Expecto Patronum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Memories.

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden





Memories. - Pagina 3 Empty Re: Memories.

Bericht van Evan Castle do dec 27 2018, 20:21

“Dat is waar,” antwoordde hij met een zucht toen Ezra opmerkte dat het niet zijn keuze was geweest om juist in die familie geboren te worden. Als het aan hem had gelegen, was hij geboren in een pure-blood familie met normale standaarden. Familie die het geaccepteerd zou hebben dat Cheryl in Gryffindor was ingedeeld en niet begonnen te klappen als hun moeder doodleuk aankondigde dat ze de perfecte verloofde voor haar dochter had gevonden. Daar was ze al sinds hun tweede jaar mee bezig geweest, had ze hun toevertrouwd. Ze had Cheryl echter nog te jong gevonden en dus had ze met het nieuws tot na hun vierde jaar gewacht. Evan, die niks wilde weten over jongens en zijn zusje in één zin, had haar aangekeken met een blik die haar had kunnen doden als hij daar de kracht toe zou hebben. Hij voelde zich er nu nog steeds ongemakkelijk onder als hij dacht aan het feit dat Cheryl praktisch gezien klaar was om met een jongen in een relatie te gaan. Hij wilde dan ook nog niet nadenken over de dingen die ze met haar verloofde had gedaan. Of nee, had móeten doen van hun moeder. Hij kon zich nog goed herinneren hoe ze, vlak voor hun zesde jaar begon, Cheryl had gedwongen om haar verloofde een kus te geven waar iedereen bij was vlak voordat ze begonnen aan hun kerstdiner. Hij kon zich ook nog herinneren hoe ongelukkig Cheryl toen had gekeken. Ze had het idee van een verloofde te hebben nooit kunnen appreciëren, hoe erg ze dan ook vol bleef houden dat ze haar verloofde aantrekkelijk vond en dat hij echt wel lief voor haar was. Het waren leugens, maar hij had geen harde bewijzen om dat duidelijk aan haar te maken. “Ze is zo blij dat ze zich voor me afgesloten heeft,” antwoordde hij sarcastisch op de woorden van Ezra. “We zijn uit elkaar gedreven door heel deze onzin en steeds als ik probeer om de puzzelstukjes bij elkaar te leggen, neemt ze meer en meer afstand van me. Ik weet dat ze een geheim van me bewaart, maar ik kan er met geen mogelijkheid achter komen. Het lijkt wel… alsof ze doodsbang is. Voor iets. Of voor iemand.” Dat laatste zei hij zachtjes en zijn wenkbrauwen fronsten zich terwijl hij een nieuwe hijs nam van zijn sigaret. Als hij nog zo door ging met deze kopzorgen zou hij dadelijk van ellende nog een sigaret opsteken, wat Ezra daar dan ook van zei.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
Memories. - Pagina 3 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. - Pagina 3 Empty Re: Memories.

Bericht van Ezra Lowell do dec 27 2018, 22:22

- ezra lowell -
“Dat is waar,” verzuchtte Evan. Dat leek hij gelukkig nog wel recht te hebben. Je kon jezelf niet de schuld gaan geven over dingen waar je totaal geen invloed over uit kon oefenen. Daar kwam je helemaal nergens mee. “Ze is zo blij dat ze zich voor me afgesloten heeft,” reageerde Evan op een sarcastische toon. “We zijn uit elkaar gedreven door heel deze onzin en steeds als ik probeer om de puzzelstukjes bij elkaar te leggen, neemt ze meer en meer afstand van me. Ik weet dat ze een geheim van me bewaart, maar ik kan er met geen mogelijkheid achter komen. Het lijkt wel… alsof ze doodsbang is. Voor iets. Of voor iemand.” Hij verduidelijkte zijn woorden maar zijn toon werd zachter richting het einde. "Ze zal het vast niet zonder reden doen maar over de situatie met jouw zus kan ik niet veel zeggen." Hij kende haar totaal niet en ze zat ook niet in zijn house. Er was niet veel wat hij kon doen aan de situatie tussen siblings. Bovendien had hij er geen echte ervaring mee als enigskind.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Memories. - Pagina 3 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. - Pagina 3 Empty Re: Memories.

Bericht van Evan Castle do dec 27 2018, 22:37

Evan kneep kort zijn ogen samen toen Ezra zijn antwoord gaf. Natuurlijk kon hij geen goed advies geven, want Evan vertikte het om alles te vertellen. Aan de ene kant omdat hij Cheryl wilde beschermen, maar aan de andere kant omdat hij niet wist of hij Ezra voldoende kon vertrouwen. Dan was er natuurlijk ook nog dat deeltje waarbij hij al een boel verklikt had aan de jongen, eigenlijk te veel om zich nu terug te gaan trekken. Bovendien lag het er duimendik bovenop dat zwijgen hem ook niet veel hielp. Als dat het geval was, had hij nu wel een oplossing gevonden voor hun situatie. Bovendien waren Ezra’s oordelen tot nu toe nog niet erg tegengevallen. In sommige opzichten waren ze zelfs wel slim bekeken, vooral datgeen wat met het recht te maken had. Op de één of andere manier zouden zijn ouders er wel voor boeten als ze hun iets op zouden leggen waar ze geen behoefte aan hadden en wat regelrecht tegen de wet indruiste. Misschien was één van hun aan het einde van de rit wel dood, maar zij zouden in Azkaban belanden en de andere sibling zou veilig zijn. En dus haalde hij diep adem en keek Ezra aan. “Ik weet niet waarom ik je dit toevertrouw en ik wil dat je er je kop over houdt tegen iedereen die je tegenkomt,” begon hij op een dreigende toon. “Maar ik heb je al te veel verteld en ik denk niet dat het veel kwaad kan als ik je het laatste restje van onze geweldige familiegeschiedenis ook nog vertel.” Hij fronste kort met zijn wenkbrauwen, maar knikte toen uiteindelijk. Alsof hij net dat laatste restje bevestiging nodig had om zijn beslissing te maken. “Mijn zusje is ingedeeld in Gryffindor en omdat dat niet binnen de normen en waarden past van een pure-blood Slytherin-familie heeft mijn moeder haar uitgehuwelijkt aan een oudere, afgestudeerde Slytherin. De bedoeling is dat ze volgend jaar, als Cheryl afgestudeerd is, met elkaar gaan trouwen en dat zij zeg maar zijn onderdanige vrouw wordt. Heel zijn familie bestaat ook uit pure-blood Slytherins en je kunt je dus wel voorstellen dat als Cheryl het huwelijk afblaast dat mijn familie daar niet al te netjes op gaat reageren.” Het was alsof er een enorme last van zijn schouders viel, gevolgd door een immens schuldgevoel tegenover Cheryl. Want in plaats van haar te helpen, had hij het idee dat hij alles voor haar verpestte door zo veel over haar toekomst te vertellen aan een student die er absoluut niets mee te maken had. Toch was hij egocentrisch genoeg om zich goed te voelen over het feit dat hij het tenminste met iémand had kunnen delen.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
Memories. - Pagina 3 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. - Pagina 3 Empty Re: Memories.

Bericht van Ezra Lowell vr dec 28 2018, 16:54

- ezra lowell -
“Ik weet niet waarom ik je dit toevertrouw en ik wil dat je er je kop over houdt tegen iedereen die je tegenkomt,” dreigde Evan. De donkerblonde jongen kon het toch niet laten om er kort om te grinniken. Niet alleen omdat Evan blijkbaar het idee had dat dreigen nog ging werken maar ook omdat hij er nu pas mee kwam en niet aan het begin van het gesprek. “Maar ik heb je al te veel verteld en ik denk niet dat het veel kwaad kan als ik je het laatste restje van onze geweldige familiegeschiedenis ook nog vertel.” Ezra draaide zijn hoofd nu volledig richting Evan aangezien hij hier iets belangrijks te horen ging krijgen. De informatie die nog ontbrak aan het hele gebeuren waarschijnlijk. “Mijn zusje is ingedeeld in Gryffindor en omdat dat niet binnen de normen en waarden past van een pure-blood Slytherin-familie heeft mijn moeder haar uitgehuwelijkt aan een oudere, afgestudeerde Slytherin. De bedoeling is dat ze volgend jaar, als Cheryl afgestudeerd is, met elkaar gaan trouwen en dat zij zeg maar zijn onderdanige vrouw wordt. Heel zijn familie bestaat ook uit pure-blood Slytherins en je kunt je dus wel voorstellen dat als Cheryl het huwelijk afblaast dat mijn familie daar niet al te netjes op gaat reageren.” Oh damn, dat was niet niets. Ze zaten daar echt in een behoorlijk ingewikkeld pakket. Hij was een paar seconden stil, nu wilde hij toch wel even iets beter overwegen hoe hij iets zei. "Uithuwelijken is so wie so al tegen de wet dus als je dat aangeeft kun je wettelijke bescherming krijgen en kan dat huwelijk onmogelijk nog doorgaan. Wat je ouders betreft dan betreft moet je voor zulke situatie ondersteuning moeten kunnen krijgen van het Ministry. Een Auror bodyguard voor ieder voor een paar jaar is dan niet onredelijk," sprak Ezra voor hij rechtop ging zitten. Zijn grijze ogen keken richting het midden van het meer. Hij had zichzelf nu wel in een mooie situatie gegooid door zich hiermee te gaan bemoeien.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Memories. - Pagina 3 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. - Pagina 3 Empty Re: Memories.

Bericht van Evan Castle vr dec 28 2018, 22:51

Het was even stil nadat hij die woorden had gesproken en Evan kon hem het niet kwalijk nemen. Het was dan ook iets wat je in geschiedenisboeken tegenkwam of van die slechte romans, maar er nooit van zou verwachten dat het bij mensen in je buurt kon gebeuren. Helaas had hij al veel research gedaan hier op school en was het maar al te duidelijk gebleken dat minstens een kwart deel van de studenten die hier zouden afstuderen zwaar onder druk werden gezet door hun ouders. Er waren er ook bij waar hun ouders alles prima vonden en hoewel Evan soms kon genieten van zijn status was hij ook wel eens jaloers op die mensen. Hij zou ook graag een goede band met zijn vader willen hebben zonder dat alles gebaseerd was op hoe hij het later als opvolger zou doen en zonder dat elk gesprek aan tafel ging over of hij al een geschikte partner had gevonden. Het zat er gewoon niet in en hoe meer hij zich zou verzetten tegen de wensen van zijn vader, hoe erger het zou worden. Hij fronste kort toen Ezra zijn antwoord gaf en gaf langzaam een kort knikje. “Maar je snapt natuurlijk ook wel dat als we die stappen zouden ondernemen, dat we onmogelijk nog thuis kunnen blijven wonen. En zowel Cheryl als ik hebben het geld niet om iets te vinden voor onszelf. Het geld dat we op de bank hebben staan, is ergens ver weggestopt met een wachtwoord dat zowel Cheryl als ik niet kennen.” Hij was er vrij zeker van dat hun ouders ergens wel een rebelse actie verwachtten, anders zouden ze het geld niet zo koortsachtig afgesloten houden voor hun kinderen. Alsof ze wisten dat Cheryl en hij twee tikkende tijdbommen waren die elk moment af konden gaan. En misschien was dat ook wel zo, misschien was hun angst wel gegrond. “Plus als ik misschien kan aantonen dat Cheryl’s verloofde niet goed voor haar zorgt…” Hij vermoedde dat die verloofde van haar haar iets aan had gedaan, maar hij wist niet wat. Hijzelf had ook wel enkele kleine littekens op zijn lichaam van de boze buien van zijn vader, maar hij wist niet of hij dat aan Ezra ging vertellen. Waarschijnlijk niet.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
Memories. - Pagina 3 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. - Pagina 3 Empty Re: Memories.

Bericht van Ezra Lowell vr dec 28 2018, 23:04

- ezra lowell -
“Maar je snapt natuurlijk ook wel dat als we die stappen zouden ondernemen, dat we onmogelijk nog thuis kunnen blijven wonen. En zowel Cheryl als ik hebben het geld niet om iets te vinden voor onszelf. Het geld dat we op de bank hebben staan, is ergens ver weggestopt met een wachtwoord dat zowel Cheryl als ik niet kennen.” Ezra haalde een keer zijn schouders op. Daar kon hij ook niet veel over zeggen of doen. Dat probleem lag ergens anders. “Plus als ik misschien kan aantonen dat Cheryl’s verloofde niet goed voor haar zorgt…” vervolgde Evan. Dat was iets waar hij niet veel aan kon doen en wel aan de jongen zelf was. "I dare say dat een bepaalde opvanging is bij zowel het Ministry of de overheid, kan alleen niet zeggen hoe lang je daar zou kunnen blijven." Het was wel een punt dat hij niet overal wat over kon zeggen. Het was hun leven en de uiteindelijke keuze lag dan ook bij de twee.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Memories. - Pagina 3 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. - Pagina 3 Empty Re: Memories.

Bericht van Evan Castle vr dec 28 2018, 23:43

Evan draaide kort zijn hoofd naar Ezra toen deze het antwoord gaf waar hij zonder het letterlijk te vragen achter had willen komen. Of er namelijk een mogelijkheid zou zijn om ergens onder te duiken als hun ouders helemaal door zouden draaien. Als Evan en Cheryl the Minstry erbij zouden betrekken, zouden hun ouders hun dat zeker weten laten ontgelden. En dan was de familie van die stomme verloofde er ook nog eens bijgekomen. Het waren allemaal factoren waar hij rekening moest houden als hij daadwerkelijk actie zou ondernemen. Hij zou nergens nog veilig zijn als hij de hulp van de overheid in zou schakelen, maar hij wist dat hij een leven als erfgenaam van Slytherin ook niet zou willen leiden. Hij wist dat hij nooit aan de verwachtingen zou kunnen voldoen die zijn vader aan hem stelde en hij wist dat Cheryl doodongelukkig zou worden als ze haar hele leven naast die Slytherin moest spenderen. Hij wilde niet dat ze moeder werd van kinderen die ze niet eens wilde hebben. Hij wilde oom worden van kinderen die zelf mochten kiezen wat ze wilden doen met hun leven, geen kinderen die de dromen van hun ouders moesten realiseren. “Het beste zou natuurlijk zijn als Cheryl een baan binnen Hogwarts zou krijgen. Of in een heel groot ziekenhuis. In elk geval ergens waar ze zich tussen muren bevindt die haar kunnen beschermen als ik er niet bij ben.” Hij onderdrukte een zucht. “Op deze momenten wilde ik dat iets meer over mijn eigen toekomst had nagedacht. Ik heb nog geen idee wat ik hierna wil doen.” Hij wist in elk geval één ding zeker: hij wilde niet zijn hele leven onder blijven duiken voor zijn vader.
Evan Castle
Slytherin Student
Evan Castle
icon + karakterkaart :
Memories. - Pagina 3 100x100

IC :
56

Posts :
100

Name :
Freedje


Hogwarts ID
Year: Sixth year
Age: 17 y/o
Species: Wizard


Slytherin Student

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. - Pagina 3 Empty Re: Memories.

Bericht van Ezra Lowell za dec 29 2018, 17:03

- ezra lowell -
“Het beste zou natuurlijk zijn als Cheryl een baan binnen Hogwarts zou krijgen. Of in een heel groot ziekenhuis. In elk geval ergens waar ze zich tussen muren bevindt die haar kunnen beschermen als ik er niet bij ben.” Hogwarts zou inderdaad een veilige plek zijn. Er waren meer dan genoeg vaardige wizards en witches die voor bescherming konden zorgen. In een ziekenhuis was dat meestal wat minder het geval. Veel beveiliging liep er niet rond en meestal kon iedereen er binnen lopen. “Op deze momenten wilde ik dat iets meer over mijn eigen toekomst had nagedacht. Ik heb nog geen idee wat ik hierna wil doen.” Oh, kijk. Dat was nou wel weer een onderwerp dat wat dichter bij zijn taken lag als Head Boy. Mensen helpen met het uitzoeken wat ze wilde doen als ze klaar waren op Hogwarts. "Geen dingen die je leuk lijken dan?" vroeg hij voor hij weer met zijn rug in het gras ging liggen.
Ezra Lowell
Slytherin Head Boy
Ezra Lowell
icon + karakterkaart :
Memories. - Pagina 3 Ezra_i10

IC :
109

Posts :
119

Name :
Anouk


Hogwarts ID
Year: Seventh year
Age: 18 years old
Species: Half-vampire


Slytherin Head Boy

Terug naar boven Ga naar beneden





Memories. - Pagina 3 Empty Re: Memories.

Bericht van Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven


Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum