Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Safety and knowledge [Ezra]

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 4 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Aryana Miller ma dec 10 2018, 19:32





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

Hoewel het wellicht betwist kon worden dat haar naam veranderen eerlijk was, bleef het een feit dat het eigenlijk gewoon een flauwe speling in de waarheid was. Toch was het niet de waarheid maar of het door kon gaan voor een leugen, dat was misschien onduidelijk. Het was niet die reden dat ze die keuze had gemaakt, het meisje had gewoon niets anders weten te verzinnen. Even verscheen een lichte frons op het gezicht van Ezra, maar daar bleef het bij. Het meisje besloot voor zijn mogelijkheden gewoon te gokken. Ze wist niet zeker wat het antwoord zou kunnen zijn. Opnieuw vormde hij een kruis met zijn armen om aan te geven dat het meisje verkeerd gegokt had. Blijkbaar kon hij wel tegen zonlicht. Ergens had ze ook verwacht dat hij waarschijnlijk niet dood zou kunnen gaan door de zon, hoe overleefde hij het anders op Hogwarts. Het was niet zo dat ze in de nacht lessen kregen, al hoewel Astronomy was af en toe wel in de nacht. Hoe konden ze anders sterren leren kennen? Het jonge meisje hoopte wel dat ze niet in slaap zou vallen onder de twinkelende sterren en het zwakke schijnsel van de maan. Immers was dat vaak het enigste dat haar gerust kon stellen na een nachtmerrie. ”Ik kan wel tegen zonlicht, krijg alleen snel hoofdpijn er van. Mijn beste vak is Care of Magical Creatures,” vertelde hij waarop ze hem verbaasd aan keek. Hij mocht geen huisdier maar was wel goed met aparte wezens. Die regel sloeg in haar ogen helemaal nergens op. Het was aan haar de beurt om weer twee waarheden en een leugen te verzinnen, deze vertelde ze dan ook. Ze had haar vader benoemd tot Wizard, iets dat hij niet was geweest. Het was haar moeder die deze wereld voor haar had geopend. Ze hield daadwerkelijk niet van de kleur geel, het stond haar dan wel redelijk maar roze, rood en blauw waren toch veel mooiere kleuren. ”Jouw vader was de muggle?” Gokte de jongen waarop ze knikte. Dat klopte, met een ietwat mistroostige blik antwoordde ze dan ook. ”Hij was inderdaad de muggle.” Met nadruk op was, hij was immers overleden al een poosje geleden. Dat was dan ook meteen de reden dat ze bang was voor vuur. De donkerblonde jongen haalde zijn hand door zijn haren, terwijl hij nadacht over zijn opties. "Ik kan de Full Body-Bind Curse, mijn patronus is een boa-constrictor en een deel van mijn naam is Hebreeuws." Sprak de jongen uiteindelijk. Het meisje wist dat de naam Ezra uit het Hebreeuws kwam dus dat moest sowieso de waarheid zijn. De vraag was echter of hij de juiste patronus als de zijne had opgenoemd of dat hij de full body-bind curse kon. Het zou haar niet verbazen als dat inderdaad een van zijn spreuken was. Wellicht kon hij ook wel de patronus, maar was het een ander dier. ”Je patronus is geen boa-constrictor.” Sprak het jonge meisje uiteindelijk waarna ze haar donkerbruine ogen nadenkend sloot en haar armen wat dichter om zich heen sloeg. Wat kon ze nog bedenken? ”Ik houd van snoep, ik ben enigst kind en ik kan Protego,” Sprak het jonge meisje uiteindelijk. Het feit was dat het kind geen zoetekauw was, ze at vele malen liever een appel of een peer in plaats van suiker.


@Ezra Lowell|| words: 555
Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 4 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 4 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Ezra Lowell ma dec 10 2018, 19:54

- ezra lowell -
De blik in haar ogen was om een of andere reden niet al te vrolijk toen ze uitsprak dat zijn antwoord klopte. ”Hij was inderdaad de muggle.” Het viel hem ook op dat ze 'was' zei in plaats van 'is'. Zij was degene geweest die het opbracht dus als ze zich daar niet fijn bij voelde was dat haar eigen probleem in dit geval. ”Je patronus is geen boa-constrictor.” Opnieuw maakte Ezra een cirkeltje met zijn handen ten teken van dat haar antwoord correct was. "Zwarte beer," verduidelijkte hij door alleen de naam van het dier te zeggen. Slangen waren heel typisch voor Slytherin maar hij vond zijn beer patronus toch eigenlijk wel leuker. Aryana sloot haar ogen en sloeg haar armen over elkaar heen terwijl ze nadacht over haar volgende. Toch wel grappig om te zien hoe weerloos ze zich nu al opstelde terwijl hij haar slechts een paar minuten geleden half dood had laten schrikken. ”Ik houd van snoep, ik ben enigst kind en ik kan Protego,” sprak het meisje zodra ze klaar was met denken. Veel kinderen hielden van snoep en er waren ook meer dan zat leerlingen enigst kind. Protego was daarentegen een charm die ze pas op een later jaar leerde, vandaar dat zijn keus daar naar toe ging. "Je kan geen protego?" En het was zijn beurt weer. Het begon inmiddels lastig te worden om nog goede dingen te bedenken. Er was van alles te zeggen maar sommige dingen waren alles behalve interessant en anderen hoefde het meisje ook niet te weten. Wat waren nog leuke opties? "Ik heb een slordig handschrift, ik help bij de DADA lessen over vampiers en mijn wand is van Ebony," stelde Ezra de twee waarheden en de leugen.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 4 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 4 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Aryana Miller di dec 11 2018, 19:15





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

Het was niet zozeer het feit dat ze haar vader enorm miste als het feit dat haar vader zoveel moeite met haar moeder had gehad. Hij vond de magische wereld te lastig, te eng voor zijn kleine meisje. Ze wist nog dat ze hem noodgedwongen had beloofd nooit naar Hogwarts te gaan en nu was ze er. Op deze plek leerde ze meer over zichzelf dan dat ze ooit had kunnen verwachtten of zelfs dromen. Hier was ze Aryana Miller, Halfblood die magie kon beoefenen. Niet de sterkste magie wellicht, maar het bleef magie. Toen ze zijn leugen eruit pikte, keek ze trots op. Haar verdrietige blik was alweer verdwenen, waarna een wat vrolijkere verscheen. Ze leek het minder goed dan de Slytherin Headboy te kunnen maar alsnog was ze er beter in dan ze had verwacht. ”Zwarte beer,” verduidelijkte de jongen nadat hij een cirkel had gevormd met zijn handen. Slangen waren wellicht iets dat best typisch kon zijn voor Slytherin maar een beer klonk zoveel gaver. Niet dat het meisje dat zei, in plaats daarvan sloot ze nadenkend haar ogen om haar drie mogelijkheden te geven. Het was een behoorlijke instinker, immers had ze Protego geleerd van de Defence Against The Dark Arts leraar. Ook hielden de meeste kinderen enorm van snoep. Meer dan genoeg leerlingen waren enigst kind, zo ook het jonge bruinharige meisje. ”Je kan geen protego?” Vroeg de jongen uiteindelijk, waardoor het meisje meteen haar hoofd schudde. ”Ik kan Protego, niet de sterkste ooit.” Sprak ze zacht waarna ze haar handen losjes langs haar zij liet hangen. ”Ik houd niet van snoep, het is mij te zoet.” Sprak ze zachtjes, terwijl ze haar schouders ophaalde. Ieder had zo zijn mening. "Ik heb een slordig handschrift, ik help bij de DADA lessen over vampiers en mijn wand is van Ebony," Weer kon alles eigenlijk wel, het was best logisch als hij bij de DADA lessen hielp wanneer het over vampiers gingen, immers was hij daar een bloed verwant van. ”Je hebt een slordig handschrift?” Vroeg ze zachtjes omdat ze echt niet wist wat hiervoor het juiste antwoord zou zijn. Haar bruine ogen richtte ze even op de jongen voordat ze zuchtte. Ze had niet zoveel opties meer, die ze zou kunnen gebruiken. Tenzij ze een deel van hem zou herhalen. Ze kon het over haar wand hebben natuurlijk, maar dan werd het wel erg standaard en saai. ”Ik weet niets leuks meer.” Sprak ze zacht en eerlijk terwijl ze hem aan keek. Inmiddels leek de regen al verminderd te zijn. Wellicht zou het later die dag nog droog worden en kon ze Archimedes opzoeken.


@Ezra Lowell|| words: 438
Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 4 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 4 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Ezra Lowell di dec 11 2018, 22:32

- ezra lowell -
Aryana schudde haar hoofd, blijkbaar had hij het weer verkeerd. ”Ik kan Protego, niet de sterkste ooit.” Er waren altijd leerlingen die meer kende dan de rest, die thuis of van andere leerlingen een aantal charms hadden geleerd. Zijn volledige scala kwam immers ook niet volledig van Hogwarts lessen. ”Ik houd niet van snoep, het is mij te zoet.” Natuurlijk was er zo goed als op elke regel wel een uitzondering. Hier; een kind dat snoep te zoet vond. Dat kwam bij de meeste pas op een latere leeftijd. Hij gaf zijn opties waar en het was wachten tot de brunette antwoord gaf. ”Je hebt een slordig handschrift?” Opnieuw moest Ezra een cirkeltje maken met zijn handen. Twee achter elkaar correct, ze had meer geluk dan hij had. "Ik kan kalligrafie maar m'n gewone handschrift is net geheimschrift," verklaarde hij. Twee hele verschillende kanten aan een heel gelijk ding. Als hij moeite deed was het allemaal heel netjes maar a. dat kostte moeite en b. dat schreef zo langzaam. ”Ik weet niets leuks meer.” Ezra haalde zijn schouders een keer op en liet zich weer achterover in zijn stoel vallen. Het was niet dat hij nog veel ideeën had dus dan waren ze schijnbaar klaar met dit spel. "Nog andere ideeën om te doen?" besloot hij te vragen. In de tussentijd begonnen zijn ogen weer richting het plafond af te dwalen.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 4 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 4 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Aryana Miller za dec 15 2018, 16:19





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

Het leek erop dat ze beide aan elkaar gewaagd waren. In het begin had Aryana aardig wat fouten gemaakt en op het einde Ezra, ze had de score echter niet bij gehouden. Het was gewoon leuk geweest om een spel te spelen dat onschuldig maar toch leuk was voor meerdere leeftijden. Ze kon niet zeker weten, wat de interesses waren van de oudere student. Maar hij leek dit nog niet zo’n straf te vinden. Het meisje had het laatste antwoord duidelijk goed, hij maakte weer een cirkel met zijn handen voordat hij het uitlegde. ”Ik kan kalligrafie maar m’n gewone handschrift is net geheimschrift,” verklaarde hij, waardoor het meisje glimlachte. Het klonk best als een aparte combinatie, aan de ene kant kon hij dus wel net schrijven, maar aan de andere kant als hij zijn focus er niet op legde zag het er niet uit. Zodra ze aan gaf dat ze niets meer wist voor hun spel, haalde hij zijn schouders op waarna hij zich weer achterover in zijn stoel liet vallen, terwijl het meisje nadenkend zijn blik probeerde te volgen. ”Nog andere ideeën om te doen?” Besloot hij te vragen waarna het meisje nadenkend een geluidje maakte. Ze wist het niet, wat was leuk voor hen beide? ”Wat vind je leuk?” Vroeg ze zachtjes terwijl ze hem met onschuldige bruine ogen aan keek.


@Ezra Lowell|| words: 224
Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 4 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 4 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Ezra Lowell za dec 15 2018, 19:57

- ezra lowell -
Er kwam een nadenkende toon van de brunette, een paar seconde later stelde ze hem een vraag. ”Wat vind je leuk?” Dat was niet bepaald waar hij naar vroeg maar het zou hem iets langer bezig houden. Aan de andere kant was het een lastige vraag. Niet alles wat hij leuk vond was zomaar te vertellen en al helemaal niet tegen een first year. Hij moest wel een beetje een goede indruk maken als Head Boy. Ezra haalde zijn schouders maar op. "Heb niet echt hobby's, geen tijd voor." Het koste hem meer moeite dan de gemiddelde student om alle magie-betreffende lessen bij te kunnen houden. Daarnaast had hij ook nog zijn taken als Head Boy, waardoor er niet veel tijd over bleef voor hobby's. "Heb jij wel hobby's?" vroeg hij terug om het gesprek op gang te houden.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 4 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 4 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Aryana Miller zo dec 16 2018, 21:14





No one ever finds life worth living - one has to make it worth living


   

Op een nadenkende toon besloot ze Ezra wat te vragen. Wellicht dat hij haar op andere ideeën kon laten komen die ook interessant waren voor hem. De donkerblonde jongen was immers van een heel ander kaliber dan het jonge meisje. Hij haalde zijn schouders op. ”Heb niet echt hobby’s, geen tijd voor.” Legde hij uit, immers was hij vast druk met school en zijn extra taken als Headboy. Waardoor hobby’s er wellicht niet in zaten. ”Heb jij wel hobby’s?” Vroeg hij waardoor het jonge kind haar schouders ophaalde. Ze hield van lezen over deze wereld en kon volgens een van de andere studenten best aardig tekenen maar daarmee was het wellicht ook wel gezegd. Het meisje probeerde van elke dag iets leuks te maken en of dat nu rondhangen met haar uil was of een spel spelen met enkele van haar House genoten maakte op zich niet zoveel uit. ”Lezen denk ik. Af en toe vind ik het leuk een spel met de anderen te spelen. Ook ben ik graag bij Archie.” Murmelde ze op een verlegen en ongemakkelijke toon. Niet zo heel veel bijzonders dus.


@Ezra Lowell|| words: 186
Aryana Miller
Hufflepuff student
Aryana Miller
icon + karakterkaart :
Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 4 6j1dOY7

IC :
282

Posts :
317

Name :
Butter


Hogwarts ID
Year: First year
Age: 12 years
Species: Wizard


Hufflepuff student

Terug naar boven Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 4 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Ezra Lowell wo dec 19 2018, 19:08

- ezra lowell -
Het duurde even voor er een antwoord van haar kwam. Ze leek elke keer goed over haar woorden na te denken. Hij kon niet weten of het aan hem lag of gewoon in haar zat. Er waren altijd van die mensen die op hun tenen liepen rondom Head Students. Iets wat hij prima kon begrijpen maar toch was het voor hem fijner als ze dat niet deden. ”Lezen denk ik. Af en toe vind ik het leuk een spel met de anderen te spelen. Ook ben ik graag bij Archie.” Ezra gaf een kort knikje voor hij zijn hoofd weer achterover liet vallen tegen de stoelleuning. "Daar kunnen we dus ook niet echt iets mee," mompelde hij. Het was niet beledigend bedoeld tegenover haar. Prima dat ze haar hobby's had. Maar het waren geen dingen die hun nu echt iets te doen gaven.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 4 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Safety and knowledge [Ezra] - Pagina 4 Empty Re: Safety and knowledge [Ezra]

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen
» The road towards knowledge [Lev]
» Ezra Azrael Lowell

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum