - one has to make it worth living
Ze lachte hem niet uit, maar toe. Het was gewoon komisch een soort te vergelijken met een meestal vriendelijk dier; al konden katten ook wel erg vervelend zijn. Net zoals niet opgevoede honden, het meisje vond chihuahua’s dan ook meestal drie keer niks. De jongen leek haar plagerige opmerking niet al te erg te vinden, al was het natuurlijk de vraag of het iets goeds was om met katten vergeleken te worden. ”Meow,” reageerde hij op zijn droog mogelijke toon, waardoor het meisje zacht giechelde. Het zag er zo komisch uit, ze kon hem al voorstellen in een kattenkostuum, arme Ezra. Uiteindelijk vroeg het meisje iets serieuzer of hij ook moeite had met honden, waardoor er een korte stilte viel waarin de jongen nadacht en het meisje hem vrolijk aan keek. Dit gesprek werd wel wat vrolijker dan enkel de angst die ze wellicht voor vampiers en weerwolven had, en moest hebben. Immers was ze maar een klein kind en veel kon ze niet tegen dat soort wezens. "Ik ben niet echt een hondenpersoon maar ik geloof niet dat het zo erg is als met weerwolven." Sprak de grotere en oudere student waardoor ze begripvol knikte. Aryana vouwde haar handen in elkaar voordat ze weer sprak. ”Ik vind de meeste dieren wel leuk, behalve die keffertjes die in de enkels bijten.” Haar stem klonk serieus met een geamuseerde ondertoon.
@Ezra Lowell|| words: 229
icon + karakterkaart :
IC :
282
Name :
Butter
icon + karakterkaart :
IC :
109
Name :
Anouk
No one ever finds life worth living - one has to make it worth living
Ezra leek haar mening naar keffertjes toe te delen. Waarschijnlijk deden de meeste mensen dat, als ze zelf geen eigenaar waren van zo’n hondje. Immers waren de meeste niet goed opgevoed, waardoor ze agressief waren of voor anderen problemen zorgden. Al met al, waren vele grotere honden toch prettiger om bij te zijn, ze waren stukken rustiger. Dat moest ook wel omdat ze sterker waren dan de kleine rotbeesten, waardoor Aryana wist dat ze minder vaak die problematiek toonden en als ze dat wel deden, werden ze vaak ingeslapen. ”Vooral die kleine hondjes moeten mij altijd hebben, alsof ze het aanvoelen.” Legde de jongen uit, waardoor ze hem met een kleine glimlach aan keek. ”Zelfs het zijn van een half-vampier maakt ze niet bang? Ik dacht dat je tanden best indrukwekkend waren,” Sprak ze zachtjes met een licht geamuseerde toon, die ze al een poosje in haar stem had, al liep er ook wel een rilling over haar rug. Zijn tanden waren eng geweest, zelfs al waren ze niet zo scherp als die van een vampier.
@Ezra Lowell|| words: 176